Επιλογη αυτοκινητου

Παιδιά έχει κανείς άποψη για το υβριδικό yaris με το e-cvt κιβώτιο;

Πρεπει να το οδηγησεις με το συγκεκριμενο κιβωτιο. Εμενα επι παραδειγματι δεν μου αρεσουν καθολου τα cvt. Πατας γκαζι και ανεβαζει 5500σαλ και μενει εκει.
 
Το Fiesta τι είναι;

send from my nexus 5 using Tapatalk

Αμερικάνικη εταιρία, τα Ευρωπαικά ''κεντρικά'' τους είναι στη Γερμανία. Fiesta ωστόσο σε λίγους μήνες βγαίνει καινούριο, μπορεί να αξίζει να περιμένει κανείς. Το polo, στον 1.0 115hp με DSG είναι γρήγορο για τα δεδομένα του και μπορεί να έχει και μικρότερη κατανάλωση με το 1.6D.
 
Αμερικάνικη εταιρία, τα Ευρωπαικά ''κεντρικά'' τους είναι στη Γερμανία. Fiesta ωστόσο σε λίγους μήνες βγαίνει καινούριο, μπορεί να αξίζει να περιμένει κανείς. Το polo, στον 1.0 115hp με DSG είναι γρήγορο για τα δεδομένα του και μπορεί να έχει και μικρότερη κατανάλωση με το 1.6D.
Fiesta έχει άσχημο εσωτερικό λίγο καλύτερο έχει η καινούργια έκδοση. Αλλά οδηγίκα είναι απόλαυση δεν ξέρω όμως αν το κιβώτιο που έχει είναι τόσο καλό όσο το dsg

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Κοστιζει οσο η γρηγορη εκδοση βενζινης και με χαμηλοτερο εξοπλισμο... Γιατι;

Για διαφορους λογους, γιατι ειναι πετρελαιο και καιει λιγοτερο, γιατι μπορει να του αρεσει γενικοτερα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Για διαφορους λογους, γιατι ειναι πετρελαιο και καιει λιγοτερο, γιατι μπορει να του αρεσει γενικοτερα...
Δεν θελω να ανοιξω την ιδια συζητηση, αλλα 3 χιλιαρικα πανω στην τιμη για την ιδια εκδοση εξοπλισμου και επιδοσεων σε βενζινη και αν δεν κανεις πανω απο 20.000χλμ το χρονο, ειναι πεταμενα λεφτα , ειδικα που θα εχει πεσει και η μεταπωλητικη του αξια επειδη ειναι diesel σε 2 χρονια.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν θελω να ανοιξω την ιδια συζητηση, αλλα 3 χιλιαρικα πανω στην τιμη για την ιδια εκδοση εξοπλισμου και επιδοσεων σε βενζινη και αν δεν κανεις πανω απο 20.000χλμ το χρονο, ειναι πεταμενα λεφτα , ειδικα που θα εχει πεσει και η μεταπωλητικη του αξια επειδη ειναι diesel σε 2 χρονια.
Αν ειχαν ολοι το ιδιο σκεπτικο θα αγοραζαν 3-4 αμαξια απ τα χιλιαδες μοντελα που κυκλοφορούν...
Μιας και λες βενζινη εδω στο νησι η διαφορα βενζινης με πετρελαιο ειναι στα 25-30 λεπτα πολυ σημαντική ειδικα αν η καταναλωση στο ιδιο μοντελο ειναι πιο μικρη στο πετρελαιοκινητο...
Επαναλαμβανω ομως τα γουστα του καθενος και η κριση σε μια αγορα ειναι διαφορετικη...


Νικο επειδη ξερω πως ειναι η περιοχη που μενεις και γενικα ολο το νησι (ειδικα αν πηγαινεις Ηρακλειο συχνα ή γενικα σε αλλες περιοχες) η δικη μου γνωμη ειναι να πας σε κινητηρα πετρελαιου γιατι αν πας στο 1000ρακι, μολις βαλεις το A/C το καλοκαιρι (και ξερεις ποσο καλοκαιρι εχει η Κρητη) θα γονατιζει στους ανηφορικους δρομους και θα ρουφαει κουβαδες βενζινης...

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Επειδή αναφέρθηκε προηγουμένως το υβριδικό Yaris, γενικά απ' όσο έχω διαβάσει/ακούσει (δεν το έχω) αξίζει για κίνηση εντός πόλης. Εκεί έχεις πραγματικά πολύ χαμηλή κατανάλωση. Αν όμως είναι να το χρησιμοποιείς συχνά και σε ανοιχτούς δρόμους εκεί δεν κάνει ιδιαίτερη οικονομία.
 
ισχύει,

οικονομία θα κάνεις όπου έχει αρκετά σταμάτα-ξεκίνα και εφόσον έχεις ελαφρύ πόδι και δεν πλακώνεσαι στα φρένα


επίσης το cvt των υβριδικών toyota δεν είναι κανονικό cvt (όπως έχουν τα μη υβριδικά toyota, όσα έχουν δηλαδή)
αλλά ένα πλανητικό σύστημα, που ναι ποικίλουν οι στροφές του κινητήρα σε σχέση με την τελική μετάδοση χωρίς ταχύτητες,
αλλά η φιλοσοφία και ο τρόπος λειτουργίας είναι τελείως διαφορετικά
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν θελω να ανοιξω την ιδια συζητηση, αλλα 3 χιλιαρικα πανω στην τιμη για την ιδια εκδοση εξοπλισμου και επιδοσεων σε βενζινη και αν δεν κανεις πανω απο 20.000χλμ το χρονο, ειναι πεταμενα λεφτα , ειδικα που θα εχει πεσει και η μεταπωλητικη του αξια επειδη ειναι diesel σε 2 χρονια.
Συμφωνώ απόλυτα
 
ισχύει,

οικονομία θα κάνεις όπου έχει αρκετά σταμάτα-ξεκίνα και εφόσον έχεις ελαφρύ πόδι και δεν πλακώνεσαι στα φρένα


επίσης το cvt των υβριδικών toyota δεν είναι κανονικό cvt (όπως έχουν τα μη υβριδικά toyota, όσα έχουν δηλαδή)
αλλά ένα πλανητικό σύστημα, που ναι ποικίλουν οι στροφές του κινητήρα σε σχέση με την τελική μετάδοση χωρίς ταχύτητες,
αλλά η φιλοσοφία και ο τρόπος λειτουργίας είναι τελείως διαφορετικά

Συγνώμη, σας αρέσει αυτό το πράγμα δηλαδή:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Καλό ή κακό για τη πόλη δεν ξέρω, αλλά αυτό το πράγμα είναι ένα χάλι. Και δεν το κάνουν για τίποτα περισσότερο από το μικρότερο κόστος σε σχέση με ένα κανονικό αυτόματο.