Τελικα ποιο απο τα δυο buffalo επαιξε καλυτερα;
...που σημαίνει ότι τα αποτελέσματα είναι διαφορετικά?......
Επίσης θα ήθελα να επισημάνω ότι το dual mono Buffalo dac διέθετε αναλογικό ποτενσιόμετρο στην έξοδο και δυστυχώς αναγκαστήκαμε να το τοποθετήσουμε στο τέρμα ωστε να βγεί εκτός, κάτι που κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστό ούτε δίκαιο. Το δίκαιο θα ήταν το dual mono buffalo να παίξει απευθείας με τον τελικό. Τότε ίσως να είχαμαι και ανατροπή του αποτελέσματος.
Βασικά όχι Ηλία.Δώστε λίγο καιρό να τα ξαναδούν τα παιδιά.Οντως τους πιέζουμε...
Η κρίση των DACs δεν αφορούσε το αν μας άρεσε πως έπαιζε ή όχι, αλλά αν μας άρεσε αυτό που ακούμε για την συγκεκριμένη κατηγορία (χαμηλές, μεσαίες κτλ) και πάντα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές και όχι αυτό που γνωρίζουμε ως καλύτερο.
Eντάξει ειπώθηκε...Αλλά δεν μπορείς να κρίνεις οτιδήποτε,χωρίς κάποια αναφορά...Δεν γίνεται να προσπαθείς να επιλέξεις το καλύτερο χωρίς άλλη αναφορά.Καλύτερο ώς πρός τι;Την μουσική που αναπαράγει φυσικά...
Απο εκεί και πέρα έχεις δυό επιλογές να χρησιμοποιήσεις.Την αληθινή μουσική εμπειρία σου και την εμπειρία σου απο άλλα μηχανήματα σαν χομπίστας.
Γι' αυτό κι έχει σημασία πόσο ομογενές και σχετικό με το αντικέιμενο είναι και το ακροατήριο,το οποίο στην δική μας περίπτωση ήταν εντελώς τυχάιο κι ελεύθερης πρωτοβουλιακής συμμετοχής...
παλι τα ιδιαααα.....
δεν υπαρχει πουθενα στον κοσμο αυτη η μεθοδολογια!
κριτιριο η μουσικη και τετοια...
τα παιδια αναφερουν αναλυτικα ως προς τι συγκρινουν με τι.
αριστα και επιστημονικα.
τα αλλα μου θυμιζουν εμπορους παλεων εποχων που ηθελαν να πουλησουν επειδη ειχαν τις καλυτερες χροιες και επαιζαν μουσικη...
εντιν. α ναι το σχολιο για το ακροατηριο ειναι απαραδεκτο.
ισα ισα που κανει τα αποτελεσματα λιγοτερο κατευθυνομενα....
Εγώ απλώς σας παραθέτω τους κανόνες με τους οποίους αποφασίστηκε να βοθμολογήσουμε τα δείγματα. Ως αναφορά είχαμε το καλύτερο της δοκιμής γιατί αν είχαμε ως αναφορά την φυσική κλασική κιθάρα ή το βιολί ή το Χ καλύτερο σύστημα που έχουμε ακούσει στη ζωή μας, τότε επέτρεψέ μου να πω ότι για μένα κανένα ηχητικό αποτέλεσμα από αυτά που άκουσα χθες δεν άξιζε να βαθμολογηθεί με βαθμό πάνω από 10 (με άριστα το 30).
Ένας λόγος που ακούσαμε όλα τα DAC της δοκιμής από μία φορά, πριν ξεκινήσει η διαδικασία της κανονικής αξιολόγησης, ήταν ακριβώς αυτός. Να εντοπίσει ο κάθε κριτής την δική του αναφορά ανάμεσα στα 6 δείγματα της δοκιμής ώστε να είναι σε θάση να αξιολογήση τα υπόλοιπα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.