Διόδια

Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Λάθος λογικό συμπέρασμα το οποίο πιστεύω (και ελπίζω πως) δεν κάνεις επίτηδες.
Το συμπέρασμά σου είναι ένα ψευδές δίλημμα και πλέον αυτός ο τρόπος επιχειρηματολογίας για το ζήτημα των υπέρογκων διοδίων, που διατυπώνεται με διάφορα παρόμοια συμπεράσματα, αποτελεί από μόνος του απόδειξη για τη αναλήθεια και τις σκοπιμότητες που υπάρχουν και δεν πείθει κανένα.
Ακριβώς για να σταματήσουν τα υπέρογκα κρατικά χρέη και να τελειώσουν κάποια στιγμή τα αιώνια αυτά έργα με λογικό προγραμματισμένο κόστος, θα πρέπει να γίνονται σε χρονικό διάστημα και με χρηματοδότηση που να είναι σαφής, συγκεκριμένη και δεσμευτική.
Δεν είναι δυνατόν να κατασκευάζεται ένα έργο "βλέποντας και κάνοντας" και να στηρίζεται σε ένα κυμαινόμενο έσοδο που θα ορίζεται αυθαίρετα, αφήνοντας παράθυρα στον εργολάβο του έργου και για ...κυμαινόμενο κόστος και έξοδα στο περίπου και διαιώνιση της διαδικασίας.

Το "βλέποντας και κάνοντας" είναι δική σου εκτίμηση. Υπάρχουν σαφείς συμβάσεις που ορίζουν το ΑΚΡΙΒΕΣ αντίτιμο των διοδίων, τα έσοδα των κοινοπραξιών καθώς και του κράτους. Τίποτα δεν είναι αυθαίρετο, εκτός και αν εννοείς "αυθαίρετο" τον Δείκτη τιμών καταναλωτή πράγμα που δεν νομίζω.

Σαφές λάθος και τεράστιο μάλιστα, ήταν οι επιλογή του ανοικτού τύπου διοδίων με αποτέλεσμα να έχουμε διόδια κάθε 30-40-50-60 χιλιόμετρα.

Το κόστος των έργων ήταν από τα χαμηλότερα στην Ευρώπη και το αντίτιμο των διοδίων είναι το χαμηλότερο στην Ευρώπη.

Όποιος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο ας το προσκομίσει εδώ. Υπάρχουν χιλιάδες πολιτικοί μηχανικοί που δεν συμφωνούν με τα διόδια, φαντάζομαι. Ας βρει 20-30 τέτοιους το κίνημα "δεν πληρώνω" μαζί με οικονομολόγους και να μας δείξουν ότι οι δρόμοι κόστισαν ακριβά.

Μέχρι τώρα το μόνο επιχείρημα που ακούμε είναι να μην υπάρχουν διόδια και ότι 2,90 Χ 300.000 διελεύσεις = η Αττική Οδός πρέπει να γυρίσει στο κράτος.

Εσύ είσαι ικανοποιημένος με αυτό το επιχείρημα και την αβάσταχτη ελαφρότητα του?

Θέλουμε να αγοράσουμε μια Mercedes. Αυτό κοστίζει, δεν φταίει η Mercedes, ούτε η τράπεζα που δεν μας δανείζει. Φταίει το ότι δεν έχουμε λεφτά. Αν δεν θέλουμε να πληρώσουμε δεν αγοράζουμε Mercedes. Μένουμε με το Datsun μας και η ζωή συνεχίζεται.

Σε τελική ανάλυση το "Δεν πληρώνω" μπορεί να έχει εφαρμογή σε πολλές άλλες συναλλαγές.

Να πάω σε ένα γιατρό και να του πω "τόσα χρόνια σε πληρώνω και έχεις οικονομήσει εις βάρος μου, ε λοιπόν δεν σε πληρώνω πλέον". Το ίδιο και στον χασάπη, στην συνεργείο αυτοκινήτων κτλ. Επιχειρήματα για να μην πληρώσεις μια υπηρεσία, πουλώντας τρέλα υπάρχουν πολλά. Στην τελική ανάλυση ο γιατρός δεν φοροδιαφεύγει τόσα χρόνια? Δεν έχει οικονομήσει εις βάρος μου, αφού εγώ πληρώνω εφορία? Ε λοιπόν θα μου προσφέρει τις υπηρεσίες του δωρεάν.

Το ίδιο και το ΙΚΑ και το ΤΕΒΕ. Τα πληρώνουμε τόσα χρόνια, αρνούμαι να τα πληρώσω πλέον και απαιτώ να συνεχίσω να "απολαμβάνω" τις υπηρεσίες τους.

Σταματάει κάπου αυτό?

Επίσης την στιγμή που πριν δύο μέρες η Ελλάδα νέκρωσε λόγω ελάχιστων πόντων χιονιού σε μερικά σημεία της εθνικής και έχει αποδειχθεί σε όλους η ανικανότητα των συμβασιούχων και η χωρίς προσχήματα διάθεσή τους για κονόμα, καλό θα ήταν να μην το παραβλέπεις και συνεχίζεται η αντιπαράθεση στο ίδιο ύφος, γιατί απλά προσβάλλεις όλους τους συνομιλητές λέγοντας απλά πως εκτονώνονται επάνω σου.

Πολλοί συνομιλητές εκτονώνονται πάνω μου και είναι πασιφανές. Αυτοί με προσβάλλουν και όχι εγώ.

Υπερβολές όπως "νέκρωσε η Ελλάδα" λόγω ελάχιστων πόντων χιονιού δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Υπήρξε πρόβλημα σε ένα συγκεκριμένο σημείο, πολύ σημαντικό όντως, ενώ σε όλους τους υπόλοιπους υπό παραχώρηση δρόμους δεν συνέβη τίποτα. Η Μαλακάσα δεν είναι "όλη η Ελλάδα".

Είναι μεγάλη αστοχία της συγκεκριμένης κοινοπραξίας και μόνο και να τους καταλογίσουν ευθύνες. Η γενίκευση όμως είναι παραπλανητική καθώς δεν τους αφορά όλους. Επίσης έχει συμβεί και άλλες φορές στο παρελθόν όταν ο δρόμος δεν ήταν στην κοινοπραξία οπότε ο "ιδιώτης" δεν έχει την αποκλειστικότητα στην αμέλεια.

Τους δρόμους τους θέλουμε όλοι, τους έχουμε ανάγκη ως βασικό αγαθό, τους έχουμε πληρώσει με πολλά χρήματα, ψυχές και αίμα (και εγώ προσωπικά). Η έστω καθυστερημένη πορεία βελτίωσής τους ανατρέπεται από τις ληστρικές συμβάσεις που αποδεικνύονται τέτοιες κάθε μέρα που περνάει. Πρέπει να αναγνωριστεί το λάθος ΤΩΡΑ και να μπει νέα βάση. Ας κονομήσουν και οι εργολήπτες, κάνοντας τη δουλειά τους και όχι αισχροκερδώντας και εκβιάζοντας ένα ολόκληρο λαό, επειδή μπορούν να έχουν στην υπηρεσία τους μερικά πολιτικά πρόσωπα.
Το έργο αυτό από μόνο του θα μπορούσε να κινήσει την Ελληνική Οικονομία αντί μόνο να γεμίσει λίγες τσέπες.
Και κινήματα σαν το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ δεν θα υπήρχαν αν οι έστω ξεπουλημένοι ίδιοι πολιτικοί, απεύθυναν έκκληση στο λαό για κατανόηση και ανοχή και μας ζητούσαν να πληρώσουμε σε ρεαλιστικά επίπεδα.
Αντί να βλέπουμε υπουργούς να μας βρίζουν και να εκβιάζουν νοικοκυραίους εργαζόμενους πολίτες από την τηλεόραση και να ευτελίζουν την ίδια την ύπαρξη των νόμων, προσπαθώντας να "τινάξουν τη μπάνκα στον αέρα" για λογαριασμό των αφεντικών τους.

Η ύπαρξη των νόμων ευτελίζεται από όλους. Από τους πολιτικούς αλλά και τους πολίτες που δεν τους εφαρμόζουν.

Σε μία χώρα που δεν εφαρμόζεται σχεδόν κανένας νόμος είναι περίεργο να μιλάμε για νόμους.

Καθημερινά ακούω από πελάτες μου, που γνωρίζω ότι φοροδιαφεύγουν αισχρά, να βρίζουν τους δημόσιους υπάλληλους και το κράτος με τους νόμους του.

Αν οι νόμοι επιβάλλονταν στην Ελλάδα δεν θα ήμασταν εδώ που είμαστε.
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πραγματικά ρε συ gordona ουτε οι ίδιοι οι έχοντες συμφέρον δεν προτρέξαν να βγάλουν δελτίο τύπου


τους πρόλαβες :flipout:
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πραγματικά ρε συ gordona ουτε οι ίδιοι οι έχοντες συμφέρον δεν προτρέξαν να βγάλουν δελτίο τύπου


τους πρόλαβες :flipout:

Άλωστε ΜΟΝΟ η Αθηνών-Θεσ/κης έκλεισε...
ΜΟΝΟ η Μαλακασα... ίσως να μην ήταν παραίσθηση ο δίωρος αποκλεισμος μου πριν το Βόλο.
Εγω υποχωρώ μπροστα στην αγάπη για την αλήθεια και το δίκιο του φίλου μας και δεν θα συνεχίσω το ...διάλογο.
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Άλωστε ΜΟΝΟ η Αθηνών-Θεσ/κης έκλεισε...
ΜΟΝΟ η Μαλακασα... ίσως να μην ήταν παραίσθηση ο δίωρος αποκλεισμος μου πριν το Βόλο.
Εγω υποχωρώ μπροστα στην αγάπη για την αλήθεια και το δίκιο του φίλου μας και δεν θα συνεχίσω το ...διάλογο.

Εγώ πάντως επειδή ήξερα πόσο αγαπούν οι ''παραχωρησιούχοι'' τούς οδηγούς και επειδή ήμουν απολύτως βέβαιος οτι δέν πρόκειται νά ασχοληθούν μέ τήν χιονόπτωση έφυγα 1.15 απο Λάρισα..Αθήνα έφτασα στίς 5 λόγω τής κίνησης,αλλά και τής κακοκαιρίας και πήγαινα πολύ προσεκτικά..
Υπήρχε χιονόπτωση και σε ολη τήν διαδρομή είδα μιά ''αλατιέρα'' μόνον..:music-smiley-005::music-smiley-005:

Οσα ''παλιόπαιδα'' έφυγαν αργότερα κατηγορήθηκαν απο τήν κοινοπραξία οτι έπρεπε νά φύγουν νωρίτερα...
Μιλαμε γιά μεγαλουργήματα ανακοινώσεων..:drummer:

''Μαζί τό ριξαμε το χιόνι''..:award::award:
 
Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εγώ πάντως επειδή ήξερα πόσο αγαπούν οι ''παραχωρησιούχοι'' τούς οδηγούς και επειδή ήμουν απολύτως βέβαιος οτι δέν πρόκειται νά ασχοληθούν μέ τήν χιονόπτωση έφυγα 1.15 απο Λάρισα..Αθήνα έφτασα στίς 5 λόγω τής κίνησης,αλλά και τής κακοκαιρίας και πήγαινα πολύ προσεκτικά..
Υπήρχε χιονόπτωση και σε ολη τήν διαδρομή είδα μιά ''αλατιέρα'' μόνον..:music-smiley-005::music-smiley-005:

Οσα ''παλιόπαιδα'' έφυγαν αργότερα κατηγορήθηκαν απο τήν κοινοπραξία οτι έπρεπε νά φύγουν νωρίτερα...
Μιλαμε γιά μεγαλουργήματα ανακοινώσεων..:drummer:

''Μαζί τό ριξαμε το χιόνι''..:award::award:


:flipout: :flipout:
Σπύρο κλαίω μιλάμε, κόντεψε να πέσω από την καρέκλα!!!
Υ.Γ. Καλά, ήρθες Λάρισσα και δεν πετάχτηκες για ένα τσίπουρο :ADFADF1:?! Ντροπή! Να μην επαναληφθεί! -bye- -bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

:flipout: :flipout:
Σπύρο κλαίω μιλάμε, κόντεψε να πέσω από την καρέκλα!!!
Υ.Γ. Καλά, ήρθες Λάρισσα και δεν πετάχτηκες για ένα τσίπουρο :ADFADF1:?! Ντροπή! Να μην επαναληφθεί! -bye- -bye-

Ηταν ταξίδι αστραπή και γεμάτο οικογενειακές υποχρεώσεις..

Δέν θά χαθούμε..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ηταν ταξίδι αστραπή και γεμάτο οικογενειακές υποχρεώσεις..

Δέν θά χαθούμε..


Σε πειράζω βρε -bye- -bye-.
Όποτε βολέψει, θα τα πούμε
Υ.Γ. Άσε που δεν συμφέρει να έρθεις από Λάρισα Κατερίνη, έχει πολλά διόδια, ως αντάλλαγμα για τη διάβαση του Grand Canyon, a.k.a. Τέμπη...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Οι νομοί - πρωταθλητές στα τροχαία
Τα βασικά συμπεράσματα της ετήσιας έκθεσης του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης

Οι νομοί - πρωταθλητές στα τροχαία
Μειώθηκαν τα θανατηφόρα τροχαία στην Ελλάδα το 2010, αλλά όχι και το σύνολο των ατυχημάτων που αφήνουν εκατοντάδες τραυματίες κάθε χρόνο

Καινούργιοι νομοί, όπως τα Δωδεκάνησα, εμφανίστηκαν στη λίστα με τις πιο επικίνδυνες περιοχές της χώρας με βάση τα τροχαία ατυχήματα του 2010. Ακόμη, στις υψηλές θέσεις βρίσκονται οι νομοί Αρκαδίας και Καρδίτσας, ενώ ο νομός Φθιώτιδας, παρότι κατασκευάστηκε ο αυτοκινητόδρομος που παρακάμπτει το φονικό, τα προηγούμενα χρόνια, πέταλο του Μαλιακού, παραμένει στις «κόκκινες» περιοχές. Παράλληλα, παρά τη μείωση κατά 10% στην κατανάλωση των καυσίμων, δείγμα μειωμένης κίνησης, δεν υπήρξε αντίστοιχη πτώση στον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων και των παθόντων.

Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα της ετήσιας έκθεσης του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης για τον χαρακτηρισμό της επικινδυνότητας και την ταξινόμηση των νομών της Ελλάδας ανάλογα με τα τροχαία ατυχήματα που συμβαίνουν στα όριά τους.

Η έρευνα έγινε από τον καθηγητή του Πολυτεχνείου Κρήτης και διευθυντή του Εργαστηρίου κ. Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη, τον Διδάκτορα κ. Μιχαήλ Νικολαράκη και τον Επίκουρο Καθηγητή κ. Μιχάλη Δούμπο.

Οπως αναφέρεται στην έκθεση, το 2010 καταγράφηκε μείωση σε σχέση με το 2009 μόνο στα θανατηφόρα ατυχήματα και στους νεκρούς. Στις υπόλοιπες κατηγορίες σημειώθηκαν αυξήσεις με τη μεγαλύτερη (5,1%) στους σοβαρά τραυματίες. Συνολικά έγιναν 297 περισσότερα ατυχήματα και οι παθόντες αυξήθηκαν κατά 244 άτομα σε σχέση με το 2009. Σημειώνεται ακόμη ότι οι μειώσεις δεν ήταν ομοιόμορφες σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος, καθώς σε 12 νομούς διαπιστώθηκε αύξηση σε όλες τις κατηγορίες ατυχημάτων και παθόντων.

Οπως επισημαίνει ο κ. Κ. Ζοπουνίδης «η μείωση κατά 10% περίπου στην κατανάλωση της αγοράς των καυσίμων (9,5% οι βενζίνες και 11% το πετρέλαιο κίνησης), μπορεί να αντιστοιχηθεί σε μείωση κατά 10% περίπου των διανυθέντων χιλιομέτρων κάθε οχήματος σε σχέση με το 2009». Προσθέτει ότι «αν λοιπόν γίνει αναγωγή των δεδομένων του 2010 τότε θα έπρεπε σε όλα τα ατυχήματα και τους παθόντες να είχαμε μείωση κατά 10% για να είμαστε στα επίπεδα του 2009, πράγμα όμως που δεν συνέβη». Ο καθηγητής του Πολυτεχνείου της Κρήτης, συμπληρώνει ότι «η μείωση των διανυθέτνων χιλιομέτρων συνεπάγεται και κυκλοφορία λιγότερων οχημάτων ιδιαίτερα στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, άρα λιγότερο κυκλοφοριακό φόρτο».

Λιγότερα νέα αυτοκίνητα
Στην έρευνα επισημαίνεται ακόμη πως το 2010 κυκλοφόρησαν 141.499 καινούργια επιβατηγά αυτοκίνητα έναντι 220.548 το 2009 και 267.295 το 2008 κάτι που δείχνει δεν ανανεώθηκε ο στόλος των οχημάτων σε ικανοποιητικό ρυθμό. «Η απόφαση για επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης των παλαιών αυτοκινήτων άνω των 12 ετών θα βοηθήσει πολύ στην ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων με νέας τεχνολογίας, εφοδιασμένα με σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, που από άποψη οδικής ασφάλειας βοηθούν να έχουμε λιγότερες συνέπειες σε ένα ατύχημα. Το πρόβλημα όμως του γερασμένου στόλου παραμένει στα ελαφρά φορτηγά και τα αγροτικά, όπου ο μέρος όρος ηλικίας είναι τα 14,6 έτη και δεν έχει προβλεφθεί απόσυρση» σημειώνεται στην ετήσια έκθεση του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Αναφορικά με τη λίστα των πιο επικίνδυνων νομών με βάση τα τροχαία ατυχήματα που έγιναν το 2010 πρώτος είναι ο νομός Δωδεκανήσου, ο οποίος μάλιστα ανέβηκε 19 θέσεις σε σχέση με το 2009.

Ενδεικτικά στα νησιά του νοτιοανατολικού Αιγαίου καταγράφηκαν 38 νεκροί (αύξηση 19%), 71 σοβαρά τραυματίες (αύξηση 77%) και 314 ελαφρά (αύξηση 68%). Οπως αναφέρεται στην έρευνα «ο νομός χρειάζεται περισσότερη μελέτη λόγω της νησιωτικής μορφολογίας του για να διαπιστωθεί σε ποιο νησί υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα ώστε να ληφθούν μέτρα άμεσης προτεραιότητας. Επίσης πρέπει να μελετηθεί ποια χρονική περίοδο γίνονται τα ατυχήματα, αν πρόκειται για την καλοκαιρινή περίοδο να προβλεφθεί ενημέρωση για τους κινδύνους που διατρέχουν οι επισκέπτες - παραθεριστές».
Στη 2η θέση επέστρεψε ο νομός Φθιώτιδας. Οι ερευνητές σημειώνουν η ολοκλήρωση των έργων στο πέταλο του Μαλιακού βελτίωσε την κατάσταση της οδικής ασφάλειας αλλά όχι στον αναμενόμενο βαθμό ενώ ο αριθμός των νεκρών έχει περιοριστεί σε σχέση με το παρελθόν αλλά παραμένει μεγάλος.

Στην επόμενη θέση βρίσκεται ο νομός Αρκαδίας από την 15η του 2009, με 18 νεκρούς, 28 σοβαρά τραυματίες και 202 ελαφρά. Το σύνολο των παθόντων είναι 248 άτομα που χαρακτηρίζεται υπερβολικά μεγάλος αριθμός για τα δεδομένα του νομού.

Στην 4η θέση είναι ο νομός Καρδίτσας και στην 5η η Αττική από την 2η που ήταν πριν δύο χρόνια. Αυτό οφείλεται στο γεγονός της μείωσης του αριθμού των ατυχημάτων και των παθόντων. Ωστόσο οι καθηγητές του Πολυτεχνείου Κρήτης κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου λέγοντας ότι «οι μικρές μειώσεις που έγιναν στην Αθήνα δεν βελτιώνουν καθόλου την επικινδυνότητα που υπάρχει στους δρόμους της και χρειάζεται να ληφθούν γενναίες και δραστικές αποφάσεις».

Αρνητικές επιδόσεις
Στην έκθεση τονίζεται πως γενικότερα κατά το 2010 οι επιδόσεις της χώρας μας σχετικά με την οδική ασφάλεια κρίνονται αρνητικές ενώ για να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης των νεκρών κάτω των 1.000 ατόμων ετησίως, «θα πρέπει να εκπονηθεί και εφαρμοσθεί συγκεκριμένο σχέδιο που θα προβλέπει ανά περιοχή και κατηγορία ατυχήματος τις μειώσεις που πρέπει να γίνουν καθώς και τους επιμέρους στόχους».

Επισημαίνεται ακόμη ότι το μέτρο της απόσυρσης των παλαιών αυτοκινήτων για την ανανέωση του στόλου και την κυκλοφορία ασφαλέστερων οχημάτων θα βοηθήσει ενώ ζητείται να ληφθούν δραστικότερα μέτρα αστυνόμευσης κυρίως σε επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου αλλά και μέσα στις πόλεις.

Η άποψη της Τροχαίας
Σύμφωνα με αξιωματικούς της Τροχαίας τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα που σημειώθηκαν το 2010 οφείλονται σε υπερβολική ταχύτητα, παραβίαση προτεραιότητας και απρόσεκτη οδήγηση. Επίσης, σημείωναν ότι, οι νομοί που γειτνιάζουν με μεγάλα αστικά κέντρα (Πιερία, Βοιωτία, Κορινθία, Χαλκιδική, Ηλεία κ.α.) ανήκουν στη λίστα υψηλής επικινδυνότητας λόγω του αυξημένου αριθμού των οχημάτων που διέρχονται από αυτούς κατά τις εορταστικές περιόδους και τους καλοκαιρινούς μήνες.

Οι αξιωματικοί συμπληρώνουν ακόμη ότι πέρυσι στο εθνικό οδικό δίκτυο Πατρών - Αθηνών - Θεσσαλονίκης μειώθηκαν σημαντικά τα τροχαία ατυχήματα τα οποία ωστόσο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, «μετακόμισαν» στο δευτερεύον - όπως το χαρακτηρίζουν - οδικό δίκτυο όπως οι δρόμοι που συνδέουν μεγάλες πόλεις της επαρχίας και τις επαρχιακές οδούς.

Συγκοινωνιολόγοι επισημαίνουν ότι πολλοί παράγοντες διαμορφώνουν τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων όπως η κατάσταση του οδοστρώματος και η αστυνόμευση, ωστόσο ότι πρωταρχικό ρόλο διαδραματίζει η συμπεριφορά των οδηγών. Τονίζουν δε ότι η κυκλοφορία φορτηγών σε μεγάλους οδικούς άξονες είναι ένας επιβαρυντικός παράγοντας. Σχετικά με τις πιο «ευάλωτες» ομάδες στα ατυχήματα επισημαίνουν ότι είναι οι νέοι - λόγω της επιθετικής οδήγησης τους - και οι ηλικιωμένοι επειδή έχουν μειωμένα αντανακλαστικά.

Πηγή Το βήμα
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ναι!!Αντί για 1 ευρώ που είχαν τα πήγαν 3 και τώρα για χάρη θα τα πάνε 2,8...Μεγάλη χάρη..
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αναρτήθηκε από ΠΡΕΖΑ TV στις 9:58 μμ

KΑΘΙΖΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ

Σοβαρά προβλήματα δημιουργήθηκαν στην εθνική οδό Σκάλας - Μολάων στη Λακωνία, σημείο που χρησιμοποιούν όσοι κατευθύνονται προς Μονεμβασιά, καθώς ο δρόμος έχει υποστεί καθίζηση σε διάφορα σημεία.

Για την ώρα προειδοποιούνται οι οδηγοί να μην τρέχουν ενώ η Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας, Ντία Τζανετέα, τόνισε ότι θα υπάρξει σύσκεψη με τεχνικούς για να ληφθούν μέτρα ενόψει των εορτών του Πάσχα.

Δήλωσε πως ουσιαστικά ο δρόμος, αν και μόλις τριών ετών, θέλει φτιάξιμο από την αρχή και ότι δεν γίνεται να μην τιμωρηθούν όσοι έχουν ευθύνες.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για να δούμε.... αυτόν θα τον δικάσουν για επίθεση;

http://crimesonair.blogspot.com/2011/04/blog-post_08.html?spref=fb

Ήθελε να πληρώσει λέει, ο "αρχιληστής" του λαού! Παραχώρησαν τα πάντα τα λαμόγια και τώρα θέλουν "να δώσουν το καλό παράδειγμα"...
Δηλαδή, από τη στιγμή που είδε τη κατάσταση φορτισμένη, γιατί επέμεινε να πληρώσει και δεν έφευγε? Φοβήθηκε μη τον γράψει η Τροχαία για παράβαση του Κ.Ο.Κ.?

Αληταράδες! Αργά ή γρήγορα θα πληρώσετε για όλα, "παλιοκοπρίτες"!!!:furious3:
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μου θυμίζει μια φάση πριν χρόνια που κάποια προσπάθησε να ρίξει μπουνιά σ έναν κολλητό μου (ντουλάπα) και στραμπούληξε το χέρι της. Του έκανε και μήνυση :flipout::flipout::flipout:

(Καλό θα είναι να φιλτράρουμε τις "ειδήσεις")
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μηπως την εστειλε στον ραφτη για της ραψει τον γιακα ?