after sales you.gr - sony και ελλειψη σεβασμου στον πελατη

Chris85

AVClub Addicted Member
26 February 2009
2,609
Καλησπερα.

Eιναι πιστευω καιρος να ανοιξω ενα νημα για να περιγραψω την περιπτωση που μου ετυχε, και να μαζεψω εδω τα ποστ που εχω κανει σε αλλα νηματα.

Λοιπον συνοπτικα πως εχει η κατασταση.

Αγοραζω τηλεοραση sony 32v4500 απο το www.you.gr, η οποια ηταν σε ''προσφορα''. Τελικα μονο προσφορα δεν ηταν. Και εξηγουμαι:

Η τηλεοραση παραδιδεται 4 μερες μετα. ΟΚ, κανενα προβλημα, περιμενα. Την συνδεω κανονικοτατα, και παιζει καποιες (ελαχιστες γιατι λειπαμε οικογενειακως) ωρες απροβληματιστα.

Τη 19η μερα, αρχιζουν τα κολπα, σβηνει η τηλεοραση μονη της και αναβουν οι ενδειξεις για βλαβη.

Επικοινωνω με την you.gr η οποια αποποιειται οποιασδηποτε ευθυνης, επιμενει να στειλει την ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τηλεοραση στη σονυ για επισκευη, αρνειται καθε αναμειξη και καθε ρολο στην εγγυηση. Αναφερω τον παρακατω νομο (λεγοντας, δε μπορει, το you ειναι αξιοπιστο καταστημα, δεν παιζει με τα νευρα των πελατων):

Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)

* Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)
* Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)
* Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) )
http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html
Ποια ηταν η αμεση απαντηση?? ''Εδω κυριε μου δεν ειναι Αμερικη'' Και μου κλεινει το τηλεφωνο.

Λεω ας δωσω τοπο στην οργη, απευθυνομαι στη σονυ. Ουτε λογος για αντικατασταση της (το τονιζω) ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΣ τηλεορασης μου. Ξανααναφερω το αρθρο 540, περιμενωντας, ως πολιτης μιας ευνομουμενης χωρας και οχι της Ουγκαντα (αν και τους αδικω μαλλον τους ανθρωπους-ειμαστε μακραν οι πιο τριτοκοσμικοι), να βρω το δικιο μου και να δω οτι τα 500 ευρω που πληρωσα για τηλεοραση sony, εχουν πιασει τοπο, τα αναγνωριζουν και τα σεβονται.

Ποια ηταν η απαντηση?? Θα την επισκευασουμε, αλλιως ειναι δικο σας προβλημα αν δεν θελετε.

Στελνω λοιπον την τηλεοραση, και σημερα, την 11η μερα που ειμαι χωρις τηλεοραση, ω του θαυματος! με παιρνουν τηλεφωνο.

(υπ οψιν πως η τηλεοραση ειναι για 11η μερα στο σερβις (19 μερες προλαβα ολες κ ολες να τη χαρω).

Σημερα λοιπον παιρνει τηλ ο υπευθυνος του σερβις και λεει οτι το ανταλλακτικο που παρηγγειλε τελικα δεν ειναι το σωστο (!) και η τηλεοραση θα κανει αλλες τοσες μερες να ερθει (γιατι πρεπει να ξαναπαραγγειλει αλλο ανταλλακτικο).

Δηλαδη 19 μερες την ειχα σπιτι-22 μερες θα εχει συμπληρωσει στο σερβις, οταν (και αν) με το καλο την παρω πισω. 22 μερες χωρις τηλεοραση (βολευομαι με το λαπτοπ).

Ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του, για το εαν οι ''προσφορες'' ειναι οντως προσφορες και για το εαν η sony συγκαταλεγεται στις κορυφαιες εταιριες του χωρου (για μενα ο σεβασμος (ή μη) στον πελατη-οταν μαλιστα εχει καταφανεστατα ταλαιπωρηθει απο λαθη και παραλειψεις της sony και του you.gr-ειναι απαραιτητο χαρακτηριστικο για μια εταιρια που θελει να αποτελει κατι παραπανω απο μπακαλικο)

Προσωπικα? Ποτε ξανα you.gr/sony

Και οχι τοσο για την μη τηρηση των νομων. Αλλα για την καταφανεστατη ταλαιπωρια του πελατη που το μονο λαθος που εκανε ηταν να εμπιστευτει τις εν λογω εταιριες δινοντας τα λεφτα του σ αυτες, την ελλειψη σεβασμου στον τροπο αντιμετωπισης και στην παντελη αδιαφορια τους. Λυπαμαι, αλλα τα 500 ευρω δεν ειναι λιγα λεφτα και ΑΠΑΙΤΩ να εχω καλυτερη αντιμετωπιση, ποσο μαλλον απο τη στιγμη που δε φερω την παραμικρη ευθυνη για οτι εγινε.

Για οτι αποριες, ειμαι διαθεσιμος.
 
Φιλε μου κατανοοω απολυτα την αγανακτηση σου,θα ηθελα ομως να σου πω την περιπτωση μου (σχετικη) με την Σονυ
Χριστουγεννα του 2008 παρελαβα την σονυ και την πληρωσα cash
Στρωθηκαν τα γυναικοπεδα στους καναπεδες να δουν την 46αρα που τους ειχα τρελλανει
Παταω λοιπον το ΟΝ και....τιποτα μαυριλα αναβε το λογοτυπο σονυ αλλα η οθονη μαυρη ....20 λεπτα την ειχα
Τηλ στο μαγαζι που την αγορασα (και μετρητα) και αναφερω το γεγονος
Απαντηση, παρτε κυριε το Σερβις της Σονυ εμεις δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα
Παιρνω την Σονυ και μου εξηγει ο Ανθρωπος πως ειναι στην διακριτικη ευχερεια του μαγαζιου να στην αλλαξει βεβαια θα του στειλουμε εμεις εντολη,λεω λοιπον στον υπευθυνο οτι δεν θελω καμμια απολυτως σχεση με το μαγαζι και οτι αφου με εστειλαν στην Σονυ μονο με την Σονυ θα εχω να κανω .
Ο ανθρωπος αυτος μου ειπε οτι η Σονυ θα μου αντικαταστησει την τηλεοραση εφοσον δεν αναβει αλλα θα πρεπει να το βεβαιωσει αυτο το σερβις .
Ηρθαν απο το σερβις και την πηραν αφηνοντας μου ενα χαρτια που εγραφε οτι δεν αναβει
Μιλαω παλι με τον ανθρωπο αυτο στην σονυ και μου λεει μην αγχωνεστε κυριε θα σας την αντικαταστησουμε αλλα το μοντελλο που εχετε σταματησε και θα παρετε αντι 4000 την 4500 που εχει και 100ΗΖ ,ΛΕΩ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? οχι θα παρετε το αντιστοιχο μοντελλο που εχουμε


Τελικα τρομαγμενος απο τα review της 4500 περι κλαουντινγκ ,και εχοντας την διαβεβαιωση του σερβις οτι απλα δεν ειχε "κουμπωσει" σωστα το σημειο που μπαινει το καλωδιο του ρευματος και της σονυ οτι εαν οτιδηποτε συμβει στην εν λογω τηλεοραση στο μελλον θα αντικατασταθει ,την κρατησα την 4000 και δοξα τον Θεο δεν το εχω μετανιωσει.

Συμπερασμα
Το μαγαζι μπορουσε να μου την αλλαξει αλλα αδιαφορησε και με εστειλε μπαλλακι στην Σονυ
Εκει ομως οι ανθρωποι ηταν μια χαρα και δεν ειχα κανενα προβλημα μαζι τους ακομα και τις στιγμες που "ανεβαζα" στροφες
Αλλο μαγαζι Αλλο Σονυ
 
Last edited:
Θα διαφωνήσω μαζι σου. Δεν εκανε κατι ιδιαιτερο η σονυ στην περιπτωση σου, περαν των νομιμων.
 
Αγορά καινούργιας τηλεόρασης. Μήπως πρέπει να την ανοίγουμε επί τόπου για δοκιμή;

Λέω, μήπως;

Διότι αν αποδειχθεί ότι συνέβη στον Budda, τότε ο μαγαζότορας την παίρνει πίσω πεσκέσι και σου επιστρέφει επί τόπου το χρήμα.

Ή σου λέει: "Παίρνα μεθαύριο που θα έχω άλλο κομμάτι"

Λέω.....
 
edit: Βεβαια θα μου πεις, στην περιπτωση μου δεν εκανε ουτε τα νομιμα, οποτε οντως εσενα σε εξυπηρετησε. Ξεχασα οτι ζω σε μια χωρα που πρεπει να λες κ ευχαριστω οταν οι εταιριες ακολουθουν το νομο.
 
Re: Αγορά καινούργιας τηλεόρασης. Μήπως πρέπει να την ανοίγουμε επί τόπου για δοκιμή;

Λέω, μήπως;

Διότι αν αποδειχθεί ότι συνέβη στον Budda, τότε ο μαγαζότορας την παίρνει πίσω πεσκέσι και σου επιστρέφει επί τόπου το χρήμα.

Ή σου λέει: "Παίρνα μεθαύριο που θα έχω άλλο κομμάτι"

Λέω.....

Εμενα αρχικα επαιζε, ελαχιστες ωρες βεβαια μεχρι να χαλασει, αλλα επαιζε.

Επισης ειναι τοσες οι λειτουργιες μιας συγχρονης τηλεορασης, που αποκλειεται να μπορουσες να τις τσεκαρεις ολες επι τοπου..
 
Kαταλαβαινω την οργη σου για την περιπετεια.
Η εγγυηση δεν ξεκιναει απο το μαγαζι, αλλα απο την εταιρεια.(σονυ)
Δικαιολογημενα λοιπον το μαγαζι σε παραπεμπει στην sony.
Noμικα, φυσικα και εχει μερος ευθυνης το καταστημα, το οποιο στην χειροτερη των περιπτωσεων, θα επρεπε να σε στηριζει τουλαχιστον ηθικα, η ακομη και να μεσολαβησει για την καλυτερη σου εξυπηρετηση απο την sony hellas.
Στην περιπτωση σου ομως, εκτος απο την κακη συμπεριφορα του καταστηματος, βλεπουμε και βασανηστηρια απο την ιδια την sony. Δεν μπορει να εχεις πληρωσει μια TV και να εισαι ενα μηνα χωρις αυτη, περιμενοντας ενα ανταλακτικο. Θα επρεπε να στην αντικαταστησει αμεσα, η αν αδυνατει να το κανει αυτο, τοτε να εκδωσει πιστωτικο στο ονομα σου, για να πας στο καταστημα και να αποφασισεις τι να κανεις με αυτο...:twoguns:
 
Κυριοι,

εχω αγορασει απο σας την 32v4500, η οποια μετα απο ελαχιστες ωρες λειτουργιας, σταματησε να λειτουργει.

Εστειλα κατ'οπιν δικη σας προτροπη την τηλεοραση στη σονυ, η οποια σημερα, την 11η (!) μερα μου απαντησε πως θα χρειαστουν αλλες τοσες ωστε να επισκευαστει.

Τερμα οι κοροιδιες απο εσας, τερμα οι ιστοριες για αγριους οτι το καταστημα σας στη Λαρισα δεν ειναι καν επισημος αντιπροσωπος, οτι απλα εξυπηρετει γ αυτο εχει την ταμπελα σας (κατα δηλωση του υπευθυνου). Τερμα οι αστειοτητες οτι εσεις μονο πουλατε και δεν ευθυνεστε για τιποτα.

Σας δηλωνω υπευθυνα και κατηγορηματικα:

-Βασει νομου ειστε ο μεταπωλητης του προιοντος και ευθυνεστε και εσεις, ισομερως με τη σονυ για την εγγυηση.

Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)

* Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)
* Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)

-Συμφωνα με το αρθρο 540, του οποιου τις διαταξεις θελω να χρησιμοποιησω, δικαιουμαι να ζητησω υπαναχωρηση απο τη συμβαση. Σας γνωστοποιω πως δεν προκειται να δεχθω πισω την επισκευασμενη τηλεοραση και οτι ζητω τα χρηματα μου πισω.

ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ 500ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΓΙΑ 19 ΜΕΡΕΣ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ 22 ΜΕΡΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

Για την απαραδεκτη συμπεριφορα σας, εχω κοινοποιησει το γεγονος στα www.**** και www.avclub.gr

Σας παραθετω τα αντιστοιχα λινκς http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?p=871108#post871108

Aπο Δευτερα θα ακολουθησουν καταγγελιες στην Γ.Γ.Καταναλωτη, στο ΙΝΚΑ και στο www.skroutz.gr

Eπιφυλασσομαι παντος νομιμου δικαιωματος μου

το mail που εστειλα στη you..αν και κατι μου λεει, ''στου κουφου την πορτα...''
 
Last edited:
Kαταλαβαινω την οργη σου για την περιπετεια.
Η εγγυηση δεν ξεκιναει απο το μαγαζι, αλλα απο την εταιρεια.(σονυ)
Δικαιολογημενα λοιπον το μαγαζι σε παραπεμπει στην sony.
Noμικα, φυσικα και εχει μερος ευθυνης το καταστημα, το οποιο στην χειροτερη των περιπτωσεων, θα επρεπε να σε στηριζει τουλαχιστον ηθικα, η ακομη και να μεσολαβησει για την καλυτερη σου εξυπηρετηση απο την sony hellas.
Στην περιπτωση σου ομως, εκτος απο την κακη συμπεριφορα του καταστηματος, βλεπουμε και βασανηστηρια απο την ιδια την sony. Δεν μπορει να εχεις πληρωσει μια TV και να εισαι ενα μηνα χωρις αυτη, περιμενοντας ενα ανταλακτικο. Θα επρεπε να στην αντικαταστησει αμεσα, η αν αδυνατει να το κανει αυτο, τοτε να εκδωσει πιστωτικο στο ονομα σου, για να πας στο καταστημα και να αποφασισεις τι να κανεις με αυτο...:twoguns:

Δεν θελω πλεον πιστωτικο. Απο τη στιγμη που νομικα εχω το δικαιωμα, ζητω τα λεφτα μου πισω. Δεν ειναι κατασταση αυτη. Ζητουσα να φανταστεις απο τη σονυ καποιον υπευθυνο, και μου λεγαν παρε το 118...Η συμπεριφορα τους ηταν απαραδεκτη.

Οσο για το Γιου, ας σκιζονταν να με εξυπηρετησει, απο τη στιγμη που ειμαι πελατης του και δεν φερω την παραμικρη ευθυνη. Δε θα μπω στη λογικη του τι θα επρεπε να κανει, ηταν ευθυνη του απο τη στιγμη που αγορασα απ αυτους και απευθυνθηκα σ αυτους για το προβλημα μου.

Ευχαριστω για το μηνυμα σου παντως.
 
Δεν μου το βγαζει κανεις απο το μυαλο μου. Κατι κακο παιζει με αυτες τις δηθεν "προσφορές" των καταστηματων.
 
Tι να σου πω..απ οτι ειδα και σε αλλο νημα, επεστραφησαν και καποιες τηλεορασεις samsung απο το e-shop που ηταν σε προσφορα.
 
Δεν θελω πλεον πιστωτικο. Απο τη στιγμη που νομικα εχω το δικαιωμα, ζητω τα λεφτα μου πισω. Δεν ειναι κατασταση αυτη. Ζητουσα να φανταστεις απο τη σονυ καποιον υπευθυνο, και μου λεγαν παρε το 118...Η συμπεριφορα τους ηταν απαραδεκτη.

Οσο για το Γιου, ας σκιζονταν να με εξυπηρετησει, απο τη στιγμη που ειμαι πελατης του και δεν φερω την παραμικρη ευθυνη. Δε θα μπω στη λογικη του τι θα επρεπε να κανει, ηταν ευθυνη του απο τη στιγμη που αγορασα απ αυτους και απευθυνθηκα σ αυτους για το προβλημα μου.

Ευχαριστω για το μηνυμα σου παντως.
Kανενα προβλημα. Συμφωνω παντως οτι ειναι ηδη αργα, αυτα που αναφερω
ειναι για το τι θα επρεπε να εχει γινει κατα την γνωμη μου εξ αρχης.
Ευχομαι να ικανοποιηθεις παντως.
 
Διαβάζεις λαθος το 540.

Δίνει υπαλλακτικώς τρεις δυνατότητες στον αγοραστή (παράγραφοι 1, 2, 3).

Το να ζητήσει διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος, είναι μία από αυτές. Μία όμως όχι δύο. Δηλαδή δεν μπορεί να ζητήσει οπωσδήποτε αντικατάσταση και όχι επιδιόρθωση ή το αντίστροφο (βάσει της ανωτέρω διάταξης για την ευθύνη πωλητή γιατί υπάρχουν και άλλες για ηλεκτρονικό εμπόριο).
 
Μιλας με καποια επαγγελματικη ιδιοτητα?

Με νομικο που μιλησα μου ειπε οτι σε ΟΛΟκαινουργια τηλεοραση 19 ημερων μπορω να ζητησω υπαναχωρηση απο τη συμβαση ή αντικατασταση, οταν μαλιστα περιμενω ηδη 12 μερες για να διορθωθει η βλαβη και απ' οτι μου ειπαν απο τη σονυ, θα μου ρθει κατα την 22η μερα, αν ολα πανε καλα..

Φυσικα καθε γνωμη δεκτη. Αλλα δεν προκειται να δεχτω πισω τηλεοραση που ειχα για 19 μερες εγω και για 22 (τουλαχιστον) οι τεχνικοι της σονυ. Αντιλαμβανεστε ολοι την τραγικοτητα της καταστασης.
 
Συμφωνούμε με τον (συνάδελφό μου) φίλο σου. Η υπαναχώρηση είναι μία ακόμη δυνατότητα. Απλά εξηγώ ότι το 540 θέτει (ως φαίνεται από τη διατύπωσή του τουλάχιστον) το αίτημα για επισκευή/αντικατάσταση ως ένα (και όχι δύο διακριτά εκ των οποίων ο αγοραστής επιλέγει ένα). Ασφαλώς και μπορείς να επιλέξεις την υπαναχώρηση, αυτή αποτελεί άλλη δυνατότητα.

Για κοίτα λίγο και τη νομοθεσία για πώληση εξ αποστάσεως και από το ίντερντ, κάτι λέει και εκεί. Αν και νομίζω εκεί η προθεσμία είναι 2 εβδομάδες.
 
Ναι καταλαβα τι εννοεις εξ αρχης, οτι ή θα ζητησω επισκευη/αντικατασταση ή υπαναχωρηση..

Για τις εξ αποστασεως συμβασεις, νομιζω οτι ειναι το 10-14 μερες, αλλα θα το ξανακοιταξω.

Σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου.
 
Last edited:
παιδιά μια διευκρίνιση παρακαλώ...
υπαναχώρηση σημαίνει "δεν τη θέλω πια την τηλεόραση πάρτε την πίσω"? Και αν ναι, υπο ποιες προυποθέσεις, και σε πόσο χρονικό διάστημα απο την ημερομηνία αγοράς?
 
Ντροπη και στην Sony και στο You...

Ας εχουν υποψην ολα τα μελη να βαλουν στην μαυρη λιστα και τις δυο εταιρειες για κοροιδια των καταναλωτών...
 
Συμφωνούμε με τον (συνάδελφό μου) φίλο σου. Η υπαναχώρηση είναι μία ακόμη δυνατότητα. Απλά εξηγώ ότι το 540 θέτει (ως φαίνεται από τη διατύπωσή του τουλάχιστον) το αίτημα για επισκευή/αντικατάσταση ως ένα (και όχι δύο διακριτά εκ των οποίων ο αγοραστής επιλέγει ένα). Ασφαλώς και μπορείς να επιλέξεις την υπαναχώρηση, αυτή αποτελεί άλλη δυνατότητα.

Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που είπατε εδώ..Αν και σε μένα που έχω ενα πρόβλημα με την kuro μου δεν γίνει αντικατάσταση θα κάνω υπαναχώρηση.Σας ευχαριστώ πολύ για τής πληροφορίες.:2thumb22sup:
 
Δυστυχώς το θέμα με την εφαρμογή του 3043 είναι καθαρά πολιτικό θέμα. Δεν υπάρχει διάθεση εφαρμογής από την τρέχουσα πολιτική ηγεσία, και αυτό οι εταιρίες το γνωρίζουν. Οπότε συμπεριφέρονται ανάλογα στους "πελάτες", βασιζόμενοι ότι ελάχιστοι θα φτάσουν στα δικαστήρια...