Μα γιατι το Nissan Tiida βρε παιδια ασχημο; Μηπως επειδη ειναι ενα καμουφλαρισμενο megane 2 ;:Banane0: Εδω η ιδια η renault εγκατελειψε τον σχεδιασμο στην επομενη γενια megane κιολας. Για τετοια επιτυχια σχεδιαστικη μιλαμε. Το megane 2 ειχε πολλα πραγματα να επιδείξει, οδηγικα και τεχνολογικα αλλα δεν ηταν και για red dot award...
Πραγματι το Multipla το ειχα ξεχασει.... Ειναι αυτος ο φυσικος μηχανισμος του εγκεφαλου που απορρίπτει με τα χρονια τις κακες αναμνησεις...
μετά από τα χρόνια που πέρασαν καταλαβαίνει κανείς πόσο μπροστά και όμορφο ήταν το συγκεκριμένο megane.
Δεν πιστεύω κανείς να θεωρεί πχ ότι το τωρινό είναι ομορφότερο...?
ήταν πρωτοποριακό, τολμηρό και πλεον κλασικό
-Eδω και εικοσι + χρονια οδηγω μονο Megane. Απο την πρωτη ( πρωτη εκδωση με το "ραμφος" ).
Εχουν περασει ολες απο τα χερια μου και καποιες φορες τις ειχα διπλες.
Για μενα η πρωτοπορια ( το ειχα ξαναπει σε ενα αλλο νημα ) ειναι η ΙΙΙ. Ανοιξε αλλους δρομους για ολη την αυτοκινητιστικη βιομηχανια κυριως στην εκδημοκρατικοποιηση της ανεσης και του χωρου. Και φυσικα εδειξε το ντιζαϊν για τα επομενα χρονια. Οπως ειχα ξαναπει σε ενα νημα, πριν βγει η ΙΙΙ εσκασε ενα σκανδαλο Μεγατονων στην Γαλλια, βομηχανικης κατασκοπίας οπου "αποκεφαλιστηκαν" 4 ανωτατα στελεχη συν καποιοι δημοσιογραφοι πηγαν δικαστηρια ισως και φυλακη. Τεσπα να μην πολυλογω.
Η Μegane II ηταν καλο και αξιoπιστο αυτοκινητο, με καλα σχεδιασμενο κινητηρα και σε καλη τιμη για αυτα που προσφερε και "κατεκτησε" και τη Γερμανια... ( η εδω σταθμη μετρησης επιτυχιας ενος Γαλλικου μοντελου). Αλλα μεχρι εκει. Τιποτα παραπανω.
Επι πλεον ηταν κακασχημη με αυτον τον κομενο κωλο πισω...
Ηταν το αυτοκινητο που κρατησα ελαχιστα γιατι δεν αντεχα να το βλεπω.
Αντιθετα η Πρωτη Megane ηταν αυτοκινητο με πολυ μουρη για την εποχη της. Ειδικα μια αυτοματη που ειχα (και που ηταν το αυτοκινητο που μουστοιχισε περισσοτερο γιατι σε καποια φαση "καηκε" το αυτοματο κιβωτιο...αλλα δεν ευταιγε το αυτοκινητο. Εφταιγε οτι ειχε σπασει ενα support, μαλον γιατι βρηκε καπου ασχημα, ειχα την μανια να την πηγαινω "εξοχη" σε δρομους ακαταληλους). Ακομα βλεπουμε στους δρομους πολλες τετοιες να κυκλοφορουν κανονικατατα.
Αν ειχα την δυνατοτητα ( παραπανω γκαραζ και να πληρωνω και εξτρα ασφαλειες ) θα ηθελα να κρατουσα ακομα μια.
Αλλα η ΙΙΙ ειναι Θεά...εχει αυτες τις καμπυλες που δεν εχει πια η IV. Δυστυχως.
Και με τελειως νεα δεδωμενα τοτε οσον αφορα την ασφαλεια, την οδηγηση και φυσικα κατι εξ ισου σημαντικο...το κομφορ και την ξεκουραση συν τις διαφορες ηλεκτρονικες παροχες σε serie.
Αλλα και η τεσσερα φυσαει.
Η IV εχει εξελιχθει καπως τεχνολογικα αλλα φυσικα και η τιμη ξεπερναει την αναλογη της ΙΙΙ στην ιδια κατηγορια τοτε.
-Τωρα στο οτι η Νισσαν μοιαζει στην Ρενω (γενικως) και τα συγκεκριμενα μοντελα ιδιαιτερα ( θα δειτε οτι και η Μ3 μοιαζει με το αντιστοιχο της Nissan τοτε)...
Ειναι απολυτα λογικο. Ουσιαστικα ειναι η ιδια εταιρια ( απο το 1999).
Και με την ιδια πολιτικη ( Οπως ενεργει η Renault- Dacia στην Ευρωπη ενεργει η Nissan-Datsun στην Ασια η δευτερη μαρκα οντας το low coast του καθε ονοματος).
Εχουν κοινα γραφεια μελετων και σχεδιασμου πραγμα που μειωνει δραστικα τις δαπανες.