Αυτοκινητιστικά νέα

αφορα πολυ πειρσσοτερους απο οσους νομιζεις, τουλαχιστον στην αθηνα
Δεν είναι μεγάλο ποσοστό, στην επαρχία είναι ελάχιστοι, και στην Αθήνα να είναι πόσσα τα αμάξια με Leasing? 5%? άντε 10%...αν το αναγάγεις σε όλη την Ελλάδα μιλάμε στην καλύτερη για ένα 4%-5%, ελάχιστοι βασικά....
 
Το 10% θεωρώ είναι πολύ φουσκωμένο νούμερο. Πόσοι είναι σε μεγάλες εταιρίες στην Αθήνα που έχουν δυνατότητα να παρέχουν αυτοκίνητα στους εργαζόμενους τους?
Για πείτε και σε μας τον τρόπο ρε παιδιά που να συμφέρει έναν ιδιώτη να πληρώνει 5-6 χρόνια ένα αμάξι και να μην είναι δικό του μετά το πέρας των πληρωμών?
Να βάλω και την λέξη μισθωτός ( ιδιώτης) στην εξίσωση?


Same Sh1t...Different Day.
 
Γιώργο το leasing αφορά ελάχιστους ανθρώπους, για αυτούς συμφωνώ πως ίσως είναι no brainer. Αν και ακούω παράπονα από γνωστούς για μονομερή αλλαγή συμφωνηθέντων επι τω χείρω φυσικά. Δεν ξέρω εταιρεία.
Όλες οι μεγάλες το έχουν κάνει και ισχύει. Αφορά συνήθως αύξηση λόγω αύξησης των ασφαλίστρων αν υπάρχει κάποια νέα νομοθεσία που αλλάζει τα όρια στις καλύψεις. Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για 5-15 ευρώ το μήνα. Δεν μειώνω την αξία αυτών των χρημάτων, αλλά δεν είναι κάτι που θα σε βγάλουν εκτός προϋπολογισμού.
Αυτό που μπορεί να σε βγάλει -τρελά- εκτός προϋπολογισμού είναι η αλλαγή των νομοθετικών κινήτρων, τόσο των εξωλογιστικών εξόδων όσο και το φόρο χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου (αυτό το γλυτώνεις μόνο αν έχεις το αυτοκίνητο σαν ελεύθερος επαγγελματίας). Εκεί ναι είναι ρίσκο.
 
Αυτό το έπαθαν όλοι οι κάτοχοι Porsche στην Ρωσία.
Απλά δεν νομίζω οι Κινέζοι να κάνουν κάτι τέτοιο ή αν οι συνθήκες είναι τέτοιες που να μπουν στη διαδικασία να το κάνουν θα είναι τα πράγματα τόσο ακραία που δεν θα μας νοιάξει καθόλου.
Νομίζω ότι θα απενεργοποιήθηκε το 2/3G στην κινητή με αποτέλεσμα να μην έχει επαφή πια το αυτοκίνητο με το κέντρο. Και θεωρεί ότι έχει κλαπεί.
 
Εγώ πάντως που το είχα ψάξει πολύ με το leasing, δεν συνέφερε καθόλου. Εχει κόστος κοντά στο αντίστοιχο της αγοράς του οχήματος και στη τετραετία έπρεπε να το επιστρέψεις. Το μόνο θετικό είναι ότι το πλήρωνες με δόσεις αλλά αυτό το κανονίζεις και με ένα ballon payment.
 
Το 10% θεωρώ είναι πολύ φουσκωμένο νούμερο. Πόσοι είναι σε μεγάλες εταιρίες στην Αθήνα που έχουν δυνατότητα να παρέχουν αυτοκίνητα στους εργαζόμενους τους?
Για πείτε και σε μας τον τρόπο ρε παιδιά που να συμφέρει έναν ιδιώτη να πληρώνει 5-6 χρόνια ένα αμάξι και να μην είναι δικό του μετά το πέρας των πληρωμών?
Να βάλω και την λέξη μισθωτός ( ιδιώτης) στην εξίσωση?


Same Sh1t...Different Day.
Ναι σίγουρα λιγότεροι είναι, απλά το χόντρινα που και πάλι είναι ελάχιστοι....αν δεν είσαι επαγγελματίας με σημαντικό τζίρο ή δεν στο δίνει η εταιρία σου το αμάξι σαν παροχή, απλά δεν ακουμπάς Leasing σαν μισθωτός, είναι παντελώς ασύμφορο έως στα όρια της κλεψιάς θα έλεγα, στην Ελλάδα τουλάχιστον. Σε βάθος 4-5 ετών έχεις πληρώσει σχεδόν όσο κάνει το αμάξι να το αγοράσεις άλλα αμάξι δεν θα έχεις με το που τελειώσει η 4ετία!!
 
Last edited:
Είναι λογικό αυτό με το leasing, γιατί αφενός πρέπει και οι εταιρείες να βγάλουν λεφτά, αφετέρου εσύ ως πρώτος ιδιοκτήτης επωμίζεσαι την βάρβαρη μείωση της αξίας του οχήματος που συμβαίνει στα πρώτα χρόνια της ζωής του.
 
Είναι λογικό αυτό με το leasing, γιατί αφενός πρέπει και οι εταιρείες να βγάλουν λεφτά, αφετέρου εσύ ως πρώτος ιδιοκτήτης επωμίζεσαι την βάρβαρη μείωση της αξίας του οχήματος που συμβαίνει στα πρώτα χρόνια της ζωής του.
Στο μεταξύ αν αγοράσεις καινούριο αμάξι, την στιγμή που το βάζεις μπροστά και πας σπίτι σου, με το καλημέρα έχει γίνει μεταχειρισμένο και έχει χάσει ένα 15%-20% της αξίας του μέσα σε μια μέρα!!!! Στην 4-5ετια δε η αξία του έχει πέσει κάτω από 50% ή και ακόμα παρακάτω ειδικά αν έχει και πολλά χιλιόμετρα. Στην δεκαετία ζήτημα να κάνει 20%-25% της αρχικής του αξίας, στα 15 και πάνω χρόνια απλά το χαρίζεις!!
 
Εγω παλι συνεχεια βλεπω στους δρομους της αθηνας αυτοκινητα με πινακιδες εταιρειων leasing και ειναι λογικο διοτι συμφερει την εταιρεια. αλλα και τον εργαζομενο. Η εταιρεια βολεευται διοτι ειναι μια παροχη που εκπτιπτει απο τα εξοδα της κατα >100% (μιας και τα περισσοτερα ειναι phev και καποια λιγα ηλεκτρικα, οποτε ειναι εκπτωση 130% ή 150%) και δεν πληρωνει εισφορες για το μισθωμα (ενω αν τα εδινε τα χρηματα αυτα ως μισθο στον εργαζομενο, θα πληρωνε εισφορες ικα κτλπ).
Απο την αλλη ο μισθωτος βολευεται διοτι α. εχει τσαμπα αμαξι, χωρις κανενα εξοδο απο την μερια του (παλι μιλαμε για phev), β. δεν φορολογειται για αυτην την παροχη (παλι μιλαμε για phev).

Μια χαρα για ολους λοιπον!

Αναφερομαι παντα για παροχη απο εταιρεια προς υπαλληλους της. Leasing ως ιδιωτης δεν συμφερει με την καμμια, leasing ως αυτοαπασχολουμενος ειναι δυσκολη εξισωση και συμφερει μονο υπο προϋποθεσεις και συνηθως μονο για ev.
 
Πάντως το κοίταξα λίγο. Η διείσδυση του leasing στις νέες ταξινομήσεις κινείται περίπου στο εύρος 58–60% (ανάλογα με την περίοδο αναφοράς).
Πηγές:

Άρα ότι αφορά λίγους το Leasing είναι μερικώς λάθος. Αφορά τους περισσότερους όταν μιλάμε για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου.
Επειδή απαγορεύεται το leasing σε οχήματα παλαιότερα των 5 ετών, προφανώς είναι σχεδόν ανύπαρκτη η αγορά για leasing μεταχειρισμένων 2-3 ετών.
 
  • Like
Reactions: avpap
Εγώ πάντως που το είχα ψάξει πολύ με το leasing, δεν συνέφερε καθόλου. Εχει κόστος κοντά στο αντίστοιχο της αγοράς του οχήματος και στη τετραετία έπρεπε να το επιστρέψεις. Το μόνο θετικό είναι ότι το πλήρωνες με δόσεις αλλά αυτό το κανονίζεις και με ένα ballon payment.
Πρώτα από όλα αν μιλάς σαν ιδιώτης προφανώς και δεν έχει νόημα γιατί δεν έχεις τη φοροαπαλλαγή που έχει η εταιρία/ελεύθερο επάγγελμα που το χρεώνεις. Ειδικά αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας με δηλωμένα εισοδήματα υψηλά η εφορία στο "επιδοτεί" με 44% που θα τα έδινες ως φόρο εισοδήματος και από ότι σου έμενε θα αγόραζες το καινούργιο.
Αν έχεις ΟΕ/ΕΕ τότε γλυτώνεις το 22% της εφορίας, ενώ αν είσαι με ΙΚΕ/ΑΕ γλυτώνεις 22%+5%=27%.
Από αυτά βγαίνει ότι συμφέρει.

Τέλος θέλει ψάξιμο, γιατί οι Leasing ζητάνε ότι γουστάρουν. Επίσης αν έχεις αποφασίσεις ότι θέλεις μόνο 1 αυτοκίνητο και πας απλά να ρωτήσεις για Leasing πρέπει να είσαι σούπερ τυχερός για να είναι ένα από αυτά που προωθούν περισσότερο με ανταγωνιστική τιμή εκείνη την εποχή. Καλή στρατηγική να κάνεις ένα shortlist με 4-5, να ζητήσεις από 3-4 εταιρίες προσφορές για όλα και μετά να κάνεις παζάρι για να πετύχεις τη χαμηλότερη (όλα με email γίνονται, δεν μιλάμε για πάνω από μισή ανθρωποημέρα συνολικά).
 
Πρώτα από όλα αν μιλάς σαν ιδιώτης προφανώς και δεν έχει νόημα γιατί δεν έχεις τη φοροαπαλλαγή που έχει η εταιρία/ελεύθερο επάγγελμα που το χρεώνεις. Ειδικά αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας με δηλωμένα εισοδήματα υψηλά η εφορία στο "επιδοτεί" με 44% που θα τα έδινες ως φόρο εισοδήματος και από ότι σου έμενε θα αγόραζες το καινούργιο.
Αν έχεις ΟΕ/ΕΕ τότε γλυτώνεις το 22% της εφορίας, ενώ αν είσαι με ΙΚΕ/ΑΕ γλυτώνεις 22%+5%=27%.
Από αυτά βγαίνει ότι συμφέρει.

Τέλος θέλει ψάξιμο, γιατί οι Leasing ζητάνε ότι γουστάρουν. Επίσης αν έχεις αποφασίσεις ότι θέλεις μόνο 1 αυτοκίνητο και πας απλά να ρωτήσεις για Leasing πρέπει να είσαι σούπερ τυχερός για να είναι ένα από αυτά που προωθούν περισσότερο με ανταγωνιστική τιμή εκείνη την εποχή. Καλή στρατηγική να κάνεις ένα shortlist με 4-5, να ζητήσεις από 3-4 εταιρίες προσφορές για όλα και μετά να κάνεις παζάρι για να πετύχεις τη χαμηλότερη (όλα με email γίνονται, δεν μιλάμε για πάνω από μισή ανθρωποημέρα συνολικά).

Εταιρικά προφανώς το έψαχνα (ΕΕ) και είχα πάρει αρκετές προσφορές και μέσω γνωστών. Το leasing δεν συνέφερε καθόλου τουλάχιστον στο price range που έψαχνα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Να σας ενημερώσω για κάτι σχετικά με το αν θα μείνουν οι κινητήρες , που πήραν παράταση .

Όλοι φαίνεται διάβασαν τη μία πλευρά περί ηλεκτροκίνησης αλλά δεν είδαν το δάσος .

Ποιο είναι το δάσος ? Αν οι Κινέζοι ενεργοποιήσουν το κουμπί ότι άμα χαλάσει το αμάξι απλά στο αλλάζουμε, που καμία Ευρωπαική μάρκα δεν το ακούει καν και δεν το κάνει , τον ήπιανε όλοι .

Στα ανταλλακτικά δε θα έχουν θέμα αφού δεν πουλάνε 1εκ αυτοκίνητα αλλά καμιά 50νταριά άρα θα έχουν απόθεμα .

Αυτά αναφέρθηκαν σε πρόσφατο συνέδριο που ήμουν κ πάγωσαν όλοι , μα ΟΛΟΙ .

Με τις υγείες σας
 
Το 10% θεωρώ είναι πολύ φουσκωμένο νούμερο. Πόσοι είναι σε μεγάλες εταιρίες στην Αθήνα που έχουν δυνατότητα να παρέχουν αυτοκίνητα στους εργαζόμενους τους?
Για πείτε και σε μας τον τρόπο ρε παιδιά που να συμφέρει έναν ιδιώτη να πληρώνει 5-6 χρόνια ένα αμάξι και να μην είναι δικό του μετά το πέρας των πληρωμών?
Να βάλω και την λέξη μισθωτός ( ιδιώτης) στην εξίσωση?

Η προφανής απάντηση είναι πως έναν μισθωτό που δεν του το παρέχει η εταιρία του και δεν έχει παράλληλη δραστηριότητα ώστε να δικαιολογεί έξοδα, δεν τον συμφέρει. Έναν αυτοαπασχολούμενο / μικρό επιχειρηματία, μπορεί να τον συμφέρει υπό όρους, θα πρέπει να βρεί το όχημα που θέλει σε "προσφορά". Στις ειδικές παραγγελίες, οι τιμές είναι οριακά εξωφρενικές.

Το σωστό ερώτημα για να εξετάσει κανείς τι τον συμφέρει οικονομικά, είναι να θέσει το χρονικό όριο που θέλει να κρατήσει το αυτοκίνητο. Εάν κανείς θέλει να το κρατήσει 10 χρόνια ή 15, ειδικότερα για μεγαλύτερα/ακριβότερα οχήματα, η αξία του οχήματος τότε θα είναι οριακά αμελητέα, ο ιδιοκτήτης θα έχει επωμιστεί όλο το κόστος αγοράς/συντήρησης/πιθανών βλαβών στο μεταξύ και τότε θα κάνει εκ νέου αγορά.
 
Να σας ενημερώσω για κάτι σχετικά με το αν θα μείνουν οι κινητήρες , που πήραν παράταση .

Όλοι φαίνεται διάβασαν τη μία πλευρά περί ηλεκτροκίνησης αλλά δεν είδαν το δάσος .

Ποιο είναι το δάσος ? Αν οι Κινέζοι ενεργοποιήσουν το κουμπί ότι άμα χαλάσει το αμάξι απλά στο αλλάζουμε, που καμία Ευρωπαική μάρκα δεν το ακούει καν και δεν το κάνει , τον ήπιανε όλοι .

Στα ανταλλακτικά δε θα έχουν θέμα αφού δεν πουλάνε 1εκ αυτοκίνητα αλλά καμιά 50νταριά άρα θα έχουν απόθεμα .

Αυτά αναφέρθηκαν σε πρόσφατο συνέδριο που ήμουν κ πάγωσαν όλοι , μα ΟΛΟΙ .

Με τις υγείες σας
Πουλάνε τώρα λίγο, σε λίγα χρόνια όμως?? Ηδη σε κάποιο άρθρο διάβασα για το άλμα που έχει κάνει Παγκοσμίως ο όμιλος Geely με τεράστια αύξηση στις πωλήσεις...είναι τόσο ρευστή η αγορά που σε 2-3 χρόνια μπορεί τα Κινέζικα μοντέλα να έχουν φτάσει σε αριθμούς πωλήσεων τις γνωστές εταιρίες.

Πάντως ήδη μια πρώτη εικόνα την έδωσαν οι Κινέζοι με την BYD που αύξησε την εγγύηση σε χιλιόμετρα της μπαταρίας ακόμα και σε πουλημένα αμάξια, κάτι που δεν το έχει ξανακάνει κανένας Ευρωπαίος/Ιάπωνας κατασκευαστής....ενώ και σε εγγυήσεις δίνουν ορισμένες πρωτόγνωρα πράγματα για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνουν και τα 12 χρόνια!!