pontios
Μέλος Σωματείου
Για το Cargo μιλάω και Γαλλία, αλλά λίγη σημασία έχει. Είναι απλά τρελά λεφτά.65. Καλα θα ηταν να ειναι "μονο" 50
Για το Cargo μιλάω και Γαλλία, αλλά λίγη σημασία έχει. Είναι απλά τρελά λεφτά.65. Καλα θα ηταν να ειναι "μονο" 50
Κάτι γίνεται. Ευτυχώς υπάρχουν και οι Κινέζοι εχμ Σουηδοί και βλέπουμε ποιοτικά ηλεκτρικά σε σωστή τιμή . Γιατί αν περιμένουμε από τους Γερμανούς...
Επίσημο: Νέο Volvo EX30
Το μικρότερο, το πιο προσιτό, το ταχύτερο αλλά και το πιο προηγμένο τεχνολογικά ηλεκτρικό SUV στη γκάμα της Volvo είναι το νέο EX30.www.drive.gr
Αν η παράθεση ενός λινκ συνιστά αντίθεση και φανατισμό....σηκώνω τα χέρια ψηλά.......Είπαμε κάποιοι είναι αντίθετοι αλλά κάπου ΩΠΑ. Και ο φανατισμός έχει τα όρια του.......
Θυμασαι ρε Δημητρη ,τι μας λεγανε για τον καταλύτη?Όντως. Αν το αμάξι είναι καλοφτιαγμένο κατά τα άλλα, θα αντέξει άνετα αρκετά πάνω από 15 χρόνια.
Δηλαδή πιο πιθανό είναι να "πεθάνει" κάτι άλλο/άλλα πάνω του παρά η μπαταρία.
Υπάρχουν ιστορικά δεδομένα πια που έχουν καταρρίψει αυτούς τους μύθους.
Κάτι γίνεται. Ευτυχώς υπάρχουν και οι Κινέζοι εχμ Σουηδοί και βλέπουμε ποιοτικά ηλεκτρικά σε σωστή τιμή . Γιατί αν περιμένουμε από τους Γερμανούς...
Επίσημο: Νέο Volvo EX30
Το μικρότερο, το πιο προσιτό, το ταχύτερο αλλά και το πιο προηγμένο τεχνολογικά ηλεκτρικό SUV στη γκάμα της Volvo είναι το νέο EX30.www.drive.gr
Υποψιάζομαι ότι τα 37.570 € είναι μετά την επιδότηση και για το μοντέλο με την αυτονομία των 300km.
Αν ισχύει αυτό η Tesla (την οποία αντιγράφει ξεδιάντροπα στο εσωτερικό του btw) τους έχει ήδη φάει.
Δεν βλέπω επίσης κουβέντα για autonomous driving.
Τέλος, πίσω είναι κακάσχημο, για τα δικά μου γούστα.
Αν η παράθεση ενός λινκ συνιστά αντίθεση και φανατισμό....σηκώνω τα χέρια ψηλά.
Κάνεις λες και έθιξα τα ιερά και όσια της ηλεκτροκίνησης.
ΩΠΑ....!!
(υγ. Και γω ψάχνομαι με τα ηλεκτρικά...αν με εξυπηρετεί η φάση θα το πάρω...αν όχι δεν θα το πάρω....απλα πραγματα)
Δεν νομιζω να μπορει να πλησιασει καν η Tesla την Volvo σε quality control και ποιοτητα συναρμογής.
Και με βάση το ιστορικο, σε παθητική ασφάλεια.
Εκαστος στο ειδος του.
Σόρρυ αλλά αν μιλάμε για EV εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο μια εταιρεία που ασχολείται αποκλειστικά με αυτά εδώ και 14 χρόνια παρά μία που τώρα ξύπνησε και προσπαθεί άρον άρον να κάνει catch up.
Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από την ποιότητα συναρμογής, η οποία btw έχει φτάσει πια σε εντελώς ικανοποιητικό επίπεδο.
Μιας και το νοίκιασες και έχεις εμπειρία από πρώτο χέρι,να σε ρωτήσω.Δώσε 3-4 κατοστάρικα και νοίκιασε ένα Tesla για ένα ΣΚ. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να πειστείς. Το έκανα και έπαθα πλάκα.
Αρκεί να μπορείς να φορτίζεις σπίτι. Αν το έχεις λύσει αυτό, τέλος.
Μιας και το νοίκιασες και έχεις εμπειρία από πρώτο χέρι,να σε ρωτήσω.
Δοκίμασες να το ζορισεις σε γλιστερους δρόμους?
Θεωρώ αδιανόητο να μην έχει esp ,αλλά το θέμα είναι πως λειτουργεί.
Είναι πάντα οn ,μπορείς να το ρυθμίσεις εσύ, βγαίνει off αν το θέλεις?
Και όταν είναι on , έχει προοδευτική συμπεριφορά ή πνίγει τα πάντα και τζαμπα ένα κάρο άλογα?
Απ' ότι βλέπω το traction control μπορεί να βγει off: https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_us/GUID-CC0F27E7-FD78-448D-B739-209EBBEDF2C3.htmlΜιας και το νοίκιασες και έχεις εμπειρία από πρώτο χέρι,να σε ρωτήσω.
Δοκίμασες να το ζορισεις σε γλιστερους δρόμους?
Θεωρώ αδιανόητο να μην έχει esp ,αλλά το θέμα είναι πως λειτουργεί.
Είναι πάντα οn ,μπορείς να το ρυθμίσεις εσύ, βγαίνει off αν το θέλεις?
Και όταν είναι on , έχει προοδευτική συμπεριφορά ή πνίγει τα πάντα και τζαμπα ένα κάρο άλογα?
Αμιγώς στο "E" σκέλος το καταλαβαίνω και το δεχομαι.Σόρρυ αλλά αν μιλάμε για EV εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο μια εταιρεία που ασχολείται αποκλειστικά με αυτά εδώ και 14 χρόνια παρά μία που τώρα ξύπνησε και προσπαθεί άρον άρον να κάνει catch up.
Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από την ποιότητα συναρμογής, η οποία btw έχει φτάσει πια σε εντελώς ικανοποιητικό επίπεδο.
Μεταξύ μας, καμια μάρκα πλέον δεν είναι για αγορά με τις τιμές να είναι στο Θεό.Τα plug-in hybrid αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν απλησίαστα. Και δεν είναι παράλογο, αν σκεφτείς ότι πληρώνεις και συμβατικό κινητήρα, και ηλεκτροκινητήρα, και γεννήτρια, και σύστημα φόρτισης, και μπαταρία, και και και..
Τυχεροί είναι αυτοί που μπορούν να έχουν στην οικογένεια ένα ηλεκτρικό για κίνηση μέσα στην πόλη και ένα συμβατικό για τα ταξίδια.
Ναι, έχω δει το Buzz από κοντά και είναι κουκλί.Καλά τώρα, αλήθεια σας αρέσει η κλούβα;