Αυτοκινητιστικά νέα

Εγώ που πάω με τα πόδια στη δουλειά.
Και εγώ, 2 μέρες πάω στην δουλειά την εβδομάδα, 10-15 λεπτά απόσταση με το αυτοκίνητο max και αυτό όσο κίνηση και να έχει. H σύζυγος δε πάει με τα πόδια! Την θέλω την ζωή μου, αν ήμουν στον δρόμο 2-3 ώρες κάθε μέρα που κάνουν κάποιοι ή θα μετακόμιζα (όπως έχουν κάνει κάποιοι συνάδελφοί μου για να είναι κοντά στην δουλειά) ή θα άλλαζα δουλειά..
 
Κάποτε που δούλευα Περιστέρι, την απόσταση Νέα Ιωνία - Περιστέρι την έκανα σε 45 λεπτά (αντί για τα 15 που είναι κανονικά)
Την εβδομάδα της πρωτομαγιάς που κλείνει η Φιλαδέλφεια είχα κάνει και μιάμιση ώρα.
Κατά μέσο όρο λοιπόν, για μία τέτοια απόσταση (της τάξης των 10 χιλιομέτρων) έχανα μία ώρα την ημέρα σε μποτιλιάρισμα.
Άρα, με 250 εργάσιμες το χρόνο, μιλάμε για κάπου 10 24άωρα.

Αυτές οι ώρες μόνο από τη δουλειά, χωρίς καμία άλλη μετακίνηση. Και δεν νομίζω ότι είμαι και από τους extreme.
 
  • Like
Reactions: karamela

Ενώ εσείς ασχολείστε με την κίνηση, εγώ βλέπω ότι μέσα από μια πρόταση βγαίνει το συμπέρασμα ότι έχεις εγγυημένο εισόδημα όταν:
-νοικιάζεις πάρκινγκ
-νοικιάζεις ακίνητα
-νοικιάζεις τουριστικά καταλύματα.
 
Πάντως αφού δεν λύνεται άμεσα γιατί θα αργήσουν οι επεκτάσεις του μετρό, και από τροχονόμους όσο έχετε δει εσείς άλλο τόσο έχω δει κι εγώ, ένα μερικό lockdown των I.X. ίσως να ήταν η λύση. Για όσα κινούνται στους κύριες οδικές λεωφόρους και έχουν ένα άτομο μόνο μέσα.
 
Όποια κυβέρνηση έκανε κάτι τέτοιο δεν θα ξαναέβγαινε ποτέ κυβέρνηση.

Μια χαρά θα ξαναέβγαινε.

Τις ώρες αιχμής απαγόρευση κυκλοφορίας Ι.Χ στους κύριους οδικούς άξονες εφ όσον μεταφερουν μόνο ένα άτομο.
Έχει και MMM, επομένως δεν πρόκειται για απαγόρευση καθολική.
 
Εάν μπορούσες να μεταβείς στο μεγαλύτερο ποσοστό του λεκανοπεδίου με δύο μέσα ΜΜΜ, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Από μόνη της η κίνηση θα μειωνόταν. Τώρα που θέλεις τρία ΜΜΜ, είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις ανταπόκριση έως αδύνατον και στα τρία.
Σε συνδυασμό με την όλο και αυξανόμενη τάση να μειώνονται τα δρομολόγια (λόγω έλλειψης οδηγών) σημαίνει παράλληλα και σαρδελοποίηση των επιβατών εντός τους, το οποίο επίσης έχει να κάνει με τον κυκλοφοριακό φόρτο γιατί πολλοί προτιμούν να καθυστερήσουν στην κίνηση με το αυτοκίνητό τους παρά να είναι σαν σαρδέλες.

Το μόνο θετικό στην όλη υπόθεση είναι ότι έχει μειωθεί δραματικά η εισιτηριοδιαφυγή. Νομίζω ότι το tap2ride έχει βοηθήσει πολύ σε αυτό και δείχνει ότι τελικώς όσοι δεν χτυπούσαν εισιτήριο το έκαναν κυρίως γιατί δεν έβρισκαν εισιτήριο.
Η τελευταία πληροφορία για τη μείωση είναι από ελεγκτές εισιτηρίων.
 
Τι εννοείς;

Εννοώ ότι ο μόνος λόγος που τα δίκυκλα κινούνται πιο γρήγορα από τα τετράτροχα στην κίνηση είναι ότι ξεσκίζονται στην παράβαση.

Το να βγαίνουν τα δίκυκλα μπροστά στο φανάρι, λ.χ., είναι εντελώς παράνομο, αλλά και εντελώς συνηθισμένο.

Το να κινούνται κυριολεκτικά πάνω στη διαχωριστική λωρίδα, το ίδιο.

Αν κρατούσαν τη λωρίδα τους όπως ορίζει ο ΚΟΚ θα κινούνταν ακριβώς με την ίδια ταχύτητα που κινούνται και τα τετράτροχα.
 
Μια χαρά θα ξαναέβγαινε.

Τις ώρες αιχμής απαγόρευση κυκλοφορίας Ι.Χ στους κύριους οδικούς άξονες εφ όσον μεταφερουν μόνο ένα άτομο.
Έχει και MMM, επομένως δεν πρόκειται για απαγόρευση καθολική.

Αυτό που προτείνεις είναι τόσο ακραίο που δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ πουθενά.

Καταλαβαίνω το να υπάρχουν τα λεγόμενα car pool lanes - τα έχουν οι Αμερικάνοι εδώ και δεκαετίες - όπου για να μπορείς να μπεις να πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά υπάρχουν πάντα και άλλες λωρίδες όπου κυκλοφορεί όποιος θέλει (με πιο αργούς ρυθμούς όμως, λόγω κίνησης).
 
Αυτό που προτείνεις είναι τόσο ακραίο που δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ πουθενά.

Καταλαβαίνω το να υπάρχουν τα λεγόμενα car pool lanes - τα έχουν οι Αμερικάνοι εδώ και δεκαετίες - όπου για να μπορείς να μπεις να πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά υπάρχουν πάντα και άλλες λωρίδες όπου κυκλοφορεί όποιος θέλει (με πιο αργούς ρυθμούς όμως, λόγω κίνησης).

Ακραίο δύο ωρίτσες το πρωί και δύο το απόγευμα στους κύριους οδικούς άξονες;
Άλλωστε θα πρόκειται για τα Ι.Χ. οχήματα που έχουν μόνο έναν επιβάτη.
 
Εννοώ ότι ο μόνος λόγος που τα δίκυκλα κινούνται πιο γρήγορα από τα τετράτροχα στην κίνηση είναι ότι ξεσκίζονται στην παράβαση.

Το να βγαίνουν τα δίκυκλα μπροστά στο φανάρι, λ.χ., είναι εντελώς παράνομο, αλλά και εντελώς συνηθισμένο.

Το να κινούνται κυριολεκτικά πάνω στη διαχωριστική λωρίδα, το ίδιο.

Αν κρατούσαν τη λωρίδα τους όπως ορίζει ο ΚΟΚ θα κινούνταν ακριβώς με την ίδια ταχύτητα που κινούνται και τα τετράτροχα.
Ενώ τα αυτοκίνητα, με τον τετραπλάσιο όγκο, δεν βγαίνουν μπροστά στο φανάρι. Εννοώ σε φανάρι μιας λωρίδας.

Πάνω στην λωρίδα δεν κυκλοφορούν όλα τα δίκυκλα. Προσπερνούν και ξαναμπαίνουν, όπως κάνουν και πάμπολλα αυτοκίνητα.

Εξισώνεις τους κάγκουρες με τους σωστούς δίτροχους οδηγούς. Μην ξεχνάς ότι κάγκουρες υπάρχουν και τετράτροχοι οδηγοί.

Πολύ μένος εναντίον των δίτροχων, πάντως...
Προσωπικά διαχωρίζω τους οδηγούς, σε σωστούς και μη.
 
Βασικά ευτυχώς που τα δίτροχα κινούνται έτσι. Σκεφτείτε να έπιαναν τον χώρο ενός αυτοκινήτου με έναν οδηγό... . Θα διπλασιάζατε τους χρόνους μποτιλιαρίσματος αμέσως.

Εγώ οδηγώ και αυτοκίνητο και σκούτερ και ποδήλατο στην πόλη και παίρνω και ΜΜΜ. Συνεπώς τα έχω δει όλα από όλες τις πλευρές και έχω να πω, μακάρι να είχαν όλοι δίτροχα.
 
  • Like
Reactions: Skakinen and vlad66
Ενώ τα αυτοκίνητα, με τον τετραπλάσιο όγκο, δεν βγαίνουν μπροστά στο φανάρι. Εννοώ σε φανάρι μιας λωρίδας.

Πάνω στην λωρίδα δεν κυκλοφορούν όλα τα δίκυκλα. Προσπερνούν και ξαναμπαίνουν, όπως κάνουν και πάμπολλα αυτοκίνητα.

Εξισώνεις τους κάγκουρες με τους σωστούς δίτροχους οδηγούς. Μην ξεχνάς ότι κάγκουρες υπάρχουν και τετράτροχοι οδηγοί.

Πολύ μένος εναντίον των δίτροχων, πάντως...
Προσωπικά διαχωρίζω τους οδηγούς, σε σωστούς και μη.
Θα συμφωνήσω ότι δεν είναι όλοι οι δικυκλιστές ίδιοι, αλλά αν πρέπει να μιλήσουμε με ποσοστά, ούτε ένα 5% δεν οδηγούν πραγματικά σωστά, γιατί αν οδηγούσαν σωστά θα ακύρωναν το πιο βασικό πλεονέκτημα του δίκυκλου.

Εννοείται ότι και πολλά αυτοκίνητα οδηγούν από λάθος έως πραγματικά επικίνδυνα, αλλά το ποσοστό είναι εντελώς άλλο.
 
  • Like
Reactions: avpap
Ακραίο δύο ωρίτσες το πρωί και δύο το απόγευμα στους κύριους οδικούς άξονες;
Άλλωστε θα πρόκειται για τα Ι.Χ. οχήματα που έχουν μόνο έναν επιβάτη.

Εντελώς ακραίο, γιαυτό και δεν γίνεται πουθενά.
 
Βασικά ευτυχώς που τα δίτροχα κινούνται έτσι. Σκεφτείτε να έπιαναν τον χώρο ενός αυτοκινήτου με έναν οδηγό... . Θα διπλασιάζατε τους χρόνους μποτιλιαρίσματος αμέσως.

Εγώ οδηγώ και αυτοκίνητο και σκούτερ και ποδήλατο στην πόλη και παίρνω και ΜΜΜ. Συνεπώς τα έχω δει όλα από όλες τις πλευρές και έχω να πω, μακάρι να είχαν όλοι δίτροχα.

Η αλήθεια είναι ότι καταλαβαίνουμε πως θα ήταν η ζωή χωρίς δίτροχα που κινούνται όπως κινούνται στους δρόμους όταν βρέχει.

Είναι ο βασικότερος λόγος που η κίνηση εκτινάσσεται. Όλοι παίρνουν τα αμάξια.

Αλλά αυτό δεν κάνει την παράβαση μη-παράβαση.
 
  • Like
Reactions: avpap