Αυτοκινητιστικά νέα

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Δηλαδή μόνο οι εταιρείες που βγάζουν αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες-Honda-Toyota-Hyundai-Kia-θα επιμείνουν όσο γίνεται με συμβατικούς κινητήρες.Οι υπόλοιπες,όπου φύγει-φύγει μπας και σωθούν με τους ηλεκτροκινητήρες.Καλό αυτό.

Το θα «σωθούν» είναι κάτι πολύ σχετικό όταν τους «τρωει το μεσημεριανό» στις δυτικές αγορές ήδη η Tesla, ενώ οι Κινέζοι αποβιβάζονται σύντομα (σε αρκετές αγορές έχουν ήδη φτάσει).
Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορούν να κάνουν για να επιβιώσουν. Ίσως μόνο να πιέσουν τους πολιτικούς μπας και συνεχίσουν να πουλάνε θερμικά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Όταν βγει το model 2, νομίζω ότι θα είναι game over για πολλούς.
Ίσως να βρεθούν σε καλύτερη θέση οι δυνατές premium που θα πουλάνε ποιότητα αλλά θα ανεβάσουν τις τιμές.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,139
ΑΘΗΝΑ
Το θα «σωθούν» είναι κάτι πολύ σχετικό όταν τους «τρωει το μεσημεριανό» στις δυτικές αγορές ήδη η Tesla, ενώ οι Κινέζοι αποβιβάζονται σύντομα (σε αρκετές αγορές έχουν ήδη φτάσει).
Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορούν να κάνουν για να επιβιώσουν. Ίσως μόνο να πιέσουν τους πολιτικούς μπας και συνεχίσουν να πουλάνε θερμικά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Μα δεν θέλουν να πουλάνε θερμικά με τόσες βλάβες που βγάζουν τα αυτοκίνητά τους.
 
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Fiat 500 electric

Για όποιον ενδιαφέρεται για πληρφορίες παρέλαβε ο κουμπάρος μου και τον πήγα εγώ να το παραλάβουμε, το νέο Fiat 500 ηλεκτρικό για δεύτερο αμάξι για δουλειές στο κέντρο .
Το πήρε leasing για 5 χρόνια. Τιμή 37700 (έβαλε 2 πακέτα έξτρα) αλλά έχει επιδότηση 8-9 χιλιάρικα, επόμένως στην leasing εταιρεία στοίχισε περίπου 29000.
Εχει βάλει ταχυφορτιστή στο σπίτι 22kw (έχει τριφασικό). Οπότε 0-100 το φορτίζει σε 2 ώρες . Εχει μπαταρία 44kw.

Στα περί αυτοκινήτου: πολύ καλή ποιότητα κύλησης. Μου λέει αν δεν ξέρεις τι είναι, μπορεί να νομίζεις ότι οδηγείς και golf . Αποπνέει μια στιβαρότητα λέει, μάλλον πρέπει να παίζει ρόλο ότι έχει πιό σφιχτή ανάρτηση λόγω μεγαλύτερου βάρους (μπαταρίες).
Του κάνει εντύπωση επίσης ότι στο ξεκίνημα στα φανάρια τους αφήνει πίσω 100 μέτρα για πλάκα (μιλάμε για νορμάλ αμάξια) . Πολύ καλό το pedal με ανάκτηση που έχει, που απλά αφήνεις το γκάζι και φρενάρει μέχρι να σταματήσει. Σε 5-10 λεπτά εξοικοιώνεσαι με την αίσθηση. Το φρένο το χρησιμοποιείς σπάνια, επομένως μπορεί να ξεχάσεις να αλλάξεις και τακάκια.
Και γενικά μέσα το είδα προσεγμένο με ωραία υλικά. Με τις ψηφιακές του οθόνες, με τα ηλεκτρικά κουμπιά να ανοίγουν οι πόρτες κλπ Με τίποτα δεν θυμίζει Fiat...Οι Ιταλοί τα έχουν προσέξει πλέον γιατί ο ανταγωνισμός είναι σκληρός από Γερμανία.

Στα του ηλεκτρικού. Το εργοστάσιο λέει ότι έχει εμβέλεια 320 χιλ. Μου λέει με κάτι μεγάλες βόλτες που έκανε Αττική Οδό / Εθνική επέστρεψε σπίτι με 80% . Βέβαια η Αττική Οδός/Εθνική είναι ότι χειρότερο για ηλεκτρικό αφού δεν χρησιμοποιείς το φρένο. Γενικά μου λέει ότι είναι φέσι η όλη φάση, διότι δεν μπορείς να ζητάει 37700 (η μεγαλύτερη έκδοση La Prima έχει 42000) και στην ουσία να απαγορεύεται να βγεις από Αθήνα....Το θεωρει τραγελαφικό, έως τραγικό..... Απαράδεκτα ακριβό λέει , την στιγμή που παίρνεις το ίδιο υβριδικό βενζίνη με 15000.
Στην δική του χρήση θα γυρνάει με λιγότερο 50%-60% μπαταρία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όλα καλά. Είναι πολύ ακριβό παιχνίδι ακόμα.
Επίσης θεωρεί φέσι ότι πρέπει να κατεβάσεις 5 applications στο κινητό ένα για κάθε μια εταιρεία φόρτισης ποου βρίσκεις στην Εθνική και να πρέπει να βάζεις κάρτα. Επειδή είναι κομπιουτερας developer γνωρίζει πολύ καλά τι κινδύνους έχει αυτό. Επίσης δεν υπάρχουν μεγάλοι ταχυφορτιστές στα βενζινάδικα διότι θα ήθελαν υποσταθμό της ΔΕΗ δίπλα. Εκ των πραγμάτων δεν αντέχει το ρεύμα. Ξεχάστε ότι θα βρείτε τους ταχυφορτιστές της Tesla. Επίσης άλλο κόστος η kwA στην Αθήνα και άλλο στην Εθνική. Φτάνει να κοντεύει σαν βενζίνη. Η πιό φθηνή φόρτιση είναι στο σπίτι τελικά.
Παει τις προάλες μου λέει σε ένα σουπερμαρκετ Βασιλόπουλο νομίζω , που έχουν φορτιστές από ΔΕΗ νομίζω. Βλέπει στην θέση, άλλο αμάξι παρκαρισμένο (συμβατικό). Πάει μέσα στο σουπερμαρκετ να ρωτήσει, του λένε: α μην ασχολείσαι δεν δουλεύει ο φορτιστής !!! Καλό ε; Φαντάσου να έχεις άμεση ανάγκη! Επίσης στα ηλεκτρικά απαγορεύεται η ρυμούλκηση διότι οι τροχοί κλειδώνουν. Αν μείνεις, πάει μόνο σηκωτό στην πλατφόρμα.
Επίσης από site βρήκε τα σημεία που έχει φορτιστές σε όλη την χώρα. Εκτός του ότι ακόμα δεν υπάρχει τόσο μεγάλο δίκτυο, ένα ακόμα τραγικό γεγονός είναι ότι πολλοί φορτιστές είναι μέσα σε χωριά. Που σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνεις και παράκαμψη να μπεις και να βγεις από το χωριό. Δεν τα λέει κανένας αυτά.
Γενικά ευχαριστημένος είναι σαν αμάξι αλλά συνεχίζει να πιστεύει ότι θέλουμε 10 χρόνια ακόμα. Πιό πολύ για δοκιμή το πήρε και το βλέπει σαν γκατζετιά. Γι αυτό και το πήρε leasing για να μην μείνει με τον μουτζούρη στο χέρι και πάει άπατο γιατί θα έχει βγει νεότερη τεχνολογία μπαταριών.
Πάντως με ΤΙΠΟΤΑ δεν θα αγόραζε ηλεκτρικό για βασικό/μμοναδικό αμάξι.
 
17 June 2006
9,813
Αναμενόμενα και φυσιολογικά όλα τα σχόλια.
Αν έχει φωτοβολταϊκά στην ταράτσα ή έστω πρόγραμμα με εικονικό συμψηφισμό σαν αυτό του Ήρωνα τότε τουλάχιστον θα έχει πολύ χαμηλού κόστους φορτίσεις. Με δεδομένο ότι δεν σκοπεύει να κάνει ταξίδια θα έχει πολύ μικρό κόστος χρήσης. Με την ίδια λογική βέβαια ένα plug-in hybrid πολύ φθηνότερο θα ήταν καλύτερη λύση. Φόρτιση στο σπίτι για την Αθήνα και βάζεις βενζίνη και πας όπου θες εκτός...
 
Τα plug-in hybrid αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν απλησίαστα. Και δεν είναι παράλογο, αν σκεφτείς ότι πληρώνεις και συμβατικό κινητήρα, και ηλεκτροκινητήρα, και γεννήτρια, και σύστημα φόρτισης, και μπαταρία, και και και..

Τυχεροί είναι αυτοί που μπορούν να έχουν στην οικογένεια ένα ηλεκτρικό για κίνηση μέσα στην πόλη και ένα συμβατικό για τα ταξίδια.
 
  • Like
Reactions: pauleta and takisot
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Προσωπικά δεν θέλω καμία εξάρτιση από μπρίζα προς το παρόν. Άρα για μένα το αποκλείω το plug-in. Και όσους ξέρω στο τέλος καταλήγουν να κινούνται μόνο με βενζίνη (βαριουνται να φορτίζουν) και για λίγα χιλιόμετρα διότι τα ντεπόζιτα είναι μικρά στα plug-in.
Για τώρα που μιλάμε προσωπικά ψηφίζω hybrid. Με 4-5 lt /100km κατανάλωση και εμβέλεια 900-1000 χιλιόμετρα είσαι άρχοντας με ΜΗΔΕΝ άγχος και έλεγχο διαδρομής.
 

FSword

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,240
Δεν ξέρω, τα plug-in hybrid ποτέ δεν τα συμπάθησα. Προσπαθούν να κάνουν λίγο απ' όλα και τελικά δεν ξέρω αν κάνουν κάτι πολύ καλά. Εντάξει υποθέτω είναι ιδανικά γι' αυτούς που τα χρησιμοποιούν 90% στην πόλη (αρκεί να τους φτάνει η αυτονομία) και μία στο τόσο θέλουν να κάνουν και κάνα ταξίδι. Πολύ ακριβά όμως για αυτοκίνητα πόλης. Αν από την άλλη το θες 50-50 για πόλη/ταξίδι (ή αν απλά βαρεθείς να το φορτίσεις επαναπαυόμενος στην επιλογή της βενζίνης), τότε σε περίπτωση που τελειώσει η μπαταρία (που θα τελειώσει) αφενώς κουβαλάς ένα άχρηστο βάρος, αφετέρου έχεις μικρότερο τεπόζιτο. Βέβαια δεν ισχύει κι αυτό πάντα, μπορεί η μπαταρία να μην επιβαρύνει τόσο πολύ με βάρος και το τεπόζιτο να είναι αρκετό. Αλλά και πάλι... θα προτιμούσα ένα υβριδικό αν ήθελα ντε και καλά κάτι με μπαταρία (εδώ που τα λέμε σε λίγο δε θα βρίσκουμε και αυτοκίνητα με κινητήρα αμιγώς εσωτερικής καύσης).

@ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ μαζί γράφαμε.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Fiat 500 electric

Για όποιον ενδιαφέρεται για πληρφορίες παρέλαβε ο κουμπάρος μου και τον πήγα εγώ να το παραλάβουμε, το νέο Fiat 500 ηλεκτρικό για δεύτερο αμάξι για δουλειές στο κέντρο .
Το πήρε leasing για 5 χρόνια. Τιμή 37700 (έβαλε 2 πακέτα έξτρα) αλλά έχει επιδότηση 8-9 χιλιάρικα, επόμένως στην leasing εταιρεία στοίχισε περίπου 29000.
Εχει βάλει ταχυφορτιστή στο σπίτι 22kw (έχει τριφασικό). Οπότε 0-100 το φορτίζει σε 2 ώρες . Εχει μπαταρία 44kw.

Στα περί αυτοκινήτου: πολύ καλή ποιότητα κύλησης. Μου λέει αν δεν ξέρεις τι είναι, μπορεί να νομίζεις ότι οδηγείς και golf . Αποπνέει μια στιβαρότητα λέει, μάλλον πρέπει να παίζει ρόλο ότι έχει πιό σφιχτή ανάρτηση λόγω μεγαλύτερου βάρους (μπαταρίες).
Του κάνει εντύπωση επίσης ότι στο ξεκίνημα στα φανάρια τους αφήνει πίσω 100 μέτρα για πλάκα (μιλάμε για νορμάλ αμάξια) . Πολύ καλό το pedal με ανάκτηση που έχει, που απλά αφήνεις το γκάζι και φρενάρει μέχρι να σταματήσει. Σε 5-10 λεπτά εξοικοιώνεσαι με την αίσθηση. Το φρένο το χρησιμοποιείς σπάνια, επομένως μπορεί να ξεχάσεις να αλλάξεις και τακάκια.
Και γενικά μέσα το είδα προσεγμένο με ωραία υλικά. Με τις ψηφιακές του οθόνες, με τα ηλεκτρικά κουμπιά να ανοίγουν οι πόρτες κλπ Με τίποτα δεν θυμίζει Fiat...Οι Ιταλοί τα έχουν προσέξει πλέον γιατί ο ανταγωνισμός είναι σκληρός από Γερμανία.

Στα του ηλεκτρικού. Το εργοστάσιο λέει ότι έχει εμβέλεια 320 χιλ. Μου λέει με κάτι μεγάλες βόλτες που έκανε Αττική Οδό / Εθνική επέστρεψε σπίτι με 80% . Βέβαια η Αττική Οδός/Εθνική είναι ότι χειρότερο για ηλεκτρικό αφού δεν χρησιμοποιείς το φρένο. Γενικά μου λέει ότι είναι φέσι η όλη φάση, διότι δεν μπορείς να ζητάει 37700 (η μεγαλύτερη έκδοση La Prima έχει 42000) και στην ουσία να απαγορεύεται να βγεις από Αθήνα....Το θεωρει τραγελαφικό, έως τραγικό..... Απαράδεκτα ακριβό λέει , την στιγμή που παίρνεις το ίδιο υβριδικό βενζίνη με 15000.
Στην δική του χρήση θα γυρνάει με λιγότερο 50%-60% μπαταρία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όλα καλά. Είναι πολύ ακριβό παιχνίδι ακόμα.
Επίσης θεωρεί φέσι ότι πρέπει να κατεβάσεις 5 applications στο κινητό ένα για κάθε μια εταιρεία φόρτισης ποου βρίσκεις στην Εθνική και να πρέπει να βάζεις κάρτα. Επειδή είναι κομπιουτερας developer γνωρίζει πολύ καλά τι κινδύνους έχει αυτό. Επίσης δεν υπάρχουν μεγάλοι ταχυφορτιστές στα βενζινάδικα διότι θα ήθελαν υποσταθμό της ΔΕΗ δίπλα. Εκ των πραγμάτων δεν αντέχει το ρεύμα. Ξεχάστε ότι θα βρείτε τους ταχυφορτιστές της Tesla. Επίσης άλλο κόστος η kwA στην Αθήνα και άλλο στην Εθνική. Φτάνει να κοντεύει σαν βενζίνη. Η πιό φθηνή φόρτιση είναι στο σπίτι τελικά.
Παει τις προάλες μου λέει σε ένα σουπερμαρκετ Βασιλόπουλο νομίζω , που έχουν φορτιστές από ΔΕΗ νομίζω. Βλέπει στην θέση, άλλο αμάξι παρκαρισμένο (συμβατικό). Πάει μέσα στο σουπερμαρκετ να ρωτήσει, του λένε: α μην ασχολείσαι δεν δουλεύει ο φορτιστής !!! Καλό ε; Φαντάσου να έχεις άμεση ανάγκη! Επίσης στα ηλεκτρικά απαγορεύεται η ρυμούλκηση διότι οι τροχοί κλειδώνουν. Αν μείνεις, πάει μόνο σηκωτό στην πλατφόρμα.
Επίσης από site βρήκε τα σημεία που έχει φορτιστές σε όλη την χώρα. Εκτός του ότι ακόμα δεν υπάρχει τόσο μεγάλο δίκτυο, ένα ακόμα τραγικό γεγονός είναι ότι πολλοί φορτιστές είναι μέσα σε χωριά. Που σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνεις και παράκαμψη να μπεις και να βγεις από το χωριό. Δεν τα λέει κανένας αυτά.
Γενικά ευχαριστημένος είναι σαν αμάξι αλλά συνεχίζει να πιστεύει ότι θέλουμε 10 χρόνια ακόμα. Πιό πολύ για δοκιμή το πήρε και το βλέπει σαν γκατζετιά. Γι αυτό και το πήρε leasing για να μην μείνει με τον μουτζούρη στο χέρι και πάει άπατο γιατί θα έχει βγει νεότερη τεχνολογία μπαταριών.
Πάντως με ΤΙΠΟΤΑ δεν θα αγόραζε ηλεκτρικό για βασικό/μμοναδικό αμάξι.
Πολυ καλα τα λες/λεει ο κουμπαρος, αλλα υπαρχουν μερικες επισημανσεις που θεωρω σωστο να γινουν

1. τιμη
το αρνητικο σημειο των ηλεκτρικων και ειδικα των μικρων ηλεκτρικων. Η συγκριση γινεται τραγικοτερη οταν σκεφτεις οτι με 3 χιλιαρικα ακομα παιρνεις το "μικρο" tesla, οπου ανετα καλυπτει τις αναγκες οικογενειακου αυτοκινητου. Αντικειμενικα, τα "μικρα" ηλεκτρικα, στην παρουσα φαση δεν συμφερουν

2. ειναι λογικο οτι στα φαναρια τους αφηνει πισω, διοτι εχουν εξαιρετικο "πεταγμα" ακομα και τα μικρα ηλεκτρικα. Δεν εχουν ταχυτητες, δεν υπαρχει ΚΕΚ για να ανεβασει στροφες, απλα πατας γκαζι και φευγεις.

3. σχετικα με τους φορτιστες

α. εχει δικιο για τις διαφορετικες εταιρειες και οτι ειναι (σχετικα) πολυπλοκο. Θα επρεπε απλα να βαζεις πιστωτικη καρτα και να παιρνει μπρος. Δεν υπαρχει λογος για αυτο το χαος που συμβαινει.

β. στην εθνικη οδο εχουμε 50αρηδες (δεν συμπεριλαμβανω τους τεσλα) και οσονουπω 75αρηδες. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι για ταξιδι παντως. Για αστικες και περιαστικες διαδρομες ειναι μια χαρα, αλλα αν βγει ΕΟ θα δει οτι η εμβελεια του θα πεσει ισως και σε επιπεδα κατω απο 200χλμ

γ. κοστος φορτισης. Ναι ειναι ακριβοτερη η φορτιση σε δημοσιους φορτιστες σε σχεση με το σπιτι (αρκετα ακριβοτερη), αλλα το 90% των φορτισεων θα γινεται ετσι και αλλιως σπιτι (ή στην εργασια). Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι το κοστος φορτισης δεν ειναι διαφορετικο αναλογα αν εισαι σε ΕΟ ή μεσα στην πολη. Νομιζω οτι το κοστος το καθοριζει ο καθε παροχος. Ισως μπερδευτηκε ο κουμπαρος διοτι καποιοι παροχοι εχουν κυριως φορτιστες στο εθνικο δικτυο, ενω αλλοι εχουν τοποθετησει σε σουπερμαρκετ και σε αλλες τοποθεσιες εντος των πολεων.

δ. τοποθεσια φορτιστων. Εδω νομιζω εχει κανει λαθος. Υπαρχουν φορτιστες στο κεντρικο οδικο δικτυο και υπαρχουν και αλλοι σε "μικροτερες" τοποθεσιες. Αλλα δεν ειναι οτι πρεπει να βγεις απο ΕΟ για να μπεις στο χωριουδακι να φορτισεις.

ε. ICE-ing (καταληψη θεσης φορτισης απο ΚΕΚ). Ναι ειναι προβλημα αυτο, οπως και η καταληψη θεσης ΑΜΕΑ, οπως και η παρανομη σταθμευση, οπως και πολλα αλλα που εχουν να κανουν με την ελλειψη παιδειας του λαου μας. Αυτο το φαινομενο ειναι κυριως σε αστικες τοποθεσιες και οχι σε ΣΕΑ

4. δεν θα το αγοραζε για μοναδικο αμαξι. Ναι συμφωνω απολυτα, το συγκεκριμενο ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν θα το αγοραζα για μοναδικο αμαξι. Ενα ΚΕΚ supermini μπορει να εκτελεσει χρεη και οικογενειακου αμαξιου/ταξιδι στην αναγκη. Το συγκεκριμενο με την καμμια. Tesla, ναι θα αγοραζα για οικογενειακο, διοτι εχει το πακετο χωροι/εμβελεια/πραγματικα γρηγοροι ταχυφορτιστες/εξαιρετικη εμπειρια φορτισης (δεν υπαρχουν καρτες και χαζομαρες)/επιδοσεις/τιμη που δεν ξεφευγει απο αντιστοιχο ΚΕΚ (αν συνυπολογιστουν τα 8κ επιδοτησης) και πεφτουν πιο χαμηλα απο ΚΕΚ (αν συνυπολογιστουν τα φορολογικα οφελη)


Οτι λεω σε σχεση με τοποθεσιες και κοστος φορτισης, μπορειτε να το βρειτε και μονοι σας απο το plugshare και απο τις εφαρμογες του καθε παροχου.
 

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,896
Αθήνα
 
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Γνωστά. Οι μεγαλύτεροι εχθροί του ηλεκτρικού: εθνική (δεν υπάρχει φρενάρισμα για ανάκτηση) , ταχύτητες 120-130 και air-condition (το οποίο στην χώρα μας χρειάζεται τον μισό χρόνο) .
Καλά για μεγαλύτερες ταχύτητες, μόνο με τέτοια καβάντζα από πίσω: 😁😁😁😁
 

Attachments

  • Fb_S1pcWIAM4e2o.png
    Fb_S1pcWIAM4e2o.png
    399.4 KB · Views: 36
  • Haha
Reactions: mdvq
Ένα μάτσο μπούρδες είναι το "άρθρο".

Ο τύπος δηλώνει "φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης" αλλά δεν φαίνεται να ήξερε τον Χριστό του πριν κάνει το πρώτο ταξίδι.

Δεν ήξερε ούτε ποια είναι η πραγματική του αυτονομία, ούτε που έχει φορτιστές και τι είδους, ούτε τίποτα..

Άξιος της τύχης του.
 
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Στα ηλεκτρικά μια και καλή κλαις: όταν έρθει η ώρα αλλαγής της μπαταρίας.
17 χρόνια θυμίζω είναι ο μέσος όρος των αυτοκινήτων στο ελλαδιστάν.....εκτός αν νομίζετε ότι θα γίνουμε Ντουμπάι και θα αλλάζουμε αμάξια κάθε 5 χρόνια.
 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,113


Εντελώς πληροφοριακά αυτό το άρθρο κυκλοφορεί από τα τέλη του 2021. Έχει περάσει 1.5 χρόνος από τότε. Είπαμε κάποιοι είναι αντίθετοι αλλά κάπου ΩΠΑ. Και ο φανατισμός έχει τα όρια του.

Ψαχτείτε λίγο στο τι συμβαίνει. Υπάρχει το Plugshare που όποιος θέλει μπορεί να κάνει check-in στον κάθε φορτιστή που είναι εκείνη τη στιγμή και φυσικά να αφήσει σχόλια.

Όσο για το κόστος στο "διπλανό" AVsite υπάρχει ολόκληρο νήμα μόνο για ηλεκτρικά με δεκάδες αναφορές σε κόστη. Καλό το clickbait όπως πριν λίγους μήνες που πήγε ο άλλος να αλλάξει μπαταρία σε παλιό όχημα και του χρέωσαν χρυσάφι. Γιατί δεν κάνετε το ίδιο και σε ένα κανονικό ICE; Γιατί δεν πάτε να αλλάξετε κινητήρα με ένα ΊΔΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ να μας πείτε πόσο κοστίζει; Πχ ένα Toyota Corolla των αρχών του 2000. Προσοχή ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ σε μοντέλο του 2000. Και αν βρείτε εγώ κόβω και τα δυο μου πόδια και αρχίζω να τσουλάω σαν μπάλα.
 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,113
Στιγμιότυπο οθόνης 2023-06-06 161102.png

Αυτή είναι η εικόνα ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ στην Πελοπόννησο. Τα πράσινα είναι οι "μικροί" φορτιστές 22KW και τα πορτοκαλί οι πιο ισχυροί 50+. Εννοείται πως μπορεί να υπάρχουν και περισσότερες από μια θέσεις όπως και περισσότεροι που δεν έχουν φορτώσει σε εμένα. Πχ στην Πάτρα δεν βλέπετε τους Tesla Superchargers. Πρέπει να κάνω zoom για να φανούν. Το ίδιο και στην Τρίπολη που "καβαλάνε" ο ένας τον άλλον.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,112
Νότια Μακεδονία
Στα ηλεκτρικά μια και καλή κλαις: όταν έρθει η ώρα αλλαγής της μπαταρίας.
17 χρόνια θυμίζω είναι ο μέσος όρος των αυτοκινήτων στο ελλαδιστάν.....εκτός αν νομίζετε ότι θα γίνουμε Ντουμπάι και θα αλλάζουμε αμάξια κάθε 5 χρόνια.
Γιατί αλλάζεις κάθε 5 χρονια μπαταρία σε ηλεκτρικό; Και αν το κάνεις τότε θα τις αλλάζεις δωρεάν μέσα στην εγγύηση

Ακομη και να την ξεσκίζεις την μπαταρία σε ταχυφορριστες έχοντας κάνει 250.000 χλμ κοντά στο 10% θα έχουν χάσει απόδοση. Μέχρι το 70% χωρητικότητα που θεωρείται σφάλμα για αλλαγή, θα έχεις πιάσει πάνω από 600.000 χλμ χρήσης. Έχεις αμάξι με τέτοια χλμ στην κατοχή σου; Εγω δεν έχω δει ούτε από κοντά. 20 χρόνια έκλεισε ο πατέρας μου με το δικό του και τώρα έπιασε τα 350.000
 
  • Like
Reactions: avpap and koupa