Αυτοκινητιστικά νέα

45.000 βλεπω στο site αυτη τη στιγμη. Υπαρχει καποια εκπτωση που θα ερθει; Το βασικο golf ξεκιναει απο τα 25. Αλλα μιλαμε για χαοτικη διαφορα σε χωρους και επιδοσεις. Το golf με παρομοιες επιδοσεις ειναι το plugin hybrid που και παλι ειναι χειροτερο σε επιδοσεις και με παρομοιο εξοπλισμο φτανει τα 50.000... Πιο ακριβο και απο το tesla . Που αν ειναι να φτασεις τα 50.000 για golf πας στο model 3 long range ...
 
45.000 βλεπω στο site αυτη τη στιγμη. Υπαρχει καποια εκπτωση που θα ερθει; Το βασικο golf ξεκιναει απο τα 25. Αλλα μιλαμε για χαοτικη διαφορα σε χωρους και επιδοσεις. Το golf με παρομοιες επιδοσεις ειναι το plugin hybrid που και παλι ειναι χειροτερο σε επιδοσεις και με παρομοιο εξοπλισμο φτανει τα 50.000... Πιο ακριβο και απο το tesla . Που αν ειναι να φτασεις τα 50.000 για golf πας στο model 3 long range ...

-8k λόγω επιδότησης του κινούμαι ηλεκτρικά 2
 
  • Like
Reactions: songless_bird
 
δηλαδη με 37.000 παιρνεις το βασικο model 3 με τα 0-100 σε 6.1 και τα 650 lt αποθηκευτικου χωρου. Κοιτα να δεις που εφτασε το Tesla να ειναι πιο φτηνο και απο honda civic...

Ακριβώς. Με το -8κ μείωση τιμής της τεσλα και αλλά -8κ επιδότηση, η τεσλα άλλαξε συθέμελα όλη την αγορά του αυτοκινήτου.
 
Στα 37k αρχίζει κάπως να καταπίνεται η μέτρια ποιότητα κατασκευής πάντως.
Στα 45 και τα 50k, panel gaps, τριγμοί και πορτπαγκάζ που στραβώνει από μόνο του, δεν καταπίνονται με τίποτα.
 
Στα 37k αρχίζει κάπως να καταπίνεται η μέτρια ποιότητα κατασκευής πάντως.
Στα 45 και τα 50k, panel gaps, τριγμοί και πορτπαγκάζ που στραβώνει από μόνο του, δεν καταπίνονται με τίποτα.

Λέγεται ότι τα προβλήματα ποιότητας κατασκευής έχουν λυθεί ή τουλάχιστον δεν βλέπω να αναφέρονται πλέον.
 
  • Like
Reactions: anderm
Οχι μόνο αυτό αλλά κ στις μπαταρίες είναι μεγάλη η εγγύηση .Πχ σε μας είναι 8 χρόνια ή 160.000 χλμ όποιο έρθει 1ο και μετά ειδικό πρόγραμμα που η μπαταρία θα είναι στο 70% . Όλα αυτά με την προϋπόθεση να το κουμπώνει 1 φορά το μήνα υποχρεωτικά σε φορτιστή . Ανάλογα προγράμματα έχει κ η Tesla .
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Οχι μόνο αυτό αλλά κ στις μπαταρίες είναι μεγάλη η εγγύηση .Πχ σε μας είναι 8 χρόνια ή 160.000 χλμ όποιο έρθει 1ο και μετά ειδικό πρόγραμμα που η μπαταρία θα είναι στο 70% . Όλα αυτά με την προϋπόθεση να το κουμπώνει 1 φορά το μήνα υποχρεωτικά σε φορτιστή . Ανάλογα προγράμματα έχει κ η Tesla .
την ίδια εγγύηση έχει και η tesla στις μικρες εκδοσεις της . από τα long range και πάνω με τα διπλά μοτέρ η εγγύηση πάει στα 192. 000χλμ ενώ στα S και Χ ειναι στα 240.000.
μιλάμε για 10 χρόνια οδήγηση χοντρικά και πάνω . Οχι για να χαλάσουν οι μπαταρίες αλλά για να λήξει η εγγύηση. μελέτες έχουν δείξει πτώση της μπαταρίας 5% ανά 80.000 χλμ ή αρχηστευση τους μετά από 1500 κύκλους σύμφωνα με την Tesla.
Δηλαδη το μικρό Tesla 3 με αυτονομία πάνω από 400χλμ μια μέση φόρτιση ανά 300 χλμ θα κάνει 450.000 χλμ μέχρι να ειναι για πέταμα... ποιος εδώ μέσα οδηγάει αυτοκίνητο με 400.000 χλμ να ανεβάσει screenshot
 
Last edited:
  • Like
Reactions: DimAsi
Καταλαβαινω τις ανησυχιες που εκφραζουν, χωρις ομως να τις συμμεριζομαι. Μην ξεχναμε οτι επισημα, βασει στατιστικων, στη χωρα μας ο στολος εχει ΜΟ ηλικιας περιπου 15 ετη (θυμαμαι ειχε κυκλοφορησει μια στατιστικη μελετη για αυτο το θεμα πριν μερικες εβδομαδες)
 
την ίδια εγγύηση έχει και η tesla στις μικρες εκδοσεις της . από τα long range και πάνω με τα διπλά μοτέρ η εγγύηση πάει στα 192. 000χλμ ενώ στα S και Χ ειναι στα 240.000.
μιλάμε για 10 χρόνια οδήγηση χοντρικά και πάνω . Οχι για να χαλάσουν οι μπαταρίες αλλά για να λήξει η εγγύηση. μελέτες έχουν δείξει πτώση της μπαταρίας 5% ανά 80.000 χλμ ή αρχηστευση τους μετά από 1500 κύκλους σύμφωνα με την Tesla.
Δηλαδη το μικρό Tesla 3 με αυτονομία πάνω από 400χλμ μια μέση φόρτιση ανά 300 χλμ θα κάνει 450.000 χλμ μέχρι να ειναι για πέταμα... ποιος εδώ μέσα οδηγάει αυτοκίνητο με 400.000 χλμ να ανεβάσει screenshot
Ωχ,δηλαδή ο φίλος σου που κάνει 50.000 χλμ τον χρόνο γι΄αυτό και κερδίζει 500€ τον μήνα,σε 3,5 χρόνια,πάπαλα η εγγύση. 😵‍💫
 
Ωχ,δηλαδή ο φίλος σου που κάνει 50.000 χλμ τον χρόνο γι΄αυτό και κερδίζει 500€ τον μήνα,σε 3,5 χρόνια,πάπαλα η εγγύση.
Η εγγύηση. Οχι η μπαταρία με 500€ εξοικονόμηση το μηνα σε 10 χρόνια θα έχει βάλει στην άκρη 60.000€ όταν ένα νέο battery pack κάνει 20.000
το αμάξι πάντως έχει εγγύηση 4 χρόνια για 80.000χλμ .
 
Ελπίζω να έχει πίσω καθαριστήρα και απλά να μην φαίνεται στα σχέδια... Γιατί αρχίζει να απουσιάζει από κάποια νέα μοντέλα...
 
Ελπίζω να έχει πίσω καθαριστήρα και απλά να μην φαίνεται στα σχέδια... Γιατί αρχίζει να απουσιάζει από κάποια νέα μοντέλα...
νομίζω ο πίσω υαλοκαθαριστηρας απουσιαζει εδώ και δεκαετίες από τα sedan. πχ το opel Astra του πεθερου μου 2002 δεν έχει. όπως δεν έχει και το Honda civic του 1999 κλπ .
 
την ίδια εγγύηση έχει και η tesla στις μικρες εκδοσεις της . από τα long range και πάνω με τα διπλά μοτέρ η εγγύηση πάει στα 192. 000χλμ ενώ στα S και Χ ειναι στα 240.000.
μιλάμε για 10 χρόνια οδήγηση χοντρικά και πάνω . Οχι για να χαλάσουν οι μπαταρίες αλλά για να λήξει η εγγύηση. μελέτες έχουν δείξει πτώση της μπαταρίας 5% ανά 80.000 χλμ ή αρχηστευση τους μετά από 1500 κύκλους σύμφωνα με την Tesla.
Δηλαδη το μικρό Tesla 3 με αυτονομία πάνω από 400χλμ μια μέση φόρτιση ανά 300 χλμ θα κάνει 450.000 χλμ μέχρι να ειναι για πέταμα... ποιος εδώ μέσα οδηγάει αυτοκίνητο με 400.000 χλμ να ανεβάσει screenshot
Η εγγύηση θα λήξει λόγω ετών όχι λόγω χιλιομέτρων. Και τα χρόνια που δίνει η Tesla είναι 8 .

Εγώ επιμένω ότι θα πέσει κλάμα με τις μπαταρίες. Δείτε την αγοραστική μας δύναμη: https://www.capital.gr/oikonomia/36...iton-i-ellada-sta-17-eti-o-mesos-oros-ilikias
 
Η εγγύηση θα λήξει λόγω ετών όχι λόγω χιλιομέτρων. Και τα χρόνια που δίνει η Tesla είναι 8 .

Εγώ επιμένω ότι θα πέσει κλάμα με τις μπαταρίες. Δείτε την αγοραστική μας δύναμη: https://www.capital.gr/oikonomia/36...iton-i-ellada-sta-17-eti-o-mesos-oros-ilikias

Εσύ μπορεί να επιμένεις η τεχνολογία ομως όχι. Πριν 30 χρόνια το playstation είχε 200000 δρχ και σήμερα ένα ταπεινό raspberry pi κάνει δεκαπέντε διαφορετικές δουλειές με κόστος 40€. Οι μπαταρίες στα κινητά ήταν γκουμουτσες και δεν άντεχαν καθόλου και σήμερα είναι τέρατα χωρητικότητας στο ίδιο μέγεθος και τροφοδοτούν κανονικούς υπολογιστές έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα κινητά.

Και στο κάτω κάτω γιατί τόσα χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες μας πούλαγαν αξιοπιστία; Πχ έχω αυτοκίνητο που δεν ξέρει τι πάει να πει service. Μόνο αν χαλάσει. Και έτσι είναι όλα τα αντίστοιχα. Ξαφνικά αποφάσισαν κάποιοι illuminati να διαλύσουν την αξιοπιστία για να σε αρμεγουν; Όχι αγαπητέ μου. Στον αιώνα των απαντα πουλάει αυτός που θα σου δώσει το καλύτερο προϊόν στην καλύτερη τιμή. Γι'αυτό οι Γιαπωνέζοι και οι κορεάτες είναι στην κορυφή και η ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία εξαφανισμένη. Και έτσι θα παραμείνει. Θα επιζήσει οποίος σου δώσει αξιοπιστία και οικονομία.
 
νομίζω ο πίσω υαλοκαθαριστηρας απουσιαζει εδώ και δεκαετίες από τα sedan. πχ το opel Astra του πεθερου μου 2002 δεν έχει. όπως δεν έχει και το Honda civic του 1999 κλπ .
Κανένα σεντάν δεν έχει. Αλλά τώρα βλέπω να λείπει σε χάτσ και σουβ (π.χ. Bayon, Ioniq). Κι όχι, δεν καθαρίζει από τη ροή του αέρα, γιατί η περισσότερη βρώμα όταν έχεις κολλητά το τζάμι στους στρόβιλους που ακολουθούν το αμάξι, έρχεται από το έδαφος.
 
Κανένα σεντάν δεν έχει. Αλλά τώρα βλέπω να λείπει σε χάτσ και σουβ (π.χ. Bayon, Ioniq). Κι όχι, δεν καθαρίζει από τη ροή του αέρα, γιατί η περισσότερη βρώμα όταν έχεις κολλητά το τζάμι στους στρόβιλους που ακολουθούν το αμάξι, έρχεται από το έδαφος.
το xiaomi παντως ειναι sedan .