Αυτοκινητιστικά νέα

Για τις διαφορές τιμών, έχουμε δεδομένα.
Το Model Y της Tesla, παράγεται στη Σαγκάη, παράγεται και στο Βερολίνο. Και πιάνω αυτό, που δεν νομίζω να κάνουν οι Κινέζοι shady συναλλαγές κάτω από το τραπέζι όπως συμβαίνει με πολλές εταιρίες τους.

Το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο κοστίζει 3-5 χιλιάδες $ λιγότερο, μετά δασμών και μεταφορικών. ~8.000$ προ δασμών και μεταφορικών.
Έχουμε επίσης δεδομένα πως μόνο τα εργατικά ανά αυτοκίνητο, είναι ~585$ στη Κίνα, ~3300$ στη Γερμανία.
Μα τότε πολύ απλά όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν ήδη πεθάνει. Οψόμεθα.
 
Να στείλω αλλού την κουβέντα;
Αλλάζω εταιρικό αυτοκίνητο
Έχω το XC40 T5 plugin hybrid
Δυστυχώς δεν το βγάζει πλέον plugin
Θέλω να είναι plugin υβριδικό (μηδέν εφορία άρα τιμή μέχρι ΛΤΠΦ περίπου 42000 κτλ)
Θέλω SUV (βρίστε με αλλά μου αρέσουν)
Κοιτάω Q3, X1, GLA αλλά κάποια μου αρέσουν λιγότερο, κάποια τα θεωρώ step back ως προς το Volvo
Δεν τα έχω δει από κοντά αλλά είπα να ρωτήσω…
X1 είχα στο παρελθόν (το απλό), είναι το μόνο που με άφησε στον δρόμο ότι μπορεί να σημαίνει αυτό…
Γενικώς όλα τα δυτικά Plug-in hybrid έχουν 40000 € τιμή προ φόρων γιατί απευθύνονται κυρίως σε εταιρικούς πελάτες. Απλά παίζουν με τον εξοπλισμό. Κάποια ταπεινα σαν το δικό μου Kuga έχουν τα πάντα, ενώ πχ η Χ1 έχει λιγότερο εξοπλισμό στην τιμή αυτή. Το καλό είναι ότι θα βρεις λογικά γρήγορα όποιο θες γιατί δεν θα θέλει ειδική παραγγελία.

Μιας και μιλάμε για Κινέζικα στα τελευταία μηνύματα θα σου πρότεινα να δεις και από εκεί και μάλιστα 2 από την ίδια εταιρία:
Lynk & Co 01: Είναι πρακτικά στην ίδια πλατφόρμα με αυτό που έχεις (CMA) και έχει σχεδόν όλα όσα έχει και η Volvo μιας και είναι αδερφάκια. Έρχεται με φουλ εξοπλισμό.
Lynk & Co 08: Είναι πιο μεγάλο και πιο γρήγορο, αλλά δεν ξέρω αν θέλεις να παίξεις σε μεγαλύτερο μέγεθος. Έχει και σχεδόν 40 kWh μπαταρία που πρακτικά το κάνει σχεδόν ηλεκτρικό.
 
Μα τότε πολύ απλά όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν ήδη πεθάνει. Οψόμεθα.
Αυτό ακριβώς λέμε...
Στην αρχή ελπίζαμε ότι θα αναπτύξουμε πρώτοι ακόμη περισσότερες αυτοματοποιημένες γραμμές παραγωγής με πιο εξελιγμένα ρομπότ, αλλά κέρδισαν και αυτό τον αγώνα οι Κινέζοι...
 
Γενικώς όλα τα δυτικά Plug-in hybrid έχουν 40000 € τιμή προ φόρων γιατί απευθύνονται κυρίως σε εταιρικούς πελάτες. Απλά παίζουν με τον εξοπλισμό. Κάποια ταπεινα σαν το δικό μου Kuga έχουν τα πάντα, ενώ πχ η Χ1 έχει λιγότερο εξοπλισμό στην τιμή αυτή. Το καλό είναι ότι θα βρεις λογικά γρήγορα όποιο θες γιατί δεν θα θέλει ειδική παραγγελία.

Μιας και μιλάμε για Κινέζικα στα τελευταία μηνύματα θα σου πρότεινα να δεις και από εκεί και μάλιστα 2 από την ίδια εταιρία:
Lynk & Co 01: Είναι πρακτικά στην ίδια πλατφόρμα με αυτό που έχεις (CMA) και έχει σχεδόν όλα όσα έχει και η Volvo μιας και είναι αδερφάκια. Έρχεται με φουλ εξοπλισμό.
Lynk & Co 08: Είναι πιο μεγάλο και πιο γρήγορο, αλλά δεν ξέρω αν θέλεις να παίξεις σε μεγαλύτερο μέγεθος. Έχει και σχεδόν 40 kWh μπαταρία που πρακτικά το κάνει σχεδόν ηλεκτρικό.
Ωραίος! Πολύ καλή ιδέα το lynk! Αμαξάρα, όμορφο, καλά εξοπλισμένο και σίγουρα σε τιμή που βολεύει
 
  • Like
Reactions: karamela
Απορώ ειλικρινά, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας, ποιός σώφρων άνθρωπος που έχει ιδρώσει τα λεφτά που έχει βγάλει θα πάει να δώσει 55Κ για ένα αυτοκίνητο που φτιάχνεται στην Μογγολική έρημο. Με συγχωρείτε αλλά νομίζω πως έχει χαθεί η μπάλα.
 
Το Lynk & Co 01 το έχει ο εξάδελφός μου εδώ και 1 χρόνο περίπου.Το έφερε μεταχειρισμένο-μοντέλο 2022- από Γερμανία.Το έχω οδηγήσει 3-4 φορές.
Τι αμαξάρα είναι αυτή βρε παιδιά!!!
 
  • Like
Reactions: karamela
Το Lynk & Co 01 το έχει ο εξάδελφός μου εδώ και 1 χρόνο περίπου.Το έφερε μεταχειρισμένο-μοντέλο 2022- από Γερμανία.Το έχω οδηγήσει 3-4 φορές.
Τι αμαξάρα είναι αυτή βρε παιδιά!!!
Το είδα από κοντά, αμαξάρα και λίγα λες, απλά για μας ήταν πάνω από το ποσό που θέλαμε να δώσουμε και το απέρριψα, άλλα αν ήμουν στην αγορά για αμάξια σε αυτά τα χρήματα θα ήταν από τις πρώτες μου επιλογές.

Eίδα και το ακριβό Lynk & Co 08, μιλάμε για χλίδα, μπήκα και μέσα και έπαθα σοκ, η αίσθηση του ταμπλό και των υλικών είναι απίστευτη, προσωπικά δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο σε αμάξια μέχρι 50-60Κ...τολμώ να πω ότι το ζήλεψα!!
 
Απορώ ειλικρινά, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας, ποιός σώφρων άνθρωπος που έχει ιδρώσει τα λεφτά που έχει βγάλει θα πάει να δώσει 55Κ για ένα αυτοκίνητο που φτιάχνεται στην Μογγολική έρημο. Με συγχωρείτε αλλά νομίζω πως έχει χαθεί η μπάλα.
Ολα σχετικά είναι, θα στο γυρίσω αλλιώς, ποιος σώφρων άνθρωπος πάει και δίνει 55Κ για να πάρει μια π.χ. ΒΜW ξέροντας ότι ουσιαστικά πληρώνεις το Brand Name? Ποιός σώφρων άνθρωπος πάει και δίνει 25Κ για να πάρει την πλαστικούρα σακαράκα Yaris Cross? Ποιος πάει και δίνει 55Κ για να πάρει το Honda CR-V που ζήτημα είναι αν αξίζει πάνω από 30-35Κ?

Ολα λοιπόν είναι από πια οπτική πλευρά τα κοιτάς και πόσο ανοιχτόμυαλος είσαι να δοκιμάσεις και νέα πράγματα....αν προτιμάς να τα σκάς για υπερκοστολογημένα αμάξια μόνο και μόνο επειδή αυτή την μάρκα ξέρεις αυτή εμπιστεύεσαι δικαίωμά σου!!

Αυτό που ξέρω είναι ότι αν δεν αλλάξουν μυαλά οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες θα έχουμε μεγάλες εκπλήξεις σε βάθος 5-6 ετών....και βλέπω και στο βάθος και αρκετά λουκέτα....
 
Απορώ ειλικρινά, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας, ποιός σώφρων άνθρωπος που έχει ιδρώσει τα λεφτά που έχει βγάλει θα πάει να δώσει 55Κ για ένα αυτοκίνητο που φτιάχνεται στην Μογγολική έρημο. Με συγχωρείτε αλλά νομίζω πως έχει χαθεί η μπάλα.
Αν ειναι σώφρων εκεί θα πρεπει να τα δώσει. Είδα από κοντά NIO και Zeekr και έπαθα σοκ . Στο Cosmos έχουν σε έκθεση το zeekr 08 στα 59.000 προ επιδότησης. Έχω μπει σε ανάλογης τιμής Q3 . Νομίζω οι Γερμανοί πρέπει να ρίξουν νερό στο κρασί τους στις τιμές των έξτρα πακέτων τους .
 
  • Like
Reactions: karamela
Το Lynk & Co 01 το έχει ο εξάδελφός μου εδώ και 1 χρόνο περίπου.Το έφερε μεταχειρισμένο-μοντέλο 2022- από Γερμανία.Το έχω οδηγήσει 3-4 φορές.
Τι αμαξάρα είναι αυτή βρε παιδιά!!

Ολα σχετικά είναι, θα στο γυρίσω αλλιώς, ποιος σώφρων άνθρωπος πάει και δίνει 55Κ για να πάρει μια π.χ. ΒΜW ξέροντας ότι ουσιαστικά πληρώνεις το Brand Name? Ποιός σώφρων άνθρωπος πάει και δίνει 25Κ για να πάρει την πλαστικούρα σακαράκα Yaris Cross? Ποιος πάει και δίνει 55Κ για να πάρει το Honda CR-V που ζήτημα είναι αν αξίζει πάνω από 30-35Κ?

Ολα λοιπόν είναι από πια οπτική πλευρά τα κοιτάς και πόσο ανοιχτόμυαλος είσαι να δοκιμάσεις και νέα πράγματα....αν προτιμάς να τα σκάς για υπερκοστολογημένα αμάξια μόνο και μόνο επειδή αυτή την μάρκα ξέρεις αυτή εμπιστεύεσαι δικαίωμά σου!!

Αυτό που ξέρω είναι ότι αν δεν αλλάξουν μυαλά οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες θα έχουμε μεγάλες εκπλήξεις σε βάθος 5-6 ετών....και βλέπω και στο βάθος και αρκετά λουκέτα....
Αγαπητέ, για τίποτα από αυτά δεν θα τα έσκαγα , μεταχειρισμένο θα πάρω αν και όταν. Η χειρότερη επένδυση στον πλανήτη είναι το αυτοκίνητο. Σκέψου βέβαια και το σενάριο να γίνει καμιά μανούρα γεωπολιτική και να πατήσει ο Τζι Πινγκ whatever κανένα κουμπάκι και όλα τα cyber κινέζικα να μετατραπούν ανα τον πλανήτη σε στατικά γλυπτά (στην καλύτερη).Γι' αυτό έγραψα πως δεν έχω καμία διάθεση ειρωνίας, ας κάνει ο καθένας αυτό που νομίζει, μεγάλα και μορφωμένα παιδιά είμαστε. Θα θεωρούσα εγώ πάντως τον εαυτό μου πολύ άκυρο να διυλίζω τον κώνωπα (μεταχειρισμένη αμαξάρα συμφορουμίτη στα 32Κ) και να καταπιώ την κάμηλο δίνοντας λεφτά γκαρσονιέρας για κινέζικο consumer electronic με ρόδες.
 
Αγαπητέ, για τίποτα από αυτά δεν θα τα έσκαγα , μεταχειρισμένο θα πάρω αν και όταν. Η χειρότερη επένδυση στον πλανήτη είναι το αυτοκίνητο. Σκέψου βέβαια και το σενάριο να γίνει καμιά μανούρα γεωπολιτική και να πατήσει ο Τζι Πινγκ whatever κανένα κουμπάκι και όλα τα cyber κινέζικα να μετατραπούν ανα τον πλανήτη σε στατικά γλυπτά (στην καλύτερη).Γι' αυτό έγραψα πως δεν έχω καμία διάθεση ειρωνίας, ας κάνει ο καθένας αυτό που νομίζει, μεγάλα και μορφωμένα παιδιά είμαστε. Θα θεωρούσα εγώ πάντως τον εαυτό μου πολύ άκυρο να διυλίζω τον κώνωπα (μεταχειρισμένη αμαξάρα συμφορουμίτη στα 32Κ) και να καταπιώ την κάμηλο δίνοντας λεφτά γκαρσονιέρας για κινέζικο consumer electronic με ρόδες.
Προφανώς τα αμάξια είναι η χειρότερη επένδυση, απλά σκέψου ότι ο καθένας μας έχει άλλες ανάγκες, άλλα γούστα άλλα πορτοφόλια κλπ. Και με 200 ευρώ κινητό κάνεις άριστα την δουλειά σου, άλλα κόσμος πάει και δίνει 1,500 ευρώ για ένα κινητό που το αλλάζει κάθε χρόνο....και με ένα ηχείο 100-200 ευρώ ακούς μουσικάρα άλλα άλλοι πάνε και δίνουν 5-10Κ για να ακούν μουσική...

Οπότε όλα σχετικά είναι....π.χ. προσωπικά δεν έχω αγοράσει ούτε πρόκειται ποτέ να αγοράσω μεταχειρισμένο αμάξι. Δεν σημαίνει ότι αυτό που κάνεις εσύ είναι λάθος, άλλα είναι άλλη οπτική...το ''θα μετατραπούν ανα τον πλανήτη σε στατικά γλυπτά'' απλά δεν το σχολιάζω, μην μπούμε σε τρυπάκια για θεωρίες συνωμοσίας και σενάρια ΕΦ.
 
  • Like
Reactions: chocbhed
Προφανώς τα αμάξια είναι η χειρότερη επένδυση, απλά σκέψου ότι ο καθένας μας έχει άλλες ανάγκες, άλλα γούστα άλλα πορτοφόλια κλπ. Και με 200 ευρώ κινητό κάνεις άριστα την δουλειά σου, άλλα κόσμος πάει και δίνει 1,500 ευρώ για ένα κινητό που το αλλάζει κάθε χρόνο....και με ένα ηχείο 100-200 ευρώ ακούς μουσικάρα άλλα άλλοι πάνε και δίνουν 5-10Κ για να ακούν μουσική...

Οπότε όλα σχετικά είναι....π.χ. προσωπικά δεν έχω αγοράσει ούτε πρόκειται ποτέ να αγοράσω μεταχειρισμένο αμάξι. Δεν σημαίνει ότι αυτό που κάνεις εσύ είναι λάθος, άλλα είναι άλλη οπτική...το ''θα μετατραπούν ανα τον πλανήτη σε στατικά γλυπτά'' απλά δεν το σχολιάζω, μην μπούμε σε τρυπάκια για θεωρίες συνωμοσίας και σενάρια ΕΦ.
Μην ξεχνάς πως η Ευρώπη στερείται την Huawei εξάιτίας... θεωριών συνομωσίας. Κατά τα λοιπά συμφωνώ.
 
Και στην ασφάλεια οι Κινέζοι επενδύουν τεράστια ποσά, από την μια είναι καλό, από την άλλη αλλάζει μήνα με τον μήνα εντελώς ο χώρος της αυτοκίνησης και δεν ξέρουμε τι αντίκτυπο θα έχει στις Ευρωπαϊκές μάρκες όλο αυτό….θα έχει ενδιαφέρον πάντως το μελλον…ηλεκτρικά, plug in, Κινέζικες μάρκες που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια με τεράστιες επενδύσεις…η πιο χαοτική εποχή των αυτοκινήτων την ζούμε τώρα..
 
Στο αντικείμενό μου όπου ψαλίδια κλαδέματος μπαταρίας άρχισαν πριν κάποια χρόνια να εισέρχονται στην αγορά κατά δεκάδες μαρκών , άρχισε λόγω μοιράσματος της πίτας να εμφανίζεται έλλειψη ανταλλακτικών, οι εισαγωγείς αποφεύγουν να στοκάρουν καθώς έγινε πολύ ρευστή η κατάσταση.
Εύχομαι μη συμβεί το ίδιο και στα αυτοκίνητα αλλά πολύ φοβάμαι θα το δούμε.
 
Στο αντικείμενό μου όπου ψαλίδια κλαδέματος μπαταρίας άρχισαν πριν κάποια χρόνια να εισέρχονται στην αγορά κατά δεκάδες μαρκών , άρχισε λόγω μοιράσματος της πίτας να εμφανίζεται έλλειψη ανταλλακτικών, οι εισαγωγείς αποφεύγουν να στοκάρουν καθώς έγινε πολύ ρευστή η κατάσταση.
Εύχομαι μη συμβεί το ίδιο και στα αυτοκίνητα αλλά πολύ φοβάμαι θα το δούμε.
Δυστυχώς έτσι είναι, αυτό που φοβάμαι με τα Κινέζικα αμάξια δεν είναι τα αυτοκίνητα και πόσο θα αντέξουν στο χρόνο, αλλά τις Εεληνικες αντιπροσωπείες….αγοραζεις ένα αμάξι Κινέζικο από αυτούς…θα υπάρχουν σε 5-6 χρόνια αν τους χρειαστείς;; Θα μπορείς να βρεις ανταλλακτικά σε 6-7 χρόνια χωρίς να περιμένεις ίσως και μήνες για να έρθουν από τα βάθη της Κίνας; Είναι ρευστή η κατάσταση και αυτός ο μοιρασμος της πίτας όπως λες βάζει πάρα πολλούς παίκτες στο παιχνίδι με ότι αυτό συνεπάγεται..
 
Απορώ ειλικρινά, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας, ποιός σώφρων άνθρωπος που έχει ιδρώσει τα λεφτά που έχει βγάλει θα πάει να δώσει 55Κ για ένα αυτοκίνητο που φτιάχνεται στην Μογγολική έρημο. Με συγχωρείτε αλλά νομίζω πως έχει χαθεί η μπάλα.
Νίκο πάλι ξεχνάς μια τεράστια παράμετρο. Μιλάμε για Leasing. Άρα:
- Δεν μας νοιάζει η μεταπωλητική αξία μετά τα 4-5 χρόνια που θα το έχουμε.
- Δεν μας νοιάζει αν θα ξεμείνουμε από ανταλλακτικά γιατί θα έχουμε αντίστοιχο αυτοκίνητο αντικατάστασης άμεσα.
- Σχεδόν ότι αυτοκίνητο και να πάρεις τα πρώτα 5 χρόνια είναι συνήθως απροβλημάτιστα.
- Δεν μας νοιάζει το επίπεδο συντήρισης εφόσον το αυτοκίνητο είναι ασφαλές.

Leasing είτε αγοράζει κάποιος σε εταιρία που συμμετέχει και εκεί επειδή τα χρήματα θα ήταν δικά του με μερίσματα αν δεν το έπαιρνε με leasing κοιτάζει να βρει την κατά απόλυτη τιμή καλύτερη προσφορά, που συνήθως είναι αυτή που στη διάρκεια που θα έχεις το αυτοκίνητο θα έχεις δώσει χοντρικά τα μισά από τα χρήματα αγοράς.
Είτε κάποιος που δουλεύει σε μεγάλη εταιρία που του δίνουν κάποια όρια (ξέρω πχ από φίλους μια μεγάλη εταιρία που τους λέει όριο 50000 ευρώ λιανική τιμή και τους παίρνουν ότι ζητήσουν, ή άλλη επίσης μεγάλη εταιρία που τους λέει μιλήστε με την leasing που συνεργαζόμαστε και πάρτε ότι θέλετε μέχρι 500+ΦΠΑ μηνιαίο τίμημα χωρίς προκαταβολή).

Οπότε πραγματικά γιατί να μην δώσω τα χρήματα του Leasing για ένα Κινέζικο ποιοτικό αυτοκίνητο;

Από τα γενικά πάμε στα ειδικά. Η Lynk & Co ιδρύθηκε ως κοινοπραξία (joint venture) από την Geely Auto και την Volvo Cars, με την Zhejiang Geely Holding Group να κατέχει μεγάλο μερίδιο. Χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες της Volvo. Άρα αν είσαι ΟΚ με Volvo δεν υπάρχει κανένας πραγματικά λόγος να μην είσαι οκ με την Lynk. Το ίδιο Κινέζικες είναι και οι δύο.

Καταλήγοντας να πω ότι όντως αν μιλάγαμε για αγορά και εγώ θα ήμουν περισσότερο σκεπτικός μόνο και μόνο για την παράμετρο της μεταπώλησης. Σίγουρα ένα δυτικό το 2025 κρατάει καλύτερη αξία από ένα Κινέζικο. Όμως αν το δεις τεχνοκρατικά ίσως έχεις ήδη κερδίσει τη διαφορά. Υπάρχουν αξιόλογα Κινέζικα στα 30-35000 ευρώ με άριστα crash test και πολυετείς εγγυήσεις ήδη ~10.000 ευρώ φθηνότερα από τα αντίστοιχα δυτικά. Το ρίσκο το έχεις ήδη καλύψει με αυτή τη διαφορά στο αρχικό κεφάλαιο.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να έχει leasing και να μην το κάνει. Υπάρχουν μόνο ακραίες περιπτώσεις που θέλει κάποιος αυτοκίνητο ειδικής παραγγελίας που η Leasing το κρίνει ζημιάρικό και με χαμηλή αξία μεταπώλησης που ίσως να συμφέρει η αγορά. Μην ξεχνάμε ότι η leasing καλύπτει:
- Φουλ ασφάλεια με χαμηλή απαλλαγή συνήθως κοντά στα 250 ευρώ που αν πηγαίναμε λιανική θα θέλαμε 1000-1500 ευρώ το χρόνο για πλάκα.
- Καλύπτουν το φόρο πολυτελείας.
- Καλύπτουν τη συντήρηση (οκ, άλλες τα πάνε σε εξουσιοδοτημένα, άλλες στις εγκαταστάσεις τους)
- Καλύπτουν την αλλαγή ελαστικών.
Και αν έχεις πάρει plug-in hybrid ή ηλεκτρικό έχεις και εξολογιστικές δαπάνες που φτάνουν στο 150%. No brainer αν τα βάλεις όλα σε ένα excel.
 
... Σκέψου βέβαια και το σενάριο να γίνει καμιά μανούρα γεωπολιτική και να πατήσει ο Τζι Πινγκ whatever κανένα κουμπάκι και όλα τα cyber κινέζικα να μετατραπούν ανα τον πλανήτη σε στατικά γλυπτά (στην καλύτερη)....
Αυτό το έπαθαν όλοι οι κάτοχοι Porsche στην Ρωσία.
Απλά δεν νομίζω οι Κινέζοι να κάνουν κάτι τέτοιο ή αν οι συνθήκες είναι τέτοιες που να μπουν στη διαδικασία να το κάνουν θα είναι τα πράγματα τόσο ακραία που δεν θα μας νοιάξει καθόλου.
 
Νίκο πάλι ξεχνάς μια τεράστια παράμετρο. Μιλάμε για Leasing. Άρα:
- Δεν μας νοιάζει η μεταπωλητική αξία μετά τα 4-5 χρόνια που θα το έχουμε.
- Δεν μας νοιάζει αν θα ξεμείνουμε από ανταλλακτικά γιατί θα έχουμε αντίστοιχο αυτοκίνητο αντικατάστασης άμεσα.
- Σχεδόν ότι αυτοκίνητο και να πάρεις τα πρώτα 5 χρόνια είναι συνήθως απροβλημάτιστα.
- Δεν μας νοιάζει το επίπεδο συντήρισης εφόσον το αυτοκίνητο είναι ασφαλές.

Leasing είτε αγοράζει κάποιος σε εταιρία που συμμετέχει και εκεί επειδή τα χρήματα θα ήταν δικά του με μερίσματα αν δεν το έπαιρνε με leasing κοιτάζει να βρει την κατά απόλυτη τιμή καλύτερη προσφορά, που συνήθως είναι αυτή που στη διάρκεια που θα έχεις το αυτοκίνητο θα έχεις δώσει χοντρικά τα μισά από τα χρήματα αγοράς.
Είτε κάποιος που δουλεύει σε μεγάλη εταιρία που του δίνουν κάποια όρια (ξέρω πχ από φίλους μια μεγάλη εταιρία που τους λέει όριο 50000 ευρώ λιανική τιμή και τους παίρνουν ότι ζητήσουν, ή άλλη επίσης μεγάλη εταιρία που τους λέει μιλήστε με την leasing που συνεργαζόμαστε και πάρτε ότι θέλετε μέχρι 500+ΦΠΑ μηνιαίο τίμημα χωρίς προκαταβολή).

Οπότε πραγματικά γιατί να μην δώσω τα χρήματα του Leasing για ένα Κινέζικο ποιοτικό αυτοκίνητο;

Από τα γενικά πάμε στα ειδικά. Η Lynk & Co ιδρύθηκε ως κοινοπραξία (joint venture) από την Geely Auto και την Volvo Cars, με την Zhejiang Geely Holding Group να κατέχει μεγάλο μερίδιο. Χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες της Volvo. Άρα αν είσαι ΟΚ με Volvo δεν υπάρχει κανένας πραγματικά λόγος να μην είσαι οκ με την Lynk. Το ίδιο Κινέζικες είναι και οι δύο.

Καταλήγοντας να πω ότι όντως αν μιλάγαμε για αγορά και εγώ θα ήμουν περισσότερο σκεπτικός μόνο και μόνο για την παράμετρο της μεταπώλησης. Σίγουρα ένα δυτικό το 2025 κρατάει καλύτερη αξία από ένα Κινέζικο. Όμως αν το δεις τεχνοκρατικά ίσως έχεις ήδη κερδίσει τη διαφορά. Υπάρχουν αξιόλογα Κινέζικα στα 30-35000 ευρώ με άριστα crash test και πολυετείς εγγυήσεις ήδη ~10.000 ευρώ φθηνότερα από τα αντίστοιχα δυτικά. Το ρίσκο το έχεις ήδη καλύψει με αυτή τη διαφορά στο αρχικό κεφάλαιο.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να έχει leasing και να μην το κάνει. Υπάρχουν μόνο ακραίες περιπτώσεις που θέλει κάποιος αυτοκίνητο ειδικής παραγγελίας που η Leasing το κρίνει ζημιάρικό και με χαμηλή αξία μεταπώλησης που ίσως να συμφέρει η αγορά. Μην ξεχνάμε ότι η leasing καλύπτει:
- Φουλ ασφάλεια με χαμηλή απαλλαγή συνήθως κοντά στα 250 ευρώ που αν πηγαίναμε λιανική θα θέλαμε 1000-1500 ευρώ το χρόνο για πλάκα.
- Καλύπτουν το φόρο πολυτελείας.
- Καλύπτουν τη συντήρηση (οκ, άλλες τα πάνε σε εξουσιοδοτημένα, άλλες στις εγκαταστάσεις τους)
- Καλύπτουν την αλλαγή ελαστικών.
Και αν έχεις πάρει plug-in hybrid ή ηλεκτρικό έχεις και εξολογιστικές δαπάνες που φτάνουν στο 150%. No brainer αν τα βάλεις όλα σε ένα excel.
Γιώργο το leasing αφορά ελάχιστους ανθρώπους, για αυτούς συμφωνώ πως ίσως είναι no brainer. Αν και ακούω παράπονα από γνωστούς για μονομερή αλλαγή συμφωνηθέντων επι τω χείρω φυσικά. Δεν ξέρω εταιρεία.
 
Γιώργο το leasing αφορά ελάχιστους ανθρώπους, για αυτούς συμφωνώ πως ίσως είναι no brainer. Αν και ακούω παράπονα από γνωστούς για μονομερή αλλαγή συμφωνηθέντων επι τω χείρω φυσικά. Δεν ξέρω εταιρεία.
Ναι γενικά ισχύει, αν δεν το έχεις από την δουλειά σου ή με κάποιο άλλο τρόπο, είναι δύσκολο ένας ιδιώτης στην Ελλάδα να πάει σε Leasing αν το πληρώνει πλήρος από την τσέπη του. Eίναι πολλά τα λεφτά, έτσι για πλάκα για ένα μέσο αμάξι θες άνετα πάνω από 7Κ προκαταβολή και κάθε μήνα πάνω από 330 ευρώ....αποκλείεται ιδιώτης να τα δώσει αυτά τα λεφτά στην Ελλάδα.
 
Γιώργο το leasing αφορά ελάχιστους ανθρώπους, για αυτούς συμφωνώ πως ίσως είναι no brainer. Αν και ακούω παράπονα από γνωστούς για μονομερή αλλαγή συμφωνηθέντων επι τω χείρω φυσικά. Δεν ξέρω εταιρεία.
αφορα πολυ πειρσσοτερους απο οσους νομιζεις, τουλαχιστον στην αθηνα
 
  • Like
Reactions: Aggelos M.