Υ.Γ. Η κίνηση στους κύριους οδικούς άξονες όπου γίνονται τα μποτιλιαρίσματα είναι το πρόβλημα, όχι αν κάποιος δρόμος είναι τίγκα γιατί είναι ανοιχτά τα μαγαζιά, ή γιατί πηγαίνει ο άλλος τα παιδιά του στο σχολείο. Οφείλεται στη μετακίνηση από και προς τη δουλειά.
Αυτό είναι το τεράστιο πρόβλημα όχι τα άλλα, τα άλλα είναι μικρά. Και φυσικά σε αυτό ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό η πολύ μικρή κάλυψη με μετρό στο λεκανοπέδιο. Τι να φτουρήσουν τρεις γραμμές (βάζω και τον ΗΣΑΠ μέσα) σε ολόκληρο λεκανοπέδιο που μπορεί να το διασχίζεις για 30 χιλιόμετρα και να παραμένεις μέσα στον αστικό ιστό;
Θα μπορούσαμε να το ισχυριστούμε, έστω πως στο Παρίσι με τις 16 γραμμές, ο περιφερειακός είχε μια χαρά ροή, που δεν έχει.
Δεν έχω πάει σε μεγάλη πόλη που τις ώρες αιχμής το μετρό να μην είναι γεμάτο και το ίδιο γεμάτοι να είναι και οι δρόμοι της. Οι πόλεις που έχουν πιο χαλαρούς ρυθμούς, συμπτωματικά έχουν τον μισό πληθυσμό αυτού της Αθήνας.
Και όχι, δεν έχουμε κίνηση μόνο στους κύριους οδικούς άξονες. Έχουμε κίνηση παντού, 7 το πρωί με 9 το βράδυ.