Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι λες ή για ποιες συμπαραγωγές μιλάς, αλλά για να το αναφέρεις θα έχεις αποκλειστική πληροφόρηση....Μόνο εσύ!!
Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος είμαι υφιστάμενος συνδρομητής και επικοινωνώ συχνά μαζί τους είτε για θέματα τηλεόρασης είτε τηλεφωνίας. Το τελευταίο χρονικό διάστημα οι οποίες απορίες μου ως καταναλωτής δεν λύθηκαν. Η τηλεφωνία παρουσιάζει αστάθεια και συχνές διακοπές. Εκτός από την ανακοίνωση του Σεπτέμβρη 2020 , όπου επικαλέστηκαν ταυτόχρονο κόψιμο οπτικών ινών, δεν υπήρξε άλλη «υπεύθυνη
ανακοίνωση και συνήθως κατά τις μηνιαίες διακοπές σύνδεσης, οι οποίες είναι τακτικές η απάντηση στις ερωτήσεις του κοινού είτε μέσω chat η τηλεφωνικά είναι: ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.
Η ίδια ενημέρωση ισχύει και για την τηλεόραση. Έναρξη iptv μέσω εφαρμογής παρακαλώ για μεγάλες συσκευές; Ναι μάλιστα το πρώτο τρίμηνο 2021. Σε νεότερη επικοινωνία απαντάνε ξερά πως δεν γνωρίζουμε πότε!!
Εάν σου έχουν λύσει τις απορίες σου εσένα όλες πες μας ποτέ θα υποστηρίζει το box WiFi όπως ισχύει σε άλλες χώρες.
Επίσης γιατί ο αποκωδικοποιητές (box) δεν υποστηρίζει 4Κ.. ενώ ο ανταγωνισμός το προσφέρει μέσω εφαρμογής;;;



ΤΕΛΟΣ

δεν με ενδιαφέρει να παρακολουθήσω το περιεχόμενο μέσω triple play , γί αυτό και το κατάργησα όπως θα καταργήσω και την δεύτερη σύνδεση μου καθώς με απορρόφησε μετά από πέντε χρόνια τα ίδια και τα ίδια ο ανταγωνισμός. Θεώρησα να ασχοληθώ με το θέμα επειδή δεν μου αρέσει το μονοπώλιο και θεώρησα καλό το project της Vodafone. Το εγχείρημα της πυρηνικής φυσικής συμπίπτει με το όσα δεν φτάνει η αλεπού. Κάθε αγαθός καλόπιστος ας προσέλθει.
Αυτά λοιπόν... Πολλές απορίες δίχως αντίκρυσμα και το κερασάκι στην τούρτα όταν η άγνοια απαντάει με άγνοια...