*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Joker19,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες καθώς επίσης και εξυπηρέτηση.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις κάποιο ζήτημα με την υπηρεσία σου, όπως έχουμε ενημερώσει και σε προηγούμενες επικοινωνίες μας, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο σου ώστε να το ελέγξουμε.

Γεωργία, Nova Support
 

Kiriakostjet

New member
12 August 2021
29
Βρε παιδιά λύστε μου μια απορία...έκανα επαναφορά στο smartphone μου και από εκείνη τη στιγμή μου βγάζει στο eon app ότι έχω υπερβεί τις συσκευές..δηλαδή πρέπει να περιμένω 30 μέρες για να διαγράψω τη συσκευή για να περάσω την ίδια;;;;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Kiriakostjet,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

kardasios

Established Member
30 September 2021
154
Καλησπέρα Kiriakostjet,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
Τα ίδια έπαθα και εγώ στο. Μποξακη μου !
 

Va$ Bo$$

Senior Member
30 September 2007
405
Καλησπέρα.
NOVA SPORTS PACK μεσω Δορυφορου, λήγει η συνδρομη εντος εβδομαδος...
ΕΡΩΤΗΣΗ: εαν το αφησω να ''τρεχει'' χωρίς να ενοχλησω για ανανεωση, η συνδρομη γίνεται ΑΟΡΙΣΤΟΥ και διατηρω την ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ ??
Ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα satuser,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Καλημέρα
Είναι δυνατόν μετά από αναβάθμιση στο τηλέφωνο να το βλέπει σαν καινούργια συσκευή η εφαρμογή EON και να πρέπει να "χρεωθώ" διαγραφή συσκευής για να μπορέσει να ξαναπαίξει ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΣΚΕΥΉ;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα
Είναι δυνατόν μετά από αναβάθμιση στο τηλέφωνο να το βλέπει σαν καινούργια συσκευή η εφαρμογή EON και να πρέπει να "χρεωθώ" διαγραφή συσκευής για να μπορέσει να ξαναπαίξει ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΣΚΕΥΉ;
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,752
ΑΘΗΝΑ
ποσο δυσκολο ειναι να γυρισει μια 3play full pack και ληγμενη συμβαση,απλα σε 100 fiber και τηλεφωνια?
εχω ζητησει την αλλαγη απο την περασμενη Τριτη σε φυσικο καταστημα,με πηραν τηλεφωνο την Παρασκευη,
καναμε την καινουργια συμβαση μεσω τηλεφωνου και ακομα περιμενω την μεταβαση.
γιατι να τρεχει η παλια ληγμενη συμβαση και να χρεωνομαι fullpack ολο αυτο το διαστημα?
ειναι τοσο δυσκολο εν`ετη 2021,να πατησει καποιος το...κουμπι,να μου κοψει την τηλεοραση και να με γυρισει σε 100mbps αντι 50?
αληθεια-το εχω μεγαλη απορια...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
ποσο δυσκολο ειναι να γυρισει μια 3play full pack και ληγμενη συμβαση,απλα σε 100 fiber και τηλεφωνια?
εχω ζητησει την αλλαγη απο την περασμενη Τριτη σε φυσικο καταστημα,με πηραν τηλεφωνο την Παρασκευη,
καναμε την καινουργια συμβαση μεσω τηλεφωνου και ακομα περιμενω την μεταβαση.
γιατι να τρεχει η παλια ληγμενη συμβαση και να χρεωνομαι fullpack ολο αυτο το διαστημα?
ειναι τοσο δυσκολο εν`ετη 2021,να πατησει καποιος το...κουμπι,να μου κοψει την τηλεοραση και να με γυρισει σε 100mbps αντι 50?
αληθεια-το εχω μεγαλη απορια...
Καλησπέρα ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

Petran88

Established Member
24 October 2021
281
Φτιάξτε λίγο το Πρόγραμμα σας Nova.Τοσο στα Cinema όσο και στην On demand Ταινιοθήκη είναι πολυ φτωχή.Βάλτε καινουργιες σειρές με ολόκληρους κυκλους βάλτε ταινίες.Και επιτέλους φτιάξτε καλυτερη εικόνα σε όλα τα κανάλια σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Petran88,

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου. Οι απόψεις των συνδρομητών μας είναι σημαντικές για εμάς και λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τα κινηματογραφικά μας κανάλια, αποτελούν ένα ενιαίο και ολοκληρωμένο πλάνο παρακολούθησης ταινιών, ενώ μέσω των πρωτοποριακών υπηρεσιών Nova GO και Nova On Demand, οι συνδρομητές μας έχουν την δυνατότητα να απολαμβάνουν πάντα περιεχόμενο που συγκινεί, όπου κι αν βρίσκονται, όποτε αυτοί το επιθυμούν, σε κάθε συσκευή!

Εμπεριέχουν τις πιο νέες ταινίες πρώτης προβολής, καθώς και δημοφιλείς σειρές. Οι μεγαλύτερες πρεμιέρες και όλα τα Box Office hits των Hollywood studios σε Α’ Προβολή και προβάλλονται 1 χρόνο μετά την πρώτη τους προβολή στο σινεμά.

Επιτυχημένες ταινίες προβάλλονται σε επανάληψη ώστε να εξυπηρετούνται όλοι οι συνδρομητές και αυτοί δηλαδή που δεν είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν την 1η προβολή.

Υπενθυμίζουμε ότι οι συνδρομητές των καναλιών Novacinema απολαμβάνουν περισσότερες από 300 πρεμιέρες κάθε χρόνο, σε κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου HD, αλλά και με δυνατότητα εγγραφής και αποθήκευσης τους.

Ακολουθώντας τις τηλεοπτικές συνήθειες των συνδρομητών μας έχουμε δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη πρόταση για τις κινηματογραφικές τους προτιμήσεις σε συνεργασία με μερικά από τα μεγαλύτερα studios όπου και έχουμε τα αποκλειστικά δικαιώματα πρώτης προβολής.

Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας.

Η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,443
Καλησπέρα Petran88,

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου. Οι απόψεις των συνδρομητών μας είναι σημαντικές για εμάς και λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τα κινηματογραφικά μας κανάλια, αποτελούν ένα ενιαίο και ολοκληρωμένο πλάνο παρακολούθησης ταινιών, ενώ μέσω των πρωτοποριακών υπηρεσιών Nova GO και Nova On Demand, οι συνδρομητές μας έχουν την δυνατότητα να απολαμβάνουν πάντα περιεχόμενο που συγκινεί, όπου κι αν βρίσκονται, όποτε αυτοί το επιθυμούν, σε κάθε συσκευή!

Εμπεριέχουν τις πιο νέες ταινίες πρώτης προβολής, καθώς και δημοφιλείς σειρές. Οι μεγαλύτερες πρεμιέρες και όλα τα Box Office hits των Hollywood studios σε Α’ Προβολή και προβάλλονται 1 χρόνο μετά την πρώτη τους προβολή στο σινεμά.

Επιτυχημένες ταινίες προβάλλονται σε επανάληψη ώστε να εξυπηρετούνται όλοι οι συνδρομητές και αυτοί δηλαδή που δεν είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν την 1η προβολή.

Υπενθυμίζουμε ότι οι συνδρομητές των καναλιών Novacinema απολαμβάνουν περισσότερες από 300 πρεμιέρες κάθε χρόνο, σε κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου HD, αλλά και με δυνατότητα εγγραφής και αποθήκευσης τους.

Ακολουθώντας τις τηλεοπτικές συνήθειες των συνδρομητών μας έχουμε δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη πρόταση για τις κινηματογραφικές τους προτιμήσεις σε συνεργασία με μερικά από τα μεγαλύτερα studios όπου και έχουμε τα αποκλειστικά δικαιώματα πρώτης προβολής.

Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας.

Η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
Κ.Γεωργία το Nova Go καταργήθηκε..... Με προσοχή το copy paste.......
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Joker19,

Σε ευχαριστούμε για την παρατήρηση ωστόσο είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η υπηρεσία Nova Go παύει να είναι διαθέσιμη από τις 30/11 συνεπώς στα πλαίσια της υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης που παρέχουμε, οφείλουμε να ενημερώνουμε αναλυτικά τους συνδρομητές μας για τις δυνατότητες που υπάρχουν την τρέχουσα χρονική περίοδο.

Γεωργία, Nova Support
 

gekas

New member
8 November 2006
54
Καλησπέρα,

Είμαι συνδρομητής "Nova3play Full με 50mbps" εδώ και πολλά χρόνια. Η συνδρομή μου έχει λήξει βέβαια εδώ και 1 μήνα, αλλά παραμένει ως έχει χωρίς αλλαγή. Εγκατέστησα το app της ΕΟΝ στην LG τηλεόρασή μου και προσπάθησα να την χρησιμοποιήσω σαν "EON σε μεγάλη οθόνη". Σημειώνω ότι δεν υπάρχει άλλη εγκατεστημένη τηλεόραση. Στο myaccount βλέπω το μήνυμα "Δεν βρέθηκαν συνδεδεμένες συσκευές EON σε μεγάλη οθόνη" . Όμως όταν βάζω τον κωδικό ενεργοποίησης ΕΟΝ, συνεχώς παίρνω ως απάντηση το μήνυμα σφάλματος ¨Έχετε υπερβεί τον αριθμό των συσκευών¨. Περίεργο, αφού δεν έχω άλλη μεγάλη συσκευή (μεγάλη οθόνη) εγκατεστημένη. Έχω εγκατεστημένο μόνο το τηλέφωνό μου, αλλά αυτό θεωρείται φορητή συσκευή.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα gekas

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

Petran88

Established Member
24 October 2021
281
Για ποιο λόγο δεν κάνετε το Eon με 12 μηνη δέσμευση και χωρίς δέσμευση ταυτόχρονα όπως είναι η Cosmote tv και το έχετε με 24μηνη δέσμευση?Με Cosmote tv 12μηνο συμβόλαιο και με Netflix Amazon και έρχονται Disney HBO χωρίς συμβόλαια πιστευω οτι πρεπει να τα κάνετε 12 μήνα τα συμβόλαια σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Για ποιο λόγο δεν κάνετε το Eon με 12 μηνη δέσμευση και χωρίς δέσμευση ταυτόχρονα όπως είναι η Cosmote tv και το έχετε με 24μηνη δέσμευση?Με Cosmote tv 12μηνο συμβόλαιο και με Netflix Amazon και έρχονται Disney HBO χωρίς συμβόλαια πιστευω οτι πρεπει να τα κάνετε 12 μήνα τα συμβόλαια σας.
Καλησπέρα Petran88.

Σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας του forum, οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support