Αυτοκινητιστικά νέα

Για τις διαφορές τιμών, έχουμε δεδομένα.
Το Model Y της Tesla, παράγεται στη Σαγκάη, παράγεται και στο Βερολίνο. Και πιάνω αυτό, που δεν νομίζω να κάνουν οι Κινέζοι shady συναλλαγές κάτω από το τραπέζι όπως συμβαίνει με πολλές εταιρίες τους.

Το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο κοστίζει 3-5 χιλιάδες $ λιγότερο, μετά δασμών και μεταφορικών. ~8.000$ προ δασμών και μεταφορικών.
Έχουμε επίσης δεδομένα πως μόνο τα εργατικά ανά αυτοκίνητο, είναι ~585$ στη Κίνα, ~3300$ στη Γερμανία.
Μα τότε πολύ απλά όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν ήδη πεθάνει. Οψόμεθα.
 
Να στείλω αλλού την κουβέντα;
Αλλάζω εταιρικό αυτοκίνητο
Έχω το XC40 T5 plugin hybrid
Δυστυχώς δεν το βγάζει πλέον plugin
Θέλω να είναι plugin υβριδικό (μηδέν εφορία άρα τιμή μέχρι ΛΤΠΦ περίπου 42000 κτλ)
Θέλω SUV (βρίστε με αλλά μου αρέσουν)
Κοιτάω Q3, X1, GLA αλλά κάποια μου αρέσουν λιγότερο, κάποια τα θεωρώ step back ως προς το Volvo
Δεν τα έχω δει από κοντά αλλά είπα να ρωτήσω…
X1 είχα στο παρελθόν (το απλό), είναι το μόνο που με άφησε στον δρόμο ότι μπορεί να σημαίνει αυτό…
Γενικώς όλα τα δυτικά Plug-in hybrid έχουν 40000 € τιμή προ φόρων γιατί απευθύνονται κυρίως σε εταιρικούς πελάτες. Απλά παίζουν με τον εξοπλισμό. Κάποια ταπεινα σαν το δικό μου Kuga έχουν τα πάντα, ενώ πχ η Χ1 έχει λιγότερο εξοπλισμό στην τιμή αυτή. Το καλό είναι ότι θα βρεις λογικά γρήγορα όποιο θες γιατί δεν θα θέλει ειδική παραγγελία.

Μιας και μιλάμε για Κινέζικα στα τελευταία μηνύματα θα σου πρότεινα να δεις και από εκεί και μάλιστα 2 από την ίδια εταιρία:
Lynk & Co 01: Είναι πρακτικά στην ίδια πλατφόρμα με αυτό που έχεις (CMA) και έχει σχεδόν όλα όσα έχει και η Volvo μιας και είναι αδερφάκια. Έρχεται με φουλ εξοπλισμό.
Lynk & Co 08: Είναι πιο μεγάλο και πιο γρήγορο, αλλά δεν ξέρω αν θέλεις να παίξεις σε μεγαλύτερο μέγεθος. Έχει και σχεδόν 40 kWh μπαταρία που πρακτικά το κάνει σχεδόν ηλεκτρικό.
 
Μα τότε πολύ απλά όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν ήδη πεθάνει. Οψόμεθα.
Αυτό ακριβώς λέμε...
Στην αρχή ελπίζαμε ότι θα αναπτύξουμε πρώτοι ακόμη περισσότερες αυτοματοποιημένες γραμμές παραγωγής με πιο εξελιγμένα ρομπότ, αλλά κέρδισαν και αυτό τον αγώνα οι Κινέζοι...