Δοκίμασε καλό πλύσιμο του ιμάντα και μετά πέρασμα από ταλκ... :smile:
Ειναι drift, εχω οργανο μετρησης. Αλλαζει οταν σταθεροποιηθει η θερμοκρασια?
Δοκίμασε καλό πλύσιμο του ιμάντα και μετά πέρασμα από ταλκ... :smile:
Καταρχας Σταυρο να χαρεις το αναλογικο σου.
Εχω μια ερωτηση και για την περιπτωση σου αλλα και γενικοτερα: Ειναι καλο να παιζουμε με το VTA μεχρι να παρουμε την τονικη ισσοροπια που θελουμε; Δε το ρυθμιζουμε παραλληλα και τελος;
Ο ιμάντας είναι καινούργιος αν δεν απατώμαι...
Αυτό το πρόβλημα το είχα μια φορά και εγώ και διαπίστωσα ότι οφειλόταν σε ελλειπή λίπανση του bearing... δεν μπορώ να γνωρίζω αν και σε αυτή την περίπτωση μπορεί να είναι κάτι τέτοιο...
Εάν είναι σταθερή η τροφοδοσία (μέτρα με ένα πολύμετρο) τότε είναι μηχανικής φύσεως το πρόβλημα... το μοτέρ είναι σπάνιο να παραδώσει πνεύμα.
1-2 σταγονες λαδι στο μοτερ μπορει να χρειαζονται,καποιος ηλεκτρολυτικος στο τροφοδοτικο?Δεν παρατήρησα κάτι περίεργο Σάκη κατά τη λειτουργία. Το θέμα είναι κατά πόσο η ποιότητα της τροφοδοσίας ευθύνεται για το προαναφερθέν φαινόμενο.
Οχι πολυ αραιο για να αντεξει περισοτερο.Πιο πυκνο απο αυτο του πηγαδιου ειναι προτιμοτερο.Ευχαριστώ. Τι λάδι να βάλω στο μοτέρ? Το άλλο μου τελείωσε.
Αποκλείεται να είναι πυκνωτής. Έναν έχει (Solen, μετρημένος).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.