Αυτοκινητιστικά νέα

Υ.Γ. Η κίνηση στους κύριους οδικούς άξονες όπου γίνονται τα μποτιλιαρίσματα είναι το πρόβλημα, όχι αν κάποιος δρόμος είναι τίγκα γιατί είναι ανοιχτά τα μαγαζιά, ή γιατί πηγαίνει ο άλλος τα παιδιά του στο σχολείο. Οφείλεται στη μετακίνηση από και προς τη δουλειά.
Αυτό είναι το τεράστιο πρόβλημα όχι τα άλλα, τα άλλα είναι μικρά. Και φυσικά σε αυτό ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό η πολύ μικρή κάλυψη με μετρό στο λεκανοπέδιο. Τι να φτουρήσουν τρεις γραμμές (βάζω και τον ΗΣΑΠ μέσα) σε ολόκληρο λεκανοπέδιο που μπορεί να το διασχίζεις για 30 χιλιόμετρα και να παραμένεις μέσα στον αστικό ιστό;

Θα μπορούσαμε να το ισχυριστούμε, έστω πως στο Παρίσι με τις 16 γραμμές, ο περιφερειακός είχε μια χαρά ροή, που δεν έχει.
Δεν έχω πάει σε μεγάλη πόλη που τις ώρες αιχμής το μετρό να μην είναι γεμάτο και το ίδιο γεμάτοι να είναι και οι δρόμοι της. Οι πόλεις που έχουν πιο χαλαρούς ρυθμούς, συμπτωματικά έχουν τον μισό πληθυσμό αυτού της Αθήνας.

Και όχι, δεν έχουμε κίνηση μόνο στους κύριους οδικούς άξονες. Έχουμε κίνηση παντού, 7 το πρωί με 9 το βράδυ.
 
Θα μπορούσαμε να το ισχυριστούμε, έστω πως στο Παρίσι με τις 16 γραμμές, ο περιφερειακός είχε μια χαρά ροή, που δεν έχει.
Δεν έχω πάει σε μεγάλη πόλη που τις ώρες αιχμής το μετρό να μην είναι γεμάτο και το ίδιο γεμάτοι να είναι και οι δρόμοι της. Οι πόλεις που έχουν πιο χαλαρούς ρυθμούς, συμπτωματικά έχουν τον μισό πληθυσμό αυτού της Αθήνας.

Και όχι, δεν έχουμε κίνηση μόνο στους κύριους οδικούς άξονες. Έχουμε κίνηση παντού, 7 το πρωί με 9 το βράδυ.
Πλέον η κίνηση στους δρόμους είναι απλά απελπισία. Μιλάμε όπως το είπες από το πρωί έως το βράδυ τα πάντα είναι πηγμένα. Εδώ στην Πεντέλη που είναι προάστιο πάω στην μητέρα μου και είναι και εκεί κολλημένα τα πάντα, ακόμα και Κυριακές….ειναι τόσο μαρτύριο πλέον που παίρνω αμάξι μόνο αν είναι απολύτως απαραίτητο και προσπαθώ όσο γίνεται να αποφεύγω άσκοπες μετακινησεις.
Και αυτό δεν είναι θέμα μόνο της Αθήνας, όπου έχω ταξιδέψει, και έχω πάει σε πάρα πολλές χώρες, όλες οι Πόλεις με το μέγεθος της Αθήνας και πάνω, γίνεται χαμός στους δρόμους και στα ΜΜΜ από κόσμο και κίνηση…δεν μιλάω καν για Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Χονγκ Κονγκ κλπ. Που έχω ταξιδέψει και μου έπεσαν τα μαλλιά από την κίνηση στους δρόμους.
 
Η πρωινή κίνηση στην Αθήνα θα μειωνόταν στο μισό αν έκλειναν οι διάφοροι Γρηγόρηδες (και όλα τα αντίστοιχα, προφανώς). Είναι αδιανόητο το τι συμβαίνει κάθε πρωί με τριπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα για +-100μ από κάθε τέτοιο μαγαζί με ουρές για να πάρουν σαν πρεζάκια ένα φρεντάκι. Κι εγώ μαζί βέβαια, αλλά εγώ τουλάχιστον είμαι διακοπές :P. Αν ήταν να το αντιμετωπίζω αυτό στην καθημερινότητά μου θα είχα τρελαθεί, χίλιες φορές να αγόραζα από μια εσπρεσιέρα για σπίτι και γραφείο.
 
Last edited:
Μα το έγραψα αν αλλάζεις δουλειά συνεχώς πάω πάσο…αλλά οι περισσότεροι δεν αλλάζουν δουλειά συνεχώς…επίσης μια χαρά νοικιάζεις το σπίτι σου και με τα λεφτά που παίρνεις πας σε κοντινή περιοχή. Οι κουμπάροι μας με ωραίο σπίτι στο Παλιό Φάληρο, το νοικιάσαν και μετά λεφτά που παίρνουν από αυτό, νοίκιασαν σπίτι στο Μαρουσι που είναι οι δουλειές τους και πάνε πλέον με τα πόδια στην δουλειά. Βρήκαν την υγειά τους και την ψυχική τους ηρεμία και είναι και πιο πολλές ώρες πλέον κοντά στα παιδιά τους…Win Win κατάσταση. Δεν συζητώ καν πόσα χρήματα γλίτωσαν με βενζίνες, service αυτοκινήτου κλπ.

Το έγραψα ο μόνος λόγος να μην αλλάξεις σπίτι είναι αν αλλάζεις δουλειές σαν τα πουκάμισα ή μένεις ξέρω εγώ σε καμία φοβερή περιοχή με θέα θάλασσα, παραλίες κλπ. ή έχεις καμία βιλαρα και δεν θέλεις να την αποχωριστείς..

Επίσης όχι δεν θα πάρεις δουλειά που είναι στην άκρη του θεού, το να τρως 2-3 ώρες στον δρόμο για την δουλειά και άλλα 200-250 ευρώ καύσιμο τον μήνα, δεν είναι λύση, καλύτερα να βρεις κοντινή δουλειά και ας είναι χειρότερη με λιγότερα χρήματα, εκτός αν είναι η δουλειά της ζωής σου, οπότε πας κι αν βλέπεις μετά από ξέρω εγώ κανένα χρόνο ότι είναι σούπερ, μετακομίζεις εκεί κοντά….οπως και να έχει λύσεις υπάρχουν αν είμαστε ανοιχτόμυαλοι…το να οδηγείς αμάξι 2-3 ώρες μέσα στην Αθήνα κάθε μέρα είναι θέμα επιλογής και πάει στα όρια του μαζοχισμού για μένα.

Σιγά μην ξεσπιτωθουμε κι όλας επειδή δεν μπορούν να λύσουν το κυκλοφοριακό στην Αθήνα.
Μπορούμε βέβαια και να αλλάξουμε χώρα, αλλά είναι προτιμότερο να λυθεί το κυκλοφοριακό πρώτα.
 
Το να μένεις κοντά στη δουλειά σου είναι τεράστια υπόθεση. Όπως και το να μένεις κοντά σε μετρό, με την προϋπόθεση το μετρό να έχει parking, και λεωφορειακές γραμμές που να το εξυπηρετούν.

Οπότε, η επέκταση του μετρό (και η βελτίωση του φυσικά) είναι το Α και το Ω. Αλλά για ποια βελτίωση λέμε που ακόμα και σήμερα, 25 χρόνια σχεδόν μετά την έναρξη του, συνεχίζουν να κυκλοφορούν καλοκαιριάτικα τρένα χωρίς κλιματισμό.
 
Θα μπορούσαμε να το ισχυριστούμε, έστω πως στο Παρίσι με τις 16 γραμμές, ο περιφερειακός είχε μια χαρά ροή, που δεν έχει.
Δεν έχω πάει σε μεγάλη πόλη που τις ώρες αιχμής το μετρό να μην είναι γεμάτο και το ίδιο γεμάτοι να είναι και οι δρόμοι της. Οι πόλεις που έχουν πιο χαλαρούς ρυθμούς, συμπτωματικά έχουν τον μισό πληθυσμό αυτού της Αθήνας.

Και όχι, δεν έχουμε κίνηση μόνο στους κύριους οδικούς άξονες. Έχουμε κίνηση παντού, 7 το πρωί με 9 το βράδυ.

Είναι αστεία η κίνηση στους δρόμους που αναφέρεις σε σχέση με το μποτιλιάρισμα στους μεγάλους οδικούς άξονες.
Δεν λέω ότι δεν είναι πρόβλημα, πολλές φορές και για αυτήν ευθύνεται το μποτιλιάρισμα στους κεντρικούς άξονες.
Όμως για να γίνουν κατανοητά τα μεγέθη εγώ μιλάω για τους:
Κηφισίας, Μεσογείων, Ποσειδώνος, Κηφισός. Και την Αττική οδό πολλές φορές. Και κάποιους ακόμα που ξεχνάω αυτή τη στιγμή.
Δηλαδή αυτά που θα δείτε το πρωί να αναφέρονται στην τηλεόραση για να δείξουν την εικόνα της κίνησης στο λεκανοπέδιο.

Οι υπόλοιποι δρόμοι έχουν κίνηση σαφώς, αλλά δεν είναι της... μιάμισης ώρας για να πας από το ένα σημείο στο άλλο, όπως είναι οι κύριοι οδικοί άξονες.

Ειδικά το Παρίσι επεκτείνει την απαγόρευση αυτοκινήτων. Με ψηφοφορία των πολιτών παρακαλώ. Από κοντά και η Μαδρίτη.
Είναι αναπόφευκτο.
 
Τουλάχιστον στην δική μας ζωή μην περιμένετε σοβαρές αλλαγές. Ειδικα σ' αυτή την χώρα είναι γνωστό ότι τα έργα χρειάζονται δεκαετίες να γίνουν.
Μια ΑΜΕΣΗ λύση ανακούφισης θα ήταν ο δακτύλιος να γίνει με το τελευταίο νούμερο της πινακίδας για κάθε μέρα αντί μονα-ζυγα (με εξαίρεση βέβαια τα επαγγελματικά για να κινείται η αγορά).
Μου κάνει εντύπωση που δεν το έχουν κάνει τόσα χρόνια.

Θα μου πείτε θα κυκλοφορούμε 3 μέρες τον μήνα στο κέντρο; Ναι τρεις φορές τον μήνα..Γιατί όχι; Σας θυμίζω πόσο περίεργο είχε φανεί τότε που είχε πρώτο ξεκινήσει ο δακτύλιος. Συνήθεια είναι όλα.

Αααα και να υπάρχουν κάμερες σε κάθε είσοδο δακτυλίου για να στέλνουν κλήσεις. Είναι πολύ εύκολο να καταγραφεί η πινακίδα και αν το όχημα είναι επιβατικό ή επαγγελματικό. Η ubiquiti των 100 ευρώ διαχωριζει τον τύπο του οχήματος για πλάκα εδώ και χρόνια.
 
  • Like
Reactions: karamela
Σιγά μην ξεσπιτωθουμε κι όλας επειδή δεν μπορούν να λύσουν το κυκλοφοριακό στην Αθήνα.
Μπορούμε βέβαια και να αλλάξουμε χώρα, αλλά είναι προτιμότερο να λυθεί το κυκλοφοριακό πρώτα.
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα την Αθήνα Δεν πρόκειται να λυθεί, ίσως δεν συμφέρει και το κράτος που βγάζει ένα σκασμό λεφτά από την βενζίνη που ξοδεύεται κάθε μέρα στην Αθήνα. Οπότε είτε το παίρνει ο μέσος Αθηναιος απόφαση και ψάχνει λύσεις, είτε κάθεται και μυξοκλεγεται για τις 2-3 ώρες στον δρόμο. Μια χαρά μπορείς να αλλάξεις σπίτι όπως το έχουν κάνει ήδη γνωστοί μου και συνάδελφοι μου κι πάνω από μια φορά ο καθένας…αν δεν θες, καλή τύχη να τρως την ζωή σου πάνω στον Κηφισο ή να ρισκάρεις την ζωή σου πάνω σε ένα δίκυκλο.
 
  • Haha
Reactions: chocbhed
Τουλάχιστον στην δική μας ζωή μην περιμένετε σοβαρές αλλαγές. Ειδικα σ' αυτή την χώρα είναι γνωστό ότι τα έργα χρειάζονται δεκαετίες να γίνουν.
Μια ΑΜΕΣΗ λύση ανακούφισης θα ήταν ο δακτύλιος να γίνει με το τελευταίο νούμερο της πινακίδας για κάθε μέρα αντί μονα-ζυγα (με εξαίρεση βέβαια τα επαγγελματικά για να κινείται η αγορά).
Μου κάνει εντύπωση που δεν το έχουν κάνει τόσα χρόνια.

Θα μου πείτε θα κυκλοφορούμε 3 μέρες τον μήνα στο κέντρο; Ναι τρεις φορές τον μήνα..Γιατί όχι; Σας θυμίζω πόσο περίεργο είχε φανεί τότε που είχε πρώτο ξεκινήσει ο δακτύλιος. Συνήθεια είναι όλα.

Αααα και να υπάρχουν κάμερες σε κάθε είσοδο δακτυλίου για να στέλνουν κλήσεις. Είναι πολύ εύκολο να καταγραφεί η πινακίδα και αν το όχημα είναι επιβατικό ή επαγγελματικό. Η ubiquiti των 100 ευρώ διαχωριζει τον τύπο του οχήματος για πλάκα εδώ και χρόνια.
Το προβλημα είναι ότι κίνηση δεν έχουμε μόνο στο κέντρο, όλη η Αθήνα είναι πηγμένη, ακόμα και τα προάστια..Πεντέλη ή Πικερμι, περιοχές που κινούμε και γίνεται χαμός στους δρόμους.

Να σου πω ένα δραστικό μέτρο που θα τα λύσει όλα και το διάβασα σε κάποιο άρθρο;
Πρώτων κανένα αμάξι με ένα άτομο μέσα και δεύτερον αφού όλο είναι φακελομενα, όποιος δουλεύει σε απόσταση πάνω από 3 χλμ. Από το σπίτι που είναι δηλωμένο σαν κατοικία του, απαγόρευση χρήσης αυτοκινήτου να πάει στην δουλειά του, εκτός και αν πηγαίνουνε 2-3 άτομα μαζί και το μοιράζονται. Με αυτό τον τρόπο θα γεμίσουμε δίκυκλα, πατίνια, ποδήλατα κλπ. Θα μειωθεί η κίνηση, θα μειωθεί το καυσαέριο και θα γίνει πιο ανθρώπινη η Πόλη. Πλούσιες πόλεις της Ευρώπης όπως το Βερολίνο, Άμστερνταμ κλπ. Μια χαρά πάει ο κόσμος στις δουλειές του με τα ποδήλατα, γιατί όχι και εδώ, κάνε τους μισούς δρόμους της Αθήνας ποδηλατόδρομους και άσε τους άλλους να κάθονται με τις ώρες μέσα στα αυτοκίνητα…

Μεγάλοι δρόμοι στην Αθήνα όπως Κηφισός, Κηφισιας, Συγγρου, Μεσογειων, Βουλιαγμένη κλπ. Που έχουν πολλές λωρίδες, κόψε μια λωρίδα και βαλτη αποκλειστικά για ποδήλατα και άλλη μια για Λεωφορεία και άσε τους άλλους με τα αμάξια σε μια μόνο λωρίδα να πήζουν. Να δεις πως θα γεμίσουμε ποδήλατα ξαφνικά, τώρα και με τα ηλεκτρικά ποδήλατα ουσιαστικά αν είχαμε τέτοιο δίκτυο θα μπορούσαμε να διασχίσουμε την Αθήνα σχετικά εύκολα.

Πρέπει να μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο, άλλη λύση δεν υπάρχει, αν περιμένουμε ότι θα σωθούμε από μια εχτρα γραμμή μετρό που φτιάχνεται τώρα και θα φάει άλλη μια δεκαετία το λιγότερο για να ολοκληρωθεί, καλή τύχη….
 
Last edited:
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα την Αθήνα Δεν πρόκειται να λυθεί, ίσως δεν συμφέρει και το κράτος που βγάζει ένα σκασμό λεφτά από την βενζίνη .
Ακριβώς. Δύο είναι οι ιερές αγελάδες που "αρμεγονται" κατ'εξακολουθηση σ αυτή την χώρα: ακίνητα και αυτοκίνητα.
 
Ακριβώς. Δύο είναι οι ιερές αγελάδες που "αρμεγονται" κατ'εξακολουθηση σ αυτή την χώρα: ακίνητα και αυτοκίνητα.
Έτσι είναι, το θέμα είναι εσύ σαν άνθρωπος τι κάνεις; Κυριολεκτικά βαρέθηκα να ακούω σχεδόν τους πάντες έξω να λένε για το πόσο χρόνο τρώνε στην κίνηση….κανε κάτι για αυτό, βρες μια λύση όσο και αν σου φαίνεται κουλη όπως το να αλλάξεις σπίτι ή να μετακομίσεις σε πόλη της επαρχίας, στο εξωτερικό κλπ. Το Ελληνικό κράτος δεν πρόκειται να σε διευκολύνει και δεν πρόκειται να βρει λύση, η μπάλα λοιπόν είναι στα πόδια σου να κάνεις παιχνίδι και να αλλάξεις την ζωή σου, αρκεί να θες να το δεις και αρκεί να θες πράγματι να βελτιώσεις την ποιότητα της ζωής σου και να ξεβολευτεις, χωρίς να ψάχνεις δικαιολογίες.
 
  • Haha
Reactions: chocbhed
Για δείτε τι γίνεται στη Γλυφάδα όταν κλείνουν τα μαγαζιά; Θέλεις μισή ώρα για να βγεις στη Βουλιαγμένης.
Και γιατί γίνεται αυτό; Γιατί κανένας απ' όσους εργάζονται στην Γλυφάδα δεν μένει στην Γλυφάδα. Βασικά όσο πάνε και λιγότεροι μένουν στη Γλυφάδα, μπορεί κάποιος να δει την ερημιά όταν είναι κλειστά τα μαγαζιά. Είναι πιο άδεια απ' όταν πήγαινα στο γυμνάσιο!
Και τι φτάιει γι' αυτό; Ότι έχουν ακριβύνει τα σπίτια. Το Ellinikon (που επίσης δεν θα έχει μόνιμους κατοίκους) οδήγησε σε μια ωραία φούσκα τιμών και τις γύρω περιοχές. Επίσης αφού απορρόφησε όλους τους εργάτες για τις οικοδομές οδήγησε σε αύξηση των τιμών σε όλο το λεκανοπέδιο.
Όσο για τον δακτύλιο, θα είναι θετικό για την Αθήνα να καταργηθεί ο δακτύλιος. Τα μισά παλιά αυτοκίνητα που υπάρχουν μόνο και μόνο για τα μονά-ζυγά θα φύγουν από την κυκλοφορία. Αυτή τη στιγμή ο δακτύλιος απλώς μεταφέρει την κίνηση στους περιφερειακούς δρόμους. Θέλετε να το κάνετε σωστά για το περιβάλλον, όπως σε άλλες χώρες; Απαγόρευση κυκλοφορίας στο κέντρο σε ότι είναι κάτω από Euro4, ακόμα (να μην πω κυρίως) και στα επαγγελματικά.
 
Αυτο επιβεβαιωνει ακριβως αυτο που εχω πει (ισως κι εδω) στο παρελθον: Οτι η Αθηνα ειναι σαν μια σφηκοφωλια με διαρκως αυξανομενο πληθυσμο, χωρις αντιστοιχη χωροταξικη επεκταση της φωλιας.
 
Η πρωινή κίνηση στην Αθήνα θα μειωνόταν στο μισό αν έκλειναν οι διάφοροι Γρηγόρηδες (και όλα τα αντίστοιχα, προφανώς). Είναι αδιανόητο το τι συμβαίνει κάθε πρωί με τριπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα για +-100μ από κάθε τέτοιο μαγαζί με ουρές για να πάρουν σαν πρεζάκια ένα φρεντάκι. Κι εγώ μαζί βέβαια, αλλά εγώ τουλάχιστον είμαι διακοπές :P. Αν ήταν να το αντιμετωπίζω αυτό στην καθημερινότητά μου θα είχα τρελαθεί, χίλιες φορές να αγόραζα από μια εσπρεσιέρα για σπίτι και γραφείο.
Άλλο και αυτό το κουλο, οι μισοί και παραπάνω Έλληνες γκρινιάζουν για ακρίβεια, ότι δεν έχουν λεφτά κλπ. Και μετά πάνε με τα αμάξια και στήνονται ουρές για να πάρουν έναν καφέ απέξω…πόσο δύσκολο είναι όπως λες να πάρεις μια εσπρεσιερα στο σπίτι σου; Και χρόνο θα γλιτώνεις και χρήμα….για αυτό λέω, άξιοι της μοίρας μας είμαστε και κυριολεκτικά δεν λυπάμαι σχεδόν κανέναν, τα θέλουμε και τα τραβάμε.
 
  • Like
Reactions: DimAsi and avpap
Το προβλημα είναι ότι κίνηση δεν έχουμε μόνο στο κέντρο, όλη η Αθήνα είναι πηγμένη, ακόμα και τα προάστια..Πεντέλη ή Πικερμι, περιοχές που κινούμε και γίνεται χαμός στους δρόμους.

Να σου πω ένα δραστικό μέτρο που θα τα λύσει όλα και το διάβασα σε κάποιο άρθρο;
Πρώτων κανένα αμάξι με ένα άτομο μέσα και δεύτερον αφού όλο είναι φακελομενα, όποιος δουλεύει σε απόσταση πάνω από 3 χλμ. Από το σπίτι που είναι δηλωμένο σαν κατοικία του, απαγόρευση χρήσης αυτοκινήτου να πάει στην δουλειά του, εκτός και αν πηγαίνουνε 2-3 άτομα μαζί και το μοιράζονται. Με αυτό τον τρόπο θα γεμίσουμε δίκυκλα, πατίνια, ποδήλατα κλπ. Θα μειωθεί η κίνηση, θα μειωθεί το καυσαέριο και θα γίνει πιο ανθρώπινη η Πόλη. Πλούσιες πόλεις της Ευρώπης όπως το Βερολίνο, Άμστερνταμ κλπ. Μια χαρά πάει ο κόσμος στις δουλειές του με τα ποδήλατα, γιατί όχι και εδώ, κάνε τους μισούς δρόμους της Αθήνας ποδηλατόδρομους και άσε τους άλλους να κάθονται με τις ώρες μέσα στα αυτοκίνητα…

Μεγάλοι δρόμοι στην Αθήνα όπως Κηφισός, Κηφισιας, Συγγρου, Μεσογειων, Βουλιαγμένη κλπ. Που έχουν πολλές λωρίδες, κόψε μια λωρίδα και βαλτη αποκλειστικά για ποδήλατα και άλλη μια για Λεωφορεία και άσε τους άλλους με τα αμάξια σε μια μόνο λωρίδα να πήζουν. Να δεις πως θα γεμίσουμε ποδήλατα ξαφνικά, τώρα και με τα ηλεκτρικά ποδήλατα ουσιαστικά αν είχαμε τέτοιο δίκτυο θα μπορούσαμε να διασχίσουμε την Αθήνα σχετικά εύκολα.

Πρέπει να μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο, άλλη λύση δεν υπάρχει, αν περιμένουμε ότι θα σωθούμε από μια εχτρα γραμμή μετρό που φτιάχνεται τώρα και θα φάει άλλη μια δεκαετία το λιγότερο για να ολοκληρωθεί, καλή τύχη….

Άρα έρχεσαι στα λόγια μου κι στην πρόταση που έκανα. Εγώ την έκανα να είναι πιο ήπια, αλλά τέλος πάντων είναι κι αυτό μια παραλλαγή.

Απόλυτη προτεραιότητα πρέπει να δωθεί από δω και πέρα στα ΜΜΜ και τα εναλλακτικά μέσα μετακίνησης. Και όποιος θέλει να ταλαιπωρείται ας ταλαιπωρείται. Αλλά αν δεν δωθεί θα ταλαιπωρούμαστε όλοι. Φταίμε δεν φταίμε.

Η Αθήνα δεν είναι ιδανική για ποδήλατο βέβαια λόγω υψομετρικών διαφορών σε πολλά σημεία, αλλά δεν πειράζει. Άσκηση και υγεία.
 
Η πρωινή κίνηση στην Αθήνα θα μειωνόταν στο μισό αν έκλειναν οι διάφοροι Γρηγόρηδες (και όλα τα αντίστοιχα, προφανώς). Είναι αδιανόητο το τι συμβαίνει κάθε πρωί με τριπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα για +-100μ από κάθε τέτοιο μαγαζί με ουρές για να πάρουν σαν πρεζάκια ένα φρεντάκι. Κι εγώ μαζί βέβαια, αλλά εγώ τουλάχιστον είμαι διακοπές :P. Αν ήταν να το αντιμετωπίζω αυτό στην καθημερινότητά μου θα είχα τρελαθεί, χίλιες φορές να αγόραζα από μια εσπρεσιέρα για σπίτι και γραφείο.

δεν ξερω ποσο συνεισφερει πραγματικα στην κινηση (στα σημεια που υπαρχουν τα μαγαζια αυτα ομως, οντως γινεται χαμος), αλλα πραγματικα δεν καταλαβαινω τι χαρα προσφερει σε καποιον να παει με την τσιμπλα στο ματι, να παρει εναν καφε και να τον πιει στο αυτοκινητο ή (ακομα χειροτερα) να τον πιει μιση ωρα αργοτερα στη δουλεια. Δεν σχολιαζω καν το οικονομικο κομματι, που βεβαιως και αυτο ειναι υπαρκτο.
Καφε στο αυτοκινητο εχω παρει μονο σε ταξιδια/εκδρομες.
 
πραγματικα δεν καταλαβαινω τι χαρα προσφερει σε καποιον να παει με την τσιμπλα στο ματι, να παρει εναν καφε και να τον πιει στο αυτοκινητο ή (ακομα χειροτερα) να τον πιει μιση ωρα αργοτερα στη δουλεια.

Χάπι με το ξύπνημα. Καφέ πιο μετά υποχρεωτικά.
 
  • Like
Reactions: avpap
Χάπι με το ξύπνημα. Καφέ πιο μετά υποχρεωτικά.
ταλαιπωρια αυτη με τον θυρεοειδη (υποθετω). Αλλα κατι μου λεει οτι οσοι σταματουν στις καφετεριες για να παρουν καφε πακετο, δεν εχουν το ιδιο ζητημα με εσενα ;)
 
ταλαιπωρια αυτη με τον θυρεοειδη (υποθετω). Αλλα κατι μου λεει οτι οσοι σταματουν στις καφετεριες για να παρουν καφε πακετο, δεν εχουν το ιδιο ζητημα με εσενα ;)

Εγώ δεν διπλοπαρκάρω ποτέ, αλλά ούτε και είμαι τύπος που θα σταματήσει να πάρει καφέ. Στη δουλειά υποχρεωτικά.

Βέβαια εγώ είμαι και τύπος που προτιμά να πάει και δυο-τρία τετράγωνα πιο κάτω να βρει να παρκάρει προκειμένου να παρκάρει νόμιμα και να μην εμποδίζει, άλλα άλλο θέμα αυτό... .
 
Βέβαια εγώ είμαι και τύπος που προτιμά να πάει και δυο-τρία τετράγωνα πιο κάτω να βρει να παρκάρει προκειμένου να παρκάρει νόμιμα και να μην εμποδίζει, άλλα άλλο θέμα αυτό... .

αδερφη ψυχη!
Η πλακα ειναι οτι αυτο το φαινομενο ειναι φοβερα εντονο στην επαρχια. Εκει πραγματικα το βλεπω και γελαω. Βλεπεις να γινεται χαμος απο διπλοπαρκαρισμενα σε ενα διαστημα 50-100μ πανω στον δρομο του χωριου/κωμοπολης (εκει που ειναι τα μαγαζια) και πιο κατω ΤΙΠΟΤΑ.. ολα αδεια. :)
 
  • Like
Reactions: karamela