Επιλογη αυτοκινητου

Όντως..Παιδιά εγώ τέλη κυκλοφορίας 660 δεν προτίθεμαι να ξανασκάσω,και ούτε για καταναλώσεις 12+lt\100km.Θα στεναχωρηθώ ιδιεταίρως που πρέπει να διώξω το αμάξι μου αλλά δεν πάει άλλο.Όποιος 3χει εμπειρία απο leasing ας πει.
 
Όντως..Παιδιά εγώ τέλη κυκλοφορίας 660 δεν προτίθεμαι να ξανασκάσω,και ούτε για καταναλώσεις 12+lt\100km.Θα στεναχωρηθώ ιδιεταίρως που πρέπει να διώξω το αμάξι μου αλλά δεν πάει άλλο.Όποιος 3χει εμπειρία απο leasing ας πει.

Νίκο για ιδιώτη δεν συμφέρει.
Πρέπει να μπορείς να βάζεις έξοδα στην (έστω προσωπική) εταιρεία.

Θα κάνεις λίγο ζόρι, θα δώσεις το μεγάλο για 2-3-4 χιλιάρικα και με άλλα 10 πάρε ένα σύγχρονο μικρό είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο.
Και μένα μου λείπει το μεγάλο, αλλά παρ όλα αυτά το μικρό έχει άλλες χάρες με κάποιες υποχωρήσεις.
 
Άγγελε αν μπορείς πες μας για την avis κλπ. με ενδιαφέρει.

Από τα παιδια που ασχολούνται με τα αυτοκίνητα στην εταιρεια μας ακουω ασχημα λογια (σερβις που στην ουσια δεν γινονται, αυτοκίνητα αντικαταστασης σε κακη κατασταση κτλ).
Ειχαμε και 1-2 περιπτώσεις από συναδελφους που δειχνουν ότι δεν κανουν ελέγχους στα σερβις.
Ιδια σχολια εχω και από συναδελφους αλλων εταιριων σε ένα μεταπτυχιακο που κανω και είναι ολοι δυσαρεστημένοι.
Τωρα κατά ποσο είναι αληθη όλα αυτά τι να πω.
Εγω θα προσεχα (λενε ότι είναι ετοιμη να πουληθεί κιολας)...
Μιλαω παντα για εταιρικα αυτοκίνητα και όχι για ιδιωτες.
 
Δημήτρη εταιρείες υπάρχουν δυο,μια προσωπική (γυναίκα) και μια ΟΕ (δικιά μου με συνεταίρους),απλά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει τον κόπο ως σύστημα το leasing.Άσε,αυτό το αμάξι θα το κλάψω με μαύρο δάκρυ..Που να τους πάρει και να τους σηκώσει..
 
Δημήτρη εταιρείες υπάρχουν δυο,μια προσωπική (γυναίκα) και μια ΟΕ (δικιά μου με συνεταίρους),απλά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει τον κόπο ως σύστημα το leasing.Άσε,αυτό το αμάξι θα το κλάψω με μαύρο δάκρυ..Που να τους πάρει και να τους σηκώσει..

και εγώ ακόμα το κλαίω.
αλλά όταν έδινα τα 660άρια και τα πολυτελείας 300άρια και να ήταν μόνο αυτά, κάθε εβδομάδα 60-70 ευρώ καύσιμα....
τώρα δίνω ένα 20ρικάκι... (μέχρι φυσικά το εξελάκι που έχουν και παίζουν νύχτα μέρα οι αργόσχολοι καρεκλάνθρωποι να τους δείξει προς ποιά κατεύθυνση θα ανεβάσουν τέλη κλπ...)
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δημήτρη εταιρείες υπάρχουν δυο,μια προσωπική (γυναίκα) και μια ΟΕ (δικιά μου με συνεταίρους),απλά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει τον κόπο ως σύστημα το leasing.Άσε,αυτό το αμάξι θα το κλάψω με μαύρο δάκρυ..Που να τους πάρει και να τους σηκώσει..

Αφου υπάρχει εταιρία, μπορείς να αγοράσεις το καινουργιο στο όνομα της, οποτε όλα τα έξοδα θα πανε σε αυτήν. Δεν χρειάζεται leasing, άλλωστε όλες οι εταιρίες έχουν χρηματοδοτικά προγράμματα αν δεν θες να τα σκάσεις ντούκου.
Μαλιστα, κάποιες όπως η Audi και η Mercedes, δίνουν και εταιρική έκπτωση. Το έψαξα και εγώ με leasing και δεν πολύ-συνέφερε (μου ερχόταν πάνω-κάτω τα ιδια λεφτά με το αν το αγόραζα στο όνομα της εταιρίας (υπολογίζοντας όλα τα έξοδα, επιβαρύνσεις και ελαφρύνσεις σε βάθος τετραετίας και δεν έμενε και το αυτοκίνητο στο τέλος).
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Νικο μηπως να ρωτησεις καμια αντιπροσωπεια αυτοκινητων?

Καλα τι αυτοκινητο εχεις που καιει 12λτ/100χλμ? 4λιτρη Porsche? :p
Μάλλον δεν έχεις ιδέα τι έκαιγαν τα γρήγορα μικρά της προηγούμενης δεκαετίας. Έχω φίλο που πηγαίνει Αθήνα με το ΚΤΕΛ γιατί δε τον συμφέρει το αυτοκίνητο. Και ναι είναι στην κατανάλωση που αναφέρεις. Την ίδια στιγμή Εγώ πάω κι έρχομαι Αθήνα με διόδια και Αττική οδό στα 60 . Ο φίλος έχει ένα opel astra turbo. Με σχετικά ελαφρύ πόδι είναι κοντά στα 10l. Αν το πατήσει και μέσα στην κίνηση πάει 13+
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μάλλον δεν έχεις ιδέα τι έκαιγαν τα γρήγορα μικρά της προηγούμενης δεκαετίας. Έχω φίλο που πηγαίνει Αθήνα με το ΚΤΕΛ γιατί δε τον συμφέρει το αυτοκίνητο. Και ναι είναι στην κατανάλωση που αναφέρεις. Την ίδια στιγμή Εγώ πάω κι έρχομαι Αθήνα με διόδια και Αττική οδό στα 60 . Ο φίλος έχει ένα opel astra turbo. Με σχετικά ελαφρύ πόδι είναι κοντά στα 10l. Αν το πατήσει και μέσα στην κίνηση πάει 13+

Αμαξι του 2005 εχω λες να μην εχω ιδεα τι καιει?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Αμαξι του 2005 εχω λες να μην εχω ιδεα τι καιει?
Εγώ έχω ένα accent του 2003 και δεν έχω δει πάνω από 8l. Η μόνη φορά που το ξεπέρασα ήταν μετά τους μεταξαδες προς Σέρβια. Είχα μπροστά μου επικαθημενο με σίδερα και έβρεχε. Συνεχώς Δευτέρα.

Δεν ήξερα τι όχημα εχεις. Αλλά δυστυχώς τότε ήταν η μόδα με τα γρήγορα μικρά. Μετά το 2010 μπήκε η παγκόσμια βιομηχανία στην οικονομία καυσίμων. Πολύς κόσμος την είχε πατήσει τότε. Το ξέρω διότι με κορόιδευαν για το ταπεινό Hyundai που είχα. Αργότερα όμως τους κοροιδευα εγώ.
 
Πάντως εδώ όταν τα'βαλα κάτω, αποφάσισα ότι δεν πρόκειται να ξαναγοράσω αυτοκίνητο, ο στόχος μου είναι να είμαι επ'αόριστον με τριετές leasing: Για αυτοκίνητο αξίας 28K, δίνω (με επιμερισμένες προκαταβολές, πινακίδες, έξοδα κλπ) 3.3Κ το χρόνο, ενώ κάθε 3 χρόνια θα έχω καινούριο αμάξι (άρα πάντοτε εντός εγγύησης, άρα χωρίς παλαβά κόστη συντήρησης, πάντοτε σύγχρονο/ασφαλές κλπ).

Οπότε, θεωρώ ότι αν είσαι άνθρωπος που αλλάζει αυτοκίνητο χοντρικά στη δεκαετία, σου'ρχεται η μία η άλλη οικονομικά, ενώ ουσιαστικά έχεις το προτέρημα του καινούριου αυτοκινήτου κάθε 3 χρόνια και με μόνιμη εγγύηση.

edit: τώρα είδα ότι είσαι του 2005, οπότε θες να τα κρατάς λίγο παραπάνω... Ίσως να μη σε συμφέρει, αλλά κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και κοίταξέ το αναλυτικά σαν εναλλακτική.
 
...και μάλιστα στα παραπάνω κατέληξα εδώ που το καθεστώς είναι πολύ πιο δυσμενές για τον πελάτη, πχ πληρώνεις από την τσέπη σου τα προγραμματισμένα service, αυτά δηλαδή που δεν είναι στην εγγύηση. Αλλά και πάλι, σε βάθος χρόνου κατέληξα στο ότι με συμφέρει.

Βεβαίως, έχει να κάνει και με το γεγονός ότι δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα, το συμβόλαιο γράφει 36Κ μίλια (58Κ χλμ) στην τριετία, που εξ'οσων φαίνεται ούτε καν θα τα πλησιάσω. Αν είσαι άνθρωπος που το λιώνει και φτάνει εύκολα το 100αρικο σε 3 χρόνια, ίσως να μην συμφέρει καθόλου.
 
Όντως..Παιδιά εγώ τέλη κυκλοφορίας 660 δεν προτίθεμαι να ξανασκάσω,και ούτε για καταναλώσεις 12+lt\100km.Θα στεναχωρηθώ ιδιεταίρως που πρέπει να διώξω το αμάξι μου αλλά δεν πάει άλλο.Όποιος 3χει εμπειρία απο leasing ας πει.

τα τέλη τα πληρώνεις και στο leasing, άσχετα του ότι είναι αόρατα,
δηλαδή αν πάρεις leasing αυτοκίνητο με 0 τέλη και αύριο η κυβέρνηση το κάνει 200 ή 500, θα αλλάξει αναλόγως και το μίσθωμα
 
Ευχαριστώ Τάκη.Νικόλα subaru forester του 2005 έχω,δίλιτρο.Με βαρύ πόδι πάει χαλαρά στα 14.
Αυτοκινητάρα! Κρίμα να το δώσεις. Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου εννοείται (και το συμμερίζομαι), αλλά... αυτοκινητάρα.