Διόδια

Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μόνο που την Ανοπαία ατραπό δεν την πήραν οι δικοί μας, αλλά οι Πέρσες.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Προφανώς αντιμετωπιζομαστε ως Περσες στη χώρα μας από τους εργολάβους;

Στο ερώτημα σου, στη Νέα Υορκη τουλάχιστον, δε νομίζω να υπάρχει διαδρομή προς Μανχαταν χωριά διόδια, ερχόμενος από τα νότια (New Jersey). Για το βορρά υπάρχει, αλλά στοιχίζει από 15-20 λεπτά παραπάνω έως μισή ώρα.

Οι δρόμοι στις ΗΠΑ δεν είναι τόσο καλοί όσο νομίζετε. Στην Αγγλια ήταν πολλές σκάλες καλύτεροι. Και χωρίς διόδια.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

τα λέγαμε από παλιά όλα αυτά... και ποιοι Πέρσες... εμείς είχαμε αυτή την παράδοση από τον Προκρούστη!
Το θέμα είναι πως σε κάθε χώρα υπάρχει ένα σύστημα ευρεσης πόρων για το οδικό δίκτυο.
Σε καμία άλλη όμως δεν έχουν και την υπερφορολογηση εισοδήματος και τα τέλη κυκλοφορίας και τη φορολογία στα καυσιμα στο θεό και τη χρέωση πριν τη κατασκευή και το μισό δίκτυο υπό κατασκευή με το άλλο μισό να μοιάζει με δρομάκι σε ορεινό χωριουδάκι και και και...
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Υπάρχει κάποια από τις χώρες που αναφέρετε, όπου η βασικότερη των διαδρομών, εκείνη δλδ που συνδέει τις δύο μεγαλύτερες πόλεις όπως για τη χώρα μας το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, γίνεται στην πράξη υποχρεωτικώς μόνο μέσω σταθμών διοδίων;

Γιατί στην Πελασγία για παράδειγμα τα διόδια έχουν καταλάβει θέση αντίστοιχη με εκείνη που κατέλαβε ο ...Λεωνίδας για να σταματήσει τους Πέρσες. Οι οποίοι αναγκάστηκαν να τον παρακάμψουν και να τον κυκλώσουν μέσω της Ανοπαίας ατραπού. Είναι δυνατόν 2.500 χρόνια αργότερα να έχουμε ως μόνη εναλλακτική κι εμείς, όπως οι Πέρσες του Ξέρξη, τα ίδια ...κατσάβραχα;

Θα μου πείτε, τα διόδια είναι το αντίτιμο μιας αναβαθμισμένης οδού.... δεν τη θέλω όμως βρε αδερφέ την αναβαθμισμένη.... με τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνω ετησίως, τα οποία είναι ουκ ολίγα, και τους φόρους μου, που κι αυτοί δεν είναι ευκαταφρόνητοι, τι απολαμβάνω; Τη διαδρομή του Υδάρνη;

Πολύ σωστη η παρατήρηση αυτή. Στην Γαλλία για παράδειγμα όχι μόνο μεταξύ των μεγαλύτερων πόλεων αλλά οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση με αυτοκινητόδρομο με διόδια, υπάρχει και εναλλακτική δωρεάν διαδρομή, με πολύ καλά συντηρημένους επαρχιακούς δρόμους.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Υπάρχει κάποια από τις χώρες που αναφέρετε, όπου η βασικότερη των διαδρομών, εκείνη δλδ που συνδέει τις δύο μεγαλύτερες πόλεις όπως για τη χώρα μας το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, γίνεται στην πράξη υποχρεωτικώς μόνο μέσω σταθμών διοδίων;

Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε πρόσφατη ρύθμιση γιά τα φορτηγά; Γιά τους άλλους από πού προκύπτει η υποχρέωση;
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε πρόσφατη ρύθμιση γιά τα φορτηγά; Γιά τους άλλους από πού προκύπτει η υποχρέωση;

Στην πράξη υποχρεωτικώς έγραψα. Πώς μπορώ να παρακάμψω τα διόδια Πελασγίας; Ποιά ακριβώς είναι η εναλλακτική διαδρομή;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν αναφέρομαι προφανώς σε συμβουλές σημειακης παρακαμψης των σταθμων, αλλα σε εναλλακτικη διαδρομη.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στην πράξη υποχρεωτικώς έγραψα. Πώς μπορώ να παρακάμψω τα διόδια Πελασγίας; Ποιά ακριβώς είναι η εναλλακτική διαδρομή;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν αναφέρομαι προφανώς σε συμβουλές σημειακης παρακαμψης των σταθμων, αλλα σε εναλλακτικη διαδρομη.

Η εναλλακτική είναι η παλαιά Ε.Ο. Λάρισσας-Νίκαιας-Φαρσάλων-Ν.Μοναστηρίου-Δομοκού-Λαμίας 112 χλμ έναντι 145 του ΠΑΘΕ. Ο δρόμος είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση απ' ότι τον ξέρανε όσοι τον ακολουθούσαν απ' τη δεκαετία πχ του 1970 και ο φόρτος της κυκλοφορίας μικρός έως αμελητέος κατά τμήματα.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν ήταν δύσκολο βέβαια να λύσω ο ίδιος την απορία μου (δεν ήταν καθόλου ρητορικό το ερώτημά μου) με τη βοήθεια της Google.


Η κανονική διαδρομή είναι 500 χλμ με υπολογιζόμενη διάρκεια 4 ώρες 58 λεπτά.

Η εναλλακτική διαδρομή από το σημείο 0 της Θεσσαλονίκης μέχρι το κέντρο της Αθήνας είναι 538 χλμ. με υπολογιζόμενη διάρκεια ...8 ώρες και 12 λεπτά. Θεσσαλονίκη-Χαλκηδόνα-Αλεξάνδρεια-Κατερίνη(όλα με παράλληλη διαδρομή)-Όλυμπος-Ελασσόνα-Λάρισα-Σοφάδες-Δομοκός-Λαμία-Μπράλος-Θήβα-Ελευσίνα-Αθήνα. Μάλλον αισιόδοξη πρόβλεψη οι 8 ώρες και 12.



Πρέπει να έχει κανείς πολύ χιούμορ (ή να είναι αντίστοιχα χοντρόπετσος) για να μπορέσει να χαρακτηρίσει την παραπάνω διαδρομή (η οποία απαιτεί 71% περισσότερο χρόνο!) ως "εναλλακτική".

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Η εναλλακτική είναι η παλαιά Ε.Ο. Λάρισσας-Νίκαιας-Φαρσάλων-Ν.Μοναστηρίου-Δομοκού-Λαμίας 112 χλμ έναντι 145 του ΠΑΘΕ. Ο δρόμος είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση απ' ότι τον ξέρανε όσοι τον ακολουθούσαν απ' τη δεκαετία πχ του 1970 και ο φόρτος της κυκλοφορίας μικρός έως αμελητέος κατά τμήματα.

Ευχαριστώ, το βρήκα μόνος στο Google. Δεν προτίθεμαι να την ακολουθήσω εννοείται. Η ζωή είναι πολύ μικρή.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν ήταν δύσκολο βέβαια να λύσω ο ίδιος την απορία μου (δεν ήταν καθόλου ρητορικό το ερώτημά μου) με τη βοήθεια της Google.


Η κανονική διαδρομή είναι 500 χλμ με υπολογιζόμενη διάρκεια 4 ώρες 58 λεπτά.

Η εναλλακτική διαδρομή από το σημείο 0 της Θεσσαλονίκης μέχρι το κέντρο της Αθήνας είναι 538 χλμ. με υπολογιζόμενη διάρκεια ...8 ώρες και 12 λεπτά. Θεσσαλονίκη-Χαλκηδόνα-Αλεξάνδρεια-Κατερίνη(όλα με παράλληλη διαδρομή)-Όλυμπος-Ελασσόνα-Λάρισα-Σοφάδες-Δομοκός-Λαμία-Μπράλος-Θήβα-Ελευσίνα-Αθήνα. Μάλλον αισιόδοξη πρόβλεψη οι 8 ώρες και 12.



Πρέπει να έχει κανείς πολύ χιούμορ (ή να είναι αντίστοιχα χοντρόπετσος) για να μπορέσει να χαρακτηρίσει την παραπάνω διαδρομή (η οποία απαιτεί 71% περισσότερο χρόνο!) ως "εναλλακτική".

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Ευχαριστώ, το βρήκα μόνος στο Google. Δεν προτίθεμαι να την ακολουθήσω εννοείται. Η ζωή είναι πολύ μικρή.

Τότε προς τι η διαμαρτυρία;
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Θα αστειεύεσαι, φαντάζομαι. Δεν θεωρείς δηλαδή άξιο διαμαρτυρίας την απουσία σοβαρής εναλλακτικής άνευ διοδίων διαδρομής, η οποία να μην απαιτεί 71% περισσότερο χρόνο και να μην επιβαρύνει περισσότερο σε καύσιμα φθορές και αναλώσιμα από το ίδιο το κόστος των διοδίων; Θα έχεις κάνει φαντάζομαι το Κατερίνη-Λάρισα μέσω της πίσω πλευράς του Ολύμπου και Ελασσόνας. Ή το Θήβα-Ελευσίνα. Το τελευταίο το έκανα μια φορά, φαντάρος ων, κατά λάθος, βράδυ, μια λάθος στροφή, και κατέληξα στο ...Πόρτο Γερμενό. Δεν θα το ξαναέκανα. Καταλαβαίνω ότι πριν 50 χρόνια αυτή ήταν η διαδρομή που ακολουθούσε ο κόσμος. Και πριν 70 χρόνια δεν είχαμε ηλεκτρικό, όπως και πριν 4.000 χρόνια μπορεί να ήμασταν τρωγλοδύτες. Και;
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Από Κατερίνη και μετά δεν μπορεί να θεωρηθεί εναλλακτική διαδρομή. Είναι απλά άλλη διαδρομή. Εναλλακτική διαδρομή σημαίνει να μπορείς να περάσεις από τις ίδιες πόλεις και χωριά χωρίς να πάρεις αυτοκινητόδρομο.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Θα αστειεύεσαι, φαντάζομαι. Δεν θεωρείς δηλαδή άξιο διαμαρτυρίας την απουσία σοβαρής εναλλακτικής άνευ διοδίων διαδρομής, η οποία να μην απαιτεί 71% περισσότερο χρόνο και να μην επιβαρύνει περισσότερο σε καύσιμα φθορές και αναλώσιμα από το ίδιο το κόστος των διοδίων; Θα έχεις κάνει φαντάζομαι το Κατερίνη-Λάρισα μέσω της πίσω πλευράς του Ολύμπου και Ελασσόνας. Ή το Θήβα-Ελευσίνα. Το τελευταίο το έκανα μια φορά, φαντάρος ων, κατά λάθος, βράδυ, μια λάθος στροφή, και κατέληξα στο ...Πόρτο Γερμενό. Δεν θα το ξαναέκανα. Καταλαβαίνω ότι πριν 50 χρόνια αυτή ήταν η διαδρομή που ακολουθούσε ο κόσμος. Και πριν 70 χρόνια δεν είχαμε ηλεκτρικό, όπως και πριν 4.000 χρόνια μπορεί να ήμασταν τρωγλοδύτες. Και;

Τι μου λες τώρα; Τα καύσιμα γιά το ταξίδι (μικρό πετρελαιοκίνητο) είναι 25~27 και τα διόδια 30 !

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Από Κατερίνη και μετά δεν μπορεί να θεωρηθεί εναλλακτική διαδρομή. Είναι απλά άλλη διαδρομή. Εναλλακτική διαδρομή σημαίνει να μπορείς να περάσεις από τις ίδιες πόλεις και χωριά χωρίς να πάρεις αυτοκινητόδρομο.
Αν πας Θεσσαλονίκη-Αθήνα είναι αδιάφορο από πού θα περάσεις.
 
Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Θα αστειεύεσαι, φαντάζομαι. Δεν θεωρείς δηλαδή άξιο διαμαρτυρίας την απουσία σοβαρής εναλλακτικής άνευ διοδίων διαδρομής, η οποία να μην απαιτεί 71% περισσότερο χρόνο και να μην επιβαρύνει περισσότερο σε καύσιμα φθορές και αναλώσιμα από το ίδιο το κόστος των διοδίων; Θα έχεις κάνει φαντάζομαι το Κατερίνη-Λάρισα μέσω της πίσω πλευράς του Ολύμπου και Ελασσόνας. Ή το Θήβα-Ελευσίνα. Το τελευταίο το έκανα μια φορά, φαντάρος ων, κατά λάθος, βράδυ, μια λάθος στροφή, και κατέληξα στο ...Πόρτο Γερμενό. Δεν θα το ξαναέκανα. Καταλαβαίνω ότι πριν 50 χρόνια αυτή ήταν η διαδρομή που ακολουθούσε ο κόσμος. Και πριν 70 χρόνια δεν είχαμε ηλεκτρικό, όπως και πριν 4.000 χρόνια μπορεί να ήμασταν τρωγλοδύτες. Και;

Εδω βέβαια υπαρχει το αντεπιχείρημα, οτι αυτο ακριβως, φτιάχτηκε ενα έργο που σε κάνει να γλιτώνεις 71% χρόνο, ασφάλεια, αναλώσιμα, ψυχική υγεία, κλπ, και σε αντάλλαγμα σου ζητάει ενα καρό λεφτά (διότι καλώς ή κακώς είμαστε Ελλάδα, τα δισεκατομμύρια που εχουμε πληρώσει κατα καιρούς έχουν εξαφανιστεί, διότι οι μειοδοτικοί διαγωνισμοί γίνονται μεταξύ κολλητών χωρίς να ελέγχονται κάπως οι υπερκοστολογήσεις κατα τη διάρκεια του έργου, και βέβαια διότι και τα διόδια επιμερίζονται σε μικρότερο αριθμό οδηγών απο οτι θα συνέβαινε σε μεγαλύτερες χώρες.)

The way I see it, υπάρχουν δυο επιλογές: ειτε αφήνουμε το κράτος να φτιάξει τα έργα μόνο του (άρα να συνεχίσουμε να συζητάμε μέχρι το 2086 για την Πατρών Κορίνθου που έχει σταματήσει λόγω έλλειψης πόρων), ειτε το αναθέτουμε στον ιδιώτη, ώστε να εχουμε δρόμο εντός προδιαγραφών μέσα στα επόμενα χρόνια, με το ανάλογο τίμημα.

Το κράτος ειναι εδω για να ελέγχει τις συμβάσεις, ε ας το κάνει επιτέλους.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Οι εισπράξεις μάλλον δεν πάνε καλά. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι εξαναγκάζουν τους φορτηγατζήδες να περνάνε από δρόμους διοδίων, ούτε στη Β.Κορέα να είμασταν! Διόδια φορτηγού Αθ-Θεσσ >100 3 μεροκάματα οδηγού!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τι μου λες τώρα; Τα καύσιμα γιά το ταξίδι (μικρό πετρελαιοκίνητο) είναι 25~27 και τα διόδια 30 !

Πόσα είναι τα μικρά πετρελαιοκίνητα φίλε μου στο σύνολο των Ι.Χ.;
Ένα μέσο οικογενειακό βενζινοκίνητο δεν καίει γύρω στο 6ρι σε αυτοκινητόδρομο με οικονομική ταχύτητα; Και αυτή δεν είναι, σημειωτέον, παρά μετά βίας η ταχύτητα που απαιτείται για να ολοκληρώσει κανείς στην πράξη τη διαδρομή Θεσσαλονίκης-κέντρο Αθήνας σε 4 ω. 58' που υπολογίζει η google (δλδ καθαρή διαδρομή στην εθνική κάπου 4 1/2 ώρες). Άρα από αυτοκινητόδρομο έχουμε καύσιμο ~42 ευρώ (με βενζίνη στο 1.40). Από την "εναλλακτική" διαδρομή, για να τη βγάλεις σε 8ω. 12´ θέλεις ένα 8ρι κατανάλωση μέσα στο νερό. Αμέσως +~19 ευρώ καύσιμα. Αν μπορούσαμε να βάλουμε σε νούμερα την επιπρόσθετη καταπόνηση οχήματος ελαστικών κλπ, θα πλησιάζαμε το κόστος των διοδίων....
Χώρια που μιλάμε με τα σημερινά δεδομένα, όταν η συζήτηση γίνεται ακριβώς λόγω της συζητούμενης αύξησης διοδίων και καυσίμων....
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αν πας Θεσσαλονίκη-Αθήνα είναι αδιάφορο από πού θα περάσεις.

Δεν πάνε όλοι Θεσσαλονίκη-Αθήνα και επιπλέον εγώ άλλο είπα. Άλλο πράγμα θεωρείται ως εναλλακτική διαδρομή.

Στην Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία π.χ. για να πας από το ένα σημείο Α στο σημείο Β μπορεί να υπάρχουν πολλές διαφορετικές διαδρομές κυρίων δρόμων. Όμως για κάθε 1 από αυτές όταν αυτή περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομους επί πληρωμή, υπάρχει πάντα και ένας εναλλακτικός επαρχιακός δρόμος χαμηλότερης ταχύτητας που ακολουθεί περίπου την ίδια διαδρομή χωρίς να πληρώνεις. Στην Ισπανία μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχει και εναλλακτικός αυτοκινητόδρομος που είναι δωρεάν. Για παράδειγμα για να πας από Βαρκελώνη - Σαραγόσα υπάρχει ένας αυτοκινητόδρομος στον οποίο πληρώνεις και λέγεται Autopista και επιπλέον ένας άλλος που ονομάζεται Autovia και είναι δωρεάν, και οι 2 είναι αντίστοιχων προδιαγραφών, και επιπλέον υπάρχουν και πολλοί άλλοι εναλλακτικοί επαρχιακοί δρόμοι χαμηλής ταχύτητας. Με άλλα λόγια στις χώρες αυτές μπορείς να πας από το οποιοδήποτε χωριό στο οποιοδήποτε άλλο χωριό χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεςι διόδια και χρησιμοποιώντας καλούς δρόμους, με σωστή σήμανση, καλό οδόστρωμα και προδιαγραφές είτε πρόκειται για αυτοκινητόδρομο είτε για επαρχιακό δρόμο.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εδω βέβαια υπαρχει το αντεπιχείρημα, οτι αυτο ακριβως, φτιάχτηκε ενα έργο που σε κάνει να γλιτώνεις 71% χρόνο, ασφάλεια, αναλώσιμα, ψυχική υγεία,

Μάλλον δεν κατάλαβες Ιάσονα ή δεν έγινα αντιληπτός. Το "έργο" στο οποίο αναφέρεσαι δεν είναι παρά η καλή-γνωστή μας ΕΟ Αθηνών-Θεσσαλονίκης που υπάρχει από πριν γεννηθούμε εγώ κι εσύ -βελτιωμένη βέβαια, δεν λέω, σε σημεία. Η οποία ήρθε και κατέλαβε, λόγω του αναγλύφου της χώρας μας, πρακτικά τη μόνη λογική οδό μεταξύ δύο σημείων, δίχως να αφήνει στις διάφορες στενωπούς χώρο για άλλη διαδρομή.
Δεν είναι δηλαδή καθόλου περίπτωση πριν (και όταν λέμε "πριν" δεν αναφερόμαστε στον καιρό του Οδυσσέα Ανδρούτσου, να εξηγούμαστε) να είχα κάτι και να ήρθε ένα έργο που να μου μείωσε τον χρόνο σχεδόν στο μισό και να μου έβαλε διόδια.

Τέτοια περίπτωση, αντιθέτως, είναι για τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Γιάννενα που κάνω συχνά η Εγνατία. Εκεί υπήρχε μέχρι πρόσφατα διαδρομή, η οποία περνούσε βέβαια από την Κατάρα, κάποτε το υψηλότερο σημείο του εθνικού οδικού δικτύου, πάντως υπήρχε, και ήρθε η Εγνατία, έκοψε τον χρόνο πραγματικά στο μισό -και λιγότερο για όσους το πατούν λιγάκι- και πρόσθεσε -μέχρι στιγμής- δύο διόδια των 2,40 έκαστο. Είδες εκεί να διαμαρτύρομαι;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

. Αν μπορούσαμε να βάλουμε σε νούμερα την επιπρόσθετη καταπόνηση οχήματος ελαστικών κλπ, θα πλησιάζαμε το κόστος των διοδίων....
....
Ούτε κατά διάνοια! Το κόστος των διοδίων είναι εξωπραγματικό. Τι καταπόνηση ελαστικών μου λες οι εναλλακτικοί δρόμοι άσφαλτος είναι ούτε γυαλόχαρτο ούτε καλντερίμι! Τα διόδια 4 ταξιδιών Αθ-Θεσσ είναι όσο το κόστος τοποθέτησης νέων ελαστικών!
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Καταπόνηση γενικώς του οχήματος γράφω. Κάνε την "εναλλακτική" διαδρομή 5-6 φορές τον χρόνο να δεις πώς θα είναι το όχημα σε καμια 4ετία. Άσφαλτος μεν, αλλά μιλάμε για τον δρόμο πχ πίσω από τον Όλυμπο. Αν μπορέσεις να τα βάλεις όλα αυτά σε μια σούμα, θα δεις ότι τελικώς μαζί με το επιπρόσθετο κόστος καυσίμων δεν απέχεις και πολύ από το κόστος των διοδίων το οποίο υποτίθεται πως αποφεύγεις. Και δεν νομίζω να είναι και τυχαίο αυτό.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τάσο, η διαδρομή πίσω απ' τον Όλυμπο είναι γιά εκδρομή. Αν πας από ΠΑΘΕ απλά θα μπείς από την έξοδο της Μεθώνης και θα βγείς στην 4η έξοδο της Λάρισσας προς Νίκαια. Αποτέλεσμα απ' τα 30 θα πληρώσεις μόνο τα 5! Τι να γίνει; Δύο εναλλακτικοί Α/Δ όπου ο ένας θα ήταν τζάμπα δεν υπάρχουν ούτε στη χώρα της Αλίκης (των θαυμάτων).....