- 26 February 2009
- 2,609
Καλησπερα.
Eιναι πιστευω καιρος να ανοιξω ενα νημα για να περιγραψω την περιπτωση που μου ετυχε, και να μαζεψω εδω τα ποστ που εχω κανει σε αλλα νηματα.
Λοιπον συνοπτικα πως εχει η κατασταση.
Αγοραζω τηλεοραση sony 32v4500 απο το www.you.gr, η οποια ηταν σε ''προσφορα''. Τελικα μονο προσφορα δεν ηταν. Και εξηγουμαι:
Η τηλεοραση παραδιδεται 4 μερες μετα. ΟΚ, κανενα προβλημα, περιμενα. Την συνδεω κανονικοτατα, και παιζει καποιες (ελαχιστες γιατι λειπαμε οικογενειακως) ωρες απροβληματιστα.
Τη 19η μερα, αρχιζουν τα κολπα, σβηνει η τηλεοραση μονη της και αναβουν οι ενδειξεις για βλαβη.
Επικοινωνω με την you.gr η οποια αποποιειται οποιασδηποτε ευθυνης, επιμενει να στειλει την ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τηλεοραση στη σονυ για επισκευη, αρνειται καθε αναμειξη και καθε ρολο στην εγγυηση. Αναφερω τον παρακατω νομο (λεγοντας, δε μπορει, το you ειναι αξιοπιστο καταστημα, δεν παιζει με τα νευρα των πελατων):
Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)
* Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)
* Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)
* Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) ) http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html
Ποια ηταν η αμεση απαντηση?? ''Εδω κυριε μου δεν ειναι Αμερικη'' Και μου κλεινει το τηλεφωνο.
Λεω ας δωσω τοπο στην οργη, απευθυνομαι στη σονυ. Ουτε λογος για αντικατασταση της (το τονιζω) ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΣ τηλεορασης μου. Ξανααναφερω το αρθρο 540, περιμενωντας, ως πολιτης μιας ευνομουμενης χωρας και οχι της Ουγκαντα (αν και τους αδικω μαλλον τους ανθρωπους-ειμαστε μακραν οι πιο τριτοκοσμικοι), να βρω το δικιο μου και να δω οτι τα 500 ευρω που πληρωσα για τηλεοραση sony, εχουν πιασει τοπο, τα αναγνωριζουν και τα σεβονται.
Ποια ηταν η απαντηση?? Θα την επισκευασουμε, αλλιως ειναι δικο σας προβλημα αν δεν θελετε.
Στελνω λοιπον την τηλεοραση, και σημερα, την 11η μερα που ειμαι χωρις τηλεοραση, ω του θαυματος! με παιρνουν τηλεφωνο.
(υπ οψιν πως η τηλεοραση ειναι για 11η μερα στο σερβις (19 μερες προλαβα ολες κ ολες να τη χαρω).
Σημερα λοιπον παιρνει τηλ ο υπευθυνος του σερβις και λεει οτι το ανταλλακτικο που παρηγγειλε τελικα δεν ειναι το σωστο (!) και η τηλεοραση θα κανει αλλες τοσες μερες να ερθει (γιατι πρεπει να ξαναπαραγγειλει αλλο ανταλλακτικο).
Δηλαδη 19 μερες την ειχα σπιτι-22 μερες θα εχει συμπληρωσει στο σερβις, οταν (και αν) με το καλο την παρω πισω. 22 μερες χωρις τηλεοραση (βολευομαι με το λαπτοπ).
Ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του, για το εαν οι ''προσφορες'' ειναι οντως προσφορες και για το εαν η sony συγκαταλεγεται στις κορυφαιες εταιριες του χωρου (για μενα ο σεβασμος (ή μη) στον πελατη-οταν μαλιστα εχει καταφανεστατα ταλαιπωρηθει απο λαθη και παραλειψεις της sony και του you.gr-ειναι απαραιτητο χαρακτηριστικο για μια εταιρια που θελει να αποτελει κατι παραπανω απο μπακαλικο)
Προσωπικα? Ποτε ξανα you.gr/sony
Και οχι τοσο για την μη τηρηση των νομων. Αλλα για την καταφανεστατη ταλαιπωρια του πελατη που το μονο λαθος που εκανε ηταν να εμπιστευτει τις εν λογω εταιριες δινοντας τα λεφτα του σ αυτες, την ελλειψη σεβασμου στον τροπο αντιμετωπισης και στην παντελη αδιαφορια τους. Λυπαμαι, αλλα τα 500 ευρω δεν ειναι λιγα λεφτα και ΑΠΑΙΤΩ να εχω καλυτερη αντιμετωπιση, ποσο μαλλον απο τη στιγμη που δε φερω την παραμικρη ευθυνη για οτι εγινε.
Για οτι αποριες, ειμαι διαθεσιμος.
Eιναι πιστευω καιρος να ανοιξω ενα νημα για να περιγραψω την περιπτωση που μου ετυχε, και να μαζεψω εδω τα ποστ που εχω κανει σε αλλα νηματα.
Λοιπον συνοπτικα πως εχει η κατασταση.
Αγοραζω τηλεοραση sony 32v4500 απο το www.you.gr, η οποια ηταν σε ''προσφορα''. Τελικα μονο προσφορα δεν ηταν. Και εξηγουμαι:
Η τηλεοραση παραδιδεται 4 μερες μετα. ΟΚ, κανενα προβλημα, περιμενα. Την συνδεω κανονικοτατα, και παιζει καποιες (ελαχιστες γιατι λειπαμε οικογενειακως) ωρες απροβληματιστα.
Τη 19η μερα, αρχιζουν τα κολπα, σβηνει η τηλεοραση μονη της και αναβουν οι ενδειξεις για βλαβη.
Επικοινωνω με την you.gr η οποια αποποιειται οποιασδηποτε ευθυνης, επιμενει να στειλει την ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τηλεοραση στη σονυ για επισκευη, αρνειται καθε αναμειξη και καθε ρολο στην εγγυηση. Αναφερω τον παρακατω νομο (λεγοντας, δε μπορει, το you ειναι αξιοπιστο καταστημα, δεν παιζει με τα νευρα των πελατων):
Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)
* Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)
* Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)
* Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) ) http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html
Ποια ηταν η αμεση απαντηση?? ''Εδω κυριε μου δεν ειναι Αμερικη'' Και μου κλεινει το τηλεφωνο.
Λεω ας δωσω τοπο στην οργη, απευθυνομαι στη σονυ. Ουτε λογος για αντικατασταση της (το τονιζω) ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΣ τηλεορασης μου. Ξανααναφερω το αρθρο 540, περιμενωντας, ως πολιτης μιας ευνομουμενης χωρας και οχι της Ουγκαντα (αν και τους αδικω μαλλον τους ανθρωπους-ειμαστε μακραν οι πιο τριτοκοσμικοι), να βρω το δικιο μου και να δω οτι τα 500 ευρω που πληρωσα για τηλεοραση sony, εχουν πιασει τοπο, τα αναγνωριζουν και τα σεβονται.
Ποια ηταν η απαντηση?? Θα την επισκευασουμε, αλλιως ειναι δικο σας προβλημα αν δεν θελετε.
Στελνω λοιπον την τηλεοραση, και σημερα, την 11η μερα που ειμαι χωρις τηλεοραση, ω του θαυματος! με παιρνουν τηλεφωνο.
(υπ οψιν πως η τηλεοραση ειναι για 11η μερα στο σερβις (19 μερες προλαβα ολες κ ολες να τη χαρω).
Σημερα λοιπον παιρνει τηλ ο υπευθυνος του σερβις και λεει οτι το ανταλλακτικο που παρηγγειλε τελικα δεν ειναι το σωστο (!) και η τηλεοραση θα κανει αλλες τοσες μερες να ερθει (γιατι πρεπει να ξαναπαραγγειλει αλλο ανταλλακτικο).
Δηλαδη 19 μερες την ειχα σπιτι-22 μερες θα εχει συμπληρωσει στο σερβις, οταν (και αν) με το καλο την παρω πισω. 22 μερες χωρις τηλεοραση (βολευομαι με το λαπτοπ).
Ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του, για το εαν οι ''προσφορες'' ειναι οντως προσφορες και για το εαν η sony συγκαταλεγεται στις κορυφαιες εταιριες του χωρου (για μενα ο σεβασμος (ή μη) στον πελατη-οταν μαλιστα εχει καταφανεστατα ταλαιπωρηθει απο λαθη και παραλειψεις της sony και του you.gr-ειναι απαραιτητο χαρακτηριστικο για μια εταιρια που θελει να αποτελει κατι παραπανω απο μπακαλικο)
Προσωπικα? Ποτε ξανα you.gr/sony
Και οχι τοσο για την μη τηρηση των νομων. Αλλα για την καταφανεστατη ταλαιπωρια του πελατη που το μονο λαθος που εκανε ηταν να εμπιστευτει τις εν λογω εταιριες δινοντας τα λεφτα του σ αυτες, την ελλειψη σεβασμου στον τροπο αντιμετωπισης και στην παντελη αδιαφορια τους. Λυπαμαι, αλλα τα 500 ευρω δεν ειναι λιγα λεφτα και ΑΠΑΙΤΩ να εχω καλυτερη αντιμετωπιση, ποσο μαλλον απο τη στιγμη που δε φερω την παραμικρη ευθυνη για οτι εγινε.
Για οτι αποριες, ειμαι διαθεσιμος.