Επιλογη αυτοκινητου

Αυτό στις φώτο δεν το λες και χιόνισε. Αυτό νομίζω λέει ο παραπάνω (supersonic). Αν κάποιος πάει γυρεύοντας όμως σε στενά και ανηφόρες αυτό είναι άλλο.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

εννοω αυτο που λεει το επόμενο ποστ απο το δικό σου.
δεν ξερω για Σουρωτη.
Στη Θεσσαλονικη κυκλοφορησα χωρις προβλημα ολες τις μερες.
Οταν σε μας είχε σχεδόν μισο μετρο χιονι
Χτες Σουρωτη θελαμε αλυσιδες μετα τις 12 το πρωι. Σημερα εχουν λιωσει ολα. Την προηγουμενη Παρακευη που χιονισε πατερας μαθητη μου κυκλοφορουσε ανετα παντου στην Θεσσαλονικη με το 3008 και μου το ειπε γιατι δοκιμαζε το grip control και ξερω απο συγγενη μου που δεν κουνησε το Q2 γιατι φοβηθηκε μολις το "εχασε" λιγο εξω απο το σπιτι του. (2800 πληρωσε για το χρωμα , δεν ηταν για γρατζουνιες... ) Εγω Τριτη που κατεβηκα Τουμπα , ειχα θεμα γιατι πατησα δυο φορες παγο στην ακρη απο τα πεζοδρομια. Συγκεκριμενα κατεβαινοντας την περραιβου στην κυκλικη πλατεια για Δημου Τσελιου το "εχασα" προς τα αριστερα και η αλλη μετα το τουνελ για την εισοδο για κωσταντινοπολιτικα. Ολα επειδη ειχε παγο μαζεμενο στην ακρη, οχι χιονι.
 
Θεσσαλονίκη στους κεντρικούς δρόμους υπήρχε πρόβλημα μόνο την ώρα της χιονόπτωσης όμως... όταν τα πάγωσε όλα, οι παράδρομοι και τα πεζοδρόμια ήταν γυαλί. Δλδ πόσο πρέπει να χιονίσει μέσα στην πόλη για να πούμε ότι χιόνισε; Η αλήθεια είναι βέβαια ότι πρόπερσι η χιονόπτωση ήταν πιο έντονη, αλλά κράτησε μόνο μια μέρα, την επομένη όλα εντάξει. Αυτή τη φορά κρατάει μια εβδομάδα, παράδειγμα σήμερα τα δικαστήρια είναι κλειστά, και τα σχολεία (υπερβολή) θα είναι κλειστά ακόμη και αύριο.
 
με το χιονι του Σαββατου οταν βγηκα απο το σπιτι μου το χιονι ηταν στο γονατο.
Ηδη απο το χιονι της Πεμπτης την Παρασκευη κατεβασα το αμαξι με χειροφρενο και τσουλωντας σε 20% κόντρα μονοδρομο γιατι προς τα πάνω δεν γινότανε και ενας εξυπνος με τζιπ με κόλλησε απο πισω.
Αν δεν το ειχα μετακινησει την Παρασκευη θα ηταν ακομα αποκλεισμενο στο δρομο οπως ολα επι μια εβδομαδα.
Στη Θεσσαλονικη κατεβηκα Παρασκευη Κυριακη και Τριτη και κυκλοφορησα πολυ ανετα οταν στο Ωραιόκαστρο η κυκλοφορια ηταν πρακτικα αδυνατη εκτος απο 2 3 δρομους.
 
Μέσα στη Θεσσαλονίκη άρχισε να χιονίζει Παρασκευή πρωί. Έπιανε αλλά δεν πάγωνε το χιόνι, συνέχιζε να ρίχνει και κατά τις 9 το βράδυ δυνάμωσε.

Κατά τις 11 όλοι οι δρόμοι είχαν 5 πόντους τουλάχιστον, το χιόνι μαλακό αλλά επειδή η κίνηση ήταν ελάχιστη είχαν ασπρίσει όλοι.

Χιόνισε όλο σχεδόν το βράδυ και το πρωί του Σαββάτου είχε χαλαρά 10 πόντους, αλλά πάλι δεν το είχε παγώσει.

Ο Δήμος έριχνε θαλασσινό νερό με υδροφόρες στους μεγάλους δρόμους οι οποίοι καθάρισαν σε dt. Οι μικροί όμως είχαν πρόβλημα που έγινε μεγαλύτερο τις επόμενες μέρες όταν το χιόνι πάγωσε.

Χθες από το πρωί ως το μεσημέρι έριξε αρκετά λιγότερο. Πρόβλημα είχαν πάλι τα στενά και τα πεζοδρόμια, ιδίως εκεί που το φρέσκο χιόνι κάλυψε το παγωμένο των προηγούμενων ημερών.

Μη συγκρίνουμε όμως τη χιονόπτωση στο κέντρο της πόλης με τη χιονόπτωση σε περιοχές όπως το Πανόραμα ή το Ωραιόκαστρο. Καμία σχέση.

Εδώ ξεκίνησα Τρίτη πρωί με τα πόδια από Μπότσαρη και Δελφών με ελάχιστα μέρη που ήθελαν προσοχή και στο γήπεδο του ΠΑΟΚ (υψομετρική διαφορά 50 μέτρα το πολύ) είχε πολύ περισσότερο χιόνι και πάγο.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Δλδ πόσο πρέπει να χιονίσει μέσα στην πόλη για να πούμε ότι χιόνισε;

Στη Θεσσαλονίκη αν δεν κάνω λάθος χιόνισε ουσιαστικά λίγες ώρες το βράδυ του Σαββάτου προς Κυριακή και λίγο το πρωί της Τετάρτης.
Στο Ωραιόκαστρο χιόνιζε 4 μέρες. Από το πρωί της Πέμπτης μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής, μετά από το απόγευμα του Σαββάτου μέχρι την Κυριακή το μεσημέρι και από το πρωί της Τετάρτης μέχρι το βράδυ.
Στο ενδιάμεσο δεν έγινε σχεδόν τίποτα από το δήμο για καθάρισμα, εκτός από μερικούς βασικούς δρόμους θεωρώντας ότι σιγά σιγά θα περάσει, με αποτέλεσμα την Κυριακή το πρωί να υπάρχει ήδη μισό μέτρο στους πιό στενούς και με κλίση δρόμους που μέχρι την Τετάρτη που μας αποτέλειωσε είχε γίνει ήδη γιαλί πάχους 10 πόντων.
Σήμερα μόνο το πρωί άρχισε να λιώνει η κατάσταση έχοντας αφήσει όλα τα πεζοδρόμια καλυμμένα και τις μισές θέσεις στάθμευσης και τα άλλα μισά πεζοδρόμια με μισό έως ένα μέτρο χιόνι βουνό από τα διαβολάκια που στέλνανε να καθαρίσουν ίσα ίσα δυό μέτρα πλάτος σε κάθε δρόμο και τα ρίχνανε στο πλάι. Στις διασταυρώσεις υπάρχουν βουνά ύψους 1.5 μέτρων και φυσικά ο δήμος περιμένει να λιώσουν μόνα τους.
Το έργο το έχουμε δεί και από άλλες χρονιές και το ξέρουμε καλά.

Σε όλες τις ενδιάμεσες ώρες που σταματούσε να χιονίζει κατέβηκα στη Θεσσαλονίκη, 3 φορές και γελούσα με τις ειδήσεις ή τους Παπαδάκηδες που δείχνανε τα "χιόνια" στην πόλη. Τα σχολεία δεν άνοιξαν ακόμα φέτος και θα ανοίξουν θεωρητικά την Δευτέρα.
Αυτά για να πάρετε μια ιδέα, γιατί στις ειδήσεις ασχολούνται με άλλα πράγματα.
 
Πάντως φίλος μας με 3008 κινήθηκε απροβλημάτιστα στην "ακριτική" Πεντέλη την ημέρα της χιονόπτωσης με προσοχή. Βασικά τον αγγαρέψαμε να μας κάνει τον ταξιτζή εκείνη την ημέρα.

Ο λόγος ;
Το Mokka της συμβίας παρέδωσε δίσκο/πλατώ ρουλεμάν ενώ προσπαθούσε να το βγάλει από την πυλωτή της πολυκατοικίας με αποτέλεσμα να κάνει ολιγοήμερες διακοπές στο συνεργείο. Με μόλις 43000 (πολύ προσεκτικά) χλμ

Οπότε δεν απορώ γιατί αυτή η εταιρεία κατέληξε στην Peugeot..
 
Ωραία τα Peugeot 2008 & 3008 έχουν και σούπερ κινητήρα πετρέλαιο

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

+1

Καλύτερα δικίνητος με χιονολάστικα παρά τετρακίνητος χωρίς.

Οι Οδηγάρες που κυκλοφορούν χωρίς αλυσίδες δεν θα έπρεπε να τους πάρουν τα διπλώματα ?

Οι Τετρακίνητοι πόσο σίγουροι είναι ότι το κατέχουν το άθλημα χωρίς χειμερινά λάστιχα αλλά και χωρίς αλυσίδες στους σωστούς τροχούς ? ή καλύτερα πόσο σίγουροι είναι ότι πάει στα χιόνια το αυτοκίνητο που αγόρασαν

Και έτσι ένα απλό βιντεάκι για τη σημασία των ελαστικων και των 4χ4

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Προσοχή με το κρύο στον έλεγχο της πίεσης των ελαστικών. Ιδίως τα χαμηλού προφίλ. Έπεσε με την απότομη παγωνιά κάπως η πίεση, κάπου θα βρήκε σε καμιά λακούβα το ένα από τα πίσω, χάθηκε η τέλεια επαφή με τη ζάντα, άρχισε να χάνει, χωρίς να το καταλάβω έκανα καμιά 10ριά χιλιόμετρα, και πήρα το ελαστικό στο χέρι. Το πρωί που το βρήκα να έχει κάτσει και το πήγα προσεκτικά μέχρι το βουλκανιζατέρ, είδαμε ότι είχε τριφτεί εσωτερικά και είχαν φανεί τα λινά. Και το κακό είναι ότι δεν μπορώ να βρω το ίδιο ακριβώς λόγω περίεργης διάστασης. Πάει για αλλαγή το πίσω ζεύγος, 1 έτους ελαστικά.
 
Κλαιγοντας ακομα το 208 diesel που μου βουτηξαν ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω το 3008 με grip control αυτες τις μερες μιας και το νοικιασα γιατι μαλλον θα ειναι η επομενη μου αγορα.
Το grip κανει εξαιρετικη δουλεια σε παγο και χιονι αρκει φυσικα να ξερεις τα βασικα της οδηγησης σε τετοιες συνθηκες και να μην το παρακανεις.
Αναγκαστικα επρεπε να βγω στο δρομο λογω δουλειας, διαφορετικα θα αναβα τζακι και θα εψηνα κανα λουκανικο !!

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Βλαση ολα τα peugeot με grip control φορανε 4 εποχων λαστιχα.

Το συγκεκριμενο ηταν με το ΕΑΤ8 κιβωτιο οποτε ηταν ακομα καλυτερα καθως δεν σε πολυαφηνει να κανεις χαζομαρες

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Προσωπικά θεωρώ δεδομένο ότι φορουμε χειμερινά λάστιχα.

Βλάση ,νομίζω το αντίθετο συμβαίνει ,δηλ ότι πρέπει να θεωρούμε δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία φοράει κανονικά λάστιχα .

Και για να έχουμε καλύτερη εικόνα θα ζητήσω από ένα μέλος μας ,τον Παντελή , που εργάζεται στο χώρο να μας διαφωτίσει .
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Βλάση ,νομίζω το αντίθετο συμβαίνει ,δηλ ότι πρέπει να θεωρούμε δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία φοράει κανονικά λάστιχα .

Και για να έχουμε καλύτερη εικόνα θα ζητήσω από ένα μέλος μας ,τον Παντελή , που εργάζεται στο χώρο να μας διαφωτίσει .

Καλησπέρα σε όλους,

Συνολικά στην Ελληνική αγορά οι πωλήσεις κανονικών ελαστικών είναι αρκετά περισσότερες σε σχέση με αυτά που έχουν χειμερινές δυνατότητες, είτε αυτά είναι χειμερινά, είτε 4 εποχών.

Υπάρχουν περιοχές που οι πωλήσεις ελαστικών με χειμερινές δυνατότητες είναι πολύ χαμηλές και φυσικά υπάρχουν και περιοχές στην Ελλάδα που τα δουλεύουν κανονικά τον χειμώνα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Καλησπέρα σε όλους,

Συνολικά στην Ελληνική αγορά οι πωλήσεις κανονικών ελαστικών είναι αρκετά περισσότερες σε σχέση με αυτά που έχουν χειμερινές δυνατότητες, είτε αυτά είναι χειμερινά, είτε 4 εποχών.

Υπάρχουν περιοχές που οι πωλήσεις ελαστικών με χειμερινές δυνατότητες είναι πολύ χαμηλές και φυσικά υπάρχουν και περιοχές στην Ελλάδα που τα δουλεύουν κανονικά τον χειμώνα.

Ευχαριστούμε Παντελή ,κάποια ποσοστά [χοντρικά] υπάρχουν ;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ευχαριστούμε Παντελή ,κάποια ποσοστά [χοντρικά] υπάρχουν ;

Πέτρο, δυστυχώς νούμερα δεν μπορώ να γράψω..