Επιλογη αυτοκινητου

Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Πωωωω, πραγματικά...

Το έβλεπα στο Breaking Bad και δεν πίστευα ότι μπορεί να κυκλοφορεί τέτοιο έκτρωμα στην πραγματικότητα στους δρόμους...

Όλα τα προηγούμενα που αναφέρατε, είναι καλλονές μπροστά του... :p

Γιάννη, παίρνει και σκηνή το Aztek :D

pontiac-aztek-05.jpg
 
Μα γιατι το Nissan Tiida βρε παιδια ασχημο; Μηπως επειδη ειναι ενα καμουφλαρισμενο megane 2 ;:Banane0: Εδω η ιδια η renault εγκατελειψε τον σχεδιασμο στην επομενη γενια megane κιολας. Για τετοια επιτυχια σχεδιαστικη μιλαμε. Το megane 2 ειχε πολλα πραγματα να επιδείξει, οδηγικα και τεχνολογικα αλλα δεν ηταν και για red dot award...

Πραγματι το Multipla το ειχα ξεχασει.... Ειναι αυτος ο φυσικος μηχανισμος του εγκεφαλου που απορρίπτει με τα χρονια τις κακες αναμνησεις...

μετά από τα χρόνια που πέρασαν καταλαβαίνει κανείς πόσο μπροστά και όμορφο ήταν το συγκεκριμένο megane.
Δεν πιστεύω κανείς να θεωρεί πχ ότι το τωρινό είναι ομορφότερο...?

ήταν πρωτοποριακό, τολμηρό και πλεον κλασικό

-Eδω και εικοσι + χρονια οδηγω μονο Megane. Απο την πρωτη ( πρωτη εκδωση με το "ραμφος" ).

Εχουν περασει ολες απο τα χερια μου και καποιες φορες τις ειχα διπλες.

Για μενα η πρωτοπορια ( το ειχα ξαναπει σε ενα αλλο νημα ) ειναι η ΙΙΙ. Ανοιξε αλλους δρομους για ολη την αυτοκινητιστικη βιομηχανια κυριως στην εκδημοκρατικοποιηση της ανεσης και του χωρου. Και φυσικα εδειξε το ντιζαϊν για τα επομενα χρονια. Οπως ειχα ξαναπει σε ενα νημα, πριν βγει η ΙΙΙ εσκασε ενα σκανδαλο Μεγατονων στην Γαλλια, βομηχανικης κατασκοπίας οπου "αποκεφαλιστηκαν" 4 ανωτατα στελεχη συν καποιοι δημοσιογραφοι πηγαν δικαστηρια ισως και φυλακη. Τεσπα να μην πολυλογω.
Η Μegane II ηταν καλο και αξιoπιστο αυτοκινητο, με καλα σχεδιασμενο κινητηρα και σε καλη τιμη για αυτα που προσφερε και "κατεκτησε" και τη Γερμανια... ( η εδω σταθμη μετρησης επιτυχιας ενος Γαλλικου μοντελου). Αλλα μεχρι εκει. Τιποτα παραπανω.
Επι πλεον ηταν κακασχημη με αυτον τον κομενο κωλο πισω...
Ηταν το αυτοκινητο που κρατησα ελαχιστα γιατι δεν αντεχα να το βλεπω.

Αντιθετα η Πρωτη Megane ηταν αυτοκινητο με πολυ μουρη για την εποχη της. Ειδικα μια αυτοματη που ειχα (και που ηταν το αυτοκινητο που μουστοιχισε περισσοτερο γιατι σε καποια φαση "καηκε" το αυτοματο κιβωτιο...αλλα δεν ευταιγε το αυτοκινητο. Εφταιγε οτι ειχε σπασει ενα support, μαλον γιατι βρηκε καπου ασχημα, ειχα την μανια να την πηγαινω "εξοχη" σε δρομους ακαταληλους). Ακομα βλεπουμε στους δρομους πολλες τετοιες να κυκλοφορουν κανονικατατα.
Αν ειχα την δυνατοτητα ( παραπανω γκαραζ και να πληρωνω και εξτρα ασφαλειες ) θα ηθελα να κρατουσα ακομα μια.

Αλλα η ΙΙΙ ειναι Θεά...εχει αυτες τις καμπυλες που δεν εχει πια η IV. Δυστυχως.
Και με τελειως νεα δεδωμενα τοτε οσον αφορα την ασφαλεια, την οδηγηση και φυσικα κατι εξ ισου σημαντικο...το κομφορ και την ξεκουραση συν τις διαφορες ηλεκτρονικες παροχες σε serie.
Αλλα και η τεσσερα φυσαει.
Η IV εχει εξελιχθει καπως τεχνολογικα αλλα φυσικα και η τιμη ξεπερναει την αναλογη της ΙΙΙ στην ιδια κατηγορια τοτε.

-Τωρα στο οτι η Νισσαν μοιαζει στην Ρενω (γενικως) και τα συγκεκριμενα μοντελα ιδιαιτερα ( θα δειτε οτι και η Μ3 μοιαζει με το αντιστοιχο της Nissan τοτε)...
Ειναι απολυτα λογικο. Ουσιαστικα ειναι η ιδια εταιρια ( απο το 1999).
Και με την ιδια πολιτικη ( Οπως ενεργει η Renault- Dacia στην Ευρωπη ενεργει η Nissan-Datsun στην Ασια η δευτερη μαρκα οντας το low coast του καθε ονοματος).
Εχουν κοινα γραφεια μελετων και σχεδιασμου πραγμα που μειωνει δραστικα τις δαπανες.
 
Last edited:
Να ζητήσω και εγω τις γνώμες σας μιας και ειμαι σε αναζήτηση SUV μικρομεσαίου.

Το budget είναι στα 30,000 με μέγιστο τα 33,000 ευρω.

Το αυτοκίνητο θα κινείται κατά 95% εντός πόλης όποτε δεν ψάχνω για 4x4 κίνηση, αχρείαστη θα μου είναι προσθέτοντας βάρος στο αυτοκίνητο, αυξάνοντας τη κατανάλωση καθώς και την πιθανότητα να τα χρόνια κάποιας ύπαρξης βλαβης.

Θέλω να έχει νορμάλ κατανάλωση και δεν θα κάνω πάνω από 10,000-12,000 χλμ το χρονο. Οπότε θεωρώ ότι δεν αξίζει να πάρω πετρέλαιο. Σημειωτέον το αυτοκίνητο θα είναι Βέλγιο όποτε δεν έχω θέμα με τέλη κυκλοφορίας στην Ελλαδα κλπ. Σκέφτομαι για 2000cc και αυτόματο κιβωτιο.

Στα σημαντικά πράγματα που θα ήθελα είναι η ποιότητα κύλισης, η ησυχία εντός της καμπίνας και λιγότερο σπορ επιδόσεις, δεν τρέχω στο δρόμο. Η λογική του αυτοκινήτου είναι να εξυπηρέτησει εμένα τη γυναίκα μου και + στο μέλλον ένα παιδι. Δεν με νοιάζει η μεταπωλητικη αξία μιας και δεν αλλάζω αυτοκίνητα σε λιγότερο από 10+ χρονια, οπότε θα μείνει για καιρο.

Είδα από κοντά το X1 και το νέο X2
(190hp στα 2000cc βενζινη) της bmw και περισσότερο μου άρεσε το δεύτερο, αν και στο εσωτερικό είναι ελαφρώς πιο στριμωχτο για τους πίσω επιβάτες. Γενικά είμαι ανάμεσα σε bmw, Audi και ίσως Lexus (το NX300) το υβριδικο και τελευταία επιλογή η Volvo.
Σαν εναλλακτική τα νέα αυτοκίνητα της Mercedes ενώ εμφανισιακά εξωτερικά μου αρέσουν, το εσωτερικό τους με κάνει να νιώθω λες και ειμαι 50 χρονων, οπότε αποκλειονται.

Ο λόγος που διαλέγω αυτές τις εταιρίες είναι λόγω δουλειάς μας δίνουν το κίνητρο συνολικής τελικής έκπτωσης στα 40%. Οπότε γι'αυτό το λόγο μπορώ να τα προσεγγίσω οικονομικα.

Κάποιες προτάσεις ή και εναλλακτικές που δεν έχω σκεφτεί και είναι μέσα σε αυτό το budget?


Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Λογω του οτι το insignia μας πεφτει πολυ μεγαλο πλεον (αν και αριστο και οικονομικο με το αεριο), λεω να το αλλαξω με κανενα suv crossover. Με εξιταρουν πολυ οι τουρμπατοι 3κυλινδροι 1000αρηδες των vag peugeot ford κλπ και οι συμμαζεμενες διαστασεις πχ seat arona, vw t roc
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Νομίζω ότι το Q3 είναι σιγουρακι.

Το Q3 και το X3 θα τα ήθελα πολύ, αν και νομίζω οτι ίσως ειναι overkill, όμως ξεφεύγουν στην τιμή το όριο που εχω βάλει, μιας και δεν τα θέλω σκέτα μέσα, σε κάθε configuration που έκανα τα 7,000 optional accessories τα πιάνω εύκολα.

Το X3 που κοιτούσα ξεπερνούσε τα 40,000 όποτε δεν.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Το Q3 και το X3 θα τα ήθελα πολύ, αν και νομίζω οτι ίσως ειναι overkill, όμως ξεφεύγουν στην τιμή το όριο που εχω βάλει, μιας και δεν τα θέλω σκέτα μέσα, σε κάθε configuration που έκανα τα 7,000 optional accessories τα πιάνω εύκολα.

Το X3 που κοιτούσα ξεπερνούσε τα 40,000 όποτε δεν.


Sent from my iPad using Tapatalk

Καλή χρονια!
Το X3 είναι μεγαλύτερη κατηγορία, αντίστοιχο του Q5 και της GLC.
Το Q3 είναι σαν το Χ1 σε διαστάσεις και τιμολογιακά.
 
Να ζητήσω και εγω τις γνώμες σας μιας και ειμαι σε αναζήτηση SUV μικρομεσαίου.

Το budget είναι στα 30,000 με μέγιστο τα 33,000 ευρω.

Το αυτοκίνητο θα κινείται κατά 95% εντός πόλης όποτε δεν ψάχνω για 4x4 κίνηση, αχρείαστη θα μου είναι προσθέτοντας βάρος στο αυτοκίνητο, αυξάνοντας τη κατανάλωση καθώς και την πιθανότητα να τα χρόνια κάποιας ύπαρξης βλαβης.

Θέλω να έχει νορμάλ κατανάλωση και δεν θα κάνω πάνω από 10,000-12,000 χλμ το χρονο. Οπότε θεωρώ ότι δεν αξίζει να πάρω πετρέλαιο. Σημειωτέον το αυτοκίνητο θα είναι Βέλγιο όποτε δεν έχω θέμα με τέλη κυκλοφορίας στην Ελλαδα κλπ. Σκέφτομαι για 2000cc και αυτόματο κιβωτιο.

Στα σημαντικά πράγματα που θα ήθελα είναι η ποιότητα κύλισης, η ησυχία εντός της καμπίνας και λιγότερο σπορ επιδόσεις, δεν τρέχω στο δρόμο. Η λογική του αυτοκινήτου είναι να εξυπηρέτησει εμένα τη γυναίκα μου και + στο μέλλον ένα παιδι. Δεν με νοιάζει η μεταπωλητικη αξία μιας και δεν αλλάζω αυτοκίνητα σε λιγότερο από 10+ χρονια, οπότε θα μείνει για καιρο.

Είδα από κοντά το X1 και το νέο X2
(190hp στα 2000cc βενζινη) της bmw και περισσότερο μου άρεσε το δεύτερο, αν και στο εσωτερικό είναι ελαφρώς πιο στριμωχτο για τους πίσω επιβάτες. Γενικά είμαι ανάμεσα σε bmw, Audi και ίσως Lexus (το NX300) το υβριδικο και τελευταία επιλογή η Volvo.
Σαν εναλλακτική τα νέα αυτοκίνητα της Mercedes ενώ εμφανισιακά εξωτερικά μου αρέσουν, το εσωτερικό τους με κάνει να νιώθω λες και ειμαι 50 χρονων, οπότε αποκλειονται.

Ο λόγος που διαλέγω αυτές τις εταιρίες είναι λόγω δουλειάς μας δίνουν το κίνητρο συνολικής τελικής έκπτωσης στα 40%. Οπότε γι'αυτό το λόγο μπορώ να τα προσεγγίσω οικονομικα.

Κάποιες προτάσεις ή και εναλλακτικές που δεν έχω σκεφτεί και είναι μέσα σε αυτό το budget?


Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Peugeot 3008 και Jeep Compass θα προτεινα...
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Το Q3 δεν ξερω αν εχει βγει νεοτερο μοντελο , αλλα ειναι αδιαφορο σχεδιαστικα και πολυ συντηρητικό εσωτερικα σε σχεση με τα ανανεωμενα μοντελα (Α3,Q2 ). Αν πηγαινα σε vag θα επελεγα καποιο vw που εχει ανανωθει προσφατα. Παρεχει ιδιο επιπεδο εξοπλισμου και ποιοτητα κατασκευης και δεν χρεωνει 2.800 το special χρωμα και 5.000 το σηματακι μεσα εω s-line...Φυσικα με επιλογη για την μεγαλη οθονη στον πινακα οργανων.
Σε υβριδικο δεν θα πηγαινα. Ειδικα αν δεν αλλαζεις συχνα αυτοκινητο γνωριζεις τα προβληματα και το κοστος των μπαταριων στο μελλον; Και δεν μου αρεσει και ο origami σχεδιασμος που εχει υιοθετησει η toyota στα αυτοκινητα της...
Αν δεν υπηρχε ταβανι σε χρηματα θα ελεγα volvo xc60. Το xc40 ισως , αλλα προσωπικα δεν μου αρεσει.
Το πιο ομορφο εσωτερικα που εχω δει ειναι το 3008 peugeot , αλλα ειναι peugeot και ο εξωτερικος σχεδιασμος αρκετα "γαλλικος" για το γουστο μου.
Το jeep εσωτερικα ειναι σαν ΚΙΑ 5ετιας...

Η bmw X1 δειχνει ιδανική επιλογη. Απλα να προσεξεις τα extra γιατι λιγο απο δω λιγο απο κει και θα φτασεις οπως εφτασαν γνωστοι μου το Q2 με βασικη τιμη 25.000 στα 52.000...
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Το Q3 και το X3 θα τα ήθελα πολύ, αν και νομίζω οτι ίσως ειναι overkill, όμως ξεφεύγουν στην τιμή το όριο που εχω βάλει, μιας και δεν τα θέλω σκέτα μέσα, σε κάθε configuration που έκανα τα 7,000 optional accessories τα πιάνω εύκολα.

Το X3 που κοιτούσα ξεπερνούσε τα 40,000 όποτε δεν.


Sent from my iPad using Tapatalk

Μεταξύ Audi και BMW είναι λίγο θέμα φιλοσοφίας, ενώ και τα δύο έχουν εξαιρετικά, ποιοτικά εσωτερικά η εξωτερική σχεδίαση διαφοροποιείται πολύ όπως επίσης και οι κινητήρες. Προσωπικά σχεδιαστικά μου αρέσουν πολύ περισσότερο τα Audi, ωστόσο πρέπει να αναγνωρίσουμε πως η BMW έχει εξαιρετικούς κινητήρες -και οι diesel της- με πολλαπλές φτερωτές turbo κλπ, εξαιρετικά οικονομικούς σε κατανάλωση όπως και πολύ καλύτερο τιμόνι σε αίσθηση.

Σε αυτό το budget θα έβαζα μέσα πιο ενεργά το X60 της Volvo που παίζει στην ίδια κατηγορία με τα premium Γερμανικά, με εξαιρετικό infotainment και πολύ ωραία extras όπως το b&w ηχοσύστημα κ.α. Αμερικάνικα και Ιαπωνικά αυτοκίνητα σε αυτό το budget είναι πεταμένα χρήματα αν εξαιρέσεις ορισμένα Lexus. Σκληρά πλαστικά, αρχαίοι τεχνολογικά κινητήρες και υλοποίηση του εξοπλισμού από διαφορετικό era.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Το Q3 δεν ξερω αν εχει βγει νεοτερο μοντελο , αλλα ειναι αδιαφορο σχεδιαστικα και πολυ συντηρητικό εσωτερικα σε σχεση με τα ανανεωμενα μοντελα (Α3,Q2 ). Αν πηγαινα σε vag θα επελεγα καποιο vw που εχει ανανωθει προσφατα. Παρεχει ιδιο επιπεδο εξοπλισμου και ποιοτητα κατασκευης και δεν χρεωνει 2.800 το special χρωμα και 5.000 το σηματακι μεσα εω s-line...Φυσικα με επιλογη για την μεγαλη οθονη στον πινακα οργανων.
Σε υβριδικο δεν θα πηγαινα. Ειδικα αν δεν αλλαζεις συχνα αυτοκινητο γνωριζεις τα προβληματα και το κοστος των μπαταριων στο μελλον; Και δεν μου αρεσει και ο origami σχεδιασμος που εχει υιοθετησει η toyota στα αυτοκινητα της...
Αν δεν υπηρχε ταβανι σε χρηματα θα ελεγα volvo xc60. Το xc40 ισως , αλλα προσωπικα δεν μου αρεσει.
Το πιο ομορφο εσωτερικα που εχω δει ειναι το 3008 peugeot , αλλα ειναι peugeot και ο εξωτερικος σχεδιασμος αρκετα "γαλλικος" για το γουστο μου.
Το jeep εσωτερικα ειναι σαν ΚΙΑ 5ετιας...

Η bmw X1 δειχνει ιδανική επιλογη. Απλα να προσεξεις τα extra γιατι λιγο απο δω λιγο απο κει και θα φτασεις οπως εφτασαν γνωστοι μου το οQ2 με βασικη τιμη 25.000 στα 52.000...

Όντως βγαίνει νέο μοντέλο q3 το 2018 όπως βγήκε νέο μοντέλο Q5 το 2017.
Πάντως γενικώς τα Audi έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής από τα VW με τα οποία απλα μοιράζονται συνήθως κάποιους κινητήρες και ορισμένα εξαρτήματα του group όπως άλλωστε και κάποιες άλλες μάρκες συμπεριλαμβανομένης της porche. Το στήσιμο, η φιλοσοφία και η πολυτέλεια κάθε μάρκας του VW group διαφέρουν πολύ.
Το Volvo XC60 είναι πιο μεγάλο, κατηγορίας Q5 και Χ3.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Το Volvo XC60 είναι πιο μεγάλο, κατηγορίας Q5 και Χ3.
Ναι αλλα ειναι αμαξαρα :p Γι αυτο ειπα αν δεν υπηρχε ταβανι στην τιμη. Πιο προσιτο ειναι το xc40 , νεοτατο μοντελο, αλλα σχεδιαστικα ειναι σαν να προσπαθησαν να συμπιεσουν σε διαστασεις το xc60 και ενω το μπροστα ειναι ωραιο, αυτο το πλαινο πισω δεν μου καθεται καλα. Μου θυμιζει suzuki ignis...
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ναι αλλα ειναι αμαξαρα :p Γι αυτο ειπα αν δεν υπηρχε ταβανι στην τιμη. Πιο προσιτο ειναι το xc40 , νεοτατο μοντελο, αλλα σχεδιαστικα ειναι σαν να προσπαθησαν να συμπιεσουν σε διαστασεις το xc60 και ενω το μπροστα ειναι ωραιο, αυτο το πλαινο πισω δεν μου καθεται καλα. Μου θυμιζει suzuki ignis...

Αν δεν υπήρχε ταβάνι στη τιμή υπάρχουν και πολλές άλλες επιλογές :p
Συμφωνώ πάντως για το design του Xc40.
 
Πάντως κάνοντας ένα configuration στο Q3, με σχεδόν τα ίδια πράγματα με αυτά που έβαζα στην BMW, νομίζω οτι η Audi το εχει παρακάνει, έβγαλα κοστούμι 60,000 αρχική τιμή με τέλη ταξινόμησης στην Ελλάδα, χρεώνουν μέχρι και τον αέρα που αναπνέεις. Και το εσωτερικό έτσι όπως το ειδα δεν με ενθουσίασε, αλλά θα πάω να το δω από κοντά.

Σαν πακέτο εξοπλισμού νομίζω οτι το Volvo XC60 δεν συγκρίνεται σε καλούδια, θέλω όμως να το δω από κοντά. Συνάδελφος με 2 παιδιά αγόρασε το XC90 και δηλώνει ενθουσιασμένος.

Ερώτηση για το κιβώτιο των Volvo, έχουν ξεπεραστεί παλαιότερες βλάβες που παρουσίαζαν;

Sent from my iPad using Tapatalk
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Πάντως κάνοντας ένα configuration στο Q3, με σχεδόν τα ίδια πράγματα με αυτά που έβαζα στην BMW, νομίζω οτι η Audi το εχει παρακάνει, έβγαλα κοστούμι 60,000 αρχική τιμή με τέλη ταξινόμησης στην Ελλάδα, χρεώνουν μέχρι και τον αέρα που αναπνέεις. Και το εσωτερικό έτσι όπως το ειδα δεν με ενθουσίασε, αλλά θα πάω να το δω από κοντά.

Σαν πακέτο εξοπλισμού νομίζω οτι το Volvo XC60 δεν συγκρίνεται σε καλούδια, θέλω όμως να το δω από κοντά. Συνάδελφος με 2 παιδιά αγόρασε το XC90 και δηλώνει ενθουσιασμένος.


Sent from my iPad using Tapatalk

Σε όλα,να ξέρεις, παίζουν εκπτώσεις.
Αν θες Q3, περίμενε το νέο μοντέλο.
Το XC60 είναι πιο μεγάλο και είναι value for money στη μεσαία κατηγορία premium SUV.
Ήταν στην short list μου και το είχα οδηγήσει αλλά προτίμησα το νέο Q5.
Γενικά πάντως αν κανεις την υπέρβαση, η μεσαία κατηγορία έχει καλύτερες προτάσεις.
 
Σε όλα,να ξέρεις, παίζουν εκπτώσεις.
Αν θες Q3, περίμενε το νέο μοντέλο.
Το XC60 είναι πιο μεγάλο και είναι value for money στη μεσαία κατηγορία premium SUV.
Ήταν στην short list μου και το είχα οδηγήσει αλλά προτίμησα το νέο Q5.
Γενικά πάντως αν κανεις την υπέρβαση, η μεσαία κατηγορία έχει καλύτερες προτάσεις.


Να σου πω την αλήθεια δεν θα ήθελα να πάρω παλιότερο μοντέλο Q3 ενώ βγαίνει νέα έκδοση προκειμένου να πάρω καλύτερη έκπτωση. Γενικά στο Βέλγιο από εκπτώσεις δεν παίζουν πολλά πράγματα, άντε κανα χιλιάρικο στην καλύτερη.

Υπάρχει μια έκθεση αυτοκινήτου τώρα σε 10 μέρες, όπου γίνονται καλές promo εκπτώσεις, αλλά απ οτι μου είπαν αφορά κυρίως συγκεκριμένα stock αυτοκίνητα, όποτε μάλλον δεν καλύπτομαι.

Νομίζω οτι εχω όριο ανώτατης τιμής τα 40,000 για να πάρω το 40% έκπτωση όποτε και να ήθελα τέτοια υπέρβαση (που δεν τη θέλω), μάλλον δεν μπορώ να πάω παραπάνω από το παραπάνω ποσό.

Αυτό θα ήθελα βασικά, μερικές προτάσεις προκειμένου να πάω να τα δω από κοντά. Το τωρινό αυτοκίνητο μου ειναι 12ετιας σειρά 1 της BMW, όποτε λίγο πολύ το εσωτερικό της BMW μου ειναι γνώριμο και σε γενικές γραμμές αρεστό.

Απλώς με το που μπήκα στο Χ1 και Χ2, παρότι εσωτερικά ειναι σαν διαστημόπλοια σε σχέση με το δικό μου, η αίσθηση που μου έδωσαν για κάποιο λόγο ειναι "μια από τα ίδια" ..


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Να σου πω την αλήθεια δεν θα ήθελα να πάρω παλιότερο μοντέλο Q3 ενώ βγαίνει νέα έκδοση προκειμένου να πάρω καλύτερη έκπτωση. Γενικά στο Βέλγιο από εκπτώσεις δεν παίζουν πολλά πράγματα, άντε κανα χιλιάρικο στην καλύτερη.

Υπάρχει μια έκθεση αυτοκινήτου τώρα σε 10 μέρες, όπου γίνονται καλές promo εκπτώσεις, αλλά απ οτι μου είπαν αφορά κυρίως συγκεκριμένα stock αυτοκίνητα, όποτε μάλλον δεν καλύπτομαι.

Νομίζω οτι εχω όριο ανώτατης τιμής τα 40,000 για να πάρω το 40% έκπτωση όποτε και να ήθελα τέτοια υπέρβαση (που δεν τη θέλω), μάλλον δεν μπορώ να πάω παραπάνω από το παραπάνω ποσό.

Αυτό θα ήθελα βασικά, μερικές προτάσεις προκειμένου να πάω να τα δω από κοντά. Το τωρινό αυτοκίνητο μου ειναι 12ετιας σειρά 1 της BMW, όποτε λίγο πολύ το εσωτερικό της BMW μου ειναι γνώριμο και σε γενικές γραμμές αρεστό.

Απλώς με το που μπήκα στο Χ1 και Χ2, παρότι εσωτερικά ειναι σαν διαστημόπλοια σε σχέση με το δικό μου, η αίσθηση που μου έδωσαν για κάποιο λόγο ειναι "μια από τα ίδια" ..


Sent from my iPad using Tapatalk

Εγώ θα σου έλεγα να αρχίσεις τα test drives και το διάβασμα σχετικά με τα μοντέλα που είναι κοντά στο budget σου. Δυστυχώς όμως δεν ξέρω τι παίζει από τιμές στο Βέλγιο για να σε βοηθήσω. Τα μοντέλα που προαναφέρθηκαν (Χ1, Q3, XC40 είναι στην ίδια κατηγορία και με παραπλήσιες τιμές στην Ελλάδα-ίσως το volvo να είναι πιο φθηνό).
 
Ίδιες τιμές Τάκη, +- 2,000 . Μια διευκρίνιση, όταν λέω 40,000 όριο αγοράς, εννοώ τελική τιμή μετά τις εκπτώσεις. Όποτε αρχική τιμή με φόρους κλπ βγαίνει περίπου 67,000 . Απλώς κάπου με πιάνει και η λογική το να εχω τόσα χρήματα σε 4τροχους.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
προσωπικά μετά από μία συμβίωση λίγων εβδομάδων στην Αθήνα, με ένα yaris hybrid, αν αγόραζα αυτοκίνητο για κύρια χρήση στην πόλη θα έπαιρνα hybrid

-έχει χαμηλή κατανάλωση (για βενζινοκίνητο)
-είναι ήσυχο στην πόλη (ξεκινάει σαν ηλεκτρικό ή αν ζοριστεί μέχρις ενός σημείου, πχ ανηφόρα, θα βοηθήσει ο ηλεκτροκινητήρας. οπότε δεν ακούς θόρυβο)
-δεν έχει μίζα, και δεν ακούς αυτό το ενοχλητικό άναμμα του κινητήρα σε κάθε φανάρι
-σε βάζει στη λογική της ήρεμης οδήγησης, για μένα που δεν έχω υπομονή και ήμουνα συνέχεια στην τσίτα, ήταν game changer για την οδήγηση στην πόλη, βιάζομαι και εκνευρίζομαι λιγότερο


να σημειώσω εδώ ότι δεν είμαι fan των γιαπωνέζικων αυτοκινήτων,
αλλά των γερμανικών, τα οποία για μένα είναι μπροστά από τα γιαπωνέζικα κατά μία γενιά, και ειδικά στο κράτημα κατά δύο γενιές (τουλάχιστον),

αλλά αν έπαιρνα αυτοκίνητο για κύρια χρήση πόλης θα έπαιρνα αναλόγως μεγέθους και χρημάτων κάποιο υβριδικό toyota ή lexus,
δηλαδή που να έχει το υβριδικό σύστημα που δοκίμασα στο yaris
(δεν ξέρω τι λένε οι ανάλογες προτάσεις από άλλους, όπως ένα hyundai που βγαίνει ή βγήκε τώρα)
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ίδιες τιμές Τάκη, +- 2,000 . Μια διευκρίνιση, όταν λέω 40,000 όριο αγοράς, εννοώ τελική τιμή μετά τις εκπτώσεις. Όποτε αρχική τιμή με φόρους κλπ βγαίνει περίπου 67,000 . Απλώς κάπου με πιάνει και η λογική το να εχω τόσα χρήματα σε 4τροχους.


Sent from my iPad using Tapatalk

Στην Ελλάδα, σε αυτό το επίπεδο τελικής τιμής αγοράζεις την μεγαλύτερη κατηγορία (Q5, X3, GLC και λίγο πιο κάτω το XC60).