Νομίζω πως βρήκαμε τον επόμενο Υπουργό Μεταφορών. Λίγα χλμ παρακάτω είχα παρόμοια φάση ευτυχώς χωρίς ατύχημα. Περίμενα σε φανάρι και με προσπέρασε τύπος ο οποίος ευτυχώς γλίτωσε στο τσακ το τρένο.
Ο νέος ΚΟΚ έχω την εντύπωση ότι ορίζει εξαιρετικά αυστηρές ποινές για αυτά και καλώς.
Ο νέος ΚΟΚ έχω την εντύπωση ότι ορίζει εξαιρετικά αυστηρές ποινές για αυτά και καλώς.
Αυτό σκεφτόμουν μόλις. Αφού γλιτώσαμε τα χειρότερα, θα έρθει καμιά λυπητερή για τις ζημιές στο τρένο και τη διάβαση, ή θα πούμε πάλι ότι εντάξει, δεν έγινε και τίποτα, ας πάμε παρακάτω.
Αυτό σκεφτόμουν μόλις. Αφού γλιτώσαμε τα χειρότερα, θα έρθει καμιά λυπητερή για τις ζημιές στο τρένο και τη διάβαση, ή θα πούμε πάλι ότι εντάξει, δεν έγινε και τίποτα, ας πάμε παρακάτω.
Τροχαίο είναι, αστική ευθύνη έχει, θα τον καλύψει η ασφάλεια.Εάν κινηθεί νομικά η ΓΑΙΑ-ΟΣΕ που της ανήκει το τραίνο ή ο ΟΣΕ για το δίκτυο. Να εκκινήσει διαδικασία χωρίς προσφυγή δεν νομίζω.
Εδώ επειδή ήταν φυλασσόμενη διάβαση, πρόκειται για πρόκληση ατυχήματος μετά από παραβίαση κόκκινου συν το ότι μπήκε στο αντίθετο ρεύμα.
Φυσιολογικά θα πάει αυτόφωρο, να δούμε τι θα κρίνει ο εισαγγελέας.
Κρατάω μικρό καλάθι για τα τεστ της ADAC όταν αφορούν αυτοκίνητα της Volkswagen. Να υπενθυμίσω το σκάνδαλο του 2014![]()
VW ID.3 im Dauertest: Wie schlägt sich das Elektroauto nach 160.000 km?
Das Elektroauto aus Wolfsburg beweist sich als echter Langstreckenläufer.www.adac.de
Να και κάτι που έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Έκανε το ADAC δοκιμή 160.000 χιλιομέτρων με το ID3 και διαπίστωσε πως το state of health της μπαταρίας μετά από τα 160k χλμ έφτασε στο 91%. Σε 4 χρόνια 160.000 χλμ είναι χρήση ταξί πρακτικά.
Φτιάξε το λινκ Κωστή.Κρατάω μικρό καλάθι για τα τεστ της ADAC όταν αφορούν αυτοκίνητα της Volkswagen. Να υπενθυμίσω το σκάνδαλο του 2014https://www.spiegel.de/auto/aktuell/adac-skandal-gelber-engel-schon-seit-jahren-manipuliert-a-953944.html
Σωστά, το μεγαλύτερο μέρος του degradation έχει αποδειχθεί από αρκετές έρευνες πως είναι η ηλικία και όχι οι κύκλοι. Αν και οι NMC μπαταρίες σε μελέτες επιταγχυνόμενης γήρανσης φτάνουν τους 1000-1200 κύκλους, σε νορμάλ χρήση είναι πολύ πιθανό να ξεπεράσουν τους 2000 κύκλους. Για μια μπαταρία 82KWh σαν αυτή του ID3 Pro S και με μέση κατανάλωση (χωρίς το regen) περίπου στις 24 KWh/100km, οι 1200 κύκλοι αντιστοιχούν σε 410.000 km ενώ οι 2000 κύκλοι σε 680.000 km. Ασχέτως όμως πόσα km θα κάνει το όχημα, στα 10 χρόνια ζωής είναι πολύ πιθανό να έχει πέσει κάτω από το 80% SoH. Στα 15 χρόνια πιθανότατα θα είναι προς το τέλος της ζωής της - μετά το 70% SoH το τέλος είναι πολύ κοντά - δε θα φτάσει 60-50 κτλ.Τα 160 χιλ.χιλ. σε 15 χρόνια όμως τι health θα είχε;
Αυτη είναι η φυσιολογική φθορά.
Δεν είναι έτσι, θα μπορείς να επισκευάσεις τη μπαταρία ή να βάλεις μία τελείως καινούρια after market - τουλάχιστον για τα best selling μοντέλα.Ε μα τώρα πήγαν κι έκαναν τεστ στα 4 χρόνια;
Θα πέσει κλάμα (το χω ξαναγράψει) με τον ελληνικό μέσο όρο κατοχής αυτοκινήτου.
Ξεχάστε τις εικοσαετίες.
Και αναγκαστική αγορα ηλεκτρικού και αναγκαστική αλλαγή μετά.
Double score οι Βρυξέλλες.
Ο ξένος ως γνωστόν δεν έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα αλλαγής αυτοκινήτου. Το αγγούρι θα μπει σε μας (one more time).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.