Επιλογη αυτοκινητου

Κι εγώ 2 χρόνα τώρα που άλλαξα αυτοκίνητο και πήγα σε Leon με DSG7, πραγματικά το έχω λατρέψει. Μεγάλη ευκολία και ξεκούραση. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για μένα πλέον να έχεις συμπλέκτη.
 
Αντικατάσταση λαδιού και ενός φίλτρου του. Ελάχιστο κόστος. Αν και νομίζω ότι στα ξηρού τύπου δεν έχει ούτε αυτό το κόστος

δε λέω, αλλά αν σκεφτείς ότι για να εκμεταλλευτεί δυνατότητες αδύναμου κινητήρα είναι συνέχεια στην αλλαγή, δεν ξέρω τι γίνεται από την αξιοπιστία και αντοχή στο χρόνο.
 
Δεν έχουν βγάλει προβλήματα γενικά. Σε φίλων και οικογένειας που το έχουν πολλοί σε διάφορα μοντέλα, κάποια από το 12, δεν έχω ακούσει κάτι. Στο Group θυμάμαι ότι προβλήματα είχαν κάποιοι κινητήρες TSI όταν πρωτοβγήκαν αλλά για κιβώτια δεν έχει ακουστεί γενικό πρόβλημα ή μεγαλύτερα ποσοστά αποτυχίας από μηχανικά.
 
Αλλαγή λαδιού κιβωτιου εκανα τώρα στα 80.000 στο S60. Ακριβό, πολύ ακριβό! Ενα απλό σερβις, μαζι με τα λαδια κιβωτιου στην αντιπροσωπεια ηθελαν κοντα στα 600ευρω. Βεβαια σχετιζεται και με το κοστος της εργατοωρας εδω (ό,τι πληρωνεις παιρνεις..). Το αυτόματο και στον μικρο κινητηρα του δικου μου ειναι απιστευτο, ακόμη και σε πολύ χαμηλές ταχυτητες. Απολυτα ομαλό και σταθερο. Τα χειροκινητα, ειναι μια τεχνολογία τόσο obsolete οσο δε παει.
 
Γιατί και οι άλλες εταιρείες δεν έχουν βγάλει κιβώτια dsg τύπου και έχουν τα παλιου τύπου

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Γιατί και οι άλλες εταιρείες δεν έχουν βγάλει κιβώτια dsg τύπου και έχουν τα παλιου τύπου

send from my nexus 5 using Tapatalk

Δεν νομιζω. Το DCT της Hyundai ειναι διπλου συμπλεκτη. Οπως και το steptronic της bmw, το geartronic της volvo κλπ. Ολα καπως διαφερουν στην υλοποιηση αλλα σε γενικες γραμμες δεν ειναι σιγουρα "παλαιου τυπου".
Η μονη "παραδοσιακη" παραμενει η Honda με το cvt και παρα τα αρνητικα σχολια σε σχεση με του διπλου συμπλεκτη , συνεχιζει να ριχνει εκατομμυρια στην αναπτυξη του....
 
Ο Πεθερος μου ειχε το 2003 τεχνολογιας του τοτε .....ενα Χοντα Σιβικ αυτοματο ηταν απολαυση να το οδηγεις

και παρολο που ηταν 1600 κυβικα ειχε πολυ νευρο !!

Το Αυτοματο στην πολη ειδικα ειναι τελειο !!
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν νομιζω. Το DCT της Hyundai ειναι διπλου συμπλεκτη. Οπως και το steptronic της bmw, το geartronic της volvo κλπ. Ολα καπως διαφερουν στην υλοποιηση αλλα σε γενικες γραμμες δεν ειναι σιγουρα "παλαιου τυπου".
Η μονη "παραδοσιακη" παραμενει η Honda με το cvt και παρα τα αρνητικα σχολια σε σχεση με του διπλου συμπλεκτη , συνεχιζει να ριχνει εκατομμυρια στην αναπτυξη του....
Και η Toyota έχει cvt

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Πάνο, γιατί πήγες στην lease και όχι στην Hertz? Σου έκαναν καλύτερη προσφορά? Μιας που τα έψαχνα αυτό τον καιρό, είδα σημαντική διαφορά στο μίσθωμα (για το ίδιο αυτοκίνητο εξυπακούεται).

Γιατί δεν ήθελα να δώσω προκαταβολή, στην Hertz δεν είδα τέτοια επιλογή.
 
Κι εγώ 2 χρόνα τώρα που άλλαξα αυτοκίνητο και πήγα σε Leon με DSG7, πραγματικά το έχω λατρέψει. Μεγάλη ευκολία και ξεκούραση. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για μένα πλέον να έχεις συμπλέκτη.

Παρακάλα μόνο μην σου χαλάσει γιατί έχει γύρω στα 3500-4000 ευρώ , τουλάχιστον έτσι μου είχε πει κάποιος με Audi A3 , ευτυχώς αυτός είχε επέκταση εγγύησης στην 4ετία και την γλίτωσε φτηνά.
 
Παρακάλα μόνο μην σου χαλάσει γιατί έχει γύρω στα 3500-4000 ευρώ , τουλάχιστον έτσι μου είχε πει κάποιος με Audi A3 , ευτυχώς αυτός είχε επέκταση εγγύησης στην 4ετία και την γλίτωσε φτηνά.
όλα τα κιβώτια είναι πολύ ακριβά ως ανταλλακτικά κι όχι μόνο τα DSG. Τα χειροκίνητα volvo ξέρετε ότι στοιχίζουν ως ανταλλακτικά περισσότερο από την αξία του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου δεκαετίας;
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

όλα τα κιβώτια είναι πολύ ακριβά ως ανταλλακτικά κι όχι μόνο τα DSG. Τα χειροκίνητα volvo ξέρετε ότι στοιχίζουν ως ανταλλακτικά περισσότερο από την αξία του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου δεκαετίας;
Νομιζω οτι ισχυει για ολα τα αυτοκινητα αυτο. Απο την αρχη να φτιαξεις ενα αυτοκινητο με ανταλλακτικα θα σου κοστισει 50% περισσοτερο.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Νομιζω οτι ισχυει για ολα τα αυτοκινητα αυτο. Απο την αρχη να φτιαξεις ενα αυτοκινητο με ανταλλακτικα θα σου κοστισει 50% περισσοτερο.

3-7 φορές κι αυτό στη χονδρική. Αλλά το κιβώτιο είναι κάτι τοο ιδιαίτερο καθώς δεν υπάρχει ιμιτασιόν.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Φιλος μου που πηρε το Yaris υβριδικο αυτοματο 1500κε, ευχαριστημενος ειναι μα ...δεν ειναι! Νομιζε οτι ειναι εντος/εκτος υβριδικο και θα εχει οικονομια, μα δυστυχως εξω ως 1500αρη καιει αρκετα. Το αυτοματο κιβωτιο ειναι απολαυση για καποιον που ποτε δεν ειχε το "οδηγικο" μεσα του, οπως ο δικος μου, μα και για εμας που πλεον μεγαλωσαμε και βαριομαστε πολλες φορες να ...ανακατεψουμε τη βενζινα!. Ωστοσο, αν σας ετυχε ποτε κανενα Φιατ παλαιο με κεινα τα απαραδεκτα κιβωτια, οπου διακινδυνευες να "χασεις" ταχυτητα και να παθεις ζημια (το λεω εκ πειρας), ας παει χαλαλι και το "οδηγικο" και το στροφιλικι - η ασφαλεια μετραει!
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Απο μια κουβεντα που καναμε π.κ. (προ καλοκαιριου!),για 130χλμ (αποσταση οχι ταχυτητα) στην ΠΑΘΕ, εκαιγε γυρω στα 15 βενζινα. Κι αν σκεφτουμε οτι ειναι οδηγος των 100-110χαω, πολλα ηταν - δεν ηταν; 10λ/130χλμ = 7λ/100 ...μπα, μαλλον καλα ειναι (αλλα με 110χαω!)
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Πολλα;;;; Τι να να πουμε κι εμεις των Insignia turbo των 10+λ!!!