Το chat του δικάναλου

Σε αποπλανει σε λάθος μονοπάτια, στα αυτιά μου η εικονα του Γάλλου ήταν κατελαχιστων τριπλάσια ενώ- στακατα μπάσα - ταχύτητα και λίγα πρίμα η δυναμη του Ιαπωνα ήταν ελάχιστα καλύτερα στην τρίχα, - συνολικη ανάλυση καλυτερη? με τίποτα.
........ έγραψες κάποιες ανακρίβειες και το άλλο στο πόστ 9.994 απευθυνόμενος στον Sonus Naturalis..
Τον αποπλανώ σε λάθος μονοπάτια ;;
Γιατί ;; έχω να κερδίσω κάτι;; θέλω να του πουλήσω κάτι μήπως ;;;

Για το πως άκουσες το lurne εσύ και πως εγώ, μικρή σημασία έχει... θα έλεγα όμως να προσέξεις τον γραπτό λόγο, είναι εύκολα παρεξηγήσιμος...
Στο τηλ ή από κοντά, πες μου ότι θες...
Παίδες μην ανησυχείτε, ούτε παραπλανιέμαι, ούτε αποπλανιέμαι. Αν μη τι άλλο, έχω την ικανότητα να διαβάζω πίσω από τις γραμμές, να καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο άλλος, τι εννοεί κατά βάθος, ακόμα κι' όταν δεν το διατυπώνει, ή δεν καταφέρνει να το διατυπώσει σωστά και με ακρίβεια.
Οπότε για μένα κανένα πρόβλημα! :)

Aς αναλύσουμε τότε το " Όσο περισσότερο απλώνεται η εικόνα στο χώρο μας τόσο μεγαλύτερη η ψευδαίσθηση ότι είμαστε εκεί μπροστά στο μουσικό γεγονός."

Σε ποιό μουσικό γεγονός ;;
Αυτό μιας συναυλίας ;;
Γιατί από τότε που σε γνώρισα, αυτό το πρότυπο μου έδωσες την εντύπωση ότι έχεις (και δεν είναι κακό αυτό)
Αν όντως ναι, τότε τα έχεις καταφέρει μια χαρά !
Τεράστια ΡΑ ηχεία για να καλύψουν τα αφτιά 2-3000 ακροατών, τεράστια ενισχυτικά και πάει λέγοντας... μάλιστα τα έχεις καταφέρει και καλύτερα από μια συναυλία γιατί έχεις πολύ καλύτερη ποιότητα ήχου από το "πραγματικό" μουσικό γεγονός..
Όμως.. τα τεράστια ηχεία "δίνουν" εκτός από την τεράστια μουσική σκηνή και τεράστιες φωνές... μια Χαρούλα Αλεξίου (πχ) , 8 μέτρα ύψος... με την ανάλογη σωματική διάπλαση, με τις ανάλογες φωνητικές χορδές κλπ...
Το ανάλογο ισχύει και για τα μουσικά όργανα που την συνοδεύουν... μια ντραμς σαν γκαζάδικο, ένα σαφόφωνο σαν τον πύργο του Άιφελ και πάει λέγοντας....
Και γω όταν ακούω τέτοιες "διαστάσεις" νιώθω σαν να είμαι 25 εκατοστά σε ύψος...

Βεβαίως πολλοί άνθρωποι γουστάρουν τέτοιο ήχο και με γειά τους με χαρά τους.. και ο φίλος μου ο Νίκος6699, ξετρελάθηκε με την τεράστια σκηνή που έχεις..

Εμένα δεν είναι του γούστου μου.. προτιμώ και "κυνηγάω" μικρότερα πράγματα.. αυτά που έχω ακούσει χωρίς ΡΑ "βοήθεια", χωρίς ατελείωτες κονσόλες και KW...
Πρότυπο έχω μια "ομάδα" οργάνων που θα μπορούσε να χωρέσει στο μικρό καθιστικό μου..
μια μαζεμένη ντραμς, 1-2 κιθάρες, ένα μπάσο, κανένα πνευστό εκεί που είναι το γραφείο της Σίας και άμα χωρέσει κανά πλήκτρο στην θέση που είναι οι δίσκοι, μια χαρά.....

Φυσικά ΔΕΝ τα έχω καταφέρει ακόμα, αλλά ελπίζω κάποτε να φτάσω αρκετά κοντά..

Ο λόγος που έκανα την παραπάνω ανάλυση, είναι για να καταλάβουν οι αναγνώστες ποιό είναι το δικό σου "πρότυπο" και ποιό το δικό μου.. χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάποιο είναι καλύτερο ή πιο σωστό..

Επί της ουσίας του θέματος λίγα λόγια:
Είναι γνωστό ότι στο χώρο μας, όσοι ενδιαφερόμαστε και ασχολούμαστε συστηματικά με την ποιότητα του ήχου και της αναπαραγωγής του (audiophiles) υπάρχουν δύο κυρίαρχες απόψεις, δύο φιλοσοφίες ας πούμε.

Η πρώτη είναι η άποψη της υψηλής πιστότητας. Όσο πιο πιστά αναπαράγουμε το αρχικό ηχητικό γεγονός, τόσο το καλύτερο. Αν είναι ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι δευτερεύον. Το σημαντικό είναι να πλησιάσουμε σε πιστότητα το ηχητικό γεγονός, όποια κι' αν είναι, στο βαθμό που μπορούμε.

Η δεύτερη άποψη είναι "ο ήχος έτσι, όπως μας αρέσει". Εδώ είναι σημαντικά ορισμένα χαρακτηριστικά του ήχου που αφορούν περισσότερα τις προσωπικές προτιμήσεις του ακροατή και λιγότερο την υψηλή πιστότητα καθεαυτή.
Ένας θέλει μπάσο να του δονεί το στομάχι, άλλος μέλια και γλύκες, τρίτος μία τεράστια στερεοφωνική σκηνή, ή κάποιο συνδυασμό χαρακτηριστικών, τέλος πάντων. Αν είναι έτσι στην αρχική ηχογράφηση δεν ενδιαφέρει και τόσο. Αρκεί ο ήχος, το τελικό αποτέλεσμα να ικανοποιεί.

Και οι δύο απόψεις, οι δύο φιλοσοφίες, είναι έγκυρες.

Που σημαίνει ότι η δική μας προσωπική φιλοσοφία και προτίμηση είναι εξίσου έγκυρη με την άλλη, την οποία δεν πρέπει να περιφρονούμε.
Ότι γνωρίζουμε τι ακριβώς θέλουμε κατά τις αναζητήσεις μας για τη δημιουργία ενός συστήματος αναπαραγωγής και πως θα το πετύχουμε.
Και επειδή οι συμβιβασμοί είναι αναπόφευκτοι, να γνωρίζουμε τι μπορεί να μας δώσει η κάθε συσκευή, ώστε ν' ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις μας.

Η δική μου προσωπική άποψη. Είμαι υπέρ της όσο το δυνατόν περισσότερης υψηλής πιστότητας και το έκφράζω σε κάθε περίσταση. Αλλά μπορώ να καταλαβαίνω και την άλλη άποψη.

Ένα πρακτικό παράδειγμα.
Είναι απίστευτο πόσο μοιάζουν ηχητικά δύο από τα διασημότερα και κλασσικά ζεύγη ακουστικών της Sennheiser. Τα HD-600 και τα HD-650. Δύσκολα τα ξεχωρίζεις και σε άμεση σύγκριση. Μετά από εξαντλητικές δοκιμές καταλήξαμε. Τα HD-600 αποδίδουν πιο πιστά το περιεχόμενο μίας ηχογράφησης, ενώ τα Hd-650 ωραιοποιούν ορισμένα σημεία. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι τα HD-600 τα προτιμούν οι μηχανικοί ήχου και όσοι ασχολούνται με ηχογραφήσεις, ενώ τα HD-650 πολλοί, ίσως περισσότεροι μουσικόφιλοι.

Παρεμπιπτόντως έχω τα HD-600, σ' αυτά έχω καταλήξει.
 
Και η ανάλυση παιδιά παίζει μεγάλο ρόλο στην εικόνα.
Μετά από τόσα χρόνια απασχόλησης ακόμα δεν έχω καταλάβει τι είναι η "ανάλυση"! Ο κάθε ένας από μας που την αναφέρει εννοεί διαφορετικό πράγμα. Κι' αν πάμε στη λεγόμενη "υπερανάλυση", ακόμα χειρότερα! Ένας εννοεί ότι ακούγονται όλα τα όργανα, άλλος εννοεί λέπτυνση, άλλος ενοχλητικά πρίμα, κλπ., κλπ., κλπ.
Αυτός ο όρος πρέπει να καταργηθεί! 😁
 
Όταν σας έλεγα ότι στο παλιό a forum ,υπήρχαν άτομα που έσκιζαν τα ιμάτια τους ότι οι τότε μικρές 14αρες τηλεοράσεις ,απέδιδαν με την μεγαλύτερη φυσικότητα την ανθρώπινη φωνή, νομίζατε ότι σας έγραφα σαχλαμάρες 😄.
Πάντως αν θέτε "άπλα" σαν δανείζω το παρακάτω,να χορτάσει το αυτί σας !!
 

Attachments

  • 15494.jpg
    15494.jpg
    118.8 KB · Views: 17
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω ,με τι κριτήριο καταλαβαίνουμε ότι το Χ προϊόν αποδίδει πιστά την ηχογράφηση.
Είμαστε μπροστά να ξέρουμε τι όργανο παίζει??
Ξέρουμε πως και με τι τρόπο έχει επέμβει στον ήχο του κάθε οργάνου ο ηχολήπτης,??
Το έχουμε πει χιλιάδες φορές ότι ΚΑΘΕ κιθάρα έχει το δικό της ήχο.
Που ξέρουμε ποια είναι και πως ακούγεται ζωντανά??
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.😵‍💫
 
  • Like
Reactions: SHERPA
Μετά από τόσα χρόνια απασχόλησης ακόμα δεν έχω καταλάβει τι είναι η "ανάλυση"!

Κάθε όργανο ακούγεται διαφορετικά.
Έτσι, μία κιθάρα που μπορεί να κάνει 100€ ακούγεται τελείως διαφορετικά από μία κιθάρα που κάνει 5.000€, αλλιώς δεν θα υπήρχε η δεύτερη.
Ακόμη και έτσι, αλλιώς ακούγεται μία κιθάρα των 5.000€ που έχει χορδές "του κουτιού" από την ίδια κιθάρα με χορδές που έχουν παίξει 100 ώρες π.χ.
Μπορεί το αυτί μας να μην καταλαβαίνει λόγω έλλειψης εμπειρίας ποια κιθάρα ακριβώς ακούει και με τι χορδές, αλλά ακούει κάτι το διαφορετικό και όχι ένα ίσιωμα σε όλα.

Έχω πάει στο Ηρώδειο και έχω καρφώσει στον drummer επειδή αυτό που άκουγα μου έμοιαζε με drum machine!
Μου πήρε λιγότερο από 5 λεπτά να το αποδείξω και οπτικα.

Σαν ηχολήπτης νομίζω ότι και εσύ θα καταλάβαινες αν άκουγες μία drums, ένα drum machine αλλά ακόμη και τη διαφορά ανάμεσα σε ένα jazz set που έχει μία μικρή 12'' μπότα από κάποιο άλλο.
Αυτό είναι λοιπόν η ανάλυση και όχι τα περισσότερα πρίμα.

Τώρα για τα "περισσότερα όργανα", ναι, μπορεί να τύχει, λόγω αδυναμίας απόκρισης κάποιων συχνοτήτων ή ταχύτητας των μονάδων να χάνεις κάποια από αυτά.
 
Αυτό με τη σκηνή ομως δεν μπορω να το χωνεψω με τίποτα. Οπως τα περιγραφεις λοιπον δωσε κι εσυ τα ηχεία σου - τσάμπα εχεις ηχεια δαπεδου - μεγαλα είναι θα αποδωσουν μεγαλύτερα τα δρώμενα και θα μετατρεψουν τους μουσικούς σε μπασκετμπολιστες αφου κυνηγας τα μικροτερα, πουλησε τα ηχεία σου εξοικονομησε χρημα και χώρο και παρε δυο βασης μικρουλια να τους ακους ολους στρουμφάκια με μπαγλαμαδάκια με αυτό τον τροπο δεν θα αισθανεσαι και νανος.
Μη το πάρεις προσωπικα αλλα μιλας για ανακρίβειες λεπτομερειες οταν ολο το παραπάνω post ειναι μια ανακριβής θεωρία.
Τα συστηματα που εχουν μεγαλη σκηνη με την εννοια των μεγαλων οργανων, φωνων ( πολλες φορες larger than life) κτλ , δεν ειναι μεγαλη σκηνη που εχουν, αλλα παραμορφωσεις.
Ευφωνες και αρεστες για καποιους ισως, αλλα δεν παυουν να ειναι παραμορφωσεις. Διαφορετικα, οταν ενα βιολι ακουγεται σαν τσελο, τοτε θα το θεωρουσαμε ..........σκηνη................ Δεν παει ετσι το πραμα.
 
Καλησπέρα σε όλους (ελπίζοντας να είμαι στο σωστό νήμα),

θα χρειαστώ την βοήθειά σας για την σύνδεση πικάπ σε ενισχυτή.
Ο ενισχυτής είναι ο YAMAHA DSP A595a
20250406_205053.jpg

και από πικαπ υπάρχει ένα DUAL 505-2 και ένα YAMAHA P220 (πληροφοριακά και μόνο, υπάρχει και ένα LENCO LS-50)
20250407_133545.jpg 20250407_133717.jpg

Ερώτηση 1η: Το πικάπ συνδέται προφανώς στο PHONO του ενισχυτή. Απαιτείται και προενίσχυση;
Επίσης, την γείωση του πικαπ την συνδέω στο GND του ενισχυτή;
1744025395089.png

Ερώτηση 2η: Για το DUAL έχω 2 κεφαλές ORTOFON, αλλά δεν έχω ιδέα για την κατάστασή τους. Προσπαθησα για όσο το δυνατόν πιο καθαρές φωτογραφίες, αλλά............
20250407_135129.jpg 20250407_132953.jpg

Ποιά πιστεύετε ότι πρέπει να βάλω;
 
Όλα
Καλησπέρα σε όλους (ελπίζοντας να είμαι στο σωστό νήμα),

θα χρειαστώ την βοήθειά σας για την σύνδεση πικάπ σε ενισχυτή.
Ο ενισχυτής είναι ο YAMAHA DSP A595a
View attachment 250171

και από πικαπ υπάρχει ένα DUAL 505-2 και ένα YAMAHA P220 (πληροφοριακά και μόνο, υπάρχει και ένα LENCO LS-50)
View attachment 250165 View attachment 250166

Ερώτηση 1η: Το πικάπ συνδέται προφανώς στο PHONO του ενισχυτή. Απαιτείται και προενίσχυση;
Επίσης, την γείωση του πικαπ την συνδέω στο GND του ενισχυτή;
View attachment 250167

Ερώτηση 2η: Για το DUAL έχω 2 κεφαλές ORTOFON, αλλά δεν έχω ιδέα για την κατάστασή τους. Προσπαθησα για όσο το δυνατόν πιο καθαρές φωτογραφίες, αλλά............
View attachment 250168 View attachment 250169

Ποιά πιστεύετε ότι πρέπει να βάλω;
Τη σύνδεση όπως τη σκέφτεσαι θα την κάνεις αρκεί να έχεις καλώδιο που να προορίζεται γι' αυτή τη δουλειά.
Αν το συνδέσεις με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεσαι phono.
Τώρα για τις κεφαλές, λογικά η δεύτερη θα παίζει, στη πρώτη δεν βλέπω καν τη βελόνα.
 
  • Like
Reactions: newbie
Ερώτηση 1η: Το πικάπ συνδέται προφανώς στο PHONO του ενισχυτή. Απαιτείται και προενίσχυση;

Όχι, την όποια προενίσχυση χρειάζεται την κάνει αυτή η είσοδος.

Επίσης, την γείωση του πικαπ την συνδέω στο GND του ενισχυτή;

Ναι, αλλά αν σου κάνει βόμβο αρχίζεις να παίζεις (όπως αυτό με τα νεύρα σου).

Ερώτηση 2η: Για το DUAL έχω 2 κεφαλές ORTOFON, αλλά δεν έχω ιδέα για την κατάστασή τους.

Έχω την εντύπωση ότι είναι η ίδια, αλλά στην αριστερή φαίνεται κουρεμένη η βελόνα (ή φθαρμένο το διαμάντι; )
 
  • Like
Reactions: newbie
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω ,με τι κριτήριο καταλαβαίνουμε ότι το Χ προϊόν αποδίδει πιστά την ηχογράφηση.
Είμαστε μπροστά να ξέρουμε τι όργανο παίζει??
Ξέρουμε πως και με τι τρόπο έχει επέμβει στον ήχο του κάθε οργάνου ο ηχολήπτης,??
Το έχουμε πει χιλιάδες φορές ότι ΚΑΘΕ κιθάρα έχει το δικό της ήχο.
Που ξέρουμε ποια είναι και πως ακούγεται ζωντανά??
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.😵‍💫
Δεν το ξέρεις. Εκτός αν έχεις συμμετάσχει στην ηχογράφηση και στην επεξεργασία.
Είναι όμως θέμα εμπειρίας. Ειδικά στα live. Είτε πρόκειται για ακουστική, είτε για ηλεκτρική μουσική. Με την πάροδο του χρόνου διαμορφώνεις κριτήριο, τι είναι σωστό και πως πρέπει να ακούγονται οι φωνές και τα όργανα. Είναι ένας στατιστικός μέσος όρος από όλες τις προηγούμενες εμπειρίες σου. Εφοδιασμένος με αυτό το κριτήριο πλέον συγκρίνεις και αξιολογείς και τα μηχανήματα αναπαραγωγής.
Και με την προϋπόθεση ότι τα δοκιμάζεις για αρκετό χρονικό διάστημα προκειμένου να μάθεις τη συμπεριφορά τους από διάφορες ηχογραφήσεις. Και πάλι διαμορφώνεται από την εμπειρία του μηχανήματος ένας στατιστικός μέσος όρος που χρησιμοποιείς για σύγκριση.

Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα δεν έχουν ή δεν έχουμε αρκετές εμπειρίες από άμεση ζωντανή μουσική. Τότε αναγκαστικά διαμορφώνουμε κριτήριο με βάση την εμπειρία από τις άλλες συσκευές που έχουμε ακούσει πιο πριν.

Γι' αυτό είναι πολύ χρήσιμο να ακούμε, να αποκτούμε εμπειρία από τις ναυαρχίδες, τα κορυφαία και ακριβότερα μηχανήματα κάθε εταιρείας, παρόλο που δεν πρόκειται να τα αγοράσουμε.
 
Κάθε όργανο ακούγεται διαφορετικά.
Έτσι, μία κιθάρα που μπορεί να κάνει 100€ ακούγεται τελείως διαφορετικά από μία κιθάρα που κάνει 5.000€, αλλιώς δεν θα υπήρχε η δεύτερη.
Ακόμη και έτσι, αλλιώς ακούγεται μία κιθάρα των 5.000€ που έχει χορδές "του κουτιού" από την ίδια κιθάρα με χορδές που έχουν παίξει 100 ώρες π.χ.
Μπορεί το αυτί μας να μην καταλαβαίνει λόγω έλλειψης εμπειρίας ποια κιθάρα ακριβώς ακούει και με τι χορδές, αλλά ακούει κάτι το διαφορετικό και όχι ένα ίσιωμα σε όλα.

Έχω πάει στο Ηρώδειο και έχω καρφώσει στον drummer επειδή αυτό που άκουγα μου έμοιαζε με drum machine!
Μου πήρε λιγότερο από 5 λεπτά να το αποδείξω και οπτικα.

Σαν ηχολήπτης νομίζω ότι και εσύ θα καταλάβαινες αν άκουγες μία drums, ένα drum machine αλλά ακόμη και τη διαφορά ανάμεσα σε ένα jazz set που έχει μία μικρή 12'' μπότα από κάποιο άλλο.
Αυτό είναι λοιπόν η ανάλυση και όχι τα περισσότερα πρίμα.

Τώρα για τα "περισσότερα όργανα", ναι, μπορεί να τύχει, λόγω αδυναμίας απόκρισης κάποιων συχνοτήτων ή ταχύτητας των μονάδων να χάνεις κάποια από αυτά.
Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Με τη διαφορά ότι δίνεις κι' εσύ το δικό σου ορισμό, "τι είναι ανάλυση". Όπως ο ίδιος την αντιλαμβάνεσαι.
Αυτό ακριβώς λέω! Ότι κάθε ένας δίνει το δικό του διαφορετικό ορισμό σε αυτή την έννοια.

Π.χ. σίγουρα θα έχεις δει πολλές φορές γραμμένο εδώ μέσα. "Θέλω να υπάρχει ανάλυση, αλλά η υπερανάλυση με ενοχλεί!" Τελικά η "ανάλυση" τι είναι, καλό ή κακό; 😁
Λέω λοιπόν ότι ως όρος είναι αδόκιμος και πρέπει να αντικατασταθεί με κάτι άλλο. Αν θέλουμε να έχουμε μία κοινή γλώσσα, για να συνεννοούμαστε. Μία κοινή γλώσσα και ορολογία είναι απαραίτητη.

Πάρε για παράδειγμα τους δοκιμαστές κρασιών. Διαβάζοντας μία κριτική κρασιού για τον περισσότερο κόσμο φαίνονται παράξενα και ακαταλαβίστικα. Για τους γνώστες όμως η χρησιμοποιούμενη ορολογία σημαίνει εντελώς συγκεκριμένα πράγματα και με μεγάλη ακρίβεια μάλιστα.

Αυτό είναι το ζητούμενο και στο δικό μας χώρο. Μία κατάλληλη κοινή γλώσσα, για να συνεννοούμαστε.
 
Θα μπορούσαμε απλά να την πούμε "λεπτομέρεια".

Πάρε για παράδειγμα τους δοκιμαστές κρασιών. Διαβάζοντας μία κριτική κρασιού για τον περισσότερο κόσμο φαίνονται παράξενα και ακαταλαβίστικα. Για τους γνώστες όμως η χρησιμοποιούμενη ορολογία σημαίνει εντελώς συγκεκριμένα πράγματα και με μεγάλη ακρίβεια μάλιστα.

Για να κάνεις δοκιμή κρασιού έχεις περάσει από τουλάχιστον κάποια σεμινάρια αν όχι κανονική σχολή.
Μετά, παίρνεις μία βαλίτσα με τα αρώματα που υπάρχουν στα κρασιά, όπου κάθε άρωμα (καλό ή κακό) έχει ονομασία.
Εκεί πρέπει να έχεις και τη γνώση, κατά πόσο πρέπει αυτό το άρωμα να βρίσκεται εκεί που το λαμβάνεις.
Π.χ. ένα γεώδες άρωμα είναι ζητούμενο σε κάποιες ποικιλίες, λάθος σε άλλες. :)

Δεν έχει καμία σχέση η οινολογία, που είναι επιστήμη με τη γνώμη του κάθε χομπίστα που νομίζει ότι ακούει σωστά.

Για να γίνεις δοκιμαστής κρασιών (ούτε καν οινολόγος), χρειάζεται να γνωρίζεις τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά της κάθε ποικιλίας, τι μπορεί να πάει στραβά από τον καιρό, τη ζύμωση, την εμφιάλωση και την παλαίωση και πως θα το ξεχωρίσεις αυτό στο κρασί.
Για να το παίξεις ειδήμονας στα συστήματα αρκεί να πάρεις δύο bt JBL για να πεις πόσο τέλεια παίζουν και πόσο ηλίθιοι είναι αυτοί που δίνουν λεφτά για πικάπ/ενισχυτές/καλώδια ενώ τα έχουν όλα στο κινητό τους.
Κολλάς και ένα subwoofer και βρίσκεις τη νιρβάνα που ψάχνουν οι άλλοι γενιές ολόκληρες.
 
Ο Sting πάντως αν κρίνω από τον ενισχυτή που διαθέτει, έχει περισσότερες πιθανότητες από εμένα να ακούσει τα τύμπανα όπως αυτά ακούγονται ζωντανά σε ένα προβάδικο πχ.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: Tzimisce
Όλα

Τη σύνδεση όπως τη σκέφτεσαι θα την κάνεις αρκεί να έχεις καλώδιο που να προορίζεται γι' αυτή τη δουλειά.
Αν το συνδέσεις με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεσαι phono.
Τώρα για τις κεφαλές, λογικά η δεύτερη θα παίζει, στη πρώτη δεν βλέπω καν τη βελόνα.
Όχι, την όποια προενίσχυση χρειάζεται την κάνει αυτή η είσοδος.



Ναι, αλλά αν σου κάνει βόμβο αρχίζεις να παίζεις (όπως αυτό με τα νεύρα σου).



Έχω την εντύπωση ότι είναι η ίδια, αλλά στην αριστερή φαίνεται κουρεμένη η βελόνα (ή φθαρμένο το διαμάντι; )
Όπως τα λένε τα παιδιά..

Και όντως στην DN 165 E πρέπει να έχει φύγει η ακίδα από την βάση της (bonded που "κουρεύτηκε")

View attachment 250177

Πολύτιμη η βοήθειά σας. Ευχαριστώ και πάλι!!!!
Ξεκινάω δοκιμές με το DUAL και βλέπουμε.
 
  • Like
Reactions: Haagenti and vlad66
Για να κάνεις δοκιμή κρασιού έχεις περάσει από τουλάχιστον κάποια σεμινάρια αν όχι κανονική σχολή...... κλπ, κλπ, κλπ.

Βλέπεις, ξέρω καλά πού απευθύνομαι! 😄
Και ξέρω ότι καταπιάστηκα με θέμα υψηλού ενδιαφέροντος! 😘
 
  • Haha
Reactions: Tzimisce and vlad66
Θα μπορούσαμε απλά να την πούμε "λεπτομέρεια".



Για να κάνεις δοκιμή κρασιού έχεις περάσει από τουλάχιστον κάποια σεμινάρια αν όχι κανονική σχολή.
Μετά, παίρνεις μία βαλίτσα με τα αρώματα που υπάρχουν στα κρασιά, όπου κάθε άρωμα (καλό ή κακό) έχει ονομασία.
Εκεί πρέπει να έχεις και τη γνώση, κατά πόσο πρέπει αυτό το άρωμα να βρίσκεται εκεί που το λαμβάνεις.
Π.χ. ένα γεώδες άρωμα είναι ζητούμενο σε κάποιες ποικιλίες, λάθος σε άλλες. :)

Δεν έχει καμία σχέση η οινολογία, που είναι επιστήμη με τη γνώμη του κάθε χομπίστα που νομίζει ότι ακούει σωστά.

Για να γίνεις δοκιμαστής κρασιών (ούτε καν οινολόγος), χρειάζεται να γνωρίζεις τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά της κάθε ποικιλίας, τι μπορεί να πάει στραβά από τον καιρό, τη ζύμωση, την εμφιάλωση και την παλαίωση και πως θα το ξεχωρίσεις αυτό στο κρασί.
Για να το παίξεις ειδήμονας στα συστήματα αρκεί να πάρεις δύο bt JBL για να πεις πόσο τέλεια παίζουν και πόσο ηλίθιοι είναι αυτοί που δίνουν λεφτά για πικάπ/ενισχυτές/καλώδια ενώ τα έχουν όλα στο κινητό τους.
Κολλάς και ένα subwoofer και βρίσκεις τη νιρβάνα που ψάχνουν οι άλλοι γενιές ολόκληρες.

ένα παράδειγμα έφερε ο άνθρωπος.... :LOL:

@Sonus Naturalis
Τι το'θελες και συ το κρασί ρε Μιχάλη ;;; :ROFLMAO:
Χάθηκε μια πίστα ;;; θα μπορούσε να αρχίσει σεμινάριο και εκεί λες ;;; :eek: