Τάκη έτσι ακριβώς είναι και στο δικό μου και στα περισσότερα αυτοκίνητα. Ειδικά για το adaptive cruise control όλα σχεδόν έχουν ραντάρ. Και επειδή υπάρχει το ραντάρ το χρησιμοποιούν και για αποφυγή ατυχημάτων.
Σίγουρα μετράει και το λογισμικό.
Πάντως το σύστημα για να μένεις στο κέντρο της λωρίδας στο δικό μου, αν οι στροφές είναι απότομες τα χάνει. Πχ στις στροφές όταν βγαίνεις από Αττική Οδό προς Περιφερειακή Υμηττού με κατεύθυνση Αθήνα μέχρι τα 70-80 στρίβει σωστά μόνο του. Αν πας πιο γρήγορα δεν το μαζεύει. Και παρόμοια συμπεριφορά έχουν και άλλα αυτοκίνητα φίλων που το έχουμε συζητήσει (πχ Volvo).
Ερώτηση, μιας και το είχα απορία τις προάλλες.
Στο δικό σου, αν έχεις βάλει την ταχύτητα ψηλά, π.χ. στα 120, και έρθει κλειστή στροφή, το αμάξι θα κόψει για να στρίψει με ασφάλεια;