Λοιπόν.
@Bellerophontes,
@koskos &
@alexvlad
Για να είμαστε ξεκάθαροι και να μπει ίσως ειρηνικά μια τάξη.
Εδώ δεν είμαστε για να κάνουμε fan clubs των συνδρομητικών υπηρεσιών και να κάνουμε κοντρούλες flame wars.
Όποιος αρέσκεται στο να εκθειάζει συνεχώς ότι αποκτάει ή τα προϊόντα της εταιρίας στην οποία εργάζεται, μπορεί να πιάσει δουλειά στο telemarketing και να κάνει προώθηση.
Εδώ είμαστε για να συζητάμε κόσμια και δίχως υπερβολές για τα θέματα των συνδρομητικών TV bouquets.
Αν δεν μπορείτε να το κάνετε συγκρατημένα, ευγενικά και δίχως φανατίλα, θα υπάρχουν συνέπειες μέχρι να συμμορφωθείτε ή να αποκλειστεί η πρόσβαση σας.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.