[FONT="]Σχετικά μέ τό θέμα πού έχει προκύψει θά ηθελα νά αναφέρω τά εξής. :[/FONT]
[FONT="]
Ο αγαπητός kanekati απευθύνθηκε σέ εμάς τηλεφωνικά ενδιαφερόμενος γιά αγορά ενός Roksan Kandy K2. Τού δώσαμε τήν από τήν Roksan ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΙΕΘΝΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ καί επιπροσθέτως στή δική του πίεση γιά καλύτερη τιμή προκειμένου νά εξοφλήσει μετρητοίς τού κάναμε καί μία έκπτωση καταλήγωντας στά 950e. Μάς απάντησε ότι θά τό σκεφτεί ( ΔΙΚΑΙΩΜΑ του) καί θά επανέλθει.
Στήν πορεία ο αγαπητός kanekati δέν επικοινώνησε μαζί μας , παρ ότι διατείνεται ( σε πρόσφατη ιδιωτική επαφή ) ότι μέ καλούσε καί δέν απαντούσα , υποπτευόμενος ότι τόν απέφευγα. Αυτό δέν αντέχει στήν κοινή λογική , καθόσον δέν νομιζω ότι υπάρχει έμπορος , στή σημερινη ιδιάιτερα δύσκολη εποχή , νά αποφεύγει νά πουλήσει !!! Επι πλέον γιά τήν ιστορία αναφέρω πώς στό κατάστημα διαθέτουμε ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ τηλεφωνικη συσκευή ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΗΣΕΩΣ !!! Αρα η επιλεκτική αποφυγή είναι ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΗ !!!
Ο αγαπητός kanekati προφανώς επέλεξε νά αγοράσει τόν ενισχυτή από Αγγλία σέ τιμή κατώτερη ( καί πάλι δικαίωμα του ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ) , αλλά όμως ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΗ τέτοια πού συνιστά ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ , μιάς καί ΟΛΟΙ οι dealers της Roksan ΟΦΕΙΛΟΥΝ νά διατηρούν τόν ιδιο τιμοκατάλογο διεθνώς. Γιά τόν συγκεκριμένο ενισχυτή η Roksan έχει καθορίσει διεθνή λιανική τιμή 895 λίρες Αγγλίας. Πάνω σ αυτή την τιμή η εταιρεία μας διαμόρφωσε καί προσαρμόζει ανάλογα μέ τό χρόνο εισαγωγής/ισοτιμία τή λιανική τιμή τού προϊόντος σέ Ευρώ. Μέ βάση αυτό τό δεδομένο , η τιμή πού τόυ δώσαμε ήταν στά πλαίσια τής λογικής καί τών χρηστών ηθών τού εμπορίου , χωρίς νά προσφεύγουμε σέ πρακτικές ΑΗΘΟΥΣ ΑΘΕΜΙΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
Σ αυτή τή τιμή περιλαμβάνονταν καί τά 152e τού ΦΠΑ τής απόδειξης πού ΠΑΝΤΑ εκδίδουμε ( σ αντίθεση μέ τό audioaffair πού δέν τού έδωσε κάν ) καί τά οποία καταλήγουν στό έρμο τό Ελληνικό δημόσιο.Αρα εμείς θά εισπράταμε 798e δηλαδή όσα πλήρωσε τελικά στόν Αγγλο ο οποίος καί τά έβαλε όλα στή τσέπη του κλέβοντας τόν αντίστοιχο ΦΠΑ ( 17,5 %) Ετσι ο αγαπητός kanekati θά είχε βοηθήσει παράλληλα καί τό Ελληνικό εμπόριο καί τήν Ελληνική οικονομία . Εκανε τήν επιλογή του καί αυτό είναι κάτι πού αφορά τόν ίδιο καί κανέναν άλλο.Εχει όμως τήν απαίτηση νά τόν σεβαστεί καί νά τόν εξυπηρετήσει o νόμιμα λειτουργών Ελληνας αντιπρόσωπος , παρ ότι η όποια εγγύηση για το προϊόν καθιστά υπόχρεους τόν πωλητή καί τόν κατασκευαστή. Στή συγκεκριμένη περίπτωση ο πωλητής του προϊόντος είναι η [/FONT][FONT="]audioaffair[/FONT][FONT="]. Εκεί πρωτίστως θα έπρεπε νά απευθυνθεί ο [/FONT][FONT="]kanekati[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]καί εν συνεχεία στον κατασκευαστή σε περίπτωση μή εξυπηρετήσεως από τον πρώτο.[/FONT]
[FONT="]Αλλωστε σ αυτό τον καθοδηγούν και οί όροι εγγύσης , οί οποίοι από ότι φαίνεται δεν[/FONT]
[FONT="]πληρούνται – αποστολή σγραγισμένης κάρτας εγγύησης η έστω απόδειξη αγοράς . Αυτό ασφαλώς δεν αφορά εμάς αλλά τον ίδιο τον αγοραστή και τόν πωλητή. [/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Η κίνηση η οποία υποδείχθηκε από εμάς στον αγαπητό [/FONT][FONT="]kanekati[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]είναι η πλέον συμφέρουσα για αυτόν , άσχετα αν ο ίδιος δεν μπορεί η δεν θέλει να τό καταλάβει , μιάς και στή συγκεκριμένη περίπτωση κατ αρχήν θά επιβαρυνόταν μέ επισκευαστικά έξοδα , τά οποία η [/FONT][FONT="]Roksan[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]δεν καλύπτει στή συγκεκριμένη περίπτωση , θά έμενε χωρίς τή συσκευή του για το ίδιο η καί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα γιατί θά έπρεπε πρώτα νά ελενγθεί τό μηχάνημα , νά εντοπισθεί η βλάβη , νά ελθουν τά απαιτούμενα ανταλλακτικά από Αγγλία ,να επισκευασθεί . Μιά διαδικασία πού από την πείρα μας προσδιορίζουμε σέ χρονική διάρκεια μεταξύ δύο και τριών εβδομάδων καί σέ κόστος τουλάχιστον τερακοσίων ευρώ συμπεριλαμβανόμενων καί των μεταφορικών από και προς Θεσν/κη. Σέ περίπτωση πού η συσκευή είχε διατεθεί από εμάς τά επισκευαστικά έξοδα επιβάρυναν εξ ολοκλήρου εμάς , παρ ότι καί πάλι δέν τά καλύπτει ο κατασκευαστής καί τά ανταλλακτικά τον κατασκευαστή. Εάν δέ η αποκατάσταση της βλάβης αποδεικνυόταν εξαιρετικά χρονοβόρα , θά εξυπηρετούσαμε τόν πελάτη μας ακόμα καί μέ δανεισμό μηχανήματος επιδείξεως γιά όσο διάστημα απαιτούσε η επισκευή. Αυτή είναι η πρακτική πού ακολουθείται.[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Τά περί «εκδικήσεως» καί άλλα σχετικά παιδαριώδη πού εκφράστηκαν από τόν [/FONT][FONT="]kanekati[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]αλλά καί μερικούς άλλους εδώ , θά πρέπει νά εκληφθούν τουλάχιστον ώς αφελή καί νά τά αφήσουμε ασχολίαστα μαζί μέ τον ΕΚΒΙΑΣΜΟ πού εκφράστηκε από τόν αγαπητό [/FONT][FONT="]kanekati[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]σέ [/FONT][FONT="]pm[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]περί αντικατάστασης από εμάς τής συσκευής του , προκειμένου νά μή προχωρήσει σέ καταγγελίες και ο οποίος μάς αφήνει παγερά αδιάφορους. Αν θά έπρεπε κάπου νά ζητήσει αντικατάσταση , αυτός θά ήταν ο πωλητής τής συσκευής του καί ο κατασκευαστής της. [/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Τέλος θά ήθελα νά πληροφορήσω τόν αγαπητό [/FONT][FONT="]kanekati[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="] , ότι ο Κος Μασσέλος δέν έχει ανάγκη καμιάς υποδείξεως από ΚΑΝΕΝΑΝ συνεργάτη του ( αυτό αφορά καί στήν λασπολογική κατηγορία πού μού επέρριψε από εδώ ) προκειμένου νά διαχειρισθεί τίς υποχρεώσεις του καί τά δικαιώματα του. Αυτό τό έχει αποδείξει έμπρακτα στά σαράντα ένα χρόνια ενασχόλησης του στό χώρο , τόν οποίο υπηρέτησε πάντα μέ γνώμονα τό σεβασμό στον Ελληνα καταναλωτή , στά πάμπολα προϊόντα πού εκπροσώπησε καί στούς συναδέλφους του.[/FONT]