Το chat του δικάναλου

Η VM95ML στο thorens/ sme III όχι απλά δεν μπόρεσε, αλλά στο σημείο της φωτογραφίας "πηδούσε" προς τα πίσω υπομένοντας ατελείωτο μαρτύριο..

View attachment 253408

Κάτι έχω ρυθμίσει λάθος;;
Υποπτεύομαι την VTA αλλά πέρα από τον "ορίζοντα" του S βραχίονα δεν έχω άλλη "αναφορά"
Πέρα από αυτό πρέπει να αγοράσω άλλεν σε ίντσες γιατί το μετρικό δεν πιάνει καθόλου πια..

Στο technics μου με την ίδια κεφαλή, τα γνωστά...
Ρίχνει πήδους σε κάθε μπαμ και τελειώνει την διαδικασία τσακ μπαμ....
Πρόσεξε να υπάρχει απόλυτη οριζοντίωση του βραχίονα στη βάση έδρασης αλλά κυρίως βεβαιώσου ότι η καλωδίωση καθόλη την διαδρομή της και στις "στροφές" της είναι ελεύθερη και αν κάποιo/ α ρουλεμάν δεν είναι υπερβολικά σφιγμένο/α. Αυτά στην περίπτωση που σε θέμα ρουλεμάν έδρασης ή σημείων έδρασης ο βραχίονας είναι άψογος. Προσωπικά δεν τον ξέρω αλλά αυτό που σου παρουσιάζει δεν είναι θέμα δυνατοτήτων και χαρακτηριστικών ενός τέτοιου βραχίονα.
 
Last edited:
Η VM95ML στο thorens/ sme III όχι απλά δεν μπόρεσε, αλλά στο σημείο της φωτογραφίας "πηδούσε" προς τα πίσω υπομένοντας ατελείωτο μαρτύριο..

View attachment 253408

Κάτι έχω ρυθμίσει λάθος;;
Υποπτεύομαι την VTA αλλά πέρα από τον "ορίζοντα" του S βραχίονα δεν έχω άλλη "αναφορά"
Πέρα από αυτό πρέπει να αγοράσω άλλεν σε ίντσες γιατί το μετρικό δεν πιάνει καθόλου πια..

Στο technics μου με την ίδια κεφαλή, τα γνωστά...
Ρίχνει πήδους σε κάθε μπαμ και τελειώνει την διαδικασία τσακ μπαμ....
δίσκο τεστ έβαλες?
 
Πρόσεξε να υπάρχει απόλυτη οριζοντίωση του βραχίονα στη βάση έδρασης
σωστό φαίνεται έβαλα μικρό αλφάδι.. όλα είναι οριζοντιωμένα και σωστά
αλλά κυρίως βεβαιώσου ότι η καλωδίωση καθόλη την διαδρομή της και στις "στροφές" της είναι ελεύθερη
και εδώ δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.. άλλωστε εγώ άλλαξα την καλωδίωση μόνο στο armtube, το οποίο βγαίνει από τον βραχίονα απλά τραβώντας τον έξω
και αν κάποιo/ α ρουλεμάν δεν είναι υπερβολικά σφιγμένο/α.
δεν το ξέρω αυτό, ούτε έκανα τέστ μηδενίζοντας το βάρος ανάγνωσης.. όμως διαβάζει τους δίσκους χωρίς πρόβλημα μέχρι το τέλος, χωρίς πτώση στην δυναμική περιοχή και χωρίς την παραμικρή παραμόρφωση
Αυτά στην περίπτωση που σε θέμα ρουλεμάν έδρασης ή σημείων έδρασης ο βραχίονας είναι άψογος.
πρέπει να είναι γιατί δεν φαίνεται να έχει πειραχτεί ποτέ εκεί
Προσωπικά δεν τον ξέρω αλλά αυτό που σου παρουσιάζει δεν είναι θέμα δυνατοτήτων και χαρακτηριστικών ενός τέτοιου βραχίονα.
θα φανεί όταν βρω άλλεν σε ίντσες και ρυθμίσω καλύτερα την vta.. τώρα νομίζω δεν είναι στο 100%
 
O SME III ειναι σχεδιασμενος για κεφαλες ψηλης/πολυ ψηληςς ενδοτικοτητας.
Δεν "φταιει" ουτε αυτος ουτε η 95EN και ειδικα σε τετοιους δισκους.
τώρα είδα το πόστ σου...

με περίπου 18cu η VM95ML μόνο υψηλής ενδοτικότητας δεν είναι... άρα δεν έχει νόημα το "τέστ"...
θα ρυθμιστεί καλύτερα η vta μόνο και μόνο για την μακροζωία της ακίδας..
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC
όχι, αλλά που θα μου χρησιμεύσει αν βάλω ;;
τι πρέπει να δω με δίσκο τέστ ;;
κάτι τέτοιο ας πούμε....
 

Attachments

  • 20250605_134201.jpg
    20250605_134201.jpg
    1.6 MB · Views: 12
  • 20250605_134326.jpg
    20250605_134326.jpg
    1.1 MB · Views: 12
  • Like
Reactions: vlad66
ποιόν δίσκο τέστ έχεις ;;
έναν της ortofon και έναν του hifinews.

H γνώμη μου είναι ότι δεν στήνεται πικαπ χωρίς δίσκο τεστ.
Ιδίως κάποια πράγματα όπως, antiskating ή σωστό βάρος ανάγνωσης δεν ρυθμίζονται σωστά αλλιώς
 
  • Like
Reactions: petronik
Ο βραχίονας είναι πραγματικό εργαλείο.
Η λογική του βασίστηκε στην όσο γίνεται ελαφρότερη και άκαμπτη κατασκευή (γι’ αυτό και το νιτρίδιο του τιτανίου).
Σκεφτήκαν πως ο ελαφρύς και άκαμπτος βραχίονας μπορεί να γίνει βαρύτερος με απλές προσθήκες,
ενώ το αντίθετο είναι σχεδόν αδύνατο αν δεν γίνει ολικός επανασχεδιασμός.
Το εύρος των κεφαλών του μπορεί να πάρει είναι μεγάλο και ταίριαζε γάντι με την πληθώρα των ΜΜ κεφαλών που είχαν εμφανιστεί
και είχαν χαμηλό βάρος και με πολύ υψηλή ενδοτικότητα. Για κεφαλές με χαμηλές ενδοτικότητες μπορούσε να γίνει χρήση βάρους υπό το κέλυφος ,
όπως αυτά που έδινε η SME (2,2 και 4,4 γρ).
Η χρήση ανάμεσα στη κεφαλή και το κέλυφος αύξανε σημαντικά την ενεργό μάζα του βραχίονα (ροπή αδρανείας)
και προσωπικά τον έχω απολαύσει με MC κεφαλή (που και αυτές είναι συνήθως βαρύτερες) με ενδοτικότητα γύρω στο 12.
Περεταίρω βοήθεια προφέρει και η χρήση απόσβεσης με τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις όσο αφορά τον ρυθμό απομείωσης της ταλάντωσης.

Θα συνιστούσα:
α) εφαρμογή του βάρους στο κέλυφος (αν βρεθεί),
β) χρήση απόσβεσης (αν υπάρχει) και
γ) το πίσω βάρος να υλοποιηθεί με τον μικρότερο αριθμό αντίβαρων και απομακρυσμένο (δηλαδή το αντίθετο από αυτό που προτείνει η SME για αύξηση της ροπής αδράνειας).
Πιστεύω πως αυτά θα βοηθήσουν, τηρουμένων των ρυθμίσεων γεωμετρίας και ant skating.
 

Attachments

  • SME mass increase1.jpg
    SME mass increase1.jpg
    886.8 KB · Views: 8
  • SME mass increase.jpg
    SME mass increase.jpg
    1.9 MB · Views: 8
έναν της ortofon και έναν του hifinews.

H γνώμη μου είναι ότι δεν στήνεται πικαπ χωρίς δίσκο τεστ.
Ιδίως κάποια πράγματα όπως, antiskating ή σωστό βάρος ανάγνωσης δεν ρυθμίζονται σωστά αλλιώς

του hifinews έχω (μόνο)

πολύ χρήσιμος ήταν στην εύρεση (άγνωστης) ενδοτικότητας σε κεφαλές που δεν δίνουν στοιχεία.. ειδικά σε ανταλλακτικές βελόνες.
επίσης τον χρησιμοποίησα για επαλήθευση της ενδοτικότητας σε κεφαλές που ο κατασκευαστής δίνει στοιχεία, με πολύ καλά αποτελέσματα.

η διαδικασία είναι αρκετά πολύπλοκη, απαιτεί παρατηρητικότητα, συνεχείς σημειώσεις , κάποιες μεταβλητές στο υπόλοιπο σύστημα που δια ροπάλου δεν πρέπει να αλλάξουν κατά την διάρκεια της διαδικασίας, πολύ πλούσιο εξοπλισμό για τον βραχίονα (sw και αντίβαρα), ακουστικές δοκιμές, καθώς και ντεσιμπελόμετρο..
ήθελα να ανοίξω νήμα για αυτό αλλά η κατανόηση των κειμένων (λόγω της πολυπλοκότητας στην διαδικασία) θα ήταν σχεδόν αδύνατη για τους αναγνώστες και έτσι το παράτησα...

στο antiskating οκ, χρήσιμος ο δίσκος αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι αν δεν υπάρχει δίσκος τέστ..

για το σωστό βάρος ανάγνωσης γιατί ;;
μια ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας δεν φτάνει ;;
 
Ο βραχίονας είναι πραγματικό εργαλείο.
Η λογική του βασίστηκε στην όσο γίνεται ελαφρότερη και άκαμπτη κατασκευή (γι’ αυτό και το νιτρίδιο του τιτανίου).
ένα "νιτρίδιο του τιτανίου" που πάει "χαράμι" από το πλαστικό headshell...

o Πανίκος μου είπε ότι είναι κάποιο "special" πλαστικό (με carbon ίσως), αλλά μου φάνηκε σαν απλό πλαστικό και τίποτα παραπάνω..
αν ήταν και αυτό από τιτάνιο (ή έστω μαγνήσιο), θα είχα εντυπωσιαστεί...

φυσικά είναι "πούπουλο" σαν βάρος και κανένα ελαφρύ μέταλλο δεν μπορεί να "κατέβει" στο βάρος αυτό.. και αυτό ήταν που ήθελε η SME

αλλά για ακαμψία μεταξύ μετάλλων και πλαστικού, ε όχι δα...
φυσικά το "ενίσχυσαν" με "νεύρα" για να μην είναι ..πλαστελίνη και καθάρισαν έτσι, συν το μειωμένο κόστος

Σκεφτήκαν πως ο ελαφρύς και άκαμπτος βραχίονας μπορεί να γίνει βαρύτερος με απλές προσθήκες,
ενώ το αντίθετο είναι σχεδόν αδύνατο αν δεν γίνει ολικός επανασχεδιασμός.
σωστά
Το εύρος των κεφαλών του μπορεί να πάρει είναι μεγάλο και ταίριαζε γάντι με την πληθώρα των ΜΜ κεφαλών που είχαν εμφανιστεί
και είχαν χαμηλό βάρος και με πολύ υψηλή ενδοτικότητα. Για κεφαλές με χαμηλές ενδοτικότητες μπορούσε να γίνει χρήση βάρους υπό το κέλυφος ,
όπως αυτά που έδινε η SME (2,2 και 4,4 γρ).
ο Μιχάλης μου έδωσε ένα μεταλλικό spacer το οποίο έβαλα.. σίγουρα δεν ήταν πάνω από 1γρ και μάλλον καμία σχέση δεν έχει με την SME...

Η χρήση ανάμεσα στη κεφαλή και το κέλυφος αύξανε σημαντικά την ενεργό μάζα του βραχίονα (ροπή αδρανείας)
και προσωπικά τον έχω απολαύσει με MC κεφαλή (που και αυτές είναι συνήθως βαρύτερες) με ενδοτικότητα γύρω στο 12.
το "12" είναι αρκετά χαμηλή ενδοτικότητα (θα έλεγα σκέτο χαμηλή, έως πολύ χαμηλή)

Περεταίρω βοήθεια προφέρει και η χρήση απόσβεσης με τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις όσο αφορά τον ρυθμό απομείωσης της ταλάντωσης.

Θα συνιστούσα:
α) εφαρμογή του βάρους στο κέλυφος (αν βρεθεί),
β) χρήση απόσβεσης (αν υπάρχει) και
γ) το πίσω βάρος να υλοποιηθεί με τον μικρότερο αριθμό αντίβαρων και απομακρυσμένο (δηλαδή το αντίθετο από αυτό που προτείνει η SME για αύξηση της ροπής αδράνειας).
Πιστεύω πως αυτά θα βοηθήσουν, τηρουμένων των ρυθμίσεων γεωμετρίας και ant skating.
(y)

γενικά η ηχητική απόδοση του πικάπ/βραχίονα είναι πάρα πολύ καλή !
μακάρι να δούλευε η ortofon MC15 super II για να την άκουγα στον συνδυασμό...
 
αυτος ειναι ο αξονας απο τον κινητηρα του πικαπ
οπως βλεπετε εχει λιγο τζογο
οταν βρω χρονο θα του κανω μια εγχειρηση και ο θεος βοηθος
προς το παρον εβαλα τον αναπληρωματικο
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
αυτος ειναι ο αξονας απο τον κινητηρα του πικαπ
οπως βλεπετε εχει λιγο τζογο
οταν βρω χρονο θα του κανω μια εγχειρηση και ο θεος βοηθος
προς το παρον εβαλα τον αναπληρωματικο
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

δεν είναι διαθέσιμο το βίντεο Θανάση...
 
  • Like
Reactions: bujinkan
Το κόστος στους Άγγλους παίζει πάντα μεγάλο ρόλο.
Γενικά στην SME ήξεραν γράμματα, άλλωστε στους βραχίονες μπήκαν από χόμπι, η βασική τους ασχολία ήταν το precision engineering.
Όσο αφορά το πλαστικό είναι ιδιαίτερο μείγμα και αρκετά άκαμπτο, καθώς επίσης ιδιαίτερα εύθραυστο (την πληρώνει συνήθως το arm lift).
Σε κάθε περίπτωση έχει πολύ μικρή μάζα (παίζει να είναι το μικρότερο σταθερό head shell που έχω δει).
Επίσης η κεφαλή τουλάχιστον στην αρχή συνδεόταν με την χρήση ενός ελαστομερούς υλικού ανάμεσα στη κεφαλή και το head shell,
ενώ η χρήση της μεταλλικής πλάκας (όταν χρειαζόταν) έκαναν ακόμα πιο στιβαρή την σύζευξη.
Μηχανικά και στις μορφές που κυκλοφόρησε ήταν πολύ καλά σχεδιασμένο και η στήριξη ήταν εξαιρετική με κάθε κεφαλή που δοκίμασα
(στην ουσία άφηνε εκτεθειμένο μεγάλο τμήμα του προσθίου τμήματος, με τη λογική πως το καλύτερο head shell είναι το λιγότερο head shell).
Όσο αφορά την συμπεριφορά του με κεφαλές χαμηλής ενδοτικότητας, μπορώ να πως ήταν μια έκπληξη. Αποδείχθηκε πολύ καλός βραχίονας,
τηρουμένων όλων των όσων ανέφερα προηγουμένως (είχα κάποια επιφύλαξη φυσικά, αλλά γρήγορα αποζημιώθηκα από τον ήχο).
 
του hifinews έχω (μόνο)


στο antiskating οκ, χρήσιμος ο δίσκος αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι αν δεν υπάρχει δίσκος τέστ..


για μένα δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Πιστεύω ότι δεν υπάρχει ο κανόνας ίδιο βάρος ίδιο antiskating, δεν υπάρχει σωστή κλίμακα (και να
υπάρχει πάλι δεν υπάρχει σωστή αναλογία). Ο καλύτερος και πιό σίγουρος τρόπος είναι μηδενισμός της
παραμόρφωσης στα δυο κανάλια σε απαιτητικό τρακ.

Πχ στον sme III όσο και ακριβής να είναι η κλίμακα, πάντα παίζει ρόλο η γωνία του νήματος, το πόσα
αντίβαρα χρησιμοποιείς/και πού και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ποτέ ο μηδενισμός της
παραμόρφωσης δεν συνέπιπτε στίς ίδιες ενδείξεις βάρους/antiskating.

Θεωρώ ότι το όλο σύστημα βραχίονας, κεφαλή πλατώ είναι τόσο χαοτικό (κι ας υπάρχουν εξισώσεις) που
μόνο ένα ακουστικό τεστ μπορεί να δώσει λύσεις.

για το σωστό βάρος ανάγνωσης γιατί ;;
μια ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας δεν φτάνει ;;
όχι βέβαια .

πχ η 17D3 προτείνει 1.8 εως 2.2
Πές μου εσύ ποιά τιμή θα διαλέξεις.
Και ενδεχομένως εκτός και αυτού του εύρους.

Τώρα σχετικά με τους δίσκους τεστ.

Ορισμένα τεστ είναι κυριολεκτικά εξωπραγματικά. Εχω ελάχιστους δίσκους που έχουν τέτοια δύσκολα
αυλάκια.
Παλιά φρόντιζα να περνάνε όλα τα τεστ. Μετά κατάλαβα ότι είναι ματαιοπονία.
Και δεν μιλάω μόνο για το δικό μου πικαπ. Το δοκίμασα και σε άλλα καλά συστήματα.
Για να παίξουν όλα αυτά τα tracking ability tracks συνήθως θέλει ώρες ρύθμισης και πολλές φορές βάρος
εκτός ορίων προδιαγραφών. Και ο μέσος δίσκος δεν έχει τέτοιες απαιτήσεις.

Αλλά με το antiskating είναι διαφορετικά.

Ο βραχίονας ήταν πρωτοπορια για την εποχή του.
Πρέπει να ήμουν από τους πρώτους που τον αγόρασαν γύρω στο 81.
Το υλικό στο κέλυφος αλλά και στα άλλα σημεία δεν είναι πλαστικό. Είναι κάτι σχετικό με ίνες άνθρακα,
έχει σκληρότητα και είναι εύθραυστο, όπως και οι βίδες ρύθμισης.

Εχω τα βαρίδια μάζας, τα χρησιμοποιούσα όταν είχα πάνω την DL103. Η 17άρα έχει λίγο μεγαλύτερη
ενδοτικότητα και είμαι ικανοποιημένος.

Επίσης το μπάνιο σιλικόνης είναι πολύ χρήσιμο, αν και το έχω βγάλει εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν ξέρω
πότε θα ξαναέχω, και εάν, διάθεση να το ξαναβάλω. Θέλω να απλουστεύω την ζωή μου.
 
https://youtu.be/T8PrqTqgj-I

αυτος ειναι ο αξονας απο τον κινητηρα του πικαπ
οπως βλεπετε εχει λιγο τζογο
οταν βρω χρονο θα του κανω μια εγχειρηση και ο θεος βοηθος
προς το παρον εβαλα τον αναπληρωματικο
 
https://youtu.be/T8PrqTqgj-I

αυτος ειναι ο αξονας απο τον κινητηρα του πικαπ
οπως βλεπετε εχει λιγο τζογο
οταν βρω χρονο θα του κανω μια εγχειρηση και ο θεος βοηθος
προς το παρον εβαλα τον αναπληρωματικο
Αόρατο είναι αόρατε. κάνετο Public αντι Privat
 
  • Haha
Reactions: AUDIOLYTIC
για μένα δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Πιστεύω ότι δεν υπάρχει ο κανόνας ίδιο βάρος ίδιο antiskating, δεν υπάρχει σωστή κλίμακα (και να
υπάρχει πάλι δεν υπάρχει σωστή αναλογία). Ο καλύτερος και πιό σίγουρος τρόπος είναι μηδενισμός της
παραμόρφωσης στα δυο κανάλια σε απαιτητικό τρακ.

Πχ στον sme III όσο και ακριβής να είναι η κλίμακα, πάντα παίζει ρόλο η γωνία του νήματος, το πόσα
αντίβαρα χρησιμοποιείς/και πού και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ποτέ ο μηδενισμός της
παραμόρφωσης δεν συνέπιπτε στίς ίδιες ενδείξεις βάρους/antiskating.

Θεωρώ ότι το όλο σύστημα βραχίονας, κεφαλή πλατώ είναι τόσο χαοτικό (κι ας υπάρχουν εξισώσεις) που
μόνο ένα ακουστικό τεστ μπορεί να δώσει λύσεις.

αυτό που ελέγχω στο antiskating είναι να μην αλλάζει γωνία το στέλεχος στο τελευταίο τρακ του δίσκου.
να είναι πάντα ευθύγραμμο όπως στα πρώτα τρακς..
αλλιώς κάνει φθορά στα αυλάκια και κάποια στιγμή θα πάθει μόνιμη ζημιά η ανάρτηση

όχι βέβαια .

πχ η 17D3 προτείνει 1.8 εως 2.2
Πές μου εσύ ποιά τιμή θα διαλέξεις.
την μικρότερη δυνατή.. αν παίζει το ίδιο καλά στα 1.5γρ , ακόμα καλύτερα

Και ενδεχομένως εκτός και αυτού του εύρους.

Τώρα σχετικά με τους δίσκους τεστ.

Ορισμένα τεστ είναι κυριολεκτικά εξωπραγματικά. Εχω ελάχιστους δίσκους που έχουν τέτοια δύσκολα
αυλάκια.
Παλιά φρόντιζα να περνάνε όλα τα τεστ. Μετά κατάλαβα ότι είναι ματαιοπονία.
σωστό
Και δεν μιλάω μόνο για το δικό μου πικαπ. Το δοκίμασα και σε άλλα καλά συστήματα.
Για να παίξουν όλα αυτά τα tracking ability tracks συνήθως θέλει ώρες ρύθμισης και πολλές φορές βάρος
εκτός ορίων προδιαγραφών. Και ο μέσος δίσκος δεν έχει τέτοιες απαιτήσεις.
και αυτό σωστό

Αλλά με το antiskating είναι διαφορετικά.

Ο βραχίονας ήταν πρωτοπορια για την εποχή του.
Πρέπει να ήμουν από τους πρώτους που τον αγόρασαν γύρω στο 81.
Το υλικό στο κέλυφος αλλά και στα άλλα σημεία δεν είναι πλαστικό. Είναι κάτι σχετικό με ίνες άνθρακα,
έχει σκληρότητα και είναι εύθραυστο, όπως και οι βίδες ρύθμισης.
ευτυχώς που δεν του έκανα ζημιά δηλαδή...


Εχω τα βαρίδια μάζας, τα χρησιμοποιούσα όταν είχα πάνω την DL103. Η 17άρα έχει λίγο μεγαλύτερη
ενδοτικότητα και είμαι ικανοποιημένος.

Επίσης το μπάνιο σιλικόνης είναι πολύ χρήσιμο, αν και το έχω βγάλει εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν ξέρω
πότε θα ξαναέχω, και εάν, διάθεση να το ξαναβάλω. Θέλω να απλουστεύω την ζωή μου.
(y)
 
αυτό που ελέγχω στο antiskating είναι να μην αλλάζει γωνία το στέλεχος στο τελευταίο τρακ του δίσκου.
να είναι πάντα ευθύγραμμο όπως στα πρώτα τρακς..
αλλιώς κάνει φθορά στα αυλάκια και κάποια στιγμή θα πάθει μόνιμη ζημιά η ανάρτηση

αυτά τα πράγματα δεν ελέγχονται με το μάτι
Και αυτό περι φθοράς σηκώνει πολλή συζήτηση.
Αντε πες στο ένα αυλάκι αντί για 2 πιέζει με 1.8 και στο άλλο με 2.2
Δεν γίνονται ζημιές με τέτοιες διαφορές.
Παραμόρφωση όμως θα ακούσεις και μάλιστα περισσότερη όσο πιό απαιτητικό είναι το τρακ.

Επίσης γιατί αναφέρεις το τελευταίο τρακ?
η skating δύναμη είναι ίδια σε όλη την επιφάνεια.
Απλά στο τελευταίο τρακ είναι περισσότερη πληροφορία σε ίδιο μήκος.
την μικρότερη δυνατή.. αν παίζει το ίδιο καλά στα 1.5γρ , ακόμα καλύτερα

εξαρτάται από τον βραχίονα.
αν κάτι δεν πάει καλά να είσαι σίγουρος ότι μπορεί να θες και 2.5
Απο την άλλη σίγουρα θα ακούγεται αλλιώς με 1.8 και αλλιώς με 2.2
Αρα πρέπει να επιλέξεις.

σωστό

και αυτό σωστό


ευτυχώς που δεν του έκανα ζημιά δηλαδή...



(y)

ο πρώτος που είχα πάρει είχε μια βίδα στήριξη αντίβαρου ξυρισμένη κανονικά. Και φυσικά πήγε πίσω