Re: *** Nova official support ***
Καταρχάς ζητάω συγνώμη αν φανεί ξύλινος ο λόγος και όχι "ήρεμος" καθώς η αλήθεια είναι ότι έχω αρκετά ταραγμένα νεύρα μετά την επικοινωνία με το τμήμα λογαριασμών και την αντιμετώπιση που είχα.
Το πρόβλημα αφορά 3play υπηρεσία αλλά καθώς το συγκεκριμένο πρόβλημα αφορά την υπηρεσία multiview-hd το αναφέρω εδώ γιατί πραγματικά είμαι ένα βήμα πριν την καταγγελία (χωρίς να σημαίνει πως το ότι γράφω εδώ θα με αποτρέψει απ το να την κάνω) και για πρώτη φορά στην ζωή μου, τα έχω και με την υπάλληλο του τμήματος εξυπηρέτησης καθώς τα όσα ειπώθηκαν τα θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ.
Πάμε λοιπόν:
1/8 Γίνεται ανανέωση της υπηρεσίας 3play και από την προσφορά με το sportpack (με multiview+hd) αποφασίζω να περάσω στην προσφορά με το full pack με τα 49,9 η οποία περιείχε 12 μήνες multiview + hd ΔΩΡΕΑΝ
Βγαίνει ο πρώτος λογαριασμός για πληρωμή 10/9 με χρεωμένο το hd και το multiview αλλά καθώς ήμουν διακοπές με το κινητό μόνο (και με τις γνωστές αναμονές της forthnet) πληρώνω και αποφασίζω να πάρω τηλ με το που γυρίσω να το λύσουμε.
Πράγματι 18/8 με το που γύρισα, επικοινωνώ με την forthnet και δηλώνοντας το πρόβλημα, η εκπρόσωπος μου είπε φυσικά ότι όντως είναι δικό τους λάθος και θα δώσει αμέσως αίτημα για να βγει πιστωτικό. Μου δήλωσε δε ότι και ο επόμενος λογαριασμός (για πληρωμή 10/10) έχει δυστυχώς βγει και δεν γίνεται να αλλάξει οπότε το πιστωτικό θα βγει στον επόμενο (λογικά 10/11 δηλαδή), της λέω φυσικά ότι δεν με ενοχλεί και δεν πειράζει αφού θα βγει πιστωτικό και όλα καλά.
Την ίδια μέρα μου έρχεται μήνυμα στο κινητό απο Forthnet : "Η αίτηση σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς" ... όλα καλά λέω καταχωρήθηκε η αίτηση για το πιστωτικό που θα έκανε η κοπέλα.
19/9 μου έρχεται μήνυμα : "H Μεταβολή που ζητήθηκε για την υπηρεσία έχει πραγματοποιηθεί." λέω μια χαρά! έγινε δεκτό το αίτημα προφανώς ή κάτι τέτοιο.
3/10 πάω να πληρώσω την forthnet και κοιτάω να δω το ποσό και βλέπω πως έχει βγει και δευτερος λογαριασμός στα 35,88 για πληρωμή μέχρι 29/10.... 10/10 ο ένας στα 60 και 29/10 ο άλλος στα 35,88... σκέφτομαι πως είναι το ποσό μετά την πίστωση και πως για κάποιο λόγο άλλαξαν την ημερομηνία πληρωμής... ξενερώνω λίγο καθώς είχα βγάλει όλα τα λεφτά απ την τράπεζα και σκέφτομαι "έλεος μου έβαλαν τον λογαριασμό ίδιο μήνα με τον προηγούμενο?... τέλοσπάντων δεν πειράζει τουλάχιστον βγήκε το πιστωτικό.."
Ξανακοιτάω σήμερα το πρωί που το θυμήθηκα και όσο το κοίταγα άρχισα να σκέφτομαι πως... 35,88 ... μα αυτό δεν έχει πίστωση 2 μηνών μέσα....
Αφού μου μπαίνουν υποψίες πάω να δω την ανάλυση του λογαριασμού και βλέπω ότι η υπηρεσία είναι 49,9 + 5,94 ευρώ χρεώσεις προστιθέμενης αξίας (που δεν ξέρω τι στο καλό είναι.. όλα είναι 0 μέσα στον λογαριασμό) και -19,9 για "ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ"
Αυτό το "ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ" + οι περίεργες χρεώσεις με έκαναν λοιπόν να πάρω πριν 1 ώρα τηλέφωνο....
Μετά από 15 λεπτά αναμονής και αφού με έστειλαν ανάμεσα σε τμήματα, το σηκώνει η κυρία της οποίας έχω κρατήσει το όνομα αλλά δεν θα το αναφέρω εδώ.
Ο διάλογος ήταν μεγάλος και επαναλαμβανόμενος οπότε θα παραθέσω εν συντομία τα σημεία (υπάρχουν άλλωστε οι ηχογραφήσεις αν υπάρχει οποιαδήποτε αμφισβήτηση).
Αφού έδωσα το τηλέφωνο μου και είπα πως έχω πρόβλημα με έναν λογαριασμό μου λέει πως ναι βλέπει πως έχω 3play με full pack από 19/9 ... όχι της λέω.. από 1/8 έχω την υπηρεσία.
Μου λέει ότι όντως την έχω από 1/8 αλλά βλέπει μεταβολή από 19/9. Της λέω πως ναι 19/9 θα έβγαινε πιστωτικό όπως με είχαν ενημερώσει, εξηγώντας πάλι το πρόβλημα.
Μου λέει πως δεν βγήκε πιστωτικό αλλά από 19/9 ξεκίνησε η δωρεάν περίοδος του multiview + hd!!! αρχίζω να ανησυχώ και την ρωτάω και τι θα γίνει με το πιστωτικό? δεν υπάρχει πιστωτικό, απ την στιγμή που το ξεκίνησαν από 19/9 θα το έχω μέχρι 19/9 του 2015...
Λέω μα δωρεάν το έχω από 1/8 όχι από 19/9 και μου απαντάει το ανεκδιήγητο το οποίο το άκουγα και δεν το πίστευα ειλικρινά πως "το ότι σας δίνονται κάποιες παροχές με την υπηρεσία σας δεν σημαίνει πως αυτές τις παροχές θα τις πάρετε αμέσως" !!! Δηλαδή σαν να σου λέει μια εταιρία κινητής όταν κάνεις συμβόλαιο πως θα έχεις πχ 200 λεπτά δωρεάν άμεσα αλλά μετά να σου πουν "ε καλά δεν σημαίνει πως θα τα πάρεις όταν ξεκινήσει το συμβόλαιο.. μπορεί μετά από 2 μήνες" .. αναρωτιέμαι αν μου κάνει πλάκα και της λέω πως είμαι παλιός πελάτης και ότι κάτι τέτοιο σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ισχύει, αναφέρω την πρώτη ηχογράφηση και το τι έχω συμφωνήσει για την 1/8 και κάνω την μεγαλύτερη ανησυχία μου ερώτηση:
"Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι το 12μηνο λήγει τώρα στις 19/9?" .. ΝΑΙ μου λέει γιατί έγινε μεταβολή.... ΜΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΑ.. δεν έχει σημασία μου λέει απ την στιγμή που έγινε! έγινε λέει λάθος από εμάς αλλά απ την στιγμή που δεν είχε μπει δωρεάν στην 1/8 και μπήκε στις 19/9 απο τότε ισχύει το 12μηνο αφού πάει με την τελευταία μεταβολή
ΔΗΛΑΔΗ μου λέτε πως παρατείνατε το 12μηνο μου άλλους 2 σχεδόν μήνες ΧΩΡΙΣ την συγκατάθεση μου και ΧΩΡΙΣ να έχω ζητήσει κάποια μεταβολή? ΝΑΙ .. ΑΛΛΑ μου λέει πήρατε μήνυμα .... μα λέω αυτό το μήνυμα ΔΕΝ έγραφε αυτά που λέτε ήταν ένα γενικό μήνυμα.. ναι μου λέει είναι ένα μήνυμα γενικό χωρίς πληροφορίες που όμως αφού το λάβατε σημαίνει ότι ενημερωθήκατε..
Δηλαδή είναι ένα γενικό μήνυμα που στάλθηκε μετά απο αίτημα για πιστωτικό (που το πρότεινε και το έστειλε η κοπέλα στις 19/9) αλλά εγώ έπρεπε να καταλάβω πως τελικά ΔΕΝ έγινε πίστωση αλλά άλλαξε η υπηρεσία μου.
Της λέω πως δηλαδή για δικό τους λάθος εγώ ΚΑΙ πλήρωσα 2 μήνες τα multiview-hd ΚΑΙ πίστωση δεν μου κάνουν αλλά ΚΑΙ με αναγκάζουν να κάτσω 2 μήνες παραπάνω στην υπηρεσία τους.
Μου λέει μα δεν τους χάνετε εκείνους τους 2 μήνες αφού θα τους πάρετε δωρεάν μετά!
Μα τους πλήρωσα και στην ουσία δεν είναι δώρο είναι ΠΟΙΝΗ αφού με αναγκάζετε να κάτσω 2 μήνες παραπάνω σε όλο το πακέτο! γιατί αν θέλω να φύγω εγώ 2/8 μπορώ πλέον? ΟΧΙ μου λέει... ε ΠΩΣ είναι διόρθωση και δώρο και δεν είναι ποινή αυτό! είναι ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ λέω παράταση της υπηρεσίας μου χωρίς να το χω ζητήσει! μου λέει δεν είναι μονομερής δεν γινόταν αλλιώς γιατί το σύστημα.... μα ΔΕΝ με ενδιαφέρει για το σύστημα σας αυτό είναι εσωτερικό σας θέμα! εμένα με νοιάζει πως το δικό σας λάθος το πληρώνω εις διπλούν εγώ και εσείς μου λέτε πως μπορείτε να αλλάζετε την υπηρεσία μου κατά το δοκούν ... ε όχι κατά το δοκούν μου λέει αφού πήρατε μήνυμα...
Της ζητάω να μου δώσει κάποιον υπεύθυνο αφού κατάλαβα πως δεν θα βγει άκρη και παίρνω την απάντηση "δεν μπορώ να σας δώσω κάποιον υπεύθυνο"... και μου λέει "θα σας βάλω σε αναμονή" (τιμωρία στην γωνία?) ... όταν επέστρεψε ξαναξεκίνησε η κασέτα πως μου εξήγησε και αυτό είναι... της λέω μα δεν γίνεται να το δεχτώ αυτό που λέτε! πέρα απ τα χρήματα εγώ μπορεί να θέλω να φύγω την 1/8 δεν γίνεται να με δεσμεύετε με το έτσι θέλω! εκεί μου άρχισε τα δεν καταλαβαίνετε, εγώ σας εξήγησα ότι αυτό συμβαίνει, δεν με ακούτε κτλ κτλ...
Της λέω "καλά εσείς σαν πελάτισσα .. αν σας έλεγε πχ η cosmote αυτά που μου λέτε εσείς πως είτε μπορούν να σας δώσουν τις συμφωνημένες παροχές όποτε θέλουν αλλάζοντας παράλληλα την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου θα το δεχόσασταν?" αν μου τα εξηγούσαν λέει ναι...
Της λέω εκεί πως να ξέρετε ότι θα γίνει καταγγελία και μου λέει δεν μπορείτε να κάνετε καταγγελία αφού λάβατε μήνυμα... ποιο λέω αυτό το γενικό χωρίς πληροφορίες που μου είπατε εσείς η ίδια? ..την ρωτάω ποιος φταίει σε όλο αυτό μου λέει "εμείς" οκ λέω μου το λέτε άλλη μια φορά? αφού το είπε λέω οκ και αφού ζήτησα και το όνομα της της είπα ότι την δήλωση την θέλω στην ηχογράφηση ξεκάθαρα για την καταγγελία που θα σας κάνω (σαν εταιρία).. εκεί μπορώ να πω ότι γέλασα γιατί με το που άκουσε καταγγελία γυρνάει στο άσχετο και μου λέει "μην μου φωνάζετε κύριε" (χωρίς να έχει αλλάξει ο τόνος της φωνής μου και ενώ τελείωνα την συζήτηση" της λέω μα δεν φωνάζω έτσι μίλαγα και πριν ξαναλέει "μην φωνάζετε" , καταλαβαίνω πως αρχίσαμε την τρελίτσα μόλις μίλησα για ηχογράφηση και καταγγελία και είπα απλά ένα "δεν χρειάζομαι κάτι άλλο γεια σας" και το έκλεισα.
Συγνώμη για όλο αυτό το κατεβατό, όπως είπα είμαι συγχυσμένος και ήξερα απ την αρχή ότι δεν θα βγει "όμορφα γραμμένο"
Αν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα, μπορεί αφού διαβασθεί από τους εκπροσώπους της Forthnet να σβηστεί.
Δεν θα σταθώ ή θα ζητήσω κάτι για τα όσα απαράδεκτα μου είπε η υπάλληλος, την πλήρη έλλειψη οποιασδήποτε όρεξης να με βοηθήσει, το όλο απαράδεκτο και αγενέστατο στυλ και το ότι προσπάθησε στην αρχή αντί για να ζητήσει έστω ένα συγνώμη εκ μέρους της εταιρίας για το λάθος, να μου το παρουσιάσει μέσες άκρες σαν "παροχές που δίνουμε είναι όποτε θέλουμε τις δίνουμε" με λίγα λόγια, παρουσιάζοντας το σαν κάτι φυσιολογικό.. Θέλω να πιστεύω πως απλά σε μια κακή υπάλληλο και το αφήνω εδώ κοιτώντας για αυτό το ζήτημα ξεχωριστά ΑΝ κάνω κάτι (όχι εκδικητικά αλλά για προστασία των καταναλωτών)
Εδώ, θέλω να ξέρω λοιπόν, πέρα απ την όποια καταγγελία, που μπορώ να βρω το δίκιο μου μέσα στην ίδια την forthnet για το παραπάνω ζήτημα και πως μπορείτε να βοηθήσετε εσείς σε αυτό.
Ευχαριστώ.
PS. Θα σας στείλω pm με τα στοιχεία μου.