*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,051
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα μια ερώτηση. Έκανα αλλαγή τον 831 με τον 865pvr . Η εγκατάσταση έγινε κανονικά. Το θέμα είναι ότι δεν κάνει ούτε pause ούτε εγγραφη. Πήγα από το κατάστημα forthnet κοίταξαν τον αποκωδικοποιητη και το διαπίστωσαν και αυτοί. Όμως από τα κεντρικά είπαν ότι δεν είναι θέμα αποκωδικοποιητη αλλά θέμα μηχανογραφησης και να περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο. Με πήραν τηλέφωνο Σάββατο απόγευμα κάναμε κάποιες δοκιμές αλλά το αποτέλεσμα το ιδιο. Ο τεχνικός από το τηλέφωνο μου είπε ότι δεν μπορεί να το φτιάξει με εντολές που έστειλε και θα το προωθήσει. Επέμενε ότι είναι θέμα μηχανογραφησης και όχι hardware. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο?Τα παιδιά πάντως από το κατάστημα δεν είχαν κανένα πρόβλημα να μου δώσουν καινουργιο 865. Τώρα πρέπει να περιμένω και δεν ξέρω και γω ποσο.<br/>

Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον Αλέξη για την άμεση επίλυση του προβλήματος μου. Οντως δεν ηταν θέμα αποκωδικοποιητή. Μπράβο παιδιά!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pankostas,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια και χαρά μας που μπορέσαμε να εξυπηρετήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα, ξέρει κάποιος να μου πει αν παίζει το novago sto INNOVATOR T1144 10.1 QUAD CORE 1.4GHZ 16GB BT Android 4.4 (KitKat) BLACK?

Καλησπέρα Βασίλη,

Εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην λίστα που θα βρεις εδώ στην επιλογή "Πως βλέπω" δεν μπορούμε να σου απαντήσουμε με βεβαιότητα ότι θα παίζει. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν θα παίζει , αφού έχουν υπάρξει και άλλες συσκευές στις οποίες λειτούργησε κανονικά. Για τα χαρακτηριστικά των συσκευών καλό θα είναι να δεις και την παρ. 13 του FAQ στο portal του NovaGo.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

craven

AVClub Enthusiast
14 November 2007
910
Re: *** Nova official support ***

Καταρχάς ζητάω συγνώμη αν φανεί ξύλινος ο λόγος και όχι "ήρεμος" καθώς η αλήθεια είναι ότι έχω αρκετά ταραγμένα νεύρα μετά την επικοινωνία με το τμήμα λογαριασμών και την αντιμετώπιση που είχα.
Το πρόβλημα αφορά 3play υπηρεσία αλλά καθώς το συγκεκριμένο πρόβλημα αφορά την υπηρεσία multiview-hd το αναφέρω εδώ γιατί πραγματικά είμαι ένα βήμα πριν την καταγγελία (χωρίς να σημαίνει πως το ότι γράφω εδώ θα με αποτρέψει απ το να την κάνω) και για πρώτη φορά στην ζωή μου, τα έχω και με την υπάλληλο του τμήματος εξυπηρέτησης καθώς τα όσα ειπώθηκαν τα θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ.
Πάμε λοιπόν:
1/8 Γίνεται ανανέωση της υπηρεσίας 3play και από την προσφορά με το sportpack (με multiview+hd) αποφασίζω να περάσω στην προσφορά με το full pack με τα 49,9 η οποία περιείχε 12 μήνες multiview + hd ΔΩΡΕΑΝ
Βγαίνει ο πρώτος λογαριασμός για πληρωμή 10/9 με χρεωμένο το hd και το multiview αλλά καθώς ήμουν διακοπές με το κινητό μόνο (και με τις γνωστές αναμονές της forthnet) πληρώνω και αποφασίζω να πάρω τηλ με το που γυρίσω να το λύσουμε.

Πράγματι 18/8 με το που γύρισα, επικοινωνώ με την forthnet και δηλώνοντας το πρόβλημα, η εκπρόσωπος μου είπε φυσικά ότι όντως είναι δικό τους λάθος και θα δώσει αμέσως αίτημα για να βγει πιστωτικό. Μου δήλωσε δε ότι και ο επόμενος λογαριασμός (για πληρωμή 10/10) έχει δυστυχώς βγει και δεν γίνεται να αλλάξει οπότε το πιστωτικό θα βγει στον επόμενο (λογικά 10/11 δηλαδή), της λέω φυσικά ότι δεν με ενοχλεί και δεν πειράζει αφού θα βγει πιστωτικό και όλα καλά.
Την ίδια μέρα μου έρχεται μήνυμα στο κινητό απο Forthnet : "Η αίτηση σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς" ... όλα καλά λέω καταχωρήθηκε η αίτηση για το πιστωτικό που θα έκανε η κοπέλα.

19/9 μου έρχεται μήνυμα : "H Μεταβολή που ζητήθηκε για την υπηρεσία έχει πραγματοποιηθεί." λέω μια χαρά! έγινε δεκτό το αίτημα προφανώς ή κάτι τέτοιο.

3/10 πάω να πληρώσω την forthnet και κοιτάω να δω το ποσό και βλέπω πως έχει βγει και δευτερος λογαριασμός στα 35,88 για πληρωμή μέχρι 29/10.... 10/10 ο ένας στα 60 και 29/10 ο άλλος στα 35,88... σκέφτομαι πως είναι το ποσό μετά την πίστωση και πως για κάποιο λόγο άλλαξαν την ημερομηνία πληρωμής... ξενερώνω λίγο καθώς είχα βγάλει όλα τα λεφτά απ την τράπεζα και σκέφτομαι "έλεος μου έβαλαν τον λογαριασμό ίδιο μήνα με τον προηγούμενο?... τέλοσπάντων δεν πειράζει τουλάχιστον βγήκε το πιστωτικό.."

Ξανακοιτάω σήμερα το πρωί που το θυμήθηκα και όσο το κοίταγα άρχισα να σκέφτομαι πως... 35,88 ... μα αυτό δεν έχει πίστωση 2 μηνών μέσα....
Αφού μου μπαίνουν υποψίες πάω να δω την ανάλυση του λογαριασμού και βλέπω ότι η υπηρεσία είναι 49,9 + 5,94 ευρώ χρεώσεις προστιθέμενης αξίας (που δεν ξέρω τι στο καλό είναι.. όλα είναι 0 μέσα στον λογαριασμό) και -19,9 για "ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ"
Αυτό το "ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ" + οι περίεργες χρεώσεις με έκαναν λοιπόν να πάρω πριν 1 ώρα τηλέφωνο....
Μετά από 15 λεπτά αναμονής και αφού με έστειλαν ανάμεσα σε τμήματα, το σηκώνει η κυρία της οποίας έχω κρατήσει το όνομα αλλά δεν θα το αναφέρω εδώ.
Ο διάλογος ήταν μεγάλος και επαναλαμβανόμενος οπότε θα παραθέσω εν συντομία τα σημεία (υπάρχουν άλλωστε οι ηχογραφήσεις αν υπάρχει οποιαδήποτε αμφισβήτηση).

Αφού έδωσα το τηλέφωνο μου και είπα πως έχω πρόβλημα με έναν λογαριασμό μου λέει πως ναι βλέπει πως έχω 3play με full pack από 19/9 ... όχι της λέω.. από 1/8 έχω την υπηρεσία.
Μου λέει ότι όντως την έχω από 1/8 αλλά βλέπει μεταβολή από 19/9. Της λέω πως ναι 19/9 θα έβγαινε πιστωτικό όπως με είχαν ενημερώσει, εξηγώντας πάλι το πρόβλημα.
Μου λέει πως δεν βγήκε πιστωτικό αλλά από 19/9 ξεκίνησε η δωρεάν περίοδος του multiview + hd!!! αρχίζω να ανησυχώ και την ρωτάω και τι θα γίνει με το πιστωτικό? δεν υπάρχει πιστωτικό, απ την στιγμή που το ξεκίνησαν από 19/9 θα το έχω μέχρι 19/9 του 2015...
Λέω μα δωρεάν το έχω από 1/8 όχι από 19/9 και μου απαντάει το ανεκδιήγητο το οποίο το άκουγα και δεν το πίστευα ειλικρινά πως "το ότι σας δίνονται κάποιες παροχές με την υπηρεσία σας δεν σημαίνει πως αυτές τις παροχές θα τις πάρετε αμέσως" !!! Δηλαδή σαν να σου λέει μια εταιρία κινητής όταν κάνεις συμβόλαιο πως θα έχεις πχ 200 λεπτά δωρεάν άμεσα αλλά μετά να σου πουν "ε καλά δεν σημαίνει πως θα τα πάρεις όταν ξεκινήσει το συμβόλαιο.. μπορεί μετά από 2 μήνες" .. αναρωτιέμαι αν μου κάνει πλάκα και της λέω πως είμαι παλιός πελάτης και ότι κάτι τέτοιο σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ισχύει, αναφέρω την πρώτη ηχογράφηση και το τι έχω συμφωνήσει για την 1/8 και κάνω την μεγαλύτερη ανησυχία μου ερώτηση:
"Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι το 12μηνο λήγει τώρα στις 19/9?" .. ΝΑΙ μου λέει γιατί έγινε μεταβολή.... ΜΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΑ.. δεν έχει σημασία μου λέει απ την στιγμή που έγινε! έγινε λέει λάθος από εμάς αλλά απ την στιγμή που δεν είχε μπει δωρεάν στην 1/8 και μπήκε στις 19/9 απο τότε ισχύει το 12μηνο αφού πάει με την τελευταία μεταβολή
ΔΗΛΑΔΗ μου λέτε πως παρατείνατε το 12μηνο μου άλλους 2 σχεδόν μήνες ΧΩΡΙΣ την συγκατάθεση μου και ΧΩΡΙΣ να έχω ζητήσει κάποια μεταβολή? ΝΑΙ .. ΑΛΛΑ μου λέει πήρατε μήνυμα .... μα λέω αυτό το μήνυμα ΔΕΝ έγραφε αυτά που λέτε ήταν ένα γενικό μήνυμα.. ναι μου λέει είναι ένα μήνυμα γενικό χωρίς πληροφορίες που όμως αφού το λάβατε σημαίνει ότι ενημερωθήκατε..
Δηλαδή είναι ένα γενικό μήνυμα που στάλθηκε μετά απο αίτημα για πιστωτικό (που το πρότεινε και το έστειλε η κοπέλα στις 19/9) αλλά εγώ έπρεπε να καταλάβω πως τελικά ΔΕΝ έγινε πίστωση αλλά άλλαξε η υπηρεσία μου.
Της λέω πως δηλαδή για δικό τους λάθος εγώ ΚΑΙ πλήρωσα 2 μήνες τα multiview-hd ΚΑΙ πίστωση δεν μου κάνουν αλλά ΚΑΙ με αναγκάζουν να κάτσω 2 μήνες παραπάνω στην υπηρεσία τους.
Μου λέει μα δεν τους χάνετε εκείνους τους 2 μήνες αφού θα τους πάρετε δωρεάν μετά!
Μα τους πλήρωσα και στην ουσία δεν είναι δώρο είναι ΠΟΙΝΗ αφού με αναγκάζετε να κάτσω 2 μήνες παραπάνω σε όλο το πακέτο! γιατί αν θέλω να φύγω εγώ 2/8 μπορώ πλέον? ΟΧΙ μου λέει... ε ΠΩΣ είναι διόρθωση και δώρο και δεν είναι ποινή αυτό! είναι ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ λέω παράταση της υπηρεσίας μου χωρίς να το χω ζητήσει! μου λέει δεν είναι μονομερής δεν γινόταν αλλιώς γιατί το σύστημα.... μα ΔΕΝ με ενδιαφέρει για το σύστημα σας αυτό είναι εσωτερικό σας θέμα! εμένα με νοιάζει πως το δικό σας λάθος το πληρώνω εις διπλούν εγώ και εσείς μου λέτε πως μπορείτε να αλλάζετε την υπηρεσία μου κατά το δοκούν ... ε όχι κατά το δοκούν μου λέει αφού πήρατε μήνυμα...
Της ζητάω να μου δώσει κάποιον υπεύθυνο αφού κατάλαβα πως δεν θα βγει άκρη και παίρνω την απάντηση "δεν μπορώ να σας δώσω κάποιον υπεύθυνο"... και μου λέει "θα σας βάλω σε αναμονή" (τιμωρία στην γωνία?) ... όταν επέστρεψε ξαναξεκίνησε η κασέτα πως μου εξήγησε και αυτό είναι... της λέω μα δεν γίνεται να το δεχτώ αυτό που λέτε! πέρα απ τα χρήματα εγώ μπορεί να θέλω να φύγω την 1/8 δεν γίνεται να με δεσμεύετε με το έτσι θέλω! εκεί μου άρχισε τα δεν καταλαβαίνετε, εγώ σας εξήγησα ότι αυτό συμβαίνει, δεν με ακούτε κτλ κτλ...
Της λέω "καλά εσείς σαν πελάτισσα .. αν σας έλεγε πχ η cosmote αυτά που μου λέτε εσείς πως είτε μπορούν να σας δώσουν τις συμφωνημένες παροχές όποτε θέλουν αλλάζοντας παράλληλα την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου θα το δεχόσασταν?" αν μου τα εξηγούσαν λέει ναι...
Της λέω εκεί πως να ξέρετε ότι θα γίνει καταγγελία και μου λέει δεν μπορείτε να κάνετε καταγγελία αφού λάβατε μήνυμα... ποιο λέω αυτό το γενικό χωρίς πληροφορίες που μου είπατε εσείς η ίδια? ..την ρωτάω ποιος φταίει σε όλο αυτό μου λέει "εμείς" οκ λέω μου το λέτε άλλη μια φορά? αφού το είπε λέω οκ και αφού ζήτησα και το όνομα της της είπα ότι την δήλωση την θέλω στην ηχογράφηση ξεκάθαρα για την καταγγελία που θα σας κάνω (σαν εταιρία).. εκεί μπορώ να πω ότι γέλασα γιατί με το που άκουσε καταγγελία γυρνάει στο άσχετο και μου λέει "μην μου φωνάζετε κύριε" (χωρίς να έχει αλλάξει ο τόνος της φωνής μου και ενώ τελείωνα την συζήτηση" της λέω μα δεν φωνάζω έτσι μίλαγα και πριν ξαναλέει "μην φωνάζετε" , καταλαβαίνω πως αρχίσαμε την τρελίτσα μόλις μίλησα για ηχογράφηση και καταγγελία και είπα απλά ένα "δεν χρειάζομαι κάτι άλλο γεια σας" και το έκλεισα.


Συγνώμη για όλο αυτό το κατεβατό, όπως είπα είμαι συγχυσμένος και ήξερα απ την αρχή ότι δεν θα βγει "όμορφα γραμμένο"
Αν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα, μπορεί αφού διαβασθεί από τους εκπροσώπους της Forthnet να σβηστεί.

Δεν θα σταθώ ή θα ζητήσω κάτι για τα όσα απαράδεκτα μου είπε η υπάλληλος, την πλήρη έλλειψη οποιασδήποτε όρεξης να με βοηθήσει, το όλο απαράδεκτο και αγενέστατο στυλ και το ότι προσπάθησε στην αρχή αντί για να ζητήσει έστω ένα συγνώμη εκ μέρους της εταιρίας για το λάθος, να μου το παρουσιάσει μέσες άκρες σαν "παροχές που δίνουμε είναι όποτε θέλουμε τις δίνουμε" με λίγα λόγια, παρουσιάζοντας το σαν κάτι φυσιολογικό.. Θέλω να πιστεύω πως απλά σε μια κακή υπάλληλο και το αφήνω εδώ κοιτώντας για αυτό το ζήτημα ξεχωριστά ΑΝ κάνω κάτι (όχι εκδικητικά αλλά για προστασία των καταναλωτών)
Εδώ, θέλω να ξέρω λοιπόν, πέρα απ την όποια καταγγελία, που μπορώ να βρω το δίκιο μου μέσα στην ίδια την forthnet για το παραπάνω ζήτημα και πως μπορείτε να βοηθήσετε εσείς σε αυτό.

Ευχαριστώ.

PS. Θα σας στείλω pm με τα στοιχεία μου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα craven,

Λυπούμαστε αν έτυχες εσφαλμένης ενημέρωσης αλλά και αντιμετώπισης.
Είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Σωστά όπως μας αναφέρεις, η ανανέωση του συμβολαίου σου έγινε την 1/8/2014 και βάσει αυτής της ημ/νιας ορίζεται και η λήξη δέσμευσης, 1/8/2015

Για την διαφορά και το λάθος που προέκυψε με τη χρέωση της υπηρεσίας Multiview, θα ενημερώσουμε τα αρμόδια τμήματα ώστε να γίνει και η ανάλογη πίστωση, καθώς θα ενημερωθούν και όλοι οι αρμόδιοι για το παραπάνω γεγονός.

Για άλλη μια φορά να σου αναφέρουμε ότι λυπούμαστε για την όλη ταλαιπωρία και την αναστάτωση.

Κώστας, Forthnet Support
 

craven

AVClub Enthusiast
14 November 2007
910
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση και άκρως επαγγελματική (με την απόλυτα καλή έννοια) απάντηση.
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,598
Re: *** Nova official support ***

να τονίσω και εγώ το δικό μου θέμα! που το έψαξα μετά την περίπτωση του φίλου παραπάνω. Συγκεκριμένα στις 22/6 είχα κάνει ανανέωση για ένα χρόνο, μετέπειτα σε αίτηση διακοπής των hd μου είχε τονίστει ότι ανανεώθηκαν δωρεάν για 12 μήνες με την ανανέωση. Πριν λίγο καιρό είχα δει χρέωση και επικοινώνησα με τα παιδιά από το support εδώ (ποστ 1461) τα οποία και επιμελήθηκαν το θέμα μου και θα γινόταν πίστωση. Όντως στις 22/9 μου ήρθαν και εμένα τα μηνύματα του φίλου παραπάνω και έμεινα ήσυχος. Τώρα αφού μπήκα στο e-bill μου βλέπω ξανά χρέωση στα HD και από την πίστωση θα πλήρωνα 38,41!!! ( αντί 39,90- 4,99 τα hd του προηγούμενου μήνα =34,91) ενώ ταυτόχρονα στα στοιχεία συμβολαίου βλέπω ημερομηνία έναρξης 22/09/2014!!!. Παρακαλώ πολύ θα ήθελα να ξέρω τι συμβαίνει; Δεν συμφώνησα εγώ σε τυχόν "ύπουλη" παράταση, απλώς ζήτησα κάτι που μου είχαν δηλώσει για τις 22/06/2014 και παρακαλώ για τυχόν ενέργεις διορθώματος!!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

σας έστειλα τα στοιχεία μου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα algedan,

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου και έχουν γίνει όλες η ενέργειες για την διόρθωση στον λογαριασμό σου.

Συγκεκριμένα, το ποσό που έχεις λάβει είναι σωστό καθώς η χρέωση στα HD αφαιρείται για το ίδιο διάστημα.
Tο μόνο που εκκρεμεί είναι το πιστωτικό για την λάθος χρέωση το οποίο θα μπει σε επόμενο λογαριασμό όπως άλλωστε έχεις λάβει στο sms.

Η ημερομηνία που βλέπεις είναι αυτή της τελευταίας μεταβολής που έγινε για την υπηρεσία σου και όχι η ημερομηνία του συμβολαίου σου που είναι 23/6/2014


Κώστας, Forthnet Support.
 
Last edited by a moderator:

Sers1612

Established Member
11 March 2014
171
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα craven,

Λυπούμαστε αν έτυχες εσφαλμένης ενημέρωσης αλλά και αντιμετώπισης.
Είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Σωστά όπως μας αναφέρεις, η ανανέωση του συμβολαίου σου έγινε την 1/8/2014 και βάσει αυτής της ημ/νιας ορίζεται και η λήξη δέσμευσης, 1/8/2015

Για την διαφορά και το λάθος που προέκυψε με τη χρέωση της υπηρεσίας Multiview, θα ενημερώσουμε τα αρμόδια τμήματα ώστε να γίνει και η ανάλογη πίστωση, καθώς θα ενημερωθούν και όλοι οι αρμόδιοι για το παραπάνω γεγονός.

Για άλλη μια φορά να σου αναφέρουμε ότι λυπούμαστε για την όλη ταλαιπωρία και την αναστάτωση.

Κώστας, Forthnet Support

Αγαπητέ Κώστα ,σε συγχαίρω για την άμεση και σωστή παρέμβαση σου.
Αλλα πρέπει κάτι να γίνει με το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης .
Αυτά που αναφέρει ο craven δεν ειναι η εξαίρεση ,αλλα -δυστυχώς- εναι ο κανόνας.
Τα εχω ακούσει πολλάκις κι εγώ στο παρελθόν για ανάλογο θέμα .
Ειδικά τα "φταίει το σύστημα" και "δεν γίνεται να μιλήσετε σε προϊσταμενο" ειναι απο τα κλασικά ...
Σίγουρα δεν ειναι στο χέρι σου να το αλλάξεις αυτο αλλα προώθησε το εκεί που πρέπει .
Μην ξεχνάς οτι εμείς "δεν μπορούμε να μιλήσουμε με προϊσταμενο".
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Sers1612,

Λυπούμαστε αν απευθυνόμενος στην εξυπηρέτηση πελατών μας, έχεις έρθει αντιμέτωπος με συμπεριφορά παρόμοια αυτής που ανέφερε ο craven.

Σε ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις και φυσικά όλα τα παραπάνω φροντίζουμε να προωθούνται στους κατάλληλους αποδέκτες.

Αλέξης, Forthnet Support
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,598
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ παιδιά για το ενδιαφέρον και την ενημέρωση, ελπίζω να μην υπάρξουν προβλήματα στο μέλλον. Γενικά είστε (και το εννοώ) ένας θετικός λόγος για να μετρήσει την περίοδο της μελλοντικής ανανέωσης.
 

TASOSGS

New member
8 October 2010
6
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα ,να πω και γω το προβλημα μου που εχει ξεπερασει τον 1 χρονο!

ιουνιος του 2013 κανω αιτηση στην fornet για 3play και μεταφορα τηλ απο τον οτε στην fornet.
απο λαθος της fornet μου συνδεουν αλλο τηλ αριθμο και εχω σε λειτουργεια και τα δυο ενα στον οτε και το αλλο στην fornet
το οποιο το πληρωνω κανονικα περιμενωντας να γινει η μεταφορα του σωστου αριθμου.

οκτωμβρης 2013 συμφονα με τις οδηγιες τις fornet ακυρωνουμε την αιτηση του ιουνιου και ξανακανουμε καινουργια!

νοεμβρης κοβεται το λαθος νουμερο τις fornet και ερχαιται ο λογαριασμος του νεου και σωστου αριθμου ζητωντας μου να ξαναπληρωσω
τα τελει μεταφορας και συνδεσεις ξανα!

παντα παλι με τις οδηγιες τις fornet μου συμβουλεβουν να πληρωσω μονο το ποσο των 29,90 και να αγνωησω το υπολοιπο ποσο
μεχρι να γινει συμψηφισμος με τα χρηματα που ειχα πληρωσει για το λαθος νουμερο για τα τελει μεταφορας και συνδεσεις.

φεβρουαριος 2014 ερχεται sms που λεει οτι θα πιστωθει το ποσο των 139,91 ευρω. φυσικα ολο το διαστημα πληρωνω 29,90 παντα.

μαιος 2014 εκριθηκε η πιστωση των 139,91 ευρω και θα μπει στον επομενο λογαριασμο!

οκτωμβριος 2014 1 χρονο μετα φτασαμε πλεον στο σημερα! Τι εγινε απο τον Μαιο μεχρι σημερα?

καθε δεκα μερες κλειδωνεται η υπηρεσια με φραγη και τηλεφωνω για την αρση της.
μου λενε οι τηλεφωνητες οτι στις 10 του μηνα που βγαινει ο λογαριασμος η πιστωση θα ειναι μεσα! ελα που δεν ειναι ποτε!

σημερα τηλ να ρωτησω τη γινεται τελικα με αυτο το ποσο και μετα απο αρκετο ψαξιμο του τηλεφωνητη
λεει οτι το ποσο εχει πιστωθει στο λαθος αριθμο που ειχε συνδεσει η fornet γιαυτο δεν εμφανιζετε ποτε η πιστωση.
πηγεναι σε ενα καταστημα να σου κανουν τον συμψηφισμο.Παω στο καταστημα και δεν μπορουν να κανουν κατι εκει και
μου απαντανε να ξαναπαρω εγω τηλ να περασουν τα κεντρικα το συμψηφισμο.
Ξαναπερνω τηλ και μου απαντανε να κανω υπομονοι και να περιμενω μεχρι της 10 του μηνα να δουμε εαν
θα περαστει το ποσο! πραγμα που το ακουω απο τον Μαιο!

μιας και εχω κλεισει χρονο στις 4 του οκτωμβρη , απαντησα στην κοπελα που μιλησαμε στο τηλ
οτι εαν στον καινουργιο λογαριασμο που θα εκδοθει στις 10 του τρεχων μηνα δεν ειναι μεσα η πιστωση
δεν μου εχει μηνει αλλο υπομονη και θα διακοψω το συμβολαιο.
ειμαι ικανοποιμενος απο το προιον που προσφερετε αλλα με τον τροπο σας με διωχνετε απο πελατη!

εσεις απο εδω μπορειτε να με βοηθησετε?
ευχαριστω!
 
Last edited by a moderator:

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα TASOSGS δεν δίνουμε δημόσια κωδικούς, αριθμούς καρτών, γενικά ότι αφορά την συνδρομή μας. Με ένα pm εάν και εφόσον μας ζητηθεί από το support

Καλώς ήρθες.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα TASOSGS,

καλησπερα ,να πω και γω το προβλημα μου που εχει ξεπερασει τον 1 χρονο!...
...εσεις απο εδω μπορειτε να με βοηθησετε?
ευχαριστω!

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.

Έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να βρεθεί λύση το συντομότερο δυνατό στο ζήτημα που μας ανέφερες και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

dimpoly

Established Member
10 October 2007
181
Re: *** Nova official support ***

Forthnet.Nova.Rep1 Καλησπέρα dimpoly,

Εάν αναφέρεσαι σχετικά με το ερώτημα το οποίο μας είχες εκφράσει στο παρελθόν, σε έχουμε ενημερώσει σχετικά.

Η συγκεκριμένη προσφορά παρέχεται σε συνδρομητές που δεν είχαν στο παρελθόν επωφεληθεί από τις υπηρεσίες μας.

Σε περίπτωση διακοπής εντός δέσμευσης συμβολαίου, υπενθυμίζουμε ότι υπάρχει το ανάλογο penalty διακοπής.

Δημήτρης, Forthnet Support

Καλημέρα, δεν αναφέρομαι σε αυτό το ερώτημα. Η συνδρομή μου όπως φαίνεται στο ebill είναι αορίστου και δεν τίθεται θέμα penalty. Απλά ενώ πέρσι τον Αύγουστου του 2013 πήρα την προσφορά με το 3play με sports pack τον Απρίλιο του 2014 με κάλεσαν και μου πρόσφεραν και τα cinema δηλαδή το full pack και δωρεάν για πάντα τα HD, και μάλιστα το ρώτησα και επέμεινε η κοπέλα ότι ναι. Πλέον εδω και ένα μήνα μου τα χρεώνουν. Νομίζω ότι δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση απέναντι στους πελάτες σας.
Αν θέλετε στοιχεία μου πείτε μου για να το ψάξετε.
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dimpoly,

Στείλε μας τα στοιχεία της συνδρομής σου σε pm ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: *** Nova official support ***

Το λογισμικό του δέκτη 865 έχει πρόβλημα. Το on demand δεν λειτουργεί, και με έχει κουράσει αυτή η κατάσταση. Χθες που κοίταξα δεν είχε τίποτα μέσα (ούτε μια εγγραφή). Πατώντας 2 φορές το πράσινο, είδα ότι το tuner 2 δεν είχε καθόλου σήμα. Επανεκκίνηση, βγάλσιμο από το ρεύμα, αλλαγή των καλωδίων των 2 εισόδων, δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα. Τελικά το μόνο που επανέφερε το σήμα στο tuner 2 ήταν επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Που είχα κάνει πάλι πριν 2 βδομάδες.
Δεν μπορώ να κάνω επαναφορά κάθε 2 βδομάδες, και ούτε είναι λογικό να κολλάει συνέχεια αυτό το 2ο tuner, που να μην δείχνει καν σήμα.

Και δεν είναι και η πρώτη φορά που το αναφέρω στο νήμα... :frown:
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα @petasis,

Εφόσον αναφέρεις ότι έχεις το ίδιο πρόβλημα διαρκώς η καλύτερη δυνατή επιλογή είναι να τον πας σε εξουσιοδοτημένο τεχνικό μας για δωρεάν έλεγχο. Εφόσον ο δέκτης είναι εντός εγγύησης και ο τεχνικός διαπιστώσει ότι υπάρχει πρόβλημα θα αντικατασταθεί χωρίς κόστος.

Σχετικά με την αναφορά σου στο λογισμικό του δέκτη, αυτού του είδους το πρόβλημα μπορεί να το προκαλέσει και κακή λήψη από το πιάτο ή κολλημένη μνήμη από αυξομείωση της τάσης και πιθανώς και άλλοι συνδυασμοί από συμβάντα. Αν υπήρχε πρόβλημα στο λογισμικό όπως αναφέρεις θα έπρεπε να το έχουν όλοι όσοι έχουν τον Novabox+ και όχι μερικοί.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε βοήθεια/διευκρίνιση.

Παναγιώτης, Forthnet Support