Ποιος είναι αυτός ο τυχερός που χάνει μόνο 2 ημέρες τον χρόνο στο μποτιλιάρισμα;
Εγώ που πάω με τα πόδια στη δουλειά.
Ποιος είναι αυτός ο τυχερός που χάνει μόνο 2 ημέρες τον χρόνο στο μποτιλιάρισμα;
Και εγώ, 2 μέρες πάω στην δουλειά την εβδομάδα, 10-15 λεπτά απόσταση με το αυτοκίνητο max και αυτό όσο κίνηση και να έχει. H σύζυγος δε πάει με τα πόδια! Την θέλω την ζωή μου, αν ήμουν στον δρόμο 2-3 ώρες κάθε μέρα που κάνουν κάποιοι ή θα μετακόμιζα (όπως έχουν κάνει κάποιοι συνάδελφοί μου για να είναι κοντά στην δουλειά) ή θα άλλαζα δουλειά..Εγώ που πάω με τα πόδια στη δουλειά.
Όποιος έχει και δίτροχο, εκτος από αυτοκίνητο!Ποιος είναι αυτός ο τυχερός που χάνει μόνο 2 ημέρες τον χρόνο στο μποτιλιάρισμα;
![]()
Έρευνα: Δεν μας χωράει πια η Αθήνα - 6 εκατ. τα αυτοκίνητα, 2 εκατ. αντέχουν οι δρόμοι
Σε δοκιμασία οι υποδομές λόγω ανάπτυξης και τουρισμού - 4,5 εκατ. οι κάτοικοι και 9 εκατ. οι τουρίστες - Χάνουμε 2 ημέρες στο μποτιλιάρισμα κάθε χρόνο, λείπουν 340.000 πάρκινγκ - Διεκδικούμε κάθε νεόκτιστο σπίτι με άλλους 999, λείπουν 30.000 προς ενοικίασηwww.protothema.gr
Τι εννοείς;Όποιος έχει δίτροχο αν οδηγούσε σωστά (δηλαδή ακολουθούσε τον Κ.Ο.Κ) θα έκανε παρόμοιο χρόνο με τους τετράτροχους.
Όποια κυβέρνηση έκανε κάτι τέτοιο δεν θα ξαναέβγαινε ποτέ κυβέρνηση.
Αν το μέτρο απέδιδε μια χαρά θα ξαναέβγαινε. Αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα απέδιδεΌποια κυβέρνηση έκανε κάτι τέτοιο δεν θα ξαναέβγαινε ποτέ κυβέρνηση.
Τι εννοείς;
Μια χαρά θα ξαναέβγαινε.
Τις ώρες αιχμής απαγόρευση κυκλοφορίας Ι.Χ στους κύριους οδικούς άξονες εφ όσον μεταφερουν μόνο ένα άτομο.
Έχει και MMM, επομένως δεν πρόκειται για απαγόρευση καθολική.
Αυτό που προτείνεις είναι τόσο ακραίο που δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ πουθενά.
Καταλαβαίνω το να υπάρχουν τα λεγόμενα car pool lanes - τα έχουν οι Αμερικάνοι εδώ και δεκαετίες - όπου για να μπορείς να μπεις να πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά υπάρχουν πάντα και άλλες λωρίδες όπου κυκλοφορεί όποιος θέλει (με πιο αργούς ρυθμούς όμως, λόγω κίνησης).
Ενώ τα αυτοκίνητα, με τον τετραπλάσιο όγκο, δεν βγαίνουν μπροστά στο φανάρι. Εννοώ σε φανάρι μιας λωρίδας.Εννοώ ότι ο μόνος λόγος που τα δίκυκλα κινούνται πιο γρήγορα από τα τετράτροχα στην κίνηση είναι ότι ξεσκίζονται στην παράβαση.
Το να βγαίνουν τα δίκυκλα μπροστά στο φανάρι, λ.χ., είναι εντελώς παράνομο, αλλά και εντελώς συνηθισμένο.
Το να κινούνται κυριολεκτικά πάνω στη διαχωριστική λωρίδα, το ίδιο.
Αν κρατούσαν τη λωρίδα τους όπως ορίζει ο ΚΟΚ θα κινούνταν ακριβώς με την ίδια ταχύτητα που κινούνται και τα τετράτροχα.
Θα συμφωνήσω ότι δεν είναι όλοι οι δικυκλιστές ίδιοι, αλλά αν πρέπει να μιλήσουμε με ποσοστά, ούτε ένα 5% δεν οδηγούν πραγματικά σωστά, γιατί αν οδηγούσαν σωστά θα ακύρωναν το πιο βασικό πλεονέκτημα του δίκυκλου.Ενώ τα αυτοκίνητα, με τον τετραπλάσιο όγκο, δεν βγαίνουν μπροστά στο φανάρι. Εννοώ σε φανάρι μιας λωρίδας.
Πάνω στην λωρίδα δεν κυκλοφορούν όλα τα δίκυκλα. Προσπερνούν και ξαναμπαίνουν, όπως κάνουν και πάμπολλα αυτοκίνητα.
Εξισώνεις τους κάγκουρες με τους σωστούς δίτροχους οδηγούς. Μην ξεχνάς ότι κάγκουρες υπάρχουν και τετράτροχοι οδηγοί.
Πολύ μένος εναντίον των δίτροχων, πάντως...
Προσωπικά διαχωρίζω τους οδηγούς, σε σωστούς και μη.
Ακραίο δύο ωρίτσες το πρωί και δύο το απόγευμα στους κύριους οδικούς άξονες;
Άλλωστε θα πρόκειται για τα Ι.Χ. οχήματα που έχουν μόνο έναν επιβάτη.
Βασικά ευτυχώς που τα δίτροχα κινούνται έτσι. Σκεφτείτε να έπιαναν τον χώρο ενός αυτοκινήτου με έναν οδηγό... . Θα διπλασιάζατε τους χρόνους μποτιλιαρίσματος αμέσως.
Εγώ οδηγώ και αυτοκίνητο και σκούτερ και ποδήλατο στην πόλη και παίρνω και ΜΜΜ. Συνεπώς τα έχω δει όλα από όλες τις πλευρές και έχω να πω, μακάρι να είχαν όλοι δίτροχα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.