- 13 July 2007
- 17,263
Πολλές φορές έχουμε αναφερθεί στην αναπαράσταση-περιγραφή-στήσιμο του μουσικού συμβάντος,που αναπαράγεται απο το σύστημα.
Αφήνοντας κατά μέρος την περιγραφή της θέσης των οργάνων και του τραγουδιστή-η οποία θεωρείται δεδομένη,γι' ένα καλό σύστημα-άς σταθούμε στο συνολικό στήσιμο και τοποθέτηση της σκηνής απο το σύστημα.
Με ευθύνη κυρίως των ηχείων,αυτή μπορεί να διαγράφεται μπροστά απο τα ηχεία,πίσω απο τα ηχεία ή στην νοητή ευθεία που καθωρίζεται απο την μπάφλα των ηχείων.Υπάρχει κι η ακρόαση (βασικά) με near field monitors, όπου δημιουργείται η αίσθηση "όλα στο πρόσωπο" ή να το πώ αλλοιώς του πιό ζωντανού,του είμαι "μέσα".
Δεν είναι λίγοι αυτοί,που επιλέγουν σύστημα κι ιδίαιτερα τα ηχεία,με βάση το πώς διαγράφεται η σκηνή.Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει,ότι π.χ το laid back άκουσμα,είναι πιό ξεκούραστο ή για επιθετικό ήχο.
Εσείς τι προτιμάτε και γιατί;
Αφήνοντας κατά μέρος την περιγραφή της θέσης των οργάνων και του τραγουδιστή-η οποία θεωρείται δεδομένη,γι' ένα καλό σύστημα-άς σταθούμε στο συνολικό στήσιμο και τοποθέτηση της σκηνής απο το σύστημα.
Με ευθύνη κυρίως των ηχείων,αυτή μπορεί να διαγράφεται μπροστά απο τα ηχεία,πίσω απο τα ηχεία ή στην νοητή ευθεία που καθωρίζεται απο την μπάφλα των ηχείων.Υπάρχει κι η ακρόαση (βασικά) με near field monitors, όπου δημιουργείται η αίσθηση "όλα στο πρόσωπο" ή να το πώ αλλοιώς του πιό ζωντανού,του είμαι "μέσα".
Δεν είναι λίγοι αυτοί,που επιλέγουν σύστημα κι ιδίαιτερα τα ηχεία,με βάση το πώς διαγράφεται η σκηνή.Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει,ότι π.χ το laid back άκουσμα,είναι πιό ξεκούραστο ή για επιθετικό ήχο.
Εσείς τι προτιμάτε και γιατί;
Last edited: