Αντιμετώπιση Samsung

Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

απευθυνθηκα απ'ευθειας στη σαμσουνγκ και οχι στο καταστημα.
Αλλιως θα επρεπε να την φορτωθω και να την παω στο καταστημα.
Μπορεί να είχε ξεμπλέξει όμως τώρα. Από που την πήρες αν επιτρέπεται?
 
εσυ τι λες;
αφου το ξερουν ρε συ και ολες οι ρυθμισεις που μου εδωσαν,ηταν σε μοουντ που φαινεται λιγοτερο το προβλημα.
Δηλαδη το μασκαρευουν και μετα σου λενε,να οριστε παιζει,δεν ειναι τοσο τραγικο αυτο που βλεπεις,αλλα δεν μου λενε ομως,εγω που θελω να τη ρυθμισω στο ''κινηματογραφικο'' που ειναι και το πιο σωστο οταν βλεπεις ταινιες,πως θα το κανω,αφου μονο στο ''τυπικο'' μπορει να παιξει υποφερτα;
ή για παραδειγμα το χθεσινο που ηθελα να δω μπαλα κι εχει μοουντ ''ποδοσφαιρικο'' η τι βι,γιατι να μην μπορω να το χρησιμοποιησω;
Ολα αυτα δεν ειναι εκτος προδιαγραφων;
 
Πρέπει να βάλεις στο παιχνίδι και τον Κωτσόβολο , εξήγησε τους την κατάσταση και ότι θα μπλέξουν και αυτοί. Μπορεί αυτοί να πιέσουν την Samsung και να λυθεί το θέμα. Άλλο να έχουν να κάνουν με ένα άτομο και άλλο με ολόκληρη αλυσίδα. Βασικά έπρεπε από την αρχή να το είχες κάνει αυτό.
 
Ο Κωτσοβολος θα πει λογικά να μιλήσει με αντιπροσωπία. Αλλά απ' όσο ξέρω, το κατάστημα είναι αυτό που οφείλει να σε εξυπηρετήσει. Από αυτούς αγόρασες, αυτοί πρέπει να σε εξυπηρετήσουν. Ψάξε βρες τις σχετικές διατάξεις του νόμου να ξέρεις τι παίζει ακριβώς και μίλα με το κατάστημα. ΊΣΩΣ να βάλεις άκρη....
 
Λακη ρητορικο ηταν το ερωτημα, σαφως και το ειδαν αφου ηρθαν σπιτι σου.
Ομως με τα "custom modes" που σου ειπαν να βαλεις, με ανησυχει λιγο. Μου φερνει λιγο κατασταση: "ετσι παιζουν ολες" μιας και φαινεται οτι γνωριζουν το προβλημα.
Δεν πας σε ενα καταστημα να δεις την ιδια tv στις ιδιες ιντσες. ? Αν ειναι ολη η παρτιδα ετσι ή γενικα ετσι παιζει αυτη η tv, τοτε να κινηθεις λιγο διαφορετικα και να πεις οτι δεν καλυπτει τις απαιτησεις σου και θες να αλλαχθει με αλλο μοντελο απο το καταστημα ή την samsung. (δεν ξερω πόσο ευκολα γινεται αυτο)

Τα αλλα παιδια που εχουν αγορασει τη συγκεκριμενη tv (νομιζω υπαρχει και νημα) δεν εχουν παρατηρησει κατι με τα καμενα λευκα. ?
Ειναι 100% βεβαιο οτι μονο το συγκεκριμενο κομματι (το δικο σου) εχει το προβλημα. ?
(δεν σε αμφισβητω, απλα ρωτω αυτες τις μερες που εχεις το προβλημα αν το εχεις τσεκαρει με το ολοιδιο μοντελο/ιντσες για να δεις και με τα ματια σου αν ισχυει αυτο που σου απαντησαν επισημα)
Λογικα, αν μονο η δικη σου το κανει αυτο, δεν θα εχεις πολυ δυσκολο δρομο να διαβεις. Αν δεν εχεις παει να δεις σε καποιο καταστημα, πηγαινε μπας και παρεις μελλοντικα απαντηση απο τα κεντρικα οτι ετσι μεν ειναι η tv, αλλα σου επιτρεπουν π.χ. να την αλλαξεις με ενα αλλο μοντελο.
Ωστε να εισαι ηδη ετοιμος και να εχεις αποφασισει με ποιο θα την αντικαταστησεις.

Σου ευχομαι να βγαλεις ακρη συντομα και χωρις παραπανω ταλαιπωρια.
 
Ρε συ δεν είναι λογικό να παίζει έτσι. Σαφώς και είναι πρόβλημα της συγκεκριμένης τηλεόρασης και όχι γενικό. Το ότι μπορεί να έχει βγει μια παρτίδα 2.000 κομματιών παγκοσμίως που να έχουν αυτό το πρόβλημα, δεν το κάνει αυτόματα και γενικό. Βλέπω σε πολλά θέματα και την προτείνουν την συγκεκριμένη, αν έπαιζε πως δείχνει στις φωτογραφίες ο Λάκης, απλά θα είχε γίνει χαμός.
 
Απάντηση: Re: Αντιμετώπιση Samsung

Ρε συ δεν είναι λογικό να παίζει έτσι. Σαφώς και είναι πρόβλημα της συγκεκριμένης τηλεόρασης και όχι γενικό. Το ότι μπορεί να έχει βγει μια παρτίδα 2.000 κομματιών παγκοσμίως που να έχουν αυτό το πρόβλημα, δεν το κάνει αυτόματα και γενικό. Βλέπω σε πολλά θέματα και την προτείνουν την συγκεκριμένη, αν έπαιζε πως δείχνει στις φωτογραφίες ο Λάκης, απλά θα είχε γίνει χαμός.


Ναι εγω δεν μιλουσα για ενα τεμαχιο ή παρτιδα, αλλα π.χ. για φθηνη παραγωγη με υλικα της πλακας. Δηλαδη ολες να παιζουν ετσι λογω οτι και καλα ειναι λογου χαρη entry level μοντελο.
Και στην περιπτωση χαλασμενης παρτιδας, αντε παλι να παρει μπροστα η μηχανη της samsung. :frown:

Σε μια παρομοια περιπτωση δικη μου με διαφορετικη συσκευη και μαρκα στο παρελθον (ανακληση και δωρεαν αλλαγη ελλατωματικης καλωδιοταινιας σε flip screen οθονη) η επισημη αντιπροσωπια ισχυριζοταν οτι δεν υπαρχει ανακληση (ακομα και οταν τους εδειχνα το Link της ανακλησης στο ιντερνετ οπου ειχε βαλει η μητρικη εταιρια) και εβγαλα ακρη μονο οταν εστειλα email στα κεντρικα εξω και μου ζητησαν συγνωμη λεγοντας μου οτι το θεμα λυθηκε, να ξανα παω την συσκευη μου στο επισημο σερβις για αλλαγη.

Ελπιζω και στην περιπτωση του Λακη η samsung εξω, να λειτουργησει τοσο με τα ιδια αντανακλαστικα οσο και να του λυσει τελικα το προβλημα με καποιο τροπο.
 
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Dear Samsung Europe

I purchased a Samsung 50H6200 LED LCD TV at (λεπτομέρειες καταστήματος) on (ημερομηνία αγοράς).

Unfortunately, this TV model has not performed as expected, and I strongly believe that is defective and should be replaced under terms of the warranty. The problems with the TV include a List of several Defects.

To be more specific my TV in all default settings both in the grey scale ramp and in the colour steps is failing to show the grey gradiation and the colours from the middle of the scale up to 235 , in result all colours and especially white appears "burned". Even an untrained eye can tell the problem. I would probably say that it's due to faulty panel overdrive or some other hardware problem but it cannot be fixed either from me or from the official service ,

Despite that , according to the representatives of Samsung Greece and the official service my TV is within standards as they told me and i was denied a replacement (even thought it can't be repaired by the technicians as i stated above).

To resolve this problem satisfactorily, I would appreciate a Replacement TV, a Refund, a Credit Towards Another Model, or Another Specific Action. I have included copies of all pertinent documents regarding my purchase of this model, as well as a list of calls and correspondence of customer care from my previous attempts to have this matter resolved.

I am looking forward to your reply in this matter. I will wait until (συγκεκριμένη ημερομηνία) for a reply before seeking all Legal assistance necessary and taking every possible action in resolving this dispute. Please contact me using the information above.

Sincerely,

(Ονοματεπώνυμο)
Μπράβο σου
 
Dear Mr. .............,





Thank you for your email. Your customer reference number is 2117710538.



I am sorry to learn of the problem you have been experiencing with your TV. I regret to inform you that as your TV is a foreign model I will not be able to carry out any repairs for that TV. My best advice would be to contact the Samsung Service in Greece to investigate further.



If you have any other queries regarding Samsung, please do not hesitate to contact me again.





Kind Regards,



Zain Aziz

Customer Service Representative
 
Ακρη direct με samsung Λακη φοβαμαι πως θα δυσκολευτεις πολυ να βρεις.

Να πας στο καταστημα που την αγορασες, και να εξηγησεις το προβλημα σε αυτους. Νομιζω οτι θα συνεννοηθεις καλυτερα




Υγ. Afghanistan
 
Μόλις διάβασα όλο το νήμα.

Καταρχήν επειδή κάποιοι δεν γνωρίζουν τον Λάκη, να πω ότι είναι αδύνατον να μην βλέπει καλά ο Λάκης γιατί έχει εμπειρία από εικόνα. Οπότε η τηλεόραση είναι ελαττωματική σίγουρα. Θα σου πρότεινα να πεις του εξυπνάκια του τεχνικού να φέρει αυτήν που έχουν στο service και παίζει έτσι να την βάλει δίπλα στην δικιά σου. Μην πιστεύεις τα παραμύθια που σου αραδιάζουν.

Μην τους αφήσεις Λάκη έτσι. Και μην αφήνεις να περνάνε μέρες. Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι.
Ελπίζω να μην αναγκαστείς να δεις το 0-4 την Κυριακή σε αυτή την εικόνα :p
 
δεν εχω Νοβα καρδια μου,οποτε δεν θα εχω την ευχαριστηση να δω το ''υπερθεαμα'' στην ''σουπερ-ντουπερ'' τηλεοραση μου.
Παντως ενα ειναι σιγουρο,οτι δεν θα τους αφησω ησυχους.
 
Άσχετο με το θέμα αλλά, αν έχεις ανενεργό δέκτη pace, παίρνεις την Κυριακή κωδικό από το "πρώτο θέμα" και βλέπεις τον αγώνα.

Και εύχομαι με τη samsung να έχεις αίσια κατάληξη.