Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.
Όσο δε για τον βαρύτατα προσβλητικό χαρακτηρισμό σου περί κατευθυνόμενης πληφορόρησης, θεωρώ ότι με θίγει αμέσως και σε προσωπικό επίπεδο και απαιτώ να τον ανακαλέσεις εδώ και τώρα. Ορίστε μας.

Τον ανακαλώ λοιπόν και περιμένω να ανακοινώσετε στο φόρουμ τι μέτρα πήρατε για κάποιον που χωρίς υπογραφή έστρεφε με αποδεδειγμένα ψεύδη κάποιο μέλος, ώστε να πράξει προς όφελος της εταιρίας του και σε βάρος του εαυτού του.
Περιμένω...
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Απο την άλλη ο φίλος,κάπου το παρατραβάει γενικά στους τρόπους του.Προσπαθούμε να τον πληροφορήσουμε και να του συμπαρασταθούμε και μας απευθύνει κι απο πάνω χαρακτηρισμούς για "κατευθυνόμενους".

Φίλε μου να το πούμε καλύτερα: κάποιοι από δω μέσα (οι περισσότεροι και ευχαριστώ γι αυτό) πράγματι προσπαθούν να συμπαρασταθούν, κάποιοι άλλοι όμως ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ όπως δείχνω στο #12 του παρόντος thread παραπληροφορούν.
Η ερώτηση είναι τι κάνατε για αυτό;
 
Ο audiophile62 παρακολουθεί. ΙΜΗΟ καλά θα κάνει να απαντήσει, ανοιχτά σε όλους μας.
 
Το μέλος που εννοείς,σχετίζεται με κάποιον τρόπο με την εδώ αντιπροσωπεία.Προσωπικά δεν ξέρω ακριβώς την σχέση του μ' αυτήν.Σ' άλλο φόρουμ πρόσφατα,είχε αρνηθεί κάθε επαγγελματική σχέση κι απειλούσε με μηνύσεις.

Απο την πλευρά σου,ισχυρίζεσαι με βάση κάποια pm,που απαγορεύεται η δημοσιοποίησή τους(την αναφορά σου σ' αυτά και τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησες,σου έσβησε ο ΓΔ),ότι ενέργησε σε βάρος σου μ' αποτέλεσμα η εδώ αντιπροσωπεία να υπαναχωρήσει στην επισκευή του μηχανήματός σου-που απ' ότι φαίνεται κατά παραχώρηση και χωρίς να υποχρεούνται είχαν αρχικά αποδεχτεί,επειδή θεώρησαν ότι τους συκοφαντούσες.

Εμείς δηλαδή τι θέλεις να κάνουμε;
 
[FONT=&quot]Σχετικά μέ τό θέμα πού έχει προκύψει θά ηθελα νά αναφέρω τά εξής. :[/FONT]
[FONT=&quot]

Ο αγαπητός kanekati απευθύνθηκε σέ εμάς τηλεφωνικά ενδιαφερόμενος γιά αγορά ενός Roksan Kandy K2. Τού δώσαμε τήν από τήν Roksan ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΙΕΘΝΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ καί επιπροσθέτως στή δική του πίεση γιά καλύτερη τιμή προκειμένου νά εξοφλήσει μετρητοίς τού κάναμε καί μία έκπτωση καταλήγωντας στά 950e. Μάς απάντησε ότι θά τό σκεφτεί ( ΔΙΚΑΙΩΜΑ του) καί θά επανέλθει.

Στήν πορεία ο αγαπητός kanekati δέν επικοινώνησε μαζί μας , παρ ότι διατείνεται ( σε πρόσφατη ιδιωτική επαφή ) ότι μέ καλούσε καί δέν απαντούσα , υποπτευόμενος ότι τόν απέφευγα. Αυτό δέν αντέχει στήν κοινή λογική , καθόσον δέν νομιζω ότι υπάρχει έμπορος , στή σημερινη ιδιάιτερα δύσκολη εποχή , νά αποφεύγει νά πουλήσει !!! Επι πλέον γιά τήν ιστορία αναφέρω πώς στό κατάστημα διαθέτουμε ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ τηλεφωνικη συσκευή ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΗΣΕΩΣ !!! Αρα η επιλεκτική αποφυγή είναι ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΗ !!!

Ο αγαπητός kanekati προφανώς επέλεξε νά αγοράσει τόν ενισχυτή από Αγγλία σέ τιμή κατώτερη ( καί πάλι δικαίωμα του ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ) , αλλά όμως ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΗ τέτοια πού συνιστά ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ , μιάς καί ΟΛΟΙ οι dealers της Roksan ΟΦΕΙΛΟΥΝ νά διατηρούν τόν ιδιο τιμοκατάλογο διεθνώς. Γιά τόν συγκεκριμένο ενισχυτή η Roksan έχει καθορίσει διεθνή λιανική τιμή 895 λίρες Αγγλίας. Πάνω σ αυτή την τιμή η εταιρεία μας διαμόρφωσε καί προσαρμόζει ανάλογα μέ τό χρόνο εισαγωγής/ισοτιμία τή λιανική τιμή τού προϊόντος σέ Ευρώ. Μέ βάση αυτό τό δεδομένο , η τιμή πού τόυ δώσαμε ήταν στά πλαίσια τής λογικής καί τών χρηστών ηθών τού εμπορίου , χωρίς νά προσφεύγουμε σέ πρακτικές ΑΗΘΟΥΣ ΑΘΕΜΙΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
Σ αυτή τή τιμή περιλαμβάνονταν καί τά 152e τού ΦΠΑ τής απόδειξης πού ΠΑΝΤΑ εκδίδουμε ( σ αντίθεση μέ τό audioaffair πού δέν τού έδωσε κάν ) καί τά οποία καταλήγουν στό έρμο τό Ελληνικό δημόσιο.Αρα εμείς θά εισπράταμε 798e δηλαδή όσα πλήρωσε τελικά στόν Αγγλο ο οποίος καί τά έβαλε όλα στή τσέπη του κλέβοντας τόν αντίστοιχο ΦΠΑ ( 17,5 %) Ετσι ο αγαπητός kanekati θά είχε βοηθήσει παράλληλα καί τό Ελληνικό εμπόριο καί τήν Ελληνική οικονομία . Εκανε τήν επιλογή του καί αυτό είναι κάτι πού αφορά τόν ίδιο καί κανέναν άλλο.Εχει όμως τήν απαίτηση νά τόν σεβαστεί καί νά τόν εξυπηρετήσει o νόμιμα λειτουργών Ελληνας αντιπρόσωπος , παρ ότι η όποια εγγύηση για το προϊόν καθιστά υπόχρεους τόν πωλητή καί τόν κατασκευαστή. Στή συγκεκριμένη περίπτωση ο πωλητής του προϊόντος είναι η [/FONT][FONT=&quot]audioaffair[/FONT][FONT=&quot]. Εκεί πρωτίστως θα έπρεπε νά απευθυνθεί ο [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]καί εν συνεχεία στον κατασκευαστή σε περίπτωση μή εξυπηρετήσεως από τον πρώτο.[/FONT]
[FONT=&quot]Αλλωστε σ αυτό τον καθοδηγούν και οί όροι εγγύσης , οί οποίοι από ότι φαίνεται δεν[/FONT]
[FONT=&quot]πληρούνται – αποστολή σγραγισμένης κάρτας εγγύησης η έστω απόδειξη αγοράς . Αυτό ασφαλώς δεν αφορά εμάς αλλά τον ίδιο τον αγοραστή και τόν πωλητή. [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Η κίνηση η οποία υποδείχθηκε από εμάς στον αγαπητό [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]είναι η πλέον συμφέρουσα για αυτόν , άσχετα αν ο ίδιος δεν μπορεί η δεν θέλει να τό καταλάβει , μιάς και στή συγκεκριμένη περίπτωση κατ αρχήν θά επιβαρυνόταν μέ επισκευαστικά έξοδα , τά οποία η [/FONT][FONT=&quot]Roksan[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]δεν καλύπτει στή συγκεκριμένη περίπτωση , θά έμενε χωρίς τή συσκευή του για το ίδιο η καί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα γιατί θά έπρεπε πρώτα νά ελενγθεί τό μηχάνημα , νά εντοπισθεί η βλάβη , νά ελθουν τά απαιτούμενα ανταλλακτικά από Αγγλία ,να επισκευασθεί . Μιά διαδικασία πού από την πείρα μας προσδιορίζουμε σέ χρονική διάρκεια μεταξύ δύο και τριών εβδομάδων καί σέ κόστος τουλάχιστον τερακοσίων ευρώ συμπεριλαμβανόμενων καί των μεταφορικών από και προς Θεσν/κη. Σέ περίπτωση πού η συσκευή είχε διατεθεί από εμάς τά επισκευαστικά έξοδα επιβάρυναν εξ ολοκλήρου εμάς , παρ ότι καί πάλι δέν τά καλύπτει ο κατασκευαστής καί τά ανταλλακτικά τον κατασκευαστή. Εάν δέ η αποκατάσταση της βλάβης αποδεικνυόταν εξαιρετικά χρονοβόρα , θά εξυπηρετούσαμε τόν πελάτη μας ακόμα καί μέ δανεισμό μηχανήματος επιδείξεως γιά όσο διάστημα απαιτούσε η επισκευή. Αυτή είναι η πρακτική πού ακολουθείται.[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Τά περί «εκδικήσεως» καί άλλα σχετικά παιδαριώδη πού εκφράστηκαν από τόν [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]αλλά καί μερικούς άλλους εδώ , θά πρέπει νά εκληφθούν τουλάχιστον ώς αφελή καί νά τά αφήσουμε ασχολίαστα μαζί μέ τον ΕΚΒΙΑΣΜΟ πού εκφράστηκε από τόν αγαπητό [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]σέ [/FONT][FONT=&quot]pm[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]περί αντικατάστασης από εμάς τής συσκευής του , προκειμένου νά μή προχωρήσει σέ καταγγελίες και ο οποίος μάς αφήνει παγερά αδιάφορους. Αν θά έπρεπε κάπου νά ζητήσει αντικατάσταση , αυτός θά ήταν ο πωλητής τής συσκευής του καί ο κατασκευαστής της. [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Τέλος θά ήθελα νά πληροφορήσω τόν αγαπητό [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot] , ότι ο Κος Μασσέλος δέν έχει ανάγκη καμιάς υποδείξεως από ΚΑΝΕΝΑΝ συνεργάτη του ( αυτό αφορά καί στήν λασπολογική κατηγορία πού μού επέρριψε από εδώ ) προκειμένου νά διαχειρισθεί τίς υποχρεώσεις του καί τά δικαιώματα του. Αυτό τό έχει αποδείξει έμπρακτα στά σαράντα ένα χρόνια ενασχόλησης του στό χώρο , τόν οποίο υπηρέτησε πάντα μέ γνώμονα τό σεβασμό στον Ελληνα καταναλωτή , στά πάμπολα προϊόντα πού εκπροσώπησε καί στούς συναδέλφους του.[/FONT]
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Το μέλος που εννοείς,σχετίζεται με κάποιον τρόπο με την εδώ αντιπροσωπεία.Προσωπικά δεν ξέρω ακριβώς την σχέση του μ' αυτήν.Σ' άλλο φόρουμ πρόσφατα,είχε αρνηθεί κάθε επαγγελματική σχέση κι απειλούσε με μηνύσεις.
Εμείς δηλαδή τι θέλεις να κάνουμε;

Μάλλον θα αστειεύεσαι. Γιατί στο μήνυμα #43 του thread http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=38732&page=5 υπογράφει ως Συνεργάτης Audio ΜΑΣΣΕΛΟΥ, ενώ 7 μήνες πριν στα μηνύματα #36 και #37 δεν υπογράφει; Μήπως για να έχω την εντύπωση μίας φιλικής συμβουλής ενός συμφορουμίτη, ενώ ήταν στοχευμένη πολιτική πώλησης;
Αν δεν είναι αυτό ξεκάθαρη παραβίαση των κανόνων λειτουργίας του φόρουμ δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι. Όσο για το τι να κάνετε, το ξέρετε νομίζω καλύτερα από μένα.
 
Το χαρτί Α4 που λες πράγματι υπάρχει με αυτοκόλλητο κολλημένο στο εξωτερικό μέρος της συσκευασίας. Δεν λέει απόδειξη αγοράς, αλλά μάλλον έχεις δίκιο. Αφού έχει τα στοιχεία που λες, (order ID, Product Code, τιμή, ημερομηνία) ενέχει θέση απόδειξη αγοράς. Άρα είχα απόδειξη και δεν το ξερα. Δυσκόλεψα τη θέση μου από αυτή τη παρανόηση. Ζητώ συγνώμη και από τον εαυτό μου...
 
Το χαρτί Α4 που λες πράγματι υπάρχει με αυτοκόλλητο κολλημένο στο εξωτερικό μέρος της συσκευασίας. Δεν λέει απόδειξη αγοράς, αλλά μάλλον έχεις δίκιο. Αφού έχει τα στοιχεία που λες, (order ID, Product Code, τιμή, ημερομηνία) ενέχει θέση απόδειξη αγοράς. Άρα είχα απόδειξη και δεν το ξερα. Δυσκόλεψα τη θέση μου από αυτή τη παρανόηση. Ζητώ συγνώμη και από τον εαυτό μου...

Το έσβησα μέσα σε δευτερολεπτα μετά που το έγραψα, για να διαβάσω του audiophiel62, πως με πρόλαβες?:flipout:
 
Αν το διάβαζες καλύτερα θα έβλεπες ότι κάπου έγραφε πάνω απόδηξη πώλησης ή invoice. Είναι αδύνατον να ήρθε χωρίς απόδειξη. Απλά δεν γίνεται όπως σου εξήγησα και δεν πρόλαβε να το διαβάσει κανένας:flipout::flipout:

Αλλιώς, πιάνεται αυτό σαν απόδειξη. Μην τρελαθούμε τώρα. Η αγορά είναι ελεύθερη και ο καθ' ένας πουλάει όσο θέλει. Και μπορεί και να χαρίσει ακόμα αν θέλει και πιστεύει ότι θα κάνει καλό στην δουλιά του κάτι τέτοιο. Αυτό λέγετε ελεύθερη αγορά και οχι αθέμιτος ανταγωνισμός
 
Last edited:
Ναι, οι Άγγλοι συνήθως το λένε invoice. Και μπορεί να είναι απλά μια εκτύπωση e-mail, print-screen από website κτλ. Συνήθως το orderid είναι και το σημαντικότερο νούμερο που αναγράφεται. Αλήθεια πώς προκύπτει ότι δεν έχει πληρωθεί VAT?

Επίσης παρακαλώ το μέλος audiophile62 , μας πληροφορήσει για τη συνεργασία (ημ. Έναρξης συνεργασίας) του με την αντιπροσωπία είτε ανοιχτά εδώ, είτε μέσω PM σε διαχειριστές της audio ή στους ΓΔ.
 
Διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα οταν υπαρχει Πανευρωπαικη Εγγυηση σημαινει οτι καλυπτεται το προιον σε ολες τις χωρες της ΕΟΚ. Οι εταιρειες λενε απευθυνθειτε στην εταιρεια μεσω του αντιπροσωπου, δηλαδη η αντιπροσωπεια ειναι η εταιρεια στη χωρα μας συνεπως η ισχυουσα εγγυηση της εταιρειας πρεπει να καλυφθει απο την εδω αντιπροσωπεια. Η αντιπροσωπεια ειναι η υποσταση της εταιρειας στην χωρα μας.
Υπαρχει ο ορος Περιορισμενη Εγγυηση που αναφερεται σε προιοντα που καλυπτονται μονο στην χωρα αγορας τους (το εχω δει σε προιοντα της US Robotics) και ο ορος Εγγυηση αντιπροσωπειας που καλυπτει τα προιοντα που ειναι αγορασμενα απο την αντιπροσωπεια μιας χωρας και συνηθως αφορα επεκταση της εγγυησης ή προσθετες εγγυησεις ως δελεαρ για τον καταναλωτη.

Επισης αλλο ο αντιπροσωπος και αλλο ο εξουσιοδοτημενος εμπορος. Στο δικτυο υπαρχουν εξουσιοδοτημενοι εμποροι των οποιων τα προιοντα εχουν πανευρωπαικη καλυψη εφοσον εχουν προμηθευτει μεσω της νομιμης οδου απο τον εμπορο αλλα και εμποροι μη εξουσιοδοτημενοι τα προιοντα των οποιων δεν καλυπτουν οι αντιπροσωπειες. Η audioaffair αποτι ειδα στο σαιτ τους ειναι εξουσιοδοτημενος εμπορος συνεπως τα προιοντα τους καλυπτονται με πανευρωπαικη εγγυηση σε ολες τις αντιπροσωπειες των ευρωπαικων χωρων.

Νομιζω οτι καποιος τριτος που να κανει την δουλεια αυτη θα μπορουσε να μας διαφωτισει για το τι πραγματικα ισχυει. Που ειναι ο isovitιs να μας ενημερωσει??
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.


[FONT=&quot]Ο αγαπητός kanekati απευθύνθηκε σέ εμάς τηλεφωνικά ενδιαφερόμενος γιά αγορά ενός Roksan Kandy K2. Τού δώσαμε τήν από τήν Roksan ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΙΕΘΝΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ καί επιπροσθέτως στή δική του πίεση γιά καλύτερη τιμή προκειμένου νά εξοφλήσει μετρητοίς τού κάναμε καί μία έκπτωση καταλήγωντας στά 950e. Μάς απάντησε ότι θά τό σκεφτεί ( ΔΙΚΑΙΩΜΑ του) καί θά επανέλθει.

Στήν πορεία ο αγαπητός kanekati δέν επικοινώνησε μαζί μας , παρ ότι διατείνεται ( σε πρόσφατη ιδιωτική επαφή ) ότι μέ καλούσε καί δέν απαντούσα , υποπτευόμενος ότι τόν απέφευγα. Αυτό δέν αντέχει στήν κοινή λογική , καθόσον δέν νομιζω ότι υπάρχει έμπορος , στή σημερινη ιδιάιτερα δύσκολη εποχή , νά αποφεύγει νά πουλήσει !!! Επι πλέον γιά τήν ιστορία αναφέρω πώς στό κατάστημα διαθέτουμε ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ τηλεφωνικη συσκευή ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΗΣΕΩΣ !!! Αρα η επιλεκτική αποφυγή είναι ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΗ !!![/FONT]

Δεν ήθελα να το σκεφτώ. Είχα απόφασίσει ήδη την αγορά και το τηλέφωνο ήταν μόνο για να καθοριστούν οι λεπτομέρειες αποστολής (διεύθυνση, πληρωμή κ.λ.), οι δε κλήσεις ήταν στο κινητό και όχι σε σταθερό!
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]Ο αγαπητός kanekati προφανώς επέλεξε νά αγοράσει τόν ενισχυτή από Αγγλία σέ τιμή κατώτερη ( καί πάλι δικαίωμα του ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ) , αλλά όμως ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΗ τέτοια πού συνιστά ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ , μιάς καί ΟΛΟΙ οι dealers της Roksan ΟΦΕΙΛΟΥΝ νά διατηρούν τόν ιδιο τιμοκατάλογο διεθνώς. Γιά τόν συγκεκριμένο ενισχυτή η Roksan έχει καθορίσει διεθνή λιανική τιμή 895 λίρες Αγγλίας. Πάνω σ αυτή την τιμή η εταιρεία μας διαμόρφωσε καί προσαρμόζει ανάλογα μέ τό χρόνο εισαγωγής/ισοτιμία τή λιανική τιμή τού προϊόντος σέ Ευρώ. Μέ βάση αυτό τό δεδομένο , η τιμή πού τόυ δώσαμε ήταν στά πλαίσια τής λογικής καί τών χρηστών ηθών τού εμπορίου , χωρίς νά προσφεύγουμε σέ πρακτικές ΑΗΘΟΥΣ ΑΘΕΜΙΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
Σ αυτή τή τιμή περιλαμβάνονταν καί τά 152e τού ΦΠΑ τής απόδειξης πού ΠΑΝΤΑ εκδίδουμε ( σ αντίθεση μέ τό audioaffair πού δέν τού έδωσε κάν )
[/FONT]
δικό μου λάθος, υπήρχε απόδειξη στο έξω μέρος της συσκευασίας
[FONT=&quot]
καί τά οποία καταλήγουν στό έρμο τό Ελληνικό δημόσιο.Αρα εμείς θά εισπράταμε 798e δηλαδή όσα πλήρωσε τελικά στόν Αγγλο ο οποίος καί τά έβαλε όλα στή τσέπη του κλέβοντας τόν αντίστοιχο ΦΠΑ ( 17,5 %) Ετσι ο αγαπητός kanekati θά είχε βοηθήσει παράλληλα καί τό Ελληνικό εμπόριο καί τήν Ελληνική οικονομία . Εκανε τήν επιλογή του καί αυτό είναι κάτι πού αφορά τόν ίδιο καί κανέναν άλλο.Εχει όμως τήν απαίτηση νά τόν σεβαστεί καί νά τόν εξυπηρετήσει o νόμιμα λειτουργών Ελληνας αντιπρόσωπος , παρ ότι η όποια εγγύηση για το προϊόν καθιστά υπόχρεους τόν πωλητή καί τόν κατασκευαστή. Στή συγκεκριμένη περίπτωση ο πωλητής του προϊόντος είναι η [/FONT][FONT=&quot]audioaffair[/FONT][FONT=&quot]. Εκεί πρωτίστως θα έπρεπε νά απευθυνθεί ο [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot]καί εν συνεχεία στον κατασκευαστή σε περίπτωση μή εξυπηρετήσεως από τον πρώτο.[/FONT]
[FONT=&quot]Αλλωστε σ αυτό τον καθοδηγούν και οί όροι εγγύσης , οί οποίοι από ότι φαίνεται δεν[/FONT]
[FONT=&quot]πληρούνται – αποστολή σγραγισμένης κάρτας εγγύησης η έστω απόδειξη αγοράς . Αυτό ασφαλώς δεν αφορά εμάς αλλά τον ίδιο τον αγοραστή και τόν πωλητή. [/FONT]

[FONT=&quot]Η κίνηση η οποία υποδείχθηκε από εμάς στον αγαπητό [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot]είναι η πλέον συμφέρουσα για αυτόν ,
[/FONT]
Υποδείχτηκε από σας; λες ψέμματα. Μετά από χίλια παρακάλια ο κ. Χρήστος δέχτηκε να το δει
[FONT=&quot] άσχετα αν ο ίδιος δεν μπορεί η δεν θέλει να τό καταλάβει , μιάς και στή συγκεκριμένη περίπτωση κατ αρχήν θά επιβαρυνόταν μέ επισκευαστικά έξοδα , τά οποία η [/FONT][FONT=&quot]Roksan[/FONT][FONT=&quot]δεν καλύπτει στή συγκεκριμένη περίπτωση , θά έμενε χωρίς τή συσκευή του για το ίδιο η καί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα γιατί θά έπρεπε πρώτα νά ελενγθεί τό μηχάνημα , νά εντοπισθεί η βλάβη , νά ελθουν τά απαιτούμενα ανταλλακτικά από Αγγλία ,να επισκευασθεί . Μιά διαδικασία πού από την πείρα μας προσδιορίζουμε σέ χρονική διάρκεια μεταξύ δύο και τριών εβδομάδων καί σέ κόστος τουλάχιστον τερακοσίων ευρώ συμπεριλαμβανόμενων καί των μεταφορικών από και προς Θεσν/κη.
[/FONT]
Τετρακοσίων! για ένα μηχάνημα 750 στην εγγύηση και με καλυμμένα τα ανταλλακτικά; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; Οπότε φίλοι καταλαβαίνετε ήμουν χαμένος έτσι κι αλλιώς, είτε το στελνα έξω, είτε το φτιαχνα εδώ
[FONT=&quot]Σέ περίπτωση πού η συσκευή είχε διατεθεί από εμάς τά επισκευαστικά έξοδα επιβάρυναν εξ ολοκλήρου εμάς , παρ ότι καί πάλι δέν τά καλύπτει ο κατασκευαστής καί τά ανταλλακτικά τον κατασκευαστή. Εάν δέ η αποκατάσταση της βλάβης αποδεικνυόταν εξαιρετικά χρονοβόρα , θά εξυπηρετούσαμε τόν πελάτη μας ακόμα καί μέ δανεισμό μηχανήματος επιδείξεως γιά όσο διάστημα απαιτούσε η επισκευή. Αυτή είναι η πρακτική πού ακολουθείται.[/FONT]

[FONT=&quot]Τά περί «εκδικήσεως» καί άλλα σχετικά παιδαριώδη πού εκφράστηκαν από τόν [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot]αλλά καί μερικούς άλλους εδώ , θά πρέπει νά εκληφθούν τουλάχιστον ώς αφελή καί νά τά αφήσουμε ασχολίαστα μαζί μέ τον ΕΚΒΙΑΣΜΟ πού εκφράστηκε από τόν αγαπητό [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot]σέ [/FONT][FONT=&quot]pm[/FONT][FONT=&quot]περί αντικατάστασης από εμάς τής συσκευής του , προκειμένου νά μή προχωρήσει σέ καταγγελίες και ο οποίος μάς αφήνει παγερά αδιάφορους.
[/FONT]
[FONT=&quot] Σε παρόμοιο μήνυμα δικό μου που μιλούσα για pm μου το έσβησαν. Παρακαλώ αυτό μην το σβήσετε για να ακουστεί η απάντησή μου
[/FONT]
[FONT=&quot]Αν θά έπρεπε κάπου νά ζητήσει αντικατάσταση , αυτός θά ήταν ο πωλητής τής συσκευής του καί ο κατασκευαστής της. [/FONT]

[FONT=&quot]Τέλος θά ήθελα νά πληροφορήσω τόν αγαπητό [/FONT][FONT=&quot]kanekati[/FONT][FONT=&quot] , ότι ο Κος Μασσέλος δέν έχει ανάγκη καμιάς υποδείξεως από ΚΑΝΕΝΑΝ συνεργάτη του ( αυτό αφορά καί στήν λασπολογική κατηγορία πού μού επέρριψε από εδώ ) προκειμένου νά διαχειρισθεί τίς υποχρεώσεις του καί τά δικαιώματα του. Αυτό τό έχει αποδείξει έμπρακτα στά σαράντα ένα χρόνια ενασχόλησης του στό χώρο , τόν οποίο υπηρέτησε πάντα μέ γνώμονα τό σεβασμό στον Ελληνα καταναλωτή , στά πάμπολα προϊόντα πού εκπροσώπησε καί στούς συναδέλφους του.[/FONT]
Αφού δεν έχει ανάγκη κανέναν, γιατί δεν μπαίνει ο ίδιος να διαβάσει τι πράγματι έγραψα και τι του είπες εσύ ότι έγραψα;
 
Ναι, οι Άγγλοι συνήθως το λένε invoice. Και μπορεί να είναι απλά μια εκτύπωση e-mail, print-screen από website κτλ. Συνήθως το orderid είναι και το σημαντικότερο νούμερο που αναγράφεται. Αλήθεια πώς προκύπτει ότι δεν έχει πληρωθεί VAT?

Ναι παιδιά, κάπου στη μέση λέει Invoice, όσο για το VAT πληρώθηκε ίσο με 89.35 λίρες.
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα οταν υπαρχει Πανευρωπαικη Εγγυηση σημαινει οτι καλυπτεται το προιον σε ολες τις χωρες της ΕΟΚ. Οι εταιρειες λενε απευθυνθειτε στην εταιρεια μεσω του αντιπροσωπου, δηλαδη η αντιπροσωπεια ειναι η εταιρεια στη χωρα μας συνεπως η ισχυουσα εγγυηση της εταιρειας πρεπει να καλυφθει απο την εδω αντιπροσωπεια. Η αντιπροσωπεια ειναι η υποσταση της εταιρειας στην χωρα μας.
Υπαρχει ο ορος Περιορισμενη Εγγυηση που αναφερεται σε προιοντα που καλυπτονται μονο στην χωρα αγορας τους (το εχω δει σε προιοντα της US Robotics) και ο ορος Εγγυηση αντιπροσωπειας που καλυπτει τα προιοντα που ειναι αγορασμενα απο την αντιπροσωπεια μιας χωρας και συνηθως αφορα επεκταση της εγγυησης ή προσθετες εγγυησεις ως δελεαρ για τον καταναλωτη.

Επισης αλλο ο αντιπροσωπος και αλλο ο εξουσιοδοτημενος εμπορος. Στο δικτυο υπαρχουν εξουσιοδοτημενοι εμποροι των οποιων τα προιοντα εχουν πανευρωπαικη καλυψη εφοσον εχουν προμηθευτει μεσω της νομιμης οδου απο τον εμπορο αλλα και εμποροι μη εξουσιοδοτημενοι τα προιοντα των οποιων δεν καλυπτουν οι αντιπροσωπειες. Η audioaffair αποτι ειδα στο σαιτ τους ειναι εξουσιοδοτημενος εμπορος συνεπως τα προιοντα τους καλυπτονται με πανευρωπαικη εγγυηση σε ολες τις αντιπροσωπειες των ευρωπαικων χωρων.

Νομιζω οτι καποιος τριτος που να κανει την δουλεια αυτη θα μπορουσε να μας διαφωτισει για το τι πραγματικα ισχυει. Που ειναι ο isovitιs να μας ενημερωσει??

Μου φαίνεταi ότι χρησιμοποιούμε λίγο λάθος ο καθένας μας τον όρο. Μια εταιρεία μπορεί να λέει ότι προσφέρει πανευρωπαϊκή εγγύηση αλλά να μην καλύπτει κάποιες χώρες ακόμα και της ΕΕ. Ακόμα και σε καταστήματα πώλησης μέσω διαδικτύου βλέπει κανείς κυρίως για αποστολή κατηγορία Ευρώπη αλλά και μετά ξέχωρα κάποιες ευρωπαϊκές χώρες. Το πανευρωπαϊκός μπορεί να σημαίνει κατά περίπτωση οτιδήποτε, δεν έχει άμεσα σχέση με κεκτημένο της ΕΕ. Άλλωστε η ΕΕ δεν έχει το μονοπώλιο στον όρο Ευρώπη και τα παράγωγά του.

Στη περίπτωση που συζητάμε εδώ η Roksan ξεκάθαρα απαιτεί από τον αγοραστή να της στείλει σφραγισμένη κάρτα εγγύησης από τον πωλητή εντός 28 ημερών για να μπορεί να τον καλύψει με εγγύηση. Σε αυτή τη περίπτωση σε όποιον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή και να πάει ο αγοραστής είναι καλυμένος. Ο kanekati όμως δήλωσε ότι δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο. Σε αυτήν την περίπτωση καλύπτεται με εγγύηση μόνο από τον πωλητή audioaffair.co.uk σύμφωνα με δίκαιο ΕΕ, για δύο χρόνια. Μπορεί να απαιτήσει αποζημίωση από κατασκευαστή μόνο σε περίπτωση που έχει ζημιωθεί από ελαττωματική συσκευή. Σε κάθε άλλη περίπτωση για επισκευή, φθορά κλπ πρέπει να απευθυνθεί στον πωλητή. Η audioaffair.co.uk δηλώνει στη σελίδα της
"We are authorised Roksan retailers. This item is brand new and complete with the full manufacturers warranty and support."
Αυτό σημαίνει ότι είναι εξουσιοδοτημένη και σου παρέχει την εγγύηση. Δεν σημαίνει ότι μπορείς με τη δική τους απόδειξη να πας σε οποιοδήποτε άλλο εξουσιοδοτημένο κατάστημα και να σου προσφέρουν τις υπηρεσίες εγγύησης, αυτό μπορεί να το κάνεις αν έχεις στείλει το κουπόνι στη Roksan.

Διευκρίνηση: Δεν είμαι νομικός ούτε αντιπρόσωπος εμπορικής εταιρείας. Η γνώμες μου βασίζονται στην εμπειρία μου με εγγυήσεις των συσκευών που κατέχω και με πληροφόρηση από τις ιστοσελίδες ΕΕ, εμπόρων κλπ.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Μου φαίνεταi ότι χρησιμοποιούμε λίγο λάθος ο καθένας μας τον όρο. Μια εταιρεία μπορεί να λέει ότι προσφέρει πανευρωπαϊκή εγγύηση αλλά να μην καλύπτει κάποιες χώρες ακόμα και της ΕΕ. Ακόμα και σε καταστήματα πώλησης μέσω διαδικτύου βλέπει κανείς κυρίως για αποστολή κατηγορία Ευρώπη αλλά και μετά ξέχωρα κάποιες ευρωπαϊκές χώρες. Το πανευρωπαϊκός μπορεί να σημαίνει κατά περίπτωση οτιδήποτε, δεν έχει άμεσα σχέση με κεκτημένο της ΕΕ. Άλλωστε η ΕΕ δεν έχει το μονοπώλιο στον όρο Ευρώπη και τα παράγωγά του.

Στη περίπτωση που συζητάμε εδώ η Roksan ξεκάθαρα απαιτεί από τον αγοραστή να της στείλει σφραγισμένη κάρτα εγγύησης από τον πωλητή εντός 28 ημερών για να μπορεί να τον καλύψει με εγγύηση. Σε αυτή τη περίπτωση σε όποιον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή και να πάει ο αγοραστής είναι καλυμένος. Ο kanekati όμως δήλωσε ότι δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο. Σε αυτήν την περίπτωση καλύπτεται με εγγύηση μόνο από τον πωλητή audioaffair.co.uk σύμφωνα με δίκαιο ΕΕ, για δύο χρόνια. Μπορεί να απαιτήσει αποζημίωση από κατασκευαστή μόνο σε περίπτωση που έχει ζημιωθεί από ελαττωματική συσκευή. Σε κάθε άλλη περίπτωση για επισκευή, φθορά κλπ πρέπει να απευθυνθεί στον πωλητή. Η audioaffair.co.uk δηλώνει στη σελίδα της
"We are authorised Roksan retailers. This item is brand new and complete with the full manufacturers warranty and support."
Αυτό σημαίνει ότι είναι εξουσιοδοτημένη και σου παρέχει την εγγύηση. Δεν σημαίνει ότι μπορείς με τη δική τους απόδειξη να πας σε οποιοδήποτε άλλο εξουσιοδοτημένο κατάστημα και να σου προσφέρουν τις υπηρεσίες εγγύησης, αυτό μπορεί να το κάνεις αν έχεις στείλει το κουπόνι στη Roksan.

Η μη αποστολη του κουπονιου ειναι λαθος του αγοραστη... οι περισσοτεροι ισως εχουμε καποια τετοια αμελεια στις αγορες μας μεχρι τωρα. Το θεμα ειναι οτι αν ειχε σταλει το κουπονι θα ισχυε κανονικα η εγγυηση, ετσι δεν ειναι?
 
Φυσικά. Αυτή είναι η άποψη μου.
Αν ο αγοραστής είχε κάνει ότι ορίζει η κατασκευάστρια εταιρεία, η οποία στην ιστοσελίδα της δεν εξαιρεί τον Έλληνα αντιπρόσωπο από καμιά υποχρέωση τότε δεν θα είχε κανένα δικαίωμα να αρνηθεί να παρέχει υπηρεσίες, ακόμα και αν ο πελάτης είχε πει ή γράψει τα χίλια μύρια για τον αντιπρόσωπο.
 
Παντως 400 ευρο για επισκευη μηχανηματος 750 ευρο εντος εγγυησης πρεπει να ειναι παγκοσμιο ρεκορ που μονο μια ελληνικη "αντιπροσωπεια" θα μπορουσε να πετυχει. Ειμαστε φοβεροι.!!!!!!
Αντι να φροντισουν να αντικατασταθει η να επισκευαστει το μηχανημα αμεσα σε λιγο θα του ζητουσαν και αποζημιωση γιατι αγορασε απο αλλου.Μηπως ζουμε σε λαθος χωρα?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Φυσικά. Αυτή είναι η άποψη μου.
Αν ο αγοραστής είχε κάνει ότι ορίζει η κατασκευάστρια εταιρεία, η οποία στην ιστοσελίδα της δεν εξαιρεί τον Έλληνα αντιπρόσωπο από καμιά υποχρέωση τότε δεν θα είχε κανένα δικαίωμα να αρνηθεί να παρέχει υπηρεσίες, ακόμα και αν ο πελάτης είχε πει ή γράψει τα χίλια μύρια για τον αντιπρόσωπο.
Και πως θα διαπιστωνε η Ελληνικη αντιπροσωπεια οτι ο αγοραστης εχει ταχυδρομησει την καρτα στην Αγγλικη κατασκευαστρια εταιρια? Θατο εψαχνε? χλωμο μου φαινεται.
 
Μην κολλάτε με τις σφραγισμένες κάρτες και λοιπά κατάλοιπα άλλων εποχών...
Οι σοβαροί κατασκευαστές δεν απαιτούν τέτοια πράγματα..
Με την απόδειξη αγοράς είσαι ΟΚ ενώ, σε κάποιες περιπτώσεις, ακόμα και το serial number της συσκευής αρκεί.
 
Την εποχή του διαδικτύου να ασχολείται κάποιος με κάρτες, είναι κάπως ...ντεμοντέ (εξάλλου τι κάρτα να στείλεις αν δεν στην έχει σφραγίσει ο πωλητής, όπως στην περίπτωση αυτή αν πρόσεξα στα μηνύματα)! Τόσο δύσκολο είναι να έχει κάθε εταιρεία μία φόρμα στο site της για registration των προϊόντων της;
 
Status
Not open for further replies.