Πήγα κι εγώ ο καημένος να ρωτήσω σε ένα κατάστημα Γερμανός για το νέο δέκτη.Μου λέει η υπάλληλος πως τους περιμένουν σήμερα και θα διατίθενται από αύριο.Ρωτάω την διαδικασία και μου λέει πως θα πάω τον νυν δέκτη, θα πάρω τον καινούργιο, ενεργοποιώ την κάρτα και τέλος.
Επειδή κοντά στο σπίτι μου είναι άλλο ένα κατάστημα Γερμανός λέω ας πάω να ρωτήσω κι εκεί.Μου λέει πως τους έχουν.Ικανοποίηση από μέρους μου και τι ρωτάω τι πρέπει να γίνει.Μου λέει πως πρέπει να πάρω τηλέφωνο στο 13888, να πάρω έγκριση από τον ΟΤΕ για την αλλαγή του δέκτη και μετά να πάω και να τον πάρω.
Μένω παγωτό Νοέμβρη μήνα!Τις λέω αν είναι λογικό όλο αυτό και μου λέει πως έτσι είναι η διαδικασία.
Τι ισχύει ρε παιδιά;Είναι αυτή εξυπηρέτηση;Άλλα ο ένας, άλλα ο άλλος;
Τελικά για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται πως όσο καλό προιόν και να έχεις, αν το sales & after sales δε λειτουργεί, δεν έχεις ελπίδες στην αγορά.Αργά η γρήγορα θα σου γυρίσει την πλάτη.