Αυτοκινητιστικά νέα

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Νομίζω πως βρήκαμε τον επόμενο Υπουργό Μεταφορών. Λίγα χλμ παρακάτω είχα παρόμοια φάση ευτυχώς χωρίς ατύχημα. Περίμενα σε φανάρι και με προσπέρασε τύπος ο οποίος ευτυχώς γλίτωσε στο τσακ το τρένο.
 
Τη γλίτωσε γιατί την έφαγε από την μεσαία κολώνα και πίσω και το τρένο είχε κόψει πάρα πολύ πριν τη διάβαση. Κλάσματα του δευτερολέπτου δηλαδή διαφοράς και θα ήταν one-way ticket.
 
  • Like
Reactions: koupa
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Νομίζω πως βρήκαμε τον επόμενο Υπουργό Μεταφορών. Λίγα χλμ παρακάτω είχα παρόμοια φάση ευτυχώς χωρίς ατύχημα. Περίμενα σε φανάρι και με προσπέρασε τύπος ο οποίος ευτυχώς γλίτωσε στο τσακ το τρένο.

Ο νέος ΚΟΚ έχω την εντύπωση ότι ορίζει εξαιρετικά αυστηρές ποινές για αυτά και καλώς.
 
  • Like
Reactions: Maestro and koupa
Ο νέος ΚΟΚ έχω την εντύπωση ότι ορίζει εξαιρετικά αυστηρές ποινές για αυτά και καλώς.

Αυτό σκεφτόμουν μόλις. Αφού γλιτώσαμε τα χειρότερα, θα έρθει καμιά λυπητερή για τις ζημιές στο τρένο και τη διάβαση, ή θα πούμε πάλι ότι εντάξει, δεν έγινε και τίποτα, ας πάμε παρακάτω.
 
  • Like
Reactions: koupa
Πέρα από τα δημοσιογραφικά κλισέ για άμορφη μάζα (ενώ ξεχωρίζεις μέχρι και ποιο μοντέλο αυτοκινήτου είναι) και ότι γλύτωσε από θαύμα, και γενικότητες με ευχολόγια, it's plain physics.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
.
 
Ο νέος ΚΟΚ έχω την εντύπωση ότι ορίζει εξαιρετικά αυστηρές ποινές για αυτά και καλώς.

Θα το ρίξω λίγο στην πλάκα και θα πω ότι ο ΚΟΚ σε τέτοιες περιπτώσεις είναι λειψός. Απλά τον πετάς στο κλουβί με τα λιοντάρια και τελειώνεις. Πραγματικά δεν ξέρω αν μπορεί να συνετιστεί με κάτι.

Στα σοβαρά τώρα θα πρέπει να αλλάξει πλήρως ο ΚΟΚ και γενικά οι νόμοι. Πρέπει κάποια στιγμή να δούμε και τις ρημάδες τις υποχρεώσεις μας απέναντι στο κράτος και τους συμπολίτες μας όπως ορίζονται στο Σύνταγμα. Δε γίνεται να κάνεις τέτοιες βλακείες και ουσιαστικά να μη σε ακουμπά τίποτα. ΟΚ θα του αφαιρέσουν το δίπλωμα. Ποιος θα τον ελέγξει ξανά; Όπως ο πιτσιρικάς στο Βόλο πριν μερικά 2-3 χρόνια που θέρισε μερικούς; Και αυτός χωρίς δίπλωμα ήταν.

Δε θέλω να γίνω ακραίος αλλά μήπως πρέπει να παρθούν λίγο πιο αυστηρά μέτρα; Δε γίνεται να χρωστάς σε τράπεζα και να σου παίρνει το σπίτι και εδώ να είσαι εν δυνάμει δολοφόνος και να είναι όλα ΟΚ.
 
Αυτό σκεφτόμουν μόλις. Αφού γλιτώσαμε τα χειρότερα, θα έρθει καμιά λυπητερή για τις ζημιές στο τρένο και τη διάβαση, ή θα πούμε πάλι ότι εντάξει, δεν έγινε και τίποτα, ας πάμε παρακάτω.

Εάν κινηθεί νομικά η ΓΑΙΑ-ΟΣΕ που της ανήκει το τραίνο ή ο ΟΣΕ για το δίκτυο. Να εκκινήσει διαδικασία χωρίς προσφυγή δεν νομίζω.

Εδώ επειδή ήταν φυλασσόμενη διάβαση, πρόκειται για πρόκληση ατυχήματος μετά από παραβίαση κόκκινου συν το ότι μπήκε στο αντίθετο ρεύμα.
Φυσιολογικά θα πάει αυτόφωρο, να δούμε τι θα κρίνει ο εισαγγελέας.
 
  • Like
Reactions: koupa
Αυτό σκεφτόμουν μόλις. Αφού γλιτώσαμε τα χειρότερα, θα έρθει καμιά λυπητερή για τις ζημιές στο τρένο και τη διάβαση, ή θα πούμε πάλι ότι εντάξει, δεν έγινε και τίποτα, ας πάμε παρακάτω.

Το πρόβλημα είναι ότι θα έρθει μεν η λυπητερή γι' αυτά, αλλά κοινωνικώς θα γίνει το ας πάμε παρακάτω, μέχρι το... επόμενο παρακάτω που θα είναι πανομοιότυπο.
Δεν είδες τη στιχομυθία των δημοσιογράφων; Μπορεί να είμαστε κουρασμένοι, ας προσέχουμε λίγο παραπάνω όταν είμαστε έτσι, άγιο είχε κλπ.

Έτσι θα πορευόμαστε.
 
Ελληνάρας κλασικός .

Σαν τον άλλο προχτές στη διάβαση της Κωνσταντινουπόλεως που έχει 2 ανθρώπους από κάθε πλευρά για να μη κολλάνε πάνω στις γραμμές , ο Ελληνάρας περνάει κ κολλάει πίσω από πούλμαν ...του φωνάζανε κάνε πίσω κ οι δύο , το τρένο να έρχεται κ να σφυράει συνέχεια , οι οδηγοί όλοι να του ρίχνουν καντήλια κ αυτός να λέει ...προλαβαίνω.
 
Η νοοτροπία θέλει γενιές για να αλλάξει.
Θυμάμαι ακόμη από όταν ήμουν πιτσιρίκι να βλέπω από το πίσω κάθισμα (που προφανώς δεν υπήρχε καν ζώνη ή καρεκλάκι και ελέω τρίπορτου απλά χόρευα σε όλο το πίσω κάθισμα) τύπους στο φανάρι στο κέντρο της Αθήνας να αδειάζουν το τασάκι στην άσφαλτο. Το τασάκι στην άσφαλτο ειδικά σε μεγαλούπολη έχει εκλείψει όπως και πια τα πολύ μικρά ειδικά σε αστικά κέντρα είναι σε καρεκλάκια (θέλουμε μια γενιά ακόμη για να είναι όλα μέχρι 150 cm σε καρεκλάκι).
Η πρώτη φορά που αναγκάστηκα να πάω με 30 γιατί θα σκότωνα άνθρωπο ήταν στη Νίκαια στη Γαλλία το 2006. Το είχα βρει πολύ δύσκολο να πηγαίνω με πρώτη συνεχώς μιας και είχε διαβάσεις πεζών κάθε 30 μέτρα. Τώρα έχει γίνει πιο εύκολο από ποτέ. Ποτέ δεν πήγαινα έτσι και αλλιώς πάνω από 50 σε μικρούς δρόμους της Αθήνας αλλά το 30 χωρίς τον limiter είναι δύσκολο. Με τον limiter είναι παιχνιδάκι και κάθε αυτοκίνητο 5ετίας το έχει.
Επίσης οι μελέτες των συγκοινωνιολόγων για μείωση του χρόνου διαδρομής μέσω μείωσης των ορίων έχει νόημα όταν λαμβάνουμε υπόψη και τα φανάρια. Όταν ήμουν στρατό ξεκίναγα περίπου 5 το πρωί να πάω στρατόπεδο από Αγία Παρασκευή μέχρι το Γουδί και αν πήγαινα με 55 κμ από το πρώτο φανάρι μετά το Σταυρό που έμπαινα Μεσογείων μέχρι και το φανάρι για να στρίψω Κατεχάκη δεν με έπιανε κανένα κόκκινο. Αν πήγαινα πιο γρήγορα απλά περίμενα σταματημένος σε φανάρια.
 
  • Like
Reactions: koupa
Αν και θυμάμαι πριν κάποια χρόνια να διαβάζω κάτι για αυτό, βλέπω τώρα ότι μια αμερικάνικη εταιρία προσφέρει aftermarket "self-driving" module με κόστος 1000 δολάρια και made in the USA.
Προσφέρουν:
- Adaptive cruise control
- Lane centering
- Lane changing
- Dashcam recording
- OTA updates
- 360o vision
Τα βασικά τα έχεις δωρεάν με την αγορά, και έχει συνδρομές σε σχέση με τις dashcam λειτουργικότητες.

Το έψαξα λίγο μήπως μπορούσα να το βάλω στο focus του 2013, αλλά δυστυχώς το focus υποστηρίζεται από το 2018 και μετά, ενώ λίγο που κοίταξα χρειάζεσαι αυτοκίνητο του 2015 και μετά. Είχα μια ελπίδα επειδή έχει ηλεκτρικό τιμόνι, αλλά δυστυχώς όχι.
Σε κάθε περίπτωση και μόνο adaptive cruise control να σου δίνει είναι πάρα πολύ καλό.
Α, είναι και open source.

Δείτε το παρακάτω βίντεο που δείχνει και περιορισμούς του συστήματος, οι περισσότεροι έχουν να κάνουν το πόσο μπορεί να στρίβει ένα αυτοκίνητο.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Συμπέρασμα.

Δεν νομίζω ότι είναι auto pilot σε καμία περίπτωση. Ίσως γίνει κάποτε. Αλλά και μόνο adaptive cruise control να σου δίνει και lane centering ήδη αξίζει τα λεφτά του για να επεκτείνεις τη ζωή ενός οχήματος με ένα νέο infotainment. Αν του συμπεριφερθείς σαν βοήθημα και όχι auto pilot είναι απλά απίστευτο σαν after market αξεσουάρ. Το αστείο είναι ότι μπορείς να το "υποβοηθήσεις" με πολύ δυνατότερο hardware στο χώρο αποσκευών.