Αυτοκινητιστικά νέα

Το one pedal driving το σιχαινομαι με παθος, γιατι μου προκαλει ναυτια σε δευτερολεπτα. Ευτυχως το δικο μου εχει την δυνατοτητα να το απενεργοποιει και να συμπεριφερεται σαν κανονικο αυτοκινητο με τη διαφορα του οτι οταν πατας φρενο αυτοματα πρωτα κανει αναδραση και στο τελος μπαινουν τα φρενα (ουτε που καταλαβαινεις την διαφορα, ευτυχως).

Το one pedal συνηθιζεται παρα πολυ γρηγορα, οταν συνειδητοποιει ο οδηγος οτι δεν πρεπει να σηκωσει το ποδι τελειως απο το γκαζι, ωστε να φρεναρει. Αλλοι κατασκευαστες εχουν πολυ λιγοτερο ισχυρα regen ωστε να μην κακοφαινεται στους νεους χρηστες, συνηθως ομως αυτα δεν ειναι πραγματικα one pedal drive. Ιδανικα θα επρεπε οντως και η τεσλα να δινει στον χρηστη τη δυνατοτητα να επιλεξει την ισχυ του regen.
 
δεν νομιζω οτι χρειαζεται πολλη ωρα για να πει καποιος "set temperature twenty point five degrees"
Εχουμε ολοι μας smartphones, αρκετοι εχουμε και google home/homepods, εχουμε συνηθισει σε πολυ πιο πολυπλοκες εντολες που ανοιγοκλεινουμε φωτα, δημιουργουμε calendar events, αναβουμε θερμοσιφωνα/boiler, αλλαζουμε θερμοκρασια στον θερμοστατη, βαζουμε υπενθυμισεις, alarms κτλπ.
Δεν θέλει πολύ ώρα (αν σε ακούσει σωστά το αμάξι, αν έχεις καλή αγγλική προφορά, αν δεν έχει πολύ φασαρία, αν δώσεις σωστά την εντολή κλπ) αλλά δεν συγκρίνεται με το στιγμιαίο άγγιγμα ενός πλήκτρου.
Γενικά, μην ανακαλύπτουμε τον τροχό για βασικά πράγματα, όταν μάλιστα δεν υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο.
 
Το one pedal driving το σιχαινομαι με παθος, γιατι μου προκαλει ναυτια σε δευτερολεπτα. Ευτυχως το δικο μου εχει την δυνατοτητα να το απενεργοποιει και να συμπεριφερεται σαν κανονικο αυτοκινητο με τη διαφορα του οτι οταν πατας φρενο αυτοματα πρωτα κανει αναδραση και στο τελος μπαινουν τα φρενα (ουτε που καταλαβαινεις την διαφορα, ευτυχως).

στο ηλεκτρικό Ε12 Λ/Φ την καταλαβαίνεις δυστυχώς...
από την άλλη, το μικρότερο Ε9 είναι πολύ καλύτερο!
και δεν καταλαβαίνεις πότε μπαίνουν τα φρένα και έχει τα καλύτερα φρένα ever !!
λες και τα έφτιαξε άλλο εργοστάσιο....
 
Το one pedal συνηθιζεται παρα πολυ γρηγορα, οταν συνειδητοποιει ο οδηγος οτι δεν πρεπει να σηκωσει το ποδι τελειως απο το γκαζι, ωστε να φρεναρει. Αλλοι κατασκευαστες εχουν πολυ λιγοτερο ισχυρα regen ωστε να μην κακοφαινεται στους νεους χρηστες, συνηθως ομως αυτα δεν ειναι πραγματικα one pedal drive. Ιδανικα θα επρεπε οντως και η τεσλα να δινει στον χρηστη τη δυνατοτητα να επιλεξει την ισχυ του regen.
Μπορεί να συνηθίζεται, αλλά το βρίσκω τελείως εκνευριστικό και όπως σου είπα μου προκαλεί ναυτία.
 
επειδη προσφατα αναγκαστηκα να κανω τη μεταβαση απο κλασικο σε ηλεκτροκινητο, και δοκιμασα εκτενως τοσο το tesla s όσο και 1 ηλεκτροκινητο της vw

η Tesla ειναι σε αλλη πιστα οσον αφορα την ολη εμπειρια - καταλαβαινεις οτι ξεκινησαν το στησιμο απο την αρχη

περα απο την τεραστια οθοναρα που πλεον εχουν αντιγραψει ολοι - η υλοποιηση του one pedal driving που με το που σηκωνεις το ποδι σου απο το γκαζι ειναι σαν να πατας φρενο ειναι αυτο που προκαλει το μεγαλυτερο σοκ, ειδικα στην αρχη

στα vw υπαρχει και αυτο σαν επιλογη αλλά υπαρχει και η δυνατοτητα να τα οδηγεις σαν ενα κλασικο αυτοκινητο με αυτοματο κιβωτιο
ποιο σου εδωσε η εταιρεια σου τελικα; για να γραφεις "αναγκαστηκα" υποθετω οτι ειναι εταιρικη παροχη
 
είτε έχεις ξένο κόσμο μέσα. Γιατί να σε ακούνε άλλοι τι κάνεις; Δεν σας την δίνει στον εγκέφαλο αυτή η νοοτροπία;

Συμφωνώ 100%.

Ακόμα και στο σπίτι, όταν έχω κόσμο και θελω πχ να αναψω ενα φως, προτιμώ να το κάνω με το app παρα να το πω στην Alexa (όπως κάνω όταν ειμαι μόνος μου), το βρισκω γελοίο και άκομψο.
 
Συμφωνώ 100%.

Ακόμα και στο σπίτι, όταν έχω κόσμο και θελω πχ να αναψω ενα φως, προτιμώ να το κάνω με το app παρα να το πω στην Alexa (όπως κάνω όταν ειμαι μόνος μου), το βρισκω γελοίο και άκομψο.

Same here. Θα το κάνω μόνο όταν το κινητό είναι κάπου μακριά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Κι αυτό το βρίσκω άκυρο. Υπάρχουν φορές που δεν μπορείς να μιλήσεις στο αυτοκίνητο. Είτε επειδή μιλάς στο κινητο είτε έχεις ξένο κόσμο μέσα. Γιατί να σε ακούνε άλλοι τι κάνεις; Δεν σας την δίνει στον εγκέφαλο αυτή η νοοτροπία; Εμένα τρελά. Γι αυτό προσωπικά το βρίσκω ηλίθιο feature.
οχι
 
Δεν θέλει πολύ ώρα (αν σε ακούσει σωστά το αμάξι, αν έχεις καλή αγγλική προφορά, αν δεν έχει πολύ φασαρία, αν δώσεις σωστά την εντολή κλπ)


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ή κάτι τέτοιο
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
H τάση πάντως είναι να γυρίσουν πολλοί διακόπτες (ή εντολές) όπως εκείνοι του κλιματισμού σε φυσικά χειριστήρια.

Δεν είναι ακριβώς θέμα των ηλεκτρικών αυτό. Απλώς κάτι που η tesla το παραξήλωσε κάνοντας αντιεργονομικές πατάτες (είπαμε innovation αλλά όχι κι έτσι) κάτι η μόδα... ε, δεν άργησε να γίνει trend.

Η εργονομία και η όσο το δυνατό λιγότερη απαίτηση για δημιουργία muscle memory είναι must όταν οδηγείς. Το αμάξι σε κάποιο βαθμό το φοράς. Δεν γίνεται να θέλεις να βάλεις το χέρι στην τσέπη από το σακάκι για να βγάλεις το πορτοφόλι και να σου λένε κάντο με φωνητική εντολή.
Τα πάντα πρέπει να είναι προέκταση του χεριού σου και του εγκεφάλου σου σαν να είναι δεύτερη φύση.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and takisot
Συμφωνώ 100%.

Ακόμα και στο σπίτι, όταν έχω κόσμο και θελω πχ να αναψω ενα φως, προτιμώ να το κάνω με το app παρα να το πω στην Alexa (όπως κάνω όταν ειμαι μόνος μου), το βρισκω γελοίο και άκομψο.
Same here. Θα το κάνω μόνο όταν το κινητό είναι κάπου μακριά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μα τι εννοειτε με τα παραπανω ? Ετσι οπως πατε, θα βγαζετε και το Vision Pro δηλαδη, επειδη εχετε επισκεψεις.... ? Τσ τσ τσ .... κατι τετοια ελεγαν και για το notch, και για τα airpods και πλεον ειναι καθημερινοτητα, ετσι κι αλλοιως οδευουμε στο να συγχρωτιζομαστε μονο με το κινητο μας ακομα κι οταν ειμαστε εξω -ντεμεκ- με παρεα, το να μιλαμε σε συσκευες θα μας πειραξει ? :mad:

Τα παραπανω τα λενε αυτοι που δεν ξερουν καλα αγγλικα ως δικαιολογιες :cool::p:D
 
Συμφωνώ 100%.

Ακόμα και στο σπίτι, όταν έχω κόσμο και θελω πχ να αναψω ενα φως, προτιμώ να το κάνω με το app παρα να το πω στην Alexa (όπως κάνω όταν ειμαι μόνος μου), το βρισκω γελοίο και άκομψο.
Same here. Θα το κάνω μόνο όταν το κινητό είναι κάπου μακριά.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Εγώ πάλι έχω αρχίσει να τσατίζομαι με όλα αυτά τόσο που χρησιμοποιώ τον... (oh, mon Dieu!) διακόπτη.

Οι αυτοματισμοί μου αρέσουν, αλλά οι φωνητικές εντολές και οι χειροκίνητοι χειρισμοί από... το κινητό με εκνευρίζουν τα μάλα.
 
ποιο σου εδωσε η εταιρεια σου τελικα; για να γραφεις "αναγκαστηκα" υποθετω οτι ειναι εταιρικη παροχη
Όντως εταιρικό. Προτίμησα το ID7 από model Y.. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου
 
  • Like
Reactions: anderm
Υ.Γ. Φέρτε πίσω τα «χορταστικά» μηχανικά χειρόφρενα. 😇
Πες τα χρυσόστομε !!! :LOL:


Φέρτε μας πίσω τους μοχλούς πάσης φύσεως στα χειρόφρενα !!!

Να βλέπουμε την θέση τους και να είμαστε σίγουροι ότι έχουμε χειρόφρενο!! :LOL:

IMG_20250415_000857.jpg


Τι είναι αυτά τα κουμπιά που μας πασάρατε;;

IMG_20250415_002430.jpg

Να τρέμει η ψυχή σου,
- μπήκε τώρα ή θα κυνηγάω το όχημα σε κάνα κατήφορο;;; :LOL:

Είναι τόσο ανασφαλές το κουμπί (διακόπτης στην ουσία) , που ούτε την ένδειξη στο ταμπλώ δεν εμπιστεύομαι....


IMG_20250415_002438.jpg
 
Πες τα χρυσόστομε !!! :LOL:


Φέρτε μας πίσω τους μοχλούς πάσης φύσεως στα χειρόφρενα !!!

Να βλέπουμε την θέση τους και να είμαστε σίγουροι ότι έχουμε χειρόφρενο!! :LOL:




Τι είναι αυτά τα κουμπιά που μας πασάρατε;;



Να τρέμει η ψυχή σου,
- μπήκε τώρα ή θα κυνηγάω το όχημα σε κάνα κατήφορο;;; :LOL:

Είναι τόσο ανασφαλές το κουμπί (διακόπτης στην ουσία) , που ούτε την ένδειξη στο ταμπλώ δεν εμπιστεύομαι....

Έτσι!

Να μετράς πόσα δόντια της καστάνιας χρειάζεται για να πιάσει και να ξέρεις αν θέλει σφίξιμο ή όχι.
Και να ξέρεις ακριβώς πόσο δύναμη χρειάζεται να βάλεις ούτε υπερβολική ούτε λίγη. Άντε με τα φλώρικα κουμπιά! :ROFLMAO:
 
  • Haha
  • Like
Reactions: donk and vlad66
Όντως εταιρικό. Προτίμησα το ID7 από model Y.. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου
Πολύ καλά έκανες! Καλύτερο όχημα το id7! Το πρόβλημα του είναι η τιμή του, από τη στιγμή που είναι εταιρική παροχή και η τιμή δεν σε ενδιαφέρει, είναι εξαιρετική επιλογή.
Καλοτάξιδο! Στην εταιρεία θα υποθέσω ότι μπορείτε να φορτίσετε.