Νικος Πετειναρακης
AVClub Fanatic
Ιδιώτες;αφορα πολυ πειρσσοτερους απο οσους νομιζεις, τουλαχιστον στην αθηνα
Ιδιώτες;αφορα πολυ πειρσσοτερους απο οσους νομιζεις, τουλαχιστον στην αθηνα
Δεν είναι μεγάλο ποσοστό, στην επαρχία είναι ελάχιστοι, και στην Αθήνα να είναι πόσσα τα αμάξια με Leasing? 5%? άντε 10%...αν το αναγάγεις σε όλη την Ελλάδα μιλάμε στην καλύτερη για ένα 4%-5%, ελάχιστοι βασικά....αφορα πολυ πειρσσοτερους απο οσους νομιζεις, τουλαχιστον στην αθηνα
Όλες οι μεγάλες το έχουν κάνει και ισχύει. Αφορά συνήθως αύξηση λόγω αύξησης των ασφαλίστρων αν υπάρχει κάποια νέα νομοθεσία που αλλάζει τα όρια στις καλύψεις. Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για 5-15 ευρώ το μήνα. Δεν μειώνω την αξία αυτών των χρημάτων, αλλά δεν είναι κάτι που θα σε βγάλουν εκτός προϋπολογισμού.Γιώργο το leasing αφορά ελάχιστους ανθρώπους, για αυτούς συμφωνώ πως ίσως είναι no brainer. Αν και ακούω παράπονα από γνωστούς για μονομερή αλλαγή συμφωνηθέντων επι τω χείρω φυσικά. Δεν ξέρω εταιρεία.
Νομίζω ότι θα απενεργοποιήθηκε το 2/3G στην κινητή με αποτέλεσμα να μην έχει επαφή πια το αυτοκίνητο με το κέντρο. Και θεωρεί ότι έχει κλαπεί.Αυτό το έπαθαν όλοι οι κάτοχοι Porsche στην Ρωσία.
Απλά δεν νομίζω οι Κινέζοι να κάνουν κάτι τέτοιο ή αν οι συνθήκες είναι τέτοιες που να μπουν στη διαδικασία να το κάνουν θα είναι τα πράγματα τόσο ακραία που δεν θα μας νοιάξει καθόλου.
![]()
Porsches across Russia suddenly stop working
‘It’s possible this was done deliberately,’ says car dealershipwww.independent.co.uk
Ναι σίγουρα λιγότεροι είναι, απλά το χόντρινα που και πάλι είναι ελάχιστοι....αν δεν είσαι επαγγελματίας με σημαντικό τζίρο ή δεν στο δίνει η εταιρία σου το αμάξι σαν παροχή, απλά δεν ακουμπάς Leasing σαν μισθωτός, είναι παντελώς ασύμφορο έως στα όρια της κλεψιάς θα έλεγα, στην Ελλάδα τουλάχιστον. Σε βάθος 4-5 ετών έχεις πληρώσει σχεδόν όσο κάνει το αμάξι να το αγοράσεις άλλα αμάξι δεν θα έχεις με το που τελειώσει η 4ετία!!Το 10% θεωρώ είναι πολύ φουσκωμένο νούμερο. Πόσοι είναι σε μεγάλες εταιρίες στην Αθήνα που έχουν δυνατότητα να παρέχουν αυτοκίνητα στους εργαζόμενους τους?
Για πείτε και σε μας τον τρόπο ρε παιδιά που να συμφέρει έναν ιδιώτη να πληρώνει 5-6 χρόνια ένα αμάξι και να μην είναι δικό του μετά το πέρας των πληρωμών?
Να βάλω και την λέξη μισθωτός ( ιδιώτης) στην εξίσωση?
Same Sh1t...Different Day.
Στο μεταξύ αν αγοράσεις καινούριο αμάξι, την στιγμή που το βάζεις μπροστά και πας σπίτι σου, με το καλημέρα έχει γίνει μεταχειρισμένο και έχει χάσει ένα 15%-20% της αξίας του μέσα σε μια μέρα!!!! Στην 4-5ετια δε η αξία του έχει πέσει κάτω από 50% ή και ακόμα παρακάτω ειδικά αν έχει και πολλά χιλιόμετρα. Στην δεκαετία ζήτημα να κάνει 20%-25% της αρχικής του αξίας, στα 15 και πάνω χρόνια απλά το χαρίζεις!!Είναι λογικό αυτό με το leasing, γιατί αφενός πρέπει και οι εταιρείες να βγάλουν λεφτά, αφετέρου εσύ ως πρώτος ιδιοκτήτης επωμίζεσαι την βάρβαρη μείωση της αξίας του οχήματος που συμβαίνει στα πρώτα χρόνια της ζωής του.
Πρώτα από όλα αν μιλάς σαν ιδιώτης προφανώς και δεν έχει νόημα γιατί δεν έχεις τη φοροαπαλλαγή που έχει η εταιρία/ελεύθερο επάγγελμα που το χρεώνεις. Ειδικά αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας με δηλωμένα εισοδήματα υψηλά η εφορία στο "επιδοτεί" με 44% που θα τα έδινες ως φόρο εισοδήματος και από ότι σου έμενε θα αγόραζες το καινούργιο.Εγώ πάντως που το είχα ψάξει πολύ με το leasing, δεν συνέφερε καθόλου. Εχει κόστος κοντά στο αντίστοιχο της αγοράς του οχήματος και στη τετραετία έπρεπε να το επιστρέψεις. Το μόνο θετικό είναι ότι το πλήρωνες με δόσεις αλλά αυτό το κανονίζεις και με ένα ballon payment.
Πρώτα από όλα αν μιλάς σαν ιδιώτης προφανώς και δεν έχει νόημα γιατί δεν έχεις τη φοροαπαλλαγή που έχει η εταιρία/ελεύθερο επάγγελμα που το χρεώνεις. Ειδικά αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας με δηλωμένα εισοδήματα υψηλά η εφορία στο "επιδοτεί" με 44% που θα τα έδινες ως φόρο εισοδήματος και από ότι σου έμενε θα αγόραζες το καινούργιο.
Αν έχεις ΟΕ/ΕΕ τότε γλυτώνεις το 22% της εφορίας, ενώ αν είσαι με ΙΚΕ/ΑΕ γλυτώνεις 22%+5%=27%.
Από αυτά βγαίνει ότι συμφέρει.
Τέλος θέλει ψάξιμο, γιατί οι Leasing ζητάνε ότι γουστάρουν. Επίσης αν έχεις αποφασίσεις ότι θέλεις μόνο 1 αυτοκίνητο και πας απλά να ρωτήσεις για Leasing πρέπει να είσαι σούπερ τυχερός για να είναι ένα από αυτά που προωθούν περισσότερο με ανταγωνιστική τιμή εκείνη την εποχή. Καλή στρατηγική να κάνεις ένα shortlist με 4-5, να ζητήσεις από 3-4 εταιρίες προσφορές για όλα και μετά να κάνεις παζάρι για να πετύχεις τη χαμηλότερη (όλα με email γίνονται, δεν μιλάμε για πάνω από μισή ανθρωποημέρα συνολικά).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.