Παιδιά έχει κανείς άποψη για το υβριδικό yaris με το e-cvt κιβώτιο;
Πρεπει να το οδηγησεις με το συγκεκριμενο κιβωτιο. Εμενα επι παραδειγματι δεν μου αρεσουν καθολου τα cvt. Πατας γκαζι και ανεβαζει 5500σαλ και μενει εκει.
Παιδιά έχει κανείς άποψη για το υβριδικό yaris με το e-cvt κιβώτιο;
Ευχαριστώ Ανδρέα,μάλλον θα πεταχτώ Ηράκλειο για test drive..
Κοστιζει οσο η γρηγορη εκδοση βενζινης και με χαμηλοτερο εξοπλισμο... Γιατι;Κανε και μια δοκιμη στο νεο Polo 1.6 TDI DSG μιας και ειναι στην ιδια κατηγορια...
Το Fiesta τι είναι;Και στο fiesta λέω να κάνω Νίκο.Για Γερμανικό δεν πολυψήνομαι να σου πω την αμαρτία μου.Ίδωμεν..
Το Fiesta τι είναι;
send from my nexus 5 using Tapatalk
Το Fiesta τι είναι;
send from my nexus 5 using Tapatalk
Fiesta έχει άσχημο εσωτερικό λίγο καλύτερο έχει η καινούργια έκδοση. Αλλά οδηγίκα είναι απόλαυση δεν ξέρω όμως αν το κιβώτιο που έχει είναι τόσο καλό όσο το dsgΑμερικάνικη εταιρία, τα Ευρωπαικά ''κεντρικά'' τους είναι στη Γερμανία. Fiesta ωστόσο σε λίγους μήνες βγαίνει καινούριο, μπορεί να αξίζει να περιμένει κανείς. Το polo, στον 1.0 115hp με DSG είναι γρήγορο για τα δεδομένα του και μπορεί να έχει και μικρότερη κατανάλωση με το 1.6D.
Κοστιζει οσο η γρηγορη εκδοση βενζινης και με χαμηλοτερο εξοπλισμο... Γιατι;
Δεν θελω να ανοιξω την ιδια συζητηση, αλλα 3 χιλιαρικα πανω στην τιμη για την ιδια εκδοση εξοπλισμου και επιδοσεων σε βενζινη και αν δεν κανεις πανω απο 20.000χλμ το χρονο, ειναι πεταμενα λεφτα , ειδικα που θα εχει πεσει και η μεταπωλητικη του αξια επειδη ειναι diesel σε 2 χρονια.Για διαφορους λογους, γιατι ειναι πετρελαιο και καιει λιγοτερο, γιατι μπορει να του αρεσει γενικοτερα...
Αν ειχαν ολοι το ιδιο σκεπτικο θα αγοραζαν 3-4 αμαξια απ τα χιλιαδες μοντελα που κυκλοφορούν...Δεν θελω να ανοιξω την ιδια συζητηση, αλλα 3 χιλιαρικα πανω στην τιμη για την ιδια εκδοση εξοπλισμου και επιδοσεων σε βενζινη και αν δεν κανεις πανω απο 20.000χλμ το χρονο, ειναι πεταμενα λεφτα , ειδικα που θα εχει πεσει και η μεταπωλητικη του αξια επειδη ειναι diesel σε 2 χρονια.
Συμφωνώ απόλυταΔεν θελω να ανοιξω την ιδια συζητηση, αλλα 3 χιλιαρικα πανω στην τιμη για την ιδια εκδοση εξοπλισμου και επιδοσεων σε βενζινη και αν δεν κανεις πανω απο 20.000χλμ το χρονο, ειναι πεταμενα λεφτα , ειδικα που θα εχει πεσει και η μεταπωλητικη του αξια επειδη ειναι diesel σε 2 χρονια.
ισχύει,
οικονομία θα κάνεις όπου έχει αρκετά σταμάτα-ξεκίνα και εφόσον έχεις ελαφρύ πόδι και δεν πλακώνεσαι στα φρένα
επίσης το cvt των υβριδικών toyota δεν είναι κανονικό cvt (όπως έχουν τα μη υβριδικά toyota, όσα έχουν δηλαδή)
αλλά ένα πλανητικό σύστημα, που ναι ποικίλουν οι στροφές του κινητήρα σε σχέση με την τελική μετάδοση χωρίς ταχύτητες,
αλλά η φιλοσοφία και ο τρόπος λειτουργίας είναι τελείως διαφορετικά
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.