Επιλογη αυτοκινητου

βασικο δίλημμα
ειναι euro6;
αν ναι κατα πασα πιθανοτητα εχει dpf...
εσυ αποφασιζεις;

ο κινητηρας απ τους καλύτερους.
αλλωστε 2-3 ειναι ολοι και τους μοιραζονται 20
 
Το έχω (όχι το station) από τον Οκτώβριο του 2014. Το είχα αγοράσει καινούργιο, έχω κάνει 130.000 χλμ. Τις καθημερινές 110 χλμ (σπιτι-δουλεια-σπιτι) και τα ΣΚ για ποδηλατο (50-150-800 χλμ) :helmet: Δηλαδή, δεν έχει σχεδόν πότε ρεπό -bye-

Η διαδρομη της καθημερινοτητας μου (των 110χλμ) περιλαμβανει 85χλμ σε ανοιχτο δρομο χωρις κινηση και πολυ σταμάτα/ξεκίνα (Παραλιακη, χονδρικα μετα την Αναβυσσο μεχρι μετα την Γλυφαδα) και περιπου 25 με αρκετη εως παρα πολυ κινηση (Γλυφαδα - Πειραιας - Γλυφαδα). Στον ανοιχτο δρομο οδηγω σβελτα μεν, αλλα όχι νευρικα. Max speed ~ 95km/h
Τα ΣΚ στην Αττικη οδο / Εθνικες θα παω μεχρι 130.
Πραγματικη καταναλωση με αυτον τον τροπο οδηγησης / διαδρομων 4,3-4,5 λιτρα. Το 6ταχυτο αυτοματο ειναι καταπληκτικο

Στα 130.000 εχω αλλαξει 2 φορες τακακια και μια φορα δισκοπλακες (μονο εμπρος, πισω εχει ταμπουρα - LOL - Αλλα ειναι επαρκη. Βεβαια επειδη ποτε δεν το εχω φορτωσει ουτε με επιβατες, ουτε με βαρος γενικως) δεν ξερω κατα ποσο ειναι επαρκη σε αυτες τις συνθηκες, αλλα εκτιμω πως ειναι)

Δεν μου εχει βγαλει ουτε μισο προβλημα. Τιποτα, nada, zero. Το προσεχω βεβαια αλλα χωρις υπερβολες (σερβις στην ωρα του, πετρελαιο πριν αναψει ρεζερβα, και μαλακη οδηγηση οταν ειναι για πολλες ωρες σταματημενο)

Το πηγαινω μια φορα τον χρονο για σερβις, τελευταιο προ μηνος, ηταν το πιο ακριβο απο τα 3 προηγουμενα και πληρωσα 300 ευρω. Μου ειπαν οτι στο σερβις του χρονου, θα πρεπει να υπολογισω οτι αλλαγη ιμαντα = 500 ευρω. (τιμη στην αντιπροσωπεια που το παω). Μηπως θες να σου πουλησω το δικο μου :idea::idea::idea:
Εχω ολες τις αποδειξεις απο τα σερβις, θα τα δω και θα σου πω ακριβως τι εχω πληρωσει στα 4 χρονια

Η ποιοτητα του εσωτερικου (πλαστικα, υφασματα) ειναι πολυ καλα, δε τριζει δεν κοπαναει ακομα τιποτε, ενω η ταπετσαρια ειναι αθικτη. Πχ, οπως ειναι το υφασμα που καθομαι στο καθισμα, ειναι στο πισω καθισμα που δεν εχει κατσει ποτε κανεις. Επισης, δεν εχει "χασει" την φορμα του το καθισμα. Και στο ματι, και στην αίσθηση (δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος)

Δες τα παραπανω και ρωτησε με οτι θες, γραψω καπως βιαστικα δεν ξερω αν υπαρχει ειρμος -bye-


Υγ. Ειχα και εξακολουθουν να υπαρχουν στην οικογενεια "premium" γερμανικα, οποτε τα "καλο", "πολυ καλα" που γραφω παραπανω δεν τα γραφω συγκρινοντας με μπακαουκες ή αλλης χαμηποτερης απο το clio κατηγοριας, ετσι ωστε να μου φαινεται το clio διαστημοπλοιο ... :-)
 
Μόλις ακούω για μεταχειρισμένο diesel απευθείας πάει το μυαλό μου σε σαπάκι εισαγόμενο από Γερμανία με 200-300 χιλ. χλμ και γυρισμένο κοντέρ στα 50 χιλ. Οπότε μόνο αγορά από ιδιώτη και διαπιστωμένα τα χλμ που έχει κάνει απο service book ή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
 
Μόλις ακούω για μεταχειρισμένο diesel απευθείας πάει το μυαλό μου σε σαπάκι εισαγόμενο από Γερμανία με 200-300 χιλ. χλμ και γυρισμένο κοντέρ στα 50 χιλ. Οπότε μόνο αγορά από ιδιώτη και διαπιστωμένα τα χλμ που έχει κάνει απο service book ή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.

Ενα ειναι αυτο, δευτερο μηπως ειναι απο rent-a-car, και τριτη περιπτωση να μην ισχυει τιποτε απο τις δυο πρωτες

Δημοκηδή πόσο κοστιζουν τα μτχ ?
 
η τρίτη είναι leasing

πάντως με βάση το τι σκοπεύουν ή φοβόμαστε ότι σκοπεύουν για τα diesel πάρε euro 6 ή 7 όταν βγούν.
Από την άλλη όπως είπα σίγουρα τα 6 έχουν dpf οπότε μαζί με τα καλά παίρνεις και ένα μπελά.
 
βασικο δίλημμα
ειναι euro6;
αν ναι κατα πασα πιθανοτητα εχει dpf...
εσυ αποφασιζεις;

ο κινητηρας απ τους καλύτερους.
αλλωστε 2-3 ειναι ολοι και τους μοιραζονται 20

Έχω βρει μοντέλα 2015 και 2016 που είναι ευρω-5 και 2-3 του 2017 που είναι ευρω-6 ...

to dpf δεν είναι πρόβλημα για το δικό μου πρόγραμμα που περιλαμβάνει κυρίως οδήγηση εκτός πόλης ...
 
Το έχω (όχι το station) από τον Οκτώβριο του 2014. Το είχα αγοράσει καινούργιο, έχω κάνει 130.000 χλμ. Τις καθημερινές 110 χλμ (σπιτι-δουλεια-σπιτι) και τα ΣΚ για ποδηλατο (50-150-800 χλμ) :helmet: Δηλαδή, δεν έχει σχεδόν πότε ρεπό -bye-

Η διαδρομη της καθημερινοτητας μου (των 110χλμ) περιλαμβανει 85χλμ σε ανοιχτο δρομο χωρις κινηση και πολυ σταμάτα/ξεκίνα (Παραλιακη, χονδρικα μετα την Αναβυσσο μεχρι μετα την Γλυφαδα) και περιπου 25 με αρκετη εως παρα πολυ κινηση (Γλυφαδα - Πειραιας - Γλυφαδα). Στον ανοιχτο δρομο οδηγω σβελτα μεν, αλλα όχι νευρικα. Max speed ~ 95km/h
Τα ΣΚ στην Αττικη οδο / Εθνικες θα παω μεχρι 130.
Πραγματικη καταναλωση με αυτον τον τροπο οδηγησης / διαδρομων 4,3-4,5 λιτρα. Το 6ταχυτο αυτοματο ειναι καταπληκτικο

Στα 130.000 εχω αλλαξει 2 φορες τακακια και μια φορα δισκοπλακες (μονο εμπρος, πισω εχει ταμπουρα - LOL - Αλλα ειναι επαρκη. Βεβαια επειδη ποτε δεν το εχω φορτωσει ουτε με επιβατες, ουτε με βαρος γενικως) δεν ξερω κατα ποσο ειναι επαρκη σε αυτες τις συνθηκες, αλλα εκτιμω πως ειναι)

Δεν μου εχει βγαλει ουτε μισο προβλημα. Τιποτα, nada, zero. Το προσεχω βεβαια αλλα χωρις υπερβολες (σερβις στην ωρα του, πετρελαιο πριν αναψει ρεζερβα, και μαλακη οδηγηση οταν ειναι για πολλες ωρες σταματημενο)

Το πηγαινω μια φορα τον χρονο για σερβις, τελευταιο προ μηνος, ηταν το πιο ακριβο απο τα 3 προηγουμενα και πληρωσα 300 ευρω. Μου ειπαν οτι στο σερβις του χρονου, θα πρεπει να υπολογισω οτι αλλαγη ιμαντα = 500 ευρω. (τιμη στην αντιπροσωπεια που το παω). Μηπως θες να σου πουλησω το δικο μου :idea::idea::idea:
Εχω ολες τις αποδειξεις απο τα σερβις, θα τα δω και θα σου πω ακριβως τι εχω πληρωσει στα 4 χρονια

Η ποιοτητα του εσωτερικου (πλαστικα, υφασματα) ειναι πολυ καλα, δε τριζει δεν κοπαναει ακομα τιποτε, ενω η ταπετσαρια ειναι αθικτη. Πχ, οπως ειναι το υφασμα που καθομαι στο καθισμα, ειναι στο πισω καθισμα που δεν εχει κατσει ποτε κανεις. Επισης, δεν εχει "χασει" την φορμα του το καθισμα. Και στο ματι, και στην αίσθηση (δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος)

Δες τα παραπανω και ρωτησε με οτι θες, γραψω καπως βιαστικα δεν ξερω αν υπαρχει ειρμος -bye-


Υγ. Ειχα και εξακολουθουν να υπαρχουν στην οικογενεια "premium" γερμανικα, οποτε τα "καλο", "πολυ καλα" που γραφω παραπανω δεν τα γραφω συγκρινοντας με μπακαουκες ή αλλης χαμηποτερης απο το clio κατηγοριας, ετσι ωστε να μου φαινεται το clio διαστημοπλοιο ... :-)


1000 ευχαριστώ !!! Πολύ χρήσιμα όλα αυτά !
 
Μόλις ακούω για μεταχειρισμένο diesel απευθείας πάει το μυαλό μου σε σαπάκι εισαγόμενο από Γερμανία με 200-300 χιλ. χλμ και γυρισμένο κοντέρ στα 50 χιλ. Οπότε μόνο αγορά από ιδιώτη και διαπιστωμένα τα χλμ που έχει κάνει απο service book ή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.

Οι ηλικίες που κοιτώ ( 1,5 έως 3,5 ετών ) ευελπιστώ ότι δεν θα έχουν προλάβει να κάνουν αυτά τα χλμ... επίσης έχω τις άκρες για έλεγχο, όπως σωστά έγραψες παραπάνω ...
 
Ενα ειναι αυτο, δευτερο μηπως ειναι απο rent-a-car, και τριτη περιπτωση να μην ισχυει τιποτε απο τις δυο πρωτες

Δημοκηδή πόσο κοστιζουν τα μτχ ?


Το του 2017, station, αυτόματο, με 53.000 χλμ, μετά από παζάρια το παίρνεις περίπου 12.500 ευρώ, με σέρβις δωρεάν για τρία χρόνια και εγγύηση κινητήρα για ένα χρόνο...

Μεγαλύτερης ηλικίας και περίπου με 100-120 χιλ. χιλιόμετρα, πάντα station / αυτόματο, τα βρίσκεις από 9-10.000 ευρώ ...
 
Έχω βρει μοντέλα 2015 και 2016 που είναι ευρω-5 και 2-3 του 2017 που είναι ευρω-6 ...

to dpf δεν είναι πρόβλημα για το δικό μου πρόγραμμα που περιλαμβάνει κυρίως οδήγηση εκτός πόλης ...

έχε υπόψη ότι
δεν αρκεί μόνο η εκτός πόλης οδήγηση.
το dpf :
δεν γουστάρει μικρές διαδρομές ιδίως αν δεν έχει ζεσταθεί ο κινητήρας (που σημειωτέον ΑΡΓΕΙ να ζεσταθεί)
δεν γουστάρει σβησίματα
δεν γουστάρει τα κάτω των 1400 στροφών - παρ όλο που τραβάει άνετα.

για το λόγο αυτό:
όχι μικρές διαδρομές, πχ στο περίπτερο για τσιγάρα, κι ας είναι 1 χλμ
μη σβήνεις μέχρι να κατέβει κάποιος πχ να πάρει ψωμί ή μπανάνες (αν τρώτε ψωμί και μπανάνες)
μη αλλάζεις αμέσως όταν σου λέει να αλλάξεις ταχύτητα, αν δεν πρόκειται να επιταχύνεις και άλλο, αλλά οδήγα εκεί στο μεταίχμιο αλλαγής
μια φορά την εβδομάδα ή στις 10 (ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις) πάνε μια χαλαρή βολτίτσα εκτός κίνησης
έχε το νού σου αν πάρεις χαμπάρι το dpf να αναγεννάται να κάνεις καλύτερα μια βολτίτσα επι πλέον. Στις καθημερινές μετακινήσεις ανέβαζε και πού και πού 3-4 χιλ στροφές και ας μη σου πάει η καρδιά.
Αν έχει auto start stop απενεργοποίησέ το.
Βαζε καύσιμο μια φορά την εβδομάδα όταν έχει προσφορά την ακριβή και μην αφήνεις το τεπόζιτο αδειανό.

Κατα τα άλλα όπως τα λέει ο Ντίνος.
Υπολόγισε τα μισα λεφτά σε καύσιμα από αυτά που έδινες.


(τα παραπάνω όλα χαλαρά. Μη μας γίνει και άγχος.)
 
η τρίτη είναι leasing

πάντως με βάση το τι σκοπεύουν ή φοβόμαστε ότι σκοπεύουν για τα diesel πάρε euro 6 ή 7 όταν βγούν.
Από την άλλη όπως είπα σίγουρα τα 6 έχουν dpf οπότε μαζί με τα καλά παίρνεις και ένα μπελά.

επειδή κάποιες μεγάλες εισαγωγικές (πχ. auto marin) πάρα πολλά διαθέσιμα μοντέλα, θεωρώ ότι είναι από leasing ή (λιγώτερο πιθανόν λόγω πολλών station) από ενοικιαστάδικα που ανανεώνουν την γκάμα ...
 
έχε υπόψη ότι
δεν αρκεί μόνο η εκτός πόλης οδήγηση.
το dpf :
δεν γουστάρει μικρές διαδρομές ιδίως αν δεν έχει ζεσταθεί ο κινητήρας (που σημειωτέον ΑΡΓΕΙ να ζεσταθεί)
δεν γουστάρει σβησίματα
δεν γουστάρει τα κάτω των 1400 στροφών - παρ όλο που τραβάει άνετα.

για το λόγο αυτό:
όχι μικρές διαδρομές, πχ στο περίπτερο για τσιγάρα, κι ας είναι 1 χλμ
μη σβήνεις μέχρι να κατέβει κάποιος πχ να πάρει ψωμί ή μπανάνες (αν τρώτε ψωμί και μπανάνες)
μη αλλάζεις αμέσως όταν σου λέει να αλλάξεις ταχύτητα, αν δεν πρόκειται να επιταχύνεις και άλλο, αλλά οδήγα εκεί στο μεταίχμιο αλλαγής
μια φορά την εβδομάδα ή στις 10 (ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις) πάνε μια χαλαρή βολτίτσα εκτός κίνησης
έχε το νού σου αν πάρεις χαμπάρι το dpf να αναγεννάται να κάνεις καλύτερα μια βολτίτσα επι πλέον. Στις καθημερινές μετακινήσεις ανέβαζε και πού και πού 3-4 χιλ στροφές και ας μη σου πάει η καρδιά.
Αν έχει auto start stop απενεργοποίησέ το.
Βαζε καύσιμο μια φορά την εβδομάδα όταν έχει προσφορά την ακριβή και μην αφήνεις το τεπόζιτο αδειανό.

Κατα τα άλλα όπως τα λέει ο Ντίνος.
Υπολόγισε τα μισα λεφτά σε καύσιμα από αυτά που έδινες.


(τα παραπάνω όλα χαλαρά. Μη μας γίνει και άγχος.)

Ευχαριστώ !!! Πολύ χρήσιμα ...
 
dpf από leasing σιγουρα θα ειναι στα προθυρα καταστροφης ή ανακατασκευασμενο.
ιδιως αν ειναι απο πλασιε εμπορικούς αντιπροσωπους κλπ που κανουν μικρες συχνες διαδρομές
 
όχι μικρές διαδρομές, πχ στο περίπτερο για τσιγάρα, κι ας είναι 1 χλμ
μη σβήνεις μέχρι να κατέβει κάποιος πχ να πάρει ψωμί ή μπανάνες (αν τρώτε ψωμί και μπανάνες)
Αν έχει auto start stop απενεργοποίησέ το.

Αυτά ισχύουν και για κινητήρες βενζίνης με turbo. Γενικά η μεγαλύτερη φθορά του κινητήρα είναι όταν τον βάζεις μπροστά και ειδικά όταν είναι κρύο. Γι' αυτό και η μεγαλύτερη βλακεία σύστημα είναι το start stop. Επίσης αν ζοριστεί το αμάξι πχ. το καλοκαίρι με υψηλές θερμοκρασίες και σταματα-ξεκίνα σε κίνηση καλό είναι όταν θα φτάσεις σπίτι να το αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί 1 λεπτό και μετά να το σβήσεις.
 
Το του 2017, station, αυτόματο, με 53.000 χλμ, μετά από παζάρια το παίρνεις περίπου 12.500 ευρώ, με σέρβις δωρεάν για τρία χρόνια και εγγύηση κινητήρα για ένα χρόνο...

Μεγαλύτερης ηλικίας και περίπου με 100-120 χιλ. χιλιόμετρα, πάντα station / αυτόματο, τα βρίσκεις από 9-10.000 ευρώ ...

Όταν λες σέρβις δωρεάν και εγγύηση κινητήρα, από ποιον εννοείς; Αντιπροσωπεία που έχει και μεταχειρισμένα ή έμπορο;
 
σημειωτέον: το dpf δεν συμπεριλαμβάνεται σε καμία εγγύηση. Ακόμα και σε καινούργιο.
 
Ρε παιδιά, η ερώτηση είναι ειλικρινής, οπότε παρακαλώ μην την παρεξηγήσετε:

είναι τόσο αφελείς όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες και βάζουν το start-stop by default τη στιγμή που χαλάει τον κινητήρα ή καταναλώνει περισσότερο; Μήπως υπερβάλετε; Μήπως δεν είναι όλα τα συστήματα το ίδιο;

Κι εμένα στο A3 με εκνευρίζει ώρες ώρες, ειδικά σε κάτι σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση, αλλά είναι πια τόσο βλαβερό;
 
Ρε παιδιά, η ερώτηση είναι ειλικρινής, οπότε παρακαλώ μην την παρεξηγήσετε:

είναι τόσο αφελείς όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες και βάζουν το start-stop by default τη στιγμή που χαλάει τον κινητήρα ή καταναλώνει περισσότερο; Μήπως υπερβάλετε; Μήπως δεν είναι όλα τα συστήματα το ίδιο;

Κι εμένα στο A3 με εκνευρίζει ώρες ώρες, ειδικά σε κάτι σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση, αλλά είναι πια τόσο βλαβερό;

Δεν γνωρίζω τον τύπο (το διεθνες standard) με το οποίο μετριέται η εκπομπή των ρύπων. Προφανέστατσα ο σβηστος κινητηρας εκπεμπει ΜΗΔΕΝ.
Προφανώς οι αυτοβιομηχανιες πρεπει (??) να παρουν μετρα προκειμενου να μειωσουν τις εκπομπες συνολικα του αυτοκινητου. Η (οποια) καταπονηση στην μπαταρια και την μίζα, δεν την απασχολει, μηπως την βολευει κιολος...

Τα παραπανω ειναι δικη μου θεωρια συνομοσιας, δεν ξερω τι ισχυει

Καπως αστειοπεριεργο ομως ειναι, πχ το clio με μηχανικο κιβωτιο να εχει start/stop ενω το αυτο ματο να μην εχει
 
της γυναίκας μου το 75αρακι clio με μηχανικο δεν έχει start stop
αλλά φορά 60αρα μπαταρία , η οποία πέθανε χθες και είδα τιμές και ζαλίστηκα ...

καλά για τις μπαταρίες με start stop support οι τιμές είναι αλλού ...

Μια ερώτηση στον Ντίνο , με το media nav έχεις θέμα με το bluetooth ?
 
Δεν γνωρίζω τον τύπο (το διεθνες standard) με το οποίο μετριέται η εκπομπή των ρύπων. Προφανέστατσα ο σβηστος κινητηρας εκπεμπει ΜΗΔΕΝ.
Προφανώς οι αυτοβιομηχανιες πρεπει (??) να παρουν μετρα προκειμενου να μειωσουν τις εκπομπες συνολικα του αυτοκινητου. Η (οποια) καταπονηση στην μπαταρια και την μίζα, δεν την απασχολει, μηπως την βολευει κιολος...

Τα παραπανω ειναι δικη μου θεωρια συνομοσιας, δεν ξερω τι ισχυει

Καπως αστειοπεριεργο ομως ειναι, πχ το clio με μηχανικο κιβωτιο να εχει start/stop ενω το αυτο ματο να μην εχει

Απλά ρε συ εννοώ πως, αν πχ μίζες αρχίσουν να παραδίδουν το πνεύμα στα 4-5 χρόνια, η εταιρία αρχίζει να έχει θέματα αξιοπιστίας, οπότε νομίζω είναι λίγο επιπόλαια ανάγνωση το ότι "βολεύονται".

Από τότε που άρχσα να σας διαβάζω εδώ μέσα, μου μπήκαν ψύλλοι στ'αυτιά και άρχισα που και που να το απενεργοποιώ (εδώ είναι και τσάμπα η βενζίνη). Από την άλλη όμως, σε κάτι φανάρια του μισού+ λεπτού, νιώθω τα 2 λίτρα να δουλεύουν χωρίς λόγο και με πιάνουν οι οικολογικές μου ανησυχίες.