Unipivot + πικαπ αναρτησης

Καταρχας Σταυρο να χαρεις το αναλογικο σου.
Εχω μια ερωτηση και για την περιπτωση σου αλλα και γενικοτερα: Ειναι καλο να παιζουμε με το VTA μεχρι να παρουμε την τονικη ισσοροπια που θελουμε; Δε το ρυθμιζουμε παραλληλα και τελος;
 
Δοκίμασε καλό πλύσιμο του ιμάντα και μετά πέρασμα από ταλκ... :smile:

Ο ιμάντας είναι καινούργιος αν δεν απατώμαι...

Αυτό το πρόβλημα το είχα μια φορά και εγώ και διαπίστωσα ότι οφειλόταν σε ελλειπή λίπανση του bearing... δεν μπορώ να γνωρίζω αν και σε αυτή την περίπτωση μπορεί να είναι κάτι τέτοιο...

Εάν είναι σταθερή η τροφοδοσία (μέτρα με ένα πολύμετρο) τότε είναι μηχανικής φύσεως το πρόβλημα... το μοτέρ είναι σπάνιο να παραδώσει πνεύμα.
 
Καταρχας Σταυρο να χαρεις το αναλογικο σου.
Εχω μια ερωτηση και για την περιπτωση σου αλλα και γενικοτερα: Ειναι καλο να παιζουμε με το VTA μεχρι να παρουμε την τονικη ισσοροπια που θελουμε; Δε το ρυθμιζουμε παραλληλα και τελος;

Ευχαριστώ Παναγιώτη(?). Έτσι είναι με το VTA (ρύθμιση άπαξ) μόνο που εγώ είχα το στέλεχος του βραχίονα // με το πλατώ. Τώρα το στέλεχος κλίνει προς τα εμπρός. Για περισσότερη ανάλυση, θα πρέπει να σου απαντήσουν οι πολύ πιο έμπειροι εδώ.
 
Ο ιμάντας είναι καινούργιος αν δεν απατώμαι...

Αυτό το πρόβλημα το είχα μια φορά και εγώ και διαπίστωσα ότι οφειλόταν σε ελλειπή λίπανση του bearing... δεν μπορώ να γνωρίζω αν και σε αυτή την περίπτωση μπορεί να είναι κάτι τέτοιο...

Εάν είναι σταθερή η τροφοδοσία (μέτρα με ένα πολύμετρο) τότε είναι μηχανικής φύσεως το πρόβλημα... το μοτέρ είναι σπάνιο να παραδώσει πνεύμα.

Χρήστο, μη ξεχνάς ότι το τροφοδοτικό είναι diy, με υπερμεγέθη Μ/Σ και παθητικό δικτύωμα για τη δημιουργία 2-phase AC τάσης. Δεν είναι το μοτέρ (Papst) που υποψιάζομαι.

Και με το μαμά τροφοδοτικό είχα αυτό το πρόβλημα. Λέω να δοκιμάσω το DC μοτέρ / τροφοδοτικό. Τι λες?

ΥΓ. Η μετρούμενη (AC) τάση δεν έχει fluctuation / σκαμπανεβάσματα.

Επίσης δεν νομίζω να είναι μηχανικό το πρόβλημα. Είναι αυστηρά περιοδικό - σταθερό το φαινόμενο.
 
Last edited:
Κάτι που μπορεί να βοηθήσει: αν ασκήσω ελάχιστη - ιδεατή πίεση κατακόρυφα στο περιστρεφόμενο πλατώ, το ίχνος του στροβοσκοπίου ακινητοποιείται. Ρύθμιση του pitch δυστυχώς δεν διατίθεται σε AC μοτέρ.
 
Εγώ ετοιμαζόμουνα να αλλάξω μοτέρ στο Oracle (έχω ήδη Papst DC μοτέρ με ενσωματομένο regulator, και του δίνω και εγώ με ντιούικο DC τροφοδοτικό δλδ με δύο σταθεροιποιημένες), και τελικά ήταν το πηγάδι... το καθάρισα έβαλα λάδι και όλα οκ...

Πάντως από το ψάξιμο που έκανα για μοτέρ ένα από τα καλύτερα είναι τα Maxon http://www.maxonmotor.com/maxon/view/content/index (σου δίνω το γενικό link δεν έχω προχειρα τα μοντέλα που έψαχνα)

και έχει διάφορα DC μοτέρ που ταιριάζουν και είναι εξαιρετικής ποιότητας.

Μάλιστα τα μοτέρ που χρησιμοποιεί και η Origin Live στα custom τροφοδοτικά είναι maxon http://www.originlive.com/dc-motor-kit.html
 
Μόλις καθάρισα το πηγάδι και έβαλα το εναπομείνων λάδι που είχα. Το πρόβλημα παραμένει. Έχω την εντύπωση ότι η απόκλιση του pitch είναι θέμα τροφοδοσίας (δηλαδή μη ιδεατής συχνότητας), και συγκεκριμένα του δικτυώματος που δημιουργεί τη διαφοράς φάσης (ένας πυκνωτής 22 uF).
 
Τον δίσκο αυτόν τον έχω χρυσοπληρώσει (Ανάκρουσις) και σήμερα - μετά από πολλά χρόνια - τον άκουσα "πρώτη" φορά. Μέχρι τώρα έπαιζε σαν τενεκές. Κάλλιο αργά παρά ποτέ...
 

Attachments

  • DSC_1018.jpg
    DSC_1018.jpg
    120.9 KB · Views: 293
Θα πρότεινα πρώτα να δεις αν ο ιμάντας πατάει σωστά στο ραουλο ,αν είναι οπτικά εύκολο, και σε λειτουργία.
 
Last edited:
Δεν παρατήρησα κάτι περίεργο Σάκη κατά τη λειτουργία. Το θέμα είναι κατά πόσο η ποιότητα της τροφοδοσίας ευθύνεται για το προαναφερθέν φαινόμενο.
 
Δεν παρατήρησα κάτι περίεργο Σάκη κατά τη λειτουργία. Το θέμα είναι κατά πόσο η ποιότητα της τροφοδοσίας ευθύνεται για το προαναφερθέν φαινόμενο.
1-2 σταγονες λαδι στο μοτερ μπορει να χρειαζονται,καποιος ηλεκτρολυτικος στο τροφοδοτικο?
 
Ευχαριστώ. Τι λάδι να βάλω στο μοτέρ? Το άλλο μου τελείωσε.
Αποκλείεται να είναι πυκνωτής. Έναν έχει (Solen, μετρημένος).
 
Ευχαριστώ. Τι λάδι να βάλω στο μοτέρ? Το άλλο μου τελείωσε.
Αποκλείεται να είναι πυκνωτής. Έναν έχει (Solen, μετρημένος).
Οχι πολυ αραιο για να αντεξει περισοτερο.Πιο πυκνο απο αυτο του πηγαδιου ειναι προτιμοτερο.
 
Στην παρακάτω φώτο το down-tilt του VTA και η τελική διάταξη των βαρυδίων στον Morch που ευθύνονται κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος για την "μουσικοποίηση" του βατραχιού!
 

Attachments

  • DSC_1023.jpg
    DSC_1023.jpg
    133 KB · Views: 145
Σαν να εχει αρκετό tail up ο moerch σου Σταυρο. Βεβαια αν παιζει καλύτερα απο πριν τα λογια περιττεύουν