Απο την παραγωγη στην καταναλωση! Κατασκευη ξυλινης μοτοσυκλετας. Πλανα σε PDF
εδω
Φωτορεπορταζ απο την αρχη εως σχεδον το τελος ενος μικρου εργου -καθως υπηρξε και ενας απροβλεπτος παραγοντας!!
Οποιον τον κουραζουν οι πολλες φωτο, παρακαλειται να μην συνεχισει την αναγνωση
Κοβεται ενα τεμαχιο ξυλου απο μια παλετα χωρις να μετακινηθει καθολου η παλετα!
Εδω το αλυσοπριονακι της DIY Βosch δινει την λυση χωρις κραδασμους, σαν να κοβεις βουτυρακι με ζεστο μαχαιρι!
To σανιδακι ηταν
σκεβρωμενο και επρεπε να το συνεφερω λιγακι.
Αρχικα πηρα τα μποσικα με την πλανη της Bosch. Στην μια πλευρα πηρα τις ακρες της σανιδας και στην αλλη πλευρα πηρα την μεση.
Επειτα το περασα καμμια δεκαρια φορες στην πλανη της Proxxon καθως ηθελα να φτασει σε συγκεκριμενο παχος για την κατασκευη.
Θα μπορουσα να το ρυθμισω να τελειωσω πιο γρηγορα αλλα προτιμησα να μην ξεπερασω τα 0.3 χιλιοστα αφαιρεσης υλικου σε καθε περασμα.
Eτοιμο πλεον το σανιδακι να κοπει και δεν θα χρειαστει καν γυαλοχαρταρισμα μετα την πλανη.
Εδω κοπηκε στην πριονοκορδελα της Proxxon με την λεπτη λαμα που την κανει να δουλευει σαν σεγα παγκου αναφορικα με τις καμπυλες κοπες.
Ολα τα τεμαχια τρυπηθηκαν στα σημεια συναρμολογησης στο κολωνατο δραπανο πριν την κοπη, για μεγαλυτερη ευκολια.
Το μεγαλο τεμαχιο ειναι απο ανυδρο MDF, βαρυ και ανθεκτικο υλικο, που θα ειναι ο σκελετος της μηχανης. Τα υπολοιπα ειναι απο το σανιδακι.
Εδω ολα τα τεμαχια τα οποια θα αποτελεσουν μια μηχανη. Eιχα φτιαξει μια μικρουλα και πιο παλια μια απο κοντρα πλακε αλλα αυτη ειναι μεγαλυτερη.
Σε καποια σημεια επρεπε να δωθει ιδιαιτερη προσοχη φινιρισματος.
Οι ροδες εγιναν ...πιο ροδες και πιο κυκλικες με την βοηθεια του στρογγυλου τριβειου
Και οι καμπυλες εγιναν ..πιο καμπυλες με το ιδανικο τριβειο για αυτες τις δουλειες. Βαρεθηκα να αλλαξω κυλινδρο αλλα και ο μικρος εκανε δουλεια.
Ομως υπηρξε ενα θεματακι με μια τρυπα οπου σταματησε ολη την διαδικασια μεχρι αυριο τετοια ωρα.
Η τρυπα των 8μμ σε μια απο τις δυο ροδες εγινε καποια χιλιοστα πιο διπλα απο εκει που επρεπε να γινει και η ροδα γυριζε εκκεντρα.
Eτσι ανοιχτηκε νεα τρυπα με προσοχη ακριβως εκει που επρεπε. Και με την βοηθεια του καλου εποξικου στοκου της milliput το κενο εκλεισε.
Στη φωτο η κλεισμενη τρυπα που περιμενουμε να στεγνωσει. Διπλα στην τρυπα βλεπουμε τον στοκο της milliput, σαν πλαστελινη.
Εδω η μηχανη με την μια ροδα εκτος.
Αυτο που μενει απο την πλευρα μου ειναι να μπουν και να κοπουν στο σωστο μεγεθος οι καβιλιες στις ροδες και στο τιμονι.
Το βαψιμο και το τελικο φινιρισμα θα το αναλαβει ευτυχως η μηχανοβιος που θα το παραλαβει
