Τα ίδια μου έκανε και εμένα (x9s). Διάβασε αν θέλεις το post 2441.
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά ότι και να του έκανα, δεν κατάφερα να το επαναφέρω. Για καλή μου τύχη, η Gearbest μου επέστρεψε τα χρήματα στο ακέραιο. Είναι ακόμα εντός εγγύησης?
Με το tech support της Zidoo μην μπεις καν στο κόπο να ασχοληθείς. Μετά από ένα μήνα και τρία e-mail, ακόμα περιμένω απάντηση....
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά ότι και να του έκανα, δεν κατάφερα να το επαναφέρω. Για καλή μου τύχη, η Gearbest μου επέστρεψε τα χρήματα στο ακέραιο. Είναι ακόμα εντός εγγύησης?
Με το tech support της Zidoo μην μπεις καν στο κόπο να ασχοληθείς. Μετά από ένα μήνα και τρία e-mail, ακόμα περιμένω απάντηση....