Διόδια

Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ΙΧ... απογειώνεται!

Κοίτα να δεις τι κάνει ο ανταγωνισμός. Η αγορά πάντα βρίσκει τον δρόμο της. Έτσι, στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, είναι ανταγωνιστικό το να παίρνεις αεροπλάνο αντί για αυτοκίνητο.
Ρε που πάμε ρε.

κανονικα το αυτοκινητο επρεπε να ανταγωνιζεται με το τρενο ειδικα για την διαδρομη αθηνα- θεσσαλονικη οπως συμβαινει σε ευρωπαικες χωρες και πολυ περισσοτερο για τα εμπορευματα!
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=107843

με αφορμη το παραπανω αρθρο που αναφερει για προβλεπομενες νεες αυξησεις.. δηλαδη οταν τελειωσει ολο το οδικο δικτυο ας πουμε αθηνα θεσσαλονικη με βασει της συμβασεις αν το εφαρμοσουν κατα γραμμα ποσο μπορει να παει συνολικα το κοστος αθηνα θεσσαλονικη? γιατι απο οσο καταλαβα..οι τιμες που μιλαμε σημερα και μας φαινονται υψηλες..δεν ειναι και οι τελικες!

Εάν διαβάσεις τις συμβάσεις, θα δεις ότι λίγο μπορούν να ανεβούν τα διόδια.
Εννοώ από άποψη τιμής βάσης, γιατί η άνοδος λόγω τιμαριθμικής αναπροσαρμογής και ανόδου ΦΠΑ είναι αυτονόητη.

Είναι τόσο αισχρές οι συμβάσεις που έδωσαν το δικαίωμα στους εργολάβους να εισπράττουν το 62,50% του τελικού διοδίου (αν πάρουμε το παράδειγμα της σύμβασης με την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) αμέσως από την ανάληψη δίχως να έχουν κάνει το παραμικρό, και το 80% του τελικού διοδίου δίχως να έχουν καν τελειώσει έστω το μισό (από άποψη κόστους και δυσκολίας) έργο.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εάν διαβάσεις τις συμβάσεις, θα δεις ότι λίγο μπορούν να ανεβούν τα διόδια.
Εννοώ από άποψη τιμής βάσης, γιατί η άνοδος λόγω τιμαριθμικής αναπροσαρμογής και ανόδου ΦΠΑ είναι αυτονόητη.

Είναι τόσο αισχρές οι συμβάσεις που έδωσαν το δικαίωμα στους εργολάβους να εισπράττουν το 62,50% του τελικού διοδίου (αν πάρουμε το παράδειγμα της σύμβασης με την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) αμέσως από την ανάληψη δίχως να έχουν κάνει το παραμικρό, και το 80% του τελικού διοδίου δίχως να έχουν καν τελειώσει έστω το μισό (από άποψη κόστους και δυσκολίας) έργο.

Ελάτε μετά να με πείσετε οτι κάνω λάθος που θα προτιμούσα τη ΜΟΜΑ (μόνη της όμως, χωρίς τη Χούντα εννοείται !!) αντί για το Μπόμπολα ...
Στην τελική την ΜΟΜΑ την έχω ήδη πληρώσει με τους φόρους μου, και τα όποια διόδια θα έμπαιναν εκ των υστέρων, θα πήγαιναν όλα στο Κράτος ! Και θα ήταν στο χέρι μου να ελέγξω το Κράτος (κανονικά είναι δικαίωμά μου μάλιστα, αλλά μην το τραβήξουμε ...) ώστε να καλομεταχειρισθεί τα εισπραχθέντα ...
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ελάτε μετά να με πείσετε οτι κάνω λάθος που θα προτιμούσα τη ΜΟΜΑ (μόνη της όμως, χωρίς τη Χούντα εννοείται !!) αντί για το Μπόμπολα ...

Έχει τόσο μεγάλη σημασία εάν ο αποφασίζων και διατάζων φοράει στολή ή κουστούμι; Εντάξει ξερονήσια δεν υπάρχουν (ακόμη), ούτε βασανιστήρια (στα χαρτιά τουλάχιστον), ο Θεοδωράκης ακούγεται πλέον ελεύθερα (αλλά προτιμούμε Πετρέλη), ας πιάσουμε μόνο τους τομείς της διοίκησης και του νομοθετικού έργου για σύγκριση.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Έχει τόσο μεγάλη σημασία εάν ο αποφασίζων και διατάζων φοράει στολή ή κουστούμι; Εντάξει ξερονήσια δεν υπάρχουν (ακόμη), ούτε βασανιστήρια (στα χαρτιά τουλάχιστον), ο Θεοδωράκης ακούγεται πλέον ελεύθερα (αλλά προτιμούμε Πετρέλη), ας πιάσουμε μόνο τους τομείς της διοίκησης και του νομοθετικού έργου για σύγκριση.

Τάσο, επειδή είσαι παρατηρητικός και το ξέρω, θα πρόσεξες ασφαλώς ότι δεν διευκρίνησα το είδος της Χούντας ;)
Και οι ένστολες και οι κουστουμαρισμένες, τα ίδια περιττώματα είναι, με άλλο περίβλημα...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

33% πανω ολα τα διοδια της "αυτοκινητοδρομος Αιγαιου". Προσεχως.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Σκανδαλώδεις υπερκοστολογήσεις των δημοσίων έργων κατά 90%

ΠΗΓΗ: Ελευθεροτυπία
Της ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΚΑΔΔΑ

Χρυσάφι πληρώνει τα δημόσια έργα ο Ελληνας φορολογούμενος. Συμπληρωματικές συμβάσεις και απευθείας αναθέσεις, κυρίως σε οδικά και λιμενικά έργα, αυξάνουν τουλάχιστον κατά 90% το κόστος τους. Τις υπερβάσεις δεν πληρώνουν τα κοινοτικά ταμεία, καθώς θεωρούνται αντικανονικές, και επιβαρύνουν τον κρατικό κορβανά εκτοξεύοντας έλλειμμα και χρέος.

Στο 90% υπολογίζεται η μέση «υπερκοστολόγηση» των έργων της προηγούμενης δεκαετίας, ενώ τουλάχιστον 8-10 χρόνια κάνει να ολοκληρωθεί ένα έργο αντί για 6 το μέγιστο με βάση τον αρχικό σχεδιασμό. Το πρόβλημα αφορά κυρίως οδικά και λιμενικά έργα υποδομής, μικρά και μεγάλα, και πλέον οδηγεί σε αδιέξοδο την κυβέρνηση.

Και τούτο διότι σύμφωνα με το αναθεωρημένο Μνημόνιο, που ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, η Ελλάδα καλείται να κόψει εκ νέου το 2012 το πρόγραμμα δημόσιων επενδύσεων στο εθνικό σκέλος του. Μόνο που είναι αυτό το οποίο «τροφοδοτεί» τις απευθείας αναθέσεις και τις συμβάσεις για να ολοκληρωθούν τα μεγάλα έργα υποδομής...


Σύμφωνα με στοιχεία τα οποία παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια ημερίδας των τεχνοκρατών του Δημοσίου που «τρέχουν» επί σειρά ετών τα κοινοτικά προγράμματα στην Ελλάδα, δηλαδή των 1.200 υπαλλήλων της ΜΟΔ Α.Ε., οι υπερβάσεις προϋπολογισμού, οι συμπληρωματικές συμβάσεις και οι απευθείας αναθέσεις δεν καλύπτονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ετσι βαρύνουν εξ ολοκλήρου το εθνικό σκέλος του ΠΔΕ.

Πώς προκύπτει η τεράστια αυτή «τρύπα»: σύμφωνα με μελέτη, που παρουσίασαν αρμόδια στελέχη, για ένα έργο αξίας 1.000.000 ευρώ που χρηματοδοτείται κατά 50% από την Ε.Ε., πρώτα πληρώνει το Δημόσιο το σύνολο του ποσού, δίνει τα τιμολόγια στις Βρυξέλλες και μετά λαμβάνει πίσω τα 500.000 ευρώ από τα κοινοτικά ταμεία.

Στην πράξη όμως, μετά την πρώτη σύμβαση, ακολουθούν συνεχείς παρατάσεις και υπερβάσεις που, όπως ειπώθηκε, δεν καλύπτονται από την Ε.Ε., καθώς «ανατίθενται σε αναδόχους - εργολάβους με αδιαφανείς διαδικασίες ή κατάχρηση των διαδικασιών που προβλέπονται». Ετσι το κράτος δαπανά τελικά, ειδικά σε λιμενικά και οδικά έργα, στο προηγούμενο παράδειγμα, τα διπλάσια λεφτά, δηλαδή κατά μέσο όρο 2.000.000 ευρώ, τρεις φορές πιο πολλά από αυτά που θα πάρει από την Ε.Ε.

Μόνο 10% για απαλλοτριώσεις

Ειδική μνεία έγινε για το «υπέρογκο κόστος» των απαλλοτριώσεων, το οποίο καλύπτεται από το ΕΣΠΑ μόνο έως το 10% του κόστους του έργου, ποσοστό που πάντα στην πράξη «ξεπερνιέται κατά πολύ».

Ενας άλλος παράγοντας είναι οι συστηματικές υπερβάσεις χρόνου που ειδικά σε αυτοκινητόδρομους είναι στην καλύτερη περίπτωση 8-10 έτη, τη στιγμή που κάθε κοινοτικό πακέτο έχει μέγιστη διάρκεια 6 έτη. Μεγάλη ευθύνη για τις καθυστερήσεις έχουν οι καταγγελίες υποψήφιων αναδόχων για μη τήρηση των κανόνων κατά την ανάθεση (π.χ. τμήμα μετρό Χαϊδάρι - Πειραιάς) ή καταγγελίες στην Ε.Ε. και το ΣτΕ (λίμνη Καϊάφα στον οδικό άξονα Ελευσίνα - Τσακώνα).

Σημειώνεται ότι ανάλογα ευρήματα είχε πιστοποιήσει προ ετών και έρευνα της Ε.Ε. σε συγκεκριμένα έργα υποδομής ανά την Ευρώπη και βρήκε ότι οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι ήταν οι πιο ακριβοί πανευρωπαϊκά.

Στην ημερίδα παρουσιάστηκε η θέση του συλλόγου των εργαζομένων της ΜΟΔ για την ανάγκη αναδιοργάνωσης και ολοκλήρωσης του οργανωτικού μηχανισμού διαχείρισης έργων και προγραμμάτων του ΕΣΠΑ και του ΠΔΕ στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την επόμενη προγραμματική περίοδο 2014-2020. Οπως επισημάνθηκε, το περιοριστικό πλαίσιο που τίθεται πλέον λόγω Μνημονίου δεν επιτρέπει «τη διασπάθιση δημόσιων πόρων».

Προτείνεται η αναδιοργάνωση των υπηρεσιακών δομών και των λειτουργιών μεταξύ του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και των λοιπών υπουργείων και περιφερειών για να συγκροτηθεί σταθερή και ενιαία διοικητική δομή διαχείρισης και ελέγχου δημόσιων συμβάσεων και αναπτυξιακών προγραμμάτων. *
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ κκ. ΛΥΡΙΤΖΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΠΑΔΗΜΗTΡΙΟY.

Πανικός στις εταιρίες
Τρόμος στην κυβέρνηση
...Πολλή δουλειά για τα ΜΜΕ
(Ή πως λύνονται οι εξισώσεις:
1. Παράνομες συμβάσεις + άδικη έμμεση φορολογία υπέρ εταιριών =
πληρώστε διόδια
2. Καταρρέουν οι συμβάσεις + πρέπει να πληρώσει το κράτος τους ιδιώτες =
φταίει το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ)

Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατε μου Μπάμπη,

Παρακολουθώ τις τελευταίες μέρες την αγωνία σας να αποδείξετε πως το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, θα είναι υπεύθυνο για τη μη ολοκλήρωση των έργων στις εθνικές οδούς λόγω μεγάλων απωλειών εσόδων. Ειλικρινά συμμερίζομαι την αγωνία σας να αποδείξετε τα αναπόδεικτα. Θα μου επιτρέψετε να σας βοηθήσω.


Θέλω να σας θυμίσω ότι το μεγαλύτερο μέρος των δρόμων ήταν ήδη κατασκευασμένο. Το κόστος κατασκευής της Ιόνιας Οδού, που ανέλαβε η Νέα Οδός Α.Ε. να διεκπεραιώσει, ήταν 800.000.000 ευρώ και η συντήρηση της υπάρχουσας ΠΑΘΕ (τμήμα της Νέα Οδός Α.Ε.) 200.000.000 ευρώ (συντήρηση-ανακατασκευές).

Τα έργα της Ιόνιας Οδού έχουν ολοκληρωθεί κατά το 25%, άρα το κόστος που δαπανήθηκε είναι 200.000.000 ευρώ. Υπολογίζεται ότι έχουν δαπανηθεί τα 150 από τα 200.000.000 ευρώ για τη συντήρηση και τις ανακατασκευές.
Έχουν δοθεί στην εταιρεία, από το Δημόσιο 150.000.000 ευρώ.
Η είσπραξη των διοδίων υπολογίζεται 200.000.000 ευρώ.
Άρα μην κουράζεστε. Δεν υπάρχει θέμα χρηματοδότησης.
Υπάρχει το γνωστό: της ρεμούλας!

Θυμίζω επίσης ότι στις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων υπάρχουν ρήτρες και για τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Γιατί αγωνιάτε συνεχώς να προβάλλετε μονάχα τις υποχρεώσεις του κράτους προς τις εταιρίες και όχι εκείνες των εταιριών προς το κράτος;
Το κράτος έχει χρηματοδοτήσει με 150.000.000 ευρώ, τα οποία συμβατικά θα πρέπει να επιστραφούν, λόγω μη ολοκλήρωσης των έργων.

Επιπλέον θα πρέπει να καταβληθούν στο Δημόσιο ρήτρες για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των έργων ίσες προς 40.000.000 ευρώ.

Εσύ γλυκέ μου Μπάμπη, που αγωνιάς ιδιαίτερα για την λύση των οικονομικών μας προβλημάτων, πως σου διέφυγε το συγκεκριμένο έσοδο, που το κράτος αρνείται να εισπράξει;
Ακόμα κι αν είχε τηρηθεί η σύμβαση, την οποία έχουμε προσβάλει νομικά με σκοπό να την καταργήσουμε, το τέλος διοδίων θα έπρεπε να είναι στα μετωπικά διόδια των Αφιδνών 1.60 και όχι 2.05 ευρώ!

Όπως καλά ξέρεις υπήρξε μεγάλη αγωνία αν θα εισπραχθούν τα προβλεπόμενα έσοδα του έτους. Χρειάστηκε να θεωρηθούν όλοι οι Έλληνες πολίτες φοροφυγάδες και να εξαναγκαστούν με περαίωση ενώ θα μπορούσαν να εισπραχθούν πολύ απλά 190.000.000 ευρώ από τις ρήτρες τις σύμβασης για ασυνέπεια στις υποχρεώσεις της.

Ο κύριος Λαμπρόπουλος, πρώην υπάλληλος της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ (πρώην Γεν. Διευθυντής της Νέα Οδός Α.Ε.) και νυν Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και η κυρία Καλτσά, πρώην μέλος του Δ.Σ. της εταιρίας ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και νυν Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών (οι λύκοι που φυλάνε τα πρόβατα), θα μπορέσουν να σας το επιβεβαιώσουν αν ασκήσετε σοβαρά τα καθήκοντα δημοσιογραφίας σας.

Γλυκύτατε μου Μπάμπη,

δεν φταίει το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που δεν γίνονται τα έργα. Κοίτα λίγο πιο προσεκτικά. Το κράτος δεν έχει λεφτά να απαλλοτριώσει τα κομμάτια, που έχει αναλάβει για να προχωρήσουν και θέλουν, για να καλύψουν τις πομπές τους, να τα ρίξουν πάλι, που αλλού; Στους πολίτες! Αυτούς τους ίδιους ακριβώς, που τα φάγανε μαζί.

Δεν φταίει το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που το κράτος υπέγραψε ότι η ΔΕΗ θα υπογείωνε τις γραμμές της για να γίνει η Ιόνια Οδός, ξεχνώντας ότι τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού την είχε το ίδιο κάνει Α.Ε. και ως εκ τούτου, πολύ σωστά, δεν μπορούσε να αναλάβει τέτοιο κόστος προς χάριν των ιδιωτικών συμφερόντων της Νέα Οδός Α.Ε.

Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, μη μας φοβίζετε ότι ο ελληνικός λαός θα μείνει χωρίς δρόμους, λόγω του κινήματος των πολιτών που δεν πληρώνουν διόδια.

Δεν χρέωναν οι πολίτες τις 4πλάσιες τιμές από όλη την Ευρώπη στην κατασκευή των δρόμων επί μία και πλέον εικοσαετία.
Η χρήση των δρόμων, σας θυμίζω, πληρώνεται με τα τέλη κυκλοφορίας και τα τέλη καυσίμων!

Ο συμπαθέστατος κύριος Νασούλης, της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., δήλωσε σε ραδιόφωνο ότι η κύρια χρηματοδότηση των έργων είναι η είσπραξη των διοδίων!!!!!

Άθελά του δηλαδή, παραδέχτηκε ότι η εταιρία του, με μηδενικό κίνδυνο επένδυσης, ζητάει από τον χρήστη του δρόμου να χρηματοδοτήσει το έργο του και αυτός μετά να συνεχίσει να εισπράττει καθαρό έσοδο για τα επόμενα 30 περίπου χρόνια, χωρίς κανένα ρίσκο.

Ο χρήστης δηλαδή είναι συνέταιρος χωρίς όμως να έχει καμία αξίωση στα κέρδη, ούτε μετέπειτα όφελος με μείωση του τέλους των διοδίων.
Αντίθετα ο κύριος αυτός είπε (μας κάνει χάρη δηλαδή), πως μετά την αποπεράτωση των έργων, θα υπάρχει μόνο τιμαριθμική αύξηση των τελών!
Όπως ακριβώς και οι μισθοί των εργαζομένων ακολουθούν την τιμαριθμική αύξηση. Ασφαλώς κάνω χιούμορ...

Ο κύριος Μαγκριώτης, ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες απαιτούν το αντίτιμο των διελεύσεων των πολιτών, που δεν πληρώνουν!

Δεν ήξερα ότι οποιοσδήποτε ιδιώτης μπορεί να απαιτήσει από το Δημόσιο οφειλές πελατών του!

Μήπως ξέρετε που ακριβώς θα πρέπει να στείλω το λογαριασμό για τις καινούριες μου γόβες;

Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, λέτε πως η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έδωσε την άδεια να μας φωτογραφίζουν, ούτως ώστε να μας στέλνουν διαταγές πληρωμής, για να μπορέσουν οι εταιρείες να καλύψουν τα τεράστια διαφυγόντα κέρδη.
Κοιτάξτε καλύτερα τα χαρτιά σας: Δεν είναι “Άδεια”! Είναι “Γνωμάτευση” (απάντηση) σε ερώτηση του Υπουργείου.

Μην ξεχνάτε ότι ποτέ δεν αρνηθήκαμε να δώσουμε τα νούμερα των αυτοκινήτων μας και ειλικρινά σας λέμε, ότι μας αρέσουν οι φωτογραφίες. Έχουμε όλοι φωτογένεια.

Έχετε έστω και μία στιγμή σκεφτεί πως αν μας στείλουν να πληρώσουμε 2.05 ευρώ για 5χλμ. που συνήθως διανύουμε, πόσο διαβρωμένο δικαστή θα πρέπει να βρουν για να τους δικαιώσει;

Τι θα κάνουν οι καλοί σας φίλοι οι εργολάβοι τότε;
Θα καταρρεύσουν συλλογικά!

Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, ειλικρινά πιστεύετε να το τολμήσουν;

Ή θα κάνουν τους βλάκες και θα συνεχίσουν να τα παίρνουν από φοβισμένους περαστικούς και βέβαια, αν εσείς με αυτά που λέτε φοβίσετε κάποιους ακόμα, καλύτερο γι αυτούς. Θα εισπράττουν περισσότερα.
Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, καλέ μου Μπάμπη, πιστεύω ότι η βασιλεία της βλακείας τελειώνει και έρχεται η βασιλεία της αγανάκτησης γι αυτό θα πρέπει να προσαρμόσετε τη δουλειά σας απευθυνόμενοι όχι σε βλάκες αλλά σε αγανακτισμένους πολίτες.

Κάθε σπρώξιμο της μπάρας είναι ένα σπρώξιμο της γενικής αδικίας και καθολικής αηδίας που βιώνουμε καθημερινά.
Σ´ αυτή τη χώρα μάθαμε εδώ και αιώνες να λέμε ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ σε χειρότερες συνθήκες.

Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, όλοι ξέρουμε ότι πάνω στον πανικό τους οι εταιρείες και οι υπηρέτες τους των υπουργείων, δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και προσπαθούν απεγνωσμένα, εδώ και καιρό, να βρουν έννομη λύση εκ των υστέρων για να καλύψουν τα κενά τους.

Επειδή ζούμε σ´ αυτή τη χώρα, που μοναδικό στόχο έχει την εξάντληση των πολιτών της, που κατασκευάζει νόμους, τους ψηφίζει με τη μορφή του κατεπείγοντος (συνήθως τις νύχτες ή τα καλοκαίρια), δεν θα μας κάνει καμία εντύπωση αν γίνει κάτι τέτοιο και στην περίπτωση μας.

Ξέρουμε ότι οι συμβάσεις τους για την παραχώρηση των εθνικών μας δρόμων έχουν ήδη καταρρεύσει και προσπαθούν, με όχημα εσάς, να βρουν άλλοθι πως το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ είναι εκείνο, που φταίει για την κατάρρευση των συμβάσεων τους. Μεγάλη τιμή μας!

Αν πάλι προσπαθείτε να μας τρομοκρατήσετε, δυστυχώς έχετε αποτύχει.
Οι φωτογραφίες τους δεν μας τρομάζουν και όποιους νόμους και να κατασκευάσουν στα μέτρα τους, θα είμαστε απέναντί τους.

Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, θα πρέπει να πείτε στα αφεντικά σας, που τόσο προσπαθούν να μας πείσουν ότι είμαστε νέοι κομματικοποιημένοι και μάλιστα τσακωνόμαστε μεταξύ μας, ότι κάνουν λάθος:

Δεν είμαστε όλοι νέοι.
Δεν είμαστε κομματικοποιημένοι.
Δεν είμαστε από αυτούς που πήραν τις μίζες και κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
Δεν είμαστε από αυτούς που κατέστρεψαν την χώρα και ακόμα διδάσκουν οικονομία στα πανεπιστήμια με παχυλό μισθό.
Είμαστε από αυτούς που τους περικόπηκε ο μισθός μας, το δώρο μας, τα επιδόματά μας, που χειροτερεύει η ιατροφαρμακευτική μας περίθαλψη, η εκπαίδευση των παιδιών μας...

Είμαστε αυτοί που νιώθουμε ότι αυτό το κράτος, που περιθάλπει κλέφτες και ρίχνει χημικά σε συνταξιούχους, δεν είναι δυνατόν να φροντίσει το δίκιο μας...
Ναι Κράτος...διεκδικούμε το δίκιο μας μόνοι μας.
Δεν σε εμπιστευόμαστε και μας αποδεικνύεις συνεχώς, πως καλά κάνουμε.

Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, θα πρέπει να πείτε στα αφεντικά σας πως το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις, γιατί ο κόσμος σπρώχνοντας τη μπάρα στα διόδια, σπρώχνει από πάνω του την αδικία και εκτονώνει μέρος της καθημερινής του αγανάκτησής του για τις δικές τους και τις δικές σας πομπές.
Μην προσπαθείτε να αποδείξετε ότι μερικοί νέοι αριστεροί και ακροδεξιοί που τσακώνονται, είναι το κίνημα των διοδίων.

Το κίνημα των διοδίων είναι απλοί καθημερινοί άνθρωποι.
Το κίνημα των διοδίων το “δημιουργήσατε” εσείς!
Εσείς μας κάνατε να σπρώξουμε την μπάρα και τώρα σας διαβεβαιώνουμε ότι όσο και να προσπαθείτε να μας ρίξετε τα βάρη των άστοχων συμβάσεων και των επιλογών σας, όσο και να μας τρομοκρατείτε με πρόστιμα και διαταγές πληρωμών, είναι ήδη πολύ αργά.
Και θα το δείτε.

Φιλικά,
Ιωάννα Γερμανού
Κάτοικος Δήμου Ωρωπού (που παρεμπιπτόντως «φιλοξενεί» 8 σταθμούς διοδίων στο εσωτερικό του)
www.ekfrasi.net
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

33% πανω ολα τα διοδια της "αυτοκινητοδρομος Αιγαιου". Προσεχως.

Δεν μπορεί. Ακόμη και τελειωμένα να ήταν τα έργα, τόσο δεν πρόκειται να αυξηθούν. Βάσει των συμβάσεων εννοώ. Έστω των άδικων συμβάσεων παραχώρησης που επικύρωσε η βουλή μας (να τη χαιρόμαστε).
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν μπορεί. Ακόμη και τελειωμένα να ήταν τα έργα, τόσο δεν πρόκειται να αυξηθούν. Βάσει των συμβάσεων εννοώ. Έστω των άδικων συμβάσεων παραχώρησης που επικύρωσε η βουλή μας (να τη χαιρόμαστε).

http://www.eleftheria.gr/viewarticle.asp?aid=26740&pid=5&CategoryID=5 ειναι πρωτοσελιδο σημερα.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Επειδή θά πέσουν οι παπατζήδες και μάλιστα μέ μεγάλο θόρυβο κάνουν οσα χατήρια προλαβαίνουν ακόμα σέ οσους έχουν υποχρέωση.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Οι παπαριές που λέει ο Μαγκριώτης είναι Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ε-Σ. Ο τύπος είναι ο κλασσικός παπατζής πολιτικός που μας έχει φτάσει εδώ που είμαστε. Απίστευτος!!!!!

Αντί να πει την αλήθεια κάθεται και τα ρίχνει όλα στις συμβάσεις του 2007. Α ρε παπατζήδες...

Ακόμα και την τροπολογία που θα ενσωματώσει την παράβαση στον ΚΟΚ την ρίχνει στο Ρέππα ενώ ο ίδιος είναι υφυπουργός!!! ΡΕ ΟΥΣΤΤΤ...


Υ.Σ. Επίσης αυτό που λέει ο τύπος στο 49:30 είναι η επιτομή της ηλιθιότητας.