ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ....εχουν φοβερη αισθηση του χιουμορ!Για το navigation 1 χρόνος δωρεάν και μετά 4 ευρώ το μήνα για να έχεις real time traffic. Πανάκριβο όταν το google maps το κάνει καλύτερα και δωρεάν.
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ....εχουν φοβερη αισθηση του χιουμορ!Για το navigation 1 χρόνος δωρεάν και μετά 4 ευρώ το μήνα για να έχεις real time traffic. Πανάκριβο όταν το google maps το κάνει καλύτερα και δωρεάν.
Ήδη υπάρχει τάση να μην βάζουν τίποτα πέρα από android auto και apple car συμβατότητα. Αυτό που φαίνεται να γίνεται σταδιακά είναι να βάλουν ΑΙ βοηθούς.Αφού στα νέα αυτοκίνητα υπάρχει android auto και apple car , ποιος ο λόγος να αγοράσει κάποιος το πακέτο navigation; Κάνεις mirror το κινητό και τέλος.
και γιατι ειναι προβλημα αυτο; Εκτος αν ολοι πια ειναι τοσο χαλαροι που παιρνουν το καπελακι τους, μπαινουν στο καμπριολε τους και ξεχυνονται στον αδειο δρομο χωρις στενοχωριες και προβληματισμους. Οι περισσοτεροι απο εμας ομως δεν ζουμε σε ταινιες αλλα στην πραγματικοτητα.Tο chart που λέει όλη την αλήθεια και που φωνάζουμε όλοι και μας λέτε εγκάθετους και κολλημένους. Το λέει το 77% !!! Και υπόψιν το λέει κόσμος του εξωτερικού. Όχι εδώ.
Προσωπικά ΔΕΝ δέχομαι τετοιο προγραμματισμό. Ποτέ δεν χρειάστηκε να το κάνω και ποτέ δεν θα το κάνω.
Tο chart που λέει όλη την αλήθεια και που φωνάζουμε όλοι και μας λέτε εγκάθετους και κολλημένους. Το λέει το 77% !!! Και υπόψιν το λέει κόσμος του εξωτερικού. Όχι εδώ.
Προσωπικά ΔΕΝ δέχομαι τετοιο προγραμματισμό. Ποτέ δεν χρειάστηκε να το κάνω και ποτέ δεν θα το κάνω.
Τα έχουμε ξαναπεί... Υπάρχει και τρίτος δρόμος. Πάρε Phev και δεν θες προγραμματισμό. Όταν θα έρθει η ώρα να το αλλάξεις με το μεγαλύτερο δίκτυο φορτιστών δεν θα το σκεφτείς καν.Tο chart που λέει όλη την αλήθεια και που φωνάζουμε όλοι και μας λέτε εγκάθετους και κολλημένους. Το λέει το 77% !!! Και υπόψιν το λέει κόσμος του εξωτερικού. Όχι εδώ.
Προσωπικά ΔΕΝ δέχομαι τετοιο προγραμματισμό. Ποτέ δεν χρειάστηκε να το κάνω και ποτέ δεν θα το κάνω.
Όπως είπες, εσύ δε το δέχεσαι. Ευτυχώς το 92% όσων έχουν BEV δε τους ενοχλεί τόσο ώστε να θέλουν να επιστρέψουν σε θερμικό. Το αστείο είναι πως όσο θα αυξάνουν τα σημεία φόρτισης με γεωμετρική πρόοδο, τόσο θα μειώνονται τα βενζινάδικα. Και θα έρθει μια ωραία στιγμή που εσύ θα χρειάζεσαι προγραμματισμό για να βρεις βενζινάδικο. Και αυτή η στιγμή δεν είναι πολύ μακριά στο μέλλον, αν το 2035 σταματήσουν να πωλούνται θερμικά, μέχρι το 2050 τα βενζινάδικα θα είναι είδος σε εξαφάνιση.Tο chart που λέει όλη την αλήθεια και που φωνάζουμε όλοι και μας λέτε εγκάθετους και κολλημένους. Το λέει το 77% !!! Και υπόψιν το λέει κόσμος του εξωτερικού. Όχι εδώ.
Προσωπικά ΔΕΝ δέχομαι τετοιο προγραμματισμό. Ποτέ δεν χρειάστηκε να το κάνω και ποτέ δεν θα το κάνω.
Όπως δείχνει η έρευνα, μόλις 4% θα επέλεγε PHEV έχοντας οδηγήσει BEV. Το PHEV είναι πολύ χειρότερο σε θέμα συντήρησης, μικρές μπαταρίες που θα χαλάσουν νωρίτερα και χρεώνονται (προς το παρόν) μια περιουσία και με κλειδώματα των εταιρειών να μη μπορείς να επέμβεις μόνος σου (διάβασε σχετικά άρθρα στο evclinic) συν φυσικά τα θέματα συντήρησης που έχουν τα θερμικά.Τα έχουμε ξαναπεί... Υπάρχει και τρίτος δρόμος. Πάρε Phev και δεν θες προγραμματισμό. Όταν θα έρθει η ώρα να το αλλάξεις με το μεγαλύτερο δίκτυο φορτιστών δεν θα το σκεφτείς καν.
Υ. Γ. Πάντως αν κάνουμε διαδρομές ψηλά στην Πίνδο ή και αλλού στην Ελλάδα πρέπει να προγραμματίσουμε και το γέμισμα βενζίνης γιατί κάτι μικρά πρατήρια που υπήρχαν μέχρι και τη δεκαετία του 90 σε κάθε απομακρυσμένο χωριό έχουν κλείσει...
Αν είχαμε στατιστικά για Ελλάδα, πιστεύω θα βλέπαμε ότι άνω του 80% τόσο των BEV όσο και τον PHEV είναι με Leasing ακόμη, οπότε συντήρηση κλπ δεν απασχολούν την τωρινή πλειοψηφία των χρηστών και των 2 τεχνολογιών.Όπως δείχνει η έρευνα, μόλις 4% θα επέλεγε PHEV έχοντας οδηγήσει BEV. Το PHEV είναι πολύ χειρότερο σε θέμα συντήρησης, μικρές μπαταρίες που θα χαλάσουν νωρίτερα και χρεώνονται (προς το παρόν) μια περιουσία και με κλειδώματα των εταιρειών να μη μπορείς να επέμβεις μόνος σου (διάβασε σχετικά άρθρα στο evclinic) συν φυσικά τα θέματα συντήρησης που έχουν τα θερμικά.
Τα ηλεκτρικά των 75 KWh δεν χρειάζονται προγραμματισμό. Ακόμα κι αν δε φορτίζεις σπίτι, θες μια φόρτιση τη βδομάδα για καθημερινή χρήση ενώ σε ταξίδι έχεις εύκολα 400km αυτονομίας - 300 αν φορτίζεις 10-80. Προγραμματισμό κάνω εγώ με το ID3 των 50 KWh, αν είχα 75 δε θα το σκεφτόμουν καν. Θα χρειαζόμουν στάση ατομικά πριν την χρειαστεί το αυτοκίνητο.
τα phev τοσο και ισως και παραπανω ειναι τα ληζινγκ. Αν και πιστευω οτι τωρα με την ελευση των φτηνων κινεζικων phev θα αλλαξει αυτο και θα αγοραστουν απο ιδιωτες (πχ το seal u dmi). Στα ηλεκτρικα νομιζω εχεις αδικο. Τα τεσλα που κυκλοφορουν ειναι σχεδον ολα αγορασμενα. Τα μονα ηλεκτρικα που βλεπω και ειναι leasing ειναι πεζω/σιτροεν επειδη κυκλοφορησαν με πολυ καλες τιμες στο μισθωμα. Μαλλον εκανε καλη προσφορα η αντιπροσωπεια προς τις εταιρειες ληζινγκ. Αλλα ετσι και αλλιως τα στελαντις bev που κυκλοφορουν ειναι λιγα επι του συνολου. Οι τιμες του ληζινγκ ειναι τραγικες στην ελλαδα σε σχεση με το εξωτερικο.Αν είχαμε στατιστικά για Ελλάδα, πιστεύω θα βλέπαμε ότι άνω του 80% τόσο των BEV όσο και τον PHEV είναι με Leasing ακόμη, οπότε συντήρηση κλπ δεν απασχολούν την τωρινή πλειοψηφία των χρηστών και των 2 τεχνολογιών.
Τα αυτοκίνητα leasing δεν εξαφανίζονται μετά την 4ετια, πηγαίνουν στην αγορά των μεταχειρισμένων. Ένα PHEV με 15-18 KWh μπαταρία θα θέλει αλλαγή μπαταρίας σε λιγότερα από 100.000 km ηλεκτροκίνησης. Αν κάποιος δηλαδή χρησιμοποιεί πραγματικά την ηλεκτροκίνηση σε ένα PHEV, θα βρεθεί προ εκπλήξεως. Οι δε τιμές αντικατάστασης αυτών των μικρών μπαταριών είναι πολλές φορές εξωφρενικά υψηλές. Μία μπαταρία 15-20 KWh δε θα έπρεπε να έχει πάνω από 3-4 χιλιάρικα. Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα για τα full hybrid των μικρομεσαίων μπαταριών.Αν είχαμε στατιστικά για Ελλάδα, πιστεύω θα βλέπαμε ότι άνω του 80% τόσο των BEV όσο και τον PHEV είναι με Leasing ακόμη, οπότε συντήρηση κλπ δεν απασχολούν την τωρινή πλειοψηφία των χρηστών και των 2 τεχνολογιών.
Μλκίες. Την μεσοατλαντική ράχη την σκέφτηκε;Λονδίνο - Νέα Υόρκη σε 1 ώρα με υπόγειο τούνελ κάτω από τον Ατλαντικό με μόνο 20 δις (από κάτι τρις που έλεγαν)
![]()
Ο Έλον Μασκ υπόσχεται το αδύνατο: Λονδίνο - Νέα Υόρκη σε 54 λεπτά με κόστος χίλιες φορές μικρότερο
Ο Έλον Μασκ ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία του, η Boring Company, μπορεί να κατασκευάσει ένα τούνελ κάτω από τον Ατλαντικό Ωκεανό μεταξύ Νέας Υόρκης και Λονδίνου...www.newsbomb.gr
Πάντως 20 δις για τον Μασκ είναι άνετο κόστος. Η τεχνολογία κενού τι είναι που μπορείς να πετύχεις ταχύτητες πολύ παραπάνω από αεροπλάνο;
Υ.Γ. ωραίο σενάριο για ταινία και να αρχίζουν τίποτα ρωγμές από υποβρύχια ηφαίστεια κλπ !!
Λονδίνο - Νέα Υόρκη σε 1 ώρα με υπόγειο τούνελ κάτω από τον Ατλαντικό με μόνο 20 δις (από κάτι τρις που έλεγαν)
![]()
Ο Έλον Μασκ υπόσχεται το αδύνατο: Λονδίνο - Νέα Υόρκη σε 54 λεπτά με κόστος χίλιες φορές μικρότερο
Ο Έλον Μασκ ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία του, η Boring Company, μπορεί να κατασκευάσει ένα τούνελ κάτω από τον Ατλαντικό Ωκεανό μεταξύ Νέας Υόρκης και Λονδίνου...www.newsbomb.gr
Πάντως 20 δις για τον Μασκ είναι άνετο κόστος. Η τεχνολογία κενού τι είναι που μπορείς να πετύχεις ταχύτητες πολύ παραπάνω από αεροπλάνο;
Υ.Γ. ωραίο σενάριο για ταινία και να αρχίζουν τίποτα ρωγμές από υποβρύχια ηφαίστεια κλπ !!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.