Αυτοκινητιστικά νέα

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,127
Νότια Μακεδονία
Κάτι γίνεται. Ευτυχώς υπάρχουν και οι Κινέζοι εχμ Σουηδοί και βλέπουμε ποιοτικά ηλεκτρικά σε σωστή τιμή . Γιατί αν περιμένουμε από τους Γερμανούς...
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,614
Αθηνα
Κάτι γίνεται. Ευτυχώς υπάρχουν και οι Κινέζοι εχμ Σουηδοί και βλέπουμε ποιοτικά ηλεκτρικά σε σωστή τιμή . Γιατί αν περιμένουμε από τους Γερμανούς...

Αν αυτή είναι όντως η τιμή, θα κάνει πάταγο!
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,485
Πειραιας
......Είπαμε κάποιοι είναι αντίθετοι αλλά κάπου ΩΠΑ. Και ο φανατισμός έχει τα όρια του.......
Αν η παράθεση ενός λινκ συνιστά αντίθεση και φανατισμό....σηκώνω τα χέρια ψηλά.
Κάνεις λες και έθιξα τα ιερά και όσια της ηλεκτροκίνησης.
ΩΠΑ....!!

(υγ. Και γω ψάχνομαι με τα ηλεκτρικά...αν με εξυπηρετεί η φάση θα το πάρω...αν όχι δεν θα το πάρω....απλα πραγματα)
 
Last edited:

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,485
Πειραιας
Όντως. Αν το αμάξι είναι καλοφτιαγμένο κατά τα άλλα, θα αντέξει άνετα αρκετά πάνω από 15 χρόνια.

Δηλαδή πιο πιθανό είναι να "πεθάνει" κάτι άλλο/άλλα πάνω του παρά η μπαταρία.

Υπάρχουν ιστορικά δεδομένα πια που έχουν καταρρίψει αυτούς τους μύθους.
Θυμασαι ρε Δημητρη ,τι μας λεγανε για τον καταλύτη?
Θα κάνει όσο το μισό αμάξι...θα θέλει αλλαγή κάθε τόσο.....τρίχες
Απλά ας περιμένουμε λιγο να ωριμάσει η όλη φάση.
Αρκετές φορές έχουμε γίνει beta tester .
Εδώ είναι πολλά τα λεφτά..Δημήτρη 😀
 
Last edited:
Κάτι γίνεται. Ευτυχώς υπάρχουν και οι Κινέζοι εχμ Σουηδοί και βλέπουμε ποιοτικά ηλεκτρικά σε σωστή τιμή . Γιατί αν περιμένουμε από τους Γερμανούς...

Υποψιάζομαι ότι τα 37.570 € είναι μετά την επιδότηση και για το μοντέλο με την αυτονομία των 300km.

Αν ισχύει αυτό η Tesla (την οποία αντιγράφει ξεδιάντροπα στο εσωτερικό του btw) τους έχει ήδη φάει.

Δεν βλέπω επίσης κουβέντα για autonomous driving.

Τέλος, πίσω είναι κακάσχημο, για τα δικά μου γούστα.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,565
Μεταμορφωση
Υποψιάζομαι ότι τα 37.570 € είναι μετά την επιδότηση και για το μοντέλο με την αυτονομία των 300km.

Αν ισχύει αυτό η Tesla (την οποία αντιγράφει ξεδιάντροπα στο εσωτερικό του btw) τους έχει ήδη φάει.

Δεν βλέπω επίσης κουβέντα για autonomous driving.

Τέλος, πίσω είναι κακάσχημο, για τα δικά μου γούστα.

Δεν νομιζω να μπορει να πλησιασει καν η Tesla την Volvo σε quality control και ποιοτητα συναρμογής.
Και με βάση το ιστορικο, σε παθητική ασφάλεια.
Εκαστος στο ειδος του.
 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,119
Αν η παράθεση ενός λινκ συνιστά αντίθεση και φανατισμό....σηκώνω τα χέρια ψηλά.
Κάνεις λες και έθιξα τα ιερά και όσια της ηλεκτροκίνησης.
ΩΠΑ....!!

(υγ. Και γω ψάχνομαι με τα ηλεκτρικά...αν με εξυπηρετεί η φάση θα το πάρω...αν όχι δεν θα το πάρω....απλα πραγματα)

ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΘΡΟ κυκλοφορεί εδώ και ενάμιση χρόνο ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ.

Δε μιλάμε για τον Εθνικό Ύμνο που είναι ένα συγκεκριμένο ποίημα. Το παραπάνω άρθρο περιγράφει μια κατάσταση που πλέον ΔΕΝ ισχύει. Παρέθεσα και χάρτη με δημόσια δεδομένα. Δηλαδή οι 20 φορτιστές που υπάρχουν στη διαδρομή είναι όλοι χαλασμένοι; Αν είναι μόνο 20 και όχι περισσότεροι.

Και για να δείτε πόσο λάθος είστε υπάρχει και η εφαρμογή FUEL.GR με αντίστοιχο χάρτη. Σας πληροφορώ πως υπάρχουν μεγάλες περιοχές της χώρας μας ΧΩΡΙΣ βενζινάδικο αλλά με πολλά χωριά. Εκεί λοιπόν τι κάνεις; Που αν κολλήσεις πίσω από νταλίκα και πας "πρώτη-δευτέρα" θες ένα ρεζερβουάρ για πλάκα. Και όμως σε κάτι τέτοια χωριά ίσως βρεις φορτιστή σε κάποιο ξενοδοχείο.
 
Δεν νομιζω να μπορει να πλησιασει καν η Tesla την Volvo σε quality control και ποιοτητα συναρμογής.
Και με βάση το ιστορικο, σε παθητική ασφάλεια.
Εκαστος στο ειδος του.

Σόρρυ αλλά αν μιλάμε για EV εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο μια εταιρεία που ασχολείται αποκλειστικά με αυτά εδώ και 14 χρόνια παρά μία που τώρα ξύπνησε και προσπαθεί άρον άρον να κάνει catch up.

Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από την ποιότητα συναρμογής, η οποία btw έχει φτάσει πια σε εντελώς ικανοποιητικό επίπεδο.
 
  • Like
Reactions: mdvq and koupa

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,614
Αθηνα
Σόρρυ αλλά αν μιλάμε για EV εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο μια εταιρεία που ασχολείται αποκλειστικά με αυτά εδώ και 14 χρόνια παρά μία που τώρα ξύπνησε και προσπαθεί άρον άρον να κάνει catch up.

Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από την ποιότητα συναρμογής, η οποία btw έχει φτάσει πια σε εντελώς ικανοποιητικό επίπεδο.

Δώσε 3-4 κατοστάρικα και νοίκιασε ένα Tesla για ένα ΣΚ. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να πειστείς. Το έκανα και έπαθα πλάκα.
Αρκεί να μπορείς να φορτίζεις σπίτι. Αν το έχεις λύσει αυτό, τέλος.
 
  • Like
Reactions: koupa

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,485
Πειραιας
Δώσε 3-4 κατοστάρικα και νοίκιασε ένα Tesla για ένα ΣΚ. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να πειστείς. Το έκανα και έπαθα πλάκα.
Αρκεί να μπορείς να φορτίζεις σπίτι. Αν το έχεις λύσει αυτό, τέλος.
Μιας και το νοίκιασες και έχεις εμπειρία από πρώτο χέρι,να σε ρωτήσω.
Δοκίμασες να το ζορισεις σε γλιστερους δρόμους?
Θεωρώ αδιανόητο να μην έχει esp ,αλλά το θέμα είναι πως λειτουργεί.
Είναι πάντα οn ,μπορείς να το ρυθμίσεις εσύ, βγαίνει off αν το θέλεις?
Και όταν είναι on , έχει προοδευτική συμπεριφορά ή πνίγει τα πάντα και τζαμπα ένα κάρο άλογα?
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,464
Θεσσαλονίκη
Παιδιά να ξεκαθαρίσω κάτι που νομίζω ότι έχει παρεξηγηθεί. Οι 3φ φορτιστές που φτάνουν μέχρι τα 22kw ΔΕΝ είναι φορτιστές. Είναι πρίζες φόρτισης. Αναλόγως του φορτιστή που έχει το αμάξι γίνεται η φόρτιση. Ενδεικτικά αναφέρω πως το kona που προαναφερθηκε έχει φορτιστή 7,2kw. Δηλαδή λογικά μονοφασικο. Τόσο θα δεχτεί το αμάξι από τον 22αρη και θα χρειαστεί 10 ώρες για να γίνει η δουλειά. Κάποια αυτοκίνητα δίνουν μεγαλύτερους ενσωματωμενους φορτιστές σαν option.
Στον DC φορτιστή γίνεται bypass του φορτιστή του αυτοκινήτου και αναλαμβάνει ο DC φορτιστής. Αλλά και εκεί υπάρχουν περιορισμοί από τον κατασκευαστή. Μιας και αναφέρθηκα στο kona, αυτό δέχεται ταχυφορτιση 50kw. Δηλαδή με 65kw μπαταρία θες όπως λέει και η εταιρία 54 λεπτά για το 80%. Keep that in mind.
 
  • Like
Reactions: koupa and avpap

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,614
Αθηνα
Μιας και το νοίκιασες και έχεις εμπειρία από πρώτο χέρι,να σε ρωτήσω.
Δοκίμασες να το ζορισεις σε γλιστερους δρόμους?
Θεωρώ αδιανόητο να μην έχει esp ,αλλά το θέμα είναι πως λειτουργεί.
Είναι πάντα οn ,μπορείς να το ρυθμίσεις εσύ, βγαίνει off αν το θέλεις?
Και όταν είναι on , έχει προοδευτική συμπεριφορά ή πνίγει τα πάντα και τζαμπα ένα κάρο άλογα?

Θα μιλήσω ειλικρινά διότι από πολύ τεχνικά θέματα αυτοκινήτων δεν σκαμπάζω. Εγώ ξέρω ότι όποτε βύθισα το γκάζι δεν σπιναρε ενώ μας κόλλησε στο κάθισμα και η γυναίκα μου με έβριζε επειδή ανακατώθηκε. Τετρακίνητο οδήγησα. Από ότι έχω καταλάβει δεν χρειάζεται esp διότι μπορεί να ρυθμίσει με ακρίβεια την ισχύ που θα αποδώσει, κάτι που οι βενζινοκινητήρες δεν μπορούν και για αυτό καταφεύγουν σε ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις.
Μάλιστα το σταμάτησα σε ράμπα μεγάλης κλίσης στη μέση και ξεκίνησα. Την ανέβηκε σαν να μην συνέβαινε τίποτα.

Από ότι έμαθα, τα πισωκίνητα σπιναρουν.
 
  • Like
Reactions: mdvq
Μιας και το νοίκιασες και έχεις εμπειρία από πρώτο χέρι,να σε ρωτήσω.
Δοκίμασες να το ζορισεις σε γλιστερους δρόμους?
Θεωρώ αδιανόητο να μην έχει esp ,αλλά το θέμα είναι πως λειτουργεί.
Είναι πάντα οn ,μπορείς να το ρυθμίσεις εσύ, βγαίνει off αν το θέλεις?
Και όταν είναι on , έχει προοδευτική συμπεριφορά ή πνίγει τα πάντα και τζαμπα ένα κάρο άλογα?
Απ' ότι βλέπω το traction control μπορεί να βγει off: https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_us/GUID-CC0F27E7-FD78-448D-B739-209EBBEDF2C3.html

Αν έχεις μάλιστα το Performance μοντέλο που έχει και track mode μπορείς να παραμετροποιήσεις τα πάντα.. μέχρι και burnout κάνει.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,565
Μεταμορφωση
Σόρρυ αλλά αν μιλάμε για EV εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο μια εταιρεία που ασχολείται αποκλειστικά με αυτά εδώ και 14 χρόνια παρά μία που τώρα ξύπνησε και προσπαθεί άρον άρον να κάνει catch up.

Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από την ποιότητα συναρμογής, η οποία btw έχει φτάσει πια σε εντελώς ικανοποιητικό επίπεδο.
Αμιγώς στο "E" σκέλος το καταλαβαίνω και το δεχομαι.
Catch up όμως δεν κάνω εγώ και εσύ, αλλά η Volvo.
Δεν θα τους μηδενιζα τόσο άνετα στη θέση σου, ούτε και θα παρεβλεπα την θέση τους στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Δεν βγάζω το Volvo αναγκαστικά καλύτερο.
Σαφές χειρότερο όμως overall δεν θα είναι.

Και είναι πολύ θετικο το κόστος κτήσης του.
Ειδικά για Volvo EV.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,485
Πειραιας
@,dimdim
Καλά.. μιλάμε ότι όποιος το πάρει στην Κρήτη πάνω από 50 άλογα δεν θα δίνει ο κινητήρας.
Εδώ ενα παπί που έχω , σπιναρει όλη η πρώτη 😆
Ο πάγος έχει σαφώς καλύτερο κράτημα από την συντριπτική πλειοψηφία των δρόμων της Κρήτης.....το δε καλοκαίρι με τα 45αρια σε καθημερινή διάταξη....ωϊδά συντέκνοι 🤣
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,643
Land of Dystopia
Τα plug-in hybrid αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν απλησίαστα. Και δεν είναι παράλογο, αν σκεφτείς ότι πληρώνεις και συμβατικό κινητήρα, και ηλεκτροκινητήρα, και γεννήτρια, και σύστημα φόρτισης, και μπαταρία, και και και..

Τυχεροί είναι αυτοί που μπορούν να έχουν στην οικογένεια ένα ηλεκτρικό για κίνηση μέσα στην πόλη και ένα συμβατικό για τα ταξίδια.
Μεταξύ μας, καμια μάρκα πλέον δεν είναι για αγορά με τις τιμές να είναι στο Θεό.
 
  • Like
Reactions: Panoramix and djx33