DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat

MTS-Closeup.jpg


Με TNT flexy δε μοιάζει ? :D
http://www.wired.com/wiredscience/2010/07/muon-detector/
 
Την προηγούμενη εβδομάδα στην Αγγλία άνοιξε ένα κρατικό portal επικοινωνίας με το κοινό στο οποίο οι πολίτες μπορούν να ψηφίσουν – ανεβάσουν τις ιδέες τους για το ποια νομοθεσία θα προτείνουν να καταργηθεί. Στα πλαίσια του e-government / opengov που ακούμε συχνά σαν ορολογία…

Στις προτάσεις για κατάργηση νόμων όπως ήταν φυσικό ακλούθησαν προτάσεις για την κατάργηση ενός σορού νόμων περί πορνείας, καπνίσματος κ.ο.κ.

Αλλά αυτό που είχε μεγαλύτερη πλάκα ΙΜΗΟ ήταν η πρόταση για κατάργηση των Νόμων
 
ρε μαστορια δωστε ενα χερακι..πως λενε αυτο το εργαλειακι που διαβαζει την συχνοτητα των τηλεκοντρολ που ναι για τις γκαραζοπορτες, ρολα κτλ?.. θελω να βρω ενα απο ebay και δε ξερω πως στον κορακα να ψαξω..για ενα φιλαρακι του βρηκαν ενα με 50ε και θελω κ γω για το μαγαζι μου. ειναι μικρο, κ πας κοντα το τηλεκοντρολ, κ σε μια οθονιτσα σου γραφει την συχνοτητα.
 
Re: Αρχαριος,κατασκευή λαμπάτου ενισχυτή

Καλα αυτο με τους οικολογικους ενισχυτες εχει καταντησει το ανεκδοτο της δεκαετιας.
Κα. Συνοδινου,μπορω να ξερω τι αυτοκινητο οδηγειτε?
 
Re: Αρχαριος,κατασκευή λαμπάτου ενισχυτή

Ας πουμε ενα αμαξι,το δικιο μου.
150 ιπποι
Περιπου 111Κw
Αν λαβουμε υποψη την αποδοση ενος μεσου κινητηρα 25%
εχουμε 444Κw καταναλωση.

Σε μια βολτα χρησιμοποιουμε κατα μεσο ορο την μιση ισχυ του κινητηρα

222Κw

Θελετε να μαθετε μια βολτα για καφεδακι με το αυτοκινητο,ποσες ωρες λειτουργιας αντιστοιχουν για ενα λαμπατο ταξης Α?
 
Re: Αρχαριος,κατασκευή λαμπάτου ενισχυτή

Ας πουμε ενα αμαξι,το δικιο μου.
150 ιπποι
Περιπου 111Κw
Αν λαβουμε υποψη την αποδοση ενος μεσου κινητηρα 25%
εχουμε 444Κw καταναλωση.

Σε μια βολτα χρησιμοποιουμε κατα μεσο ορο την μιση ισχυ του κινητηρα

222Κw

Θελετε να μαθετε μια βολτα για καφεδακι με το αυτοκινητο,ποσες ωρες λειτουργιας αντιστοιχουν για ενα λαμπατο ταξης Α?

Έτσι είναι, αλλά προσωπικά δεν θα συνιστούσα πρώτη κατασκευή με λυχνίες λόγω υψηλής τάσης, εκτός βέβαια αν υπάρχει σχετική εμπειρία.

ΥΓ. Τέτοια λέμε και θα γεμίσουν οι δρόμοι με "υβριδικές" αηδίες
 
Re: Αρχαριος,κατασκευή λαμπάτου ενισχυτή

Νικο εχεις απολυτο δικαιο για τις τασεις,καθως και αλλες κατασκευαστικες λεπτομερειες,που κανουν τους λαμπατους λιγο περιεργους για πρωτη κατασκευη.

Οσο για τα υβριδικα,αααλλη μεγαλη απατη,απο τις μεγαλυτερες του αιωνα.Ασε να μην ξεκινησω.

Continue .....
 
Re: Αρχαριος,κατασκευή λαμπάτου ενισχυτή

Οπως και ο καταλύτης...:flipout::flipout:

Τωρα πως γινεται ενα υβριδικό να καιει περισσότερο από ενα συμβατικό και σχεδον να θεοποιείται (ακόμα και στην τιμή)???

Υ.Γ. από το 9/2006 που ζορισανε στην Ευρωπη τα βαρεα οχηματα (πραγματικά καινε και ρυπαινουν)....δεν μπορουσε ο καταλύτης να ανταπεξελθει και επρεπε να βρούν κατι αλλο.
Πρωτη φορα δεν ειχαμε φορτηγα να παραδόσουμε γιατι σχεδον καμία εταιρία δεν ειχε παραγωγή euro4-5.
Η λύση δόθηκε από ενα υγρό (ουρία δηλαδή αμμωνία με νερό εμπορική ονομασία adblue) που ψεκάζει τα καυσαερια
 
Last edited:
Re: Αρχαριος,κατασκευή λαμπάτου ενισχυτή

Αντί να μειώνουν το βάρος βάζουν επιπλέον μοτέρ και μπαταρίες.
Φτιάχνουν και "γρήγορα" τούρμπο χαμηλού κυβισμού που έχουν αίσθηση πολυθρόνας και υψηλότερη κατανάλωση από αντίστοιχης ισχύος ατμοσφαιρικά.
Πάμε στην offtopic να το σχολιάσουμε?