Βασικά το αντίθετο συμβαίνει. Το ηλεκτρικό είναι πιο οικονομικό τόσο σε αγορά, όσο και σε "καύσιμο" & συντήρηση. Ένα θέμα έχει, την αυτονομία αλλά και αυτό βελτιώνεται διαρκώς.Βασικά ακόμη καμία επαφή με ηλεκτρικό. Βενζινούλα εγγύηση και πάμε παρακάτω. Όταν αποφασίσουν να φέρουν σε λογικές τιμές ότι κουρδιστό (αυτοκίνητο ή μηχανάκι) να το ξανασυζητήσουμε.
Κανείς δεν μπορεί να μου βγάλει από το μυαλό την υπερτιμολόγηση που κάνουν στα ηλεκτρικά επειδή είναι της μόδας. Πως γινεται μια μπαταρία και 2-3 ρότορες να είναι ακριβότερα από ένα σκασμό σωλήνες σωληνάκια και όλα τα παραφερνάλια που έχει ένα θερμικό μόνο αυτοί το ξέρουν. Γιατί πλέον οθόνες αφής ,κάμερες , οθόνες tft , και διάφορα άλλα συμπράγκαλα υπάρχουν ήδη. Ειδικά στα μηχανάκια το έχουν παρακάνει.
Όσο για το περιβάλλον "που τους καίει και καλά" ας φτιάξουν τα βαριά πρώτα και μετά βλέπουμε για τα ιχ , καθώς είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης.
Στην αγορά να θυμάσαι ότι δεν υπάρχει τέλος ταξινόμησης, τρέχει ακόμα επιδότηση έως 10Κ, γλυτωνεις σήμα, αν έχεις εταιρικό περνάει το 150% της αξίας του ως δαπάνη, δεν έχεις φορολογία παροχής σε είδος έως 40Κ, δωρεάν πάρκινγκ στις πόλεις κλπ
Στο θέμα κατανάλωσης αν υπάρχει φορτιστής σπίτι, πληρώνεις περίπου το 1/4 του ότι θα πλήρωνες στο βενζινάδικο, ίσως και λιγότερο.
Στο service, έχεις να αλλάξεις ουσιαστικά ελάχιστα πράγματα όπως υγρό φρενών, ενώ ακόμα και τα τακάκια δεν φθιρονται πολύ λόγω ανάδρασης.
Όλα αυτά, χωρίς να μιλήσουμε για απουσία καυσαερίων, θορύβου και την πολύ ανώτερη οδηγική εμπειρία λόγω ροπής, χαμηλότερου κέντρου βάρους κλπ
Αν ζήσεις με ηλεκτρικό, δεν ξαναγυριζεις σε συμβατικό, επουδενί.