Επιλογη αυτοκινητου

Ευχαριστω για τις απαντήσεις.Σε περίπτωση που το diesel ειναι και πιο φθηνό απο το αντίστοιχο βενζινοκινητο δλδ δεν το σκεφτόμαστε καν..Και όλα αυτα που ακούγονται οτι το diesel θα αποσυρθεί κτλ?Μλκιες?


Same Sh1t...Different Day
 
Το diesel δεν θα αποσυρθεί τουλάχιστον σε ότι αφορά τα euro 6 ( στην χώρα μας ούτε τα μεταχειρισμένα euro5).
Ποιο diesel μοντέλο είναι φθηνότερο από την αντίστοιχη του εκδοση σε βενζίνη; ( όσο αντίστοιχη μπορεί να είναι)
 
Για πείτε μια γνώμη...

κοντεύω χρόνο με το Α3 Quattro 2.0Τ. Έκανα μόλις το πρώτο σέρβις (10Κ miles ή 1 year), και μου είπαν ότι δεν προβλέπεται rotation ελαστικών γιατί το αμάξι είναι quattro άρα καταπονούνται το ίδιο οι τροχοί.

Όπως είχαμε συζητήσει και εδώ όμως, το διαφορικό είναι haldex, που σημαίνει ότι το αμάξι είναι "δυνάμει" quattro, όταν αποφασίσει ότι χρειάζεται, και γενικότερα οι πίσω τροχοί by default έχουν απλά μια ελάχιστη κίνηση της τάξεως του 10%.

Πιστεύετε ότι είναι η σωστή κίνηση να μη γίνει rotation?


(Το αμάξι πάντως το έχω λατρέψει. Με ελάχιστες ενστάσεις κυρίως στο φινίρισμα του πλαστικού.)
 
η αγορά πετρελαίου είναι αρκετά πιό πολύπλοκο θέμα από την αγορά βενζίνης.
Ιδίως όσο το πετρέλαιο ακριβαίνει λόγω φόρων και όσο εισέρχονται "προβλήματα" λόγω αντιρυπαντικών τεχνολογιών, βλ dpf κλπ.
και γενικά δεν ισχύουν νούμερα. Δηλαδή ούτε το 100.000 ισχύει προφανώς, και ούτε το 25.000 ή το 15.000
Ούτε όλα τα πετρέλαια γενικώς κάνουν 300 ευρώ πιό ακριβά ούτε και 2500.

Τα πάντα είναι σχετικά.
Κοινώς:
1. βρίσκεις το αμάξι που θες
2. συγκρίνεις τις τιμές τους σε βενζίνη και πετρέλαιο
3. συγκρίνεις πραγματικές τιμές κατανάλωσης και όχι εργοστασιακές
4. Υπολογίζεις πόσα χλμ κάνεις το χρόνο και βλέπεις σε πόσα χρόνια θα αποσβέσεις την όποια διαφορά.


Μην ξεχνάς ότι πρέπει να υπολογίσεις "ευρωπαϊκή πολιτική" και άλλους παράγοντες όπως πχ για το πετρέλαιο την ανάγκη για μεγαλύτερες διαδρομές και όχι σταμάτα ξεκίνα, την καλή σου συμπεριφορά απέναντι στο dpf, το auto start κλπ
 
Για πείτε μια γνώμη...

κοντεύω χρόνο με το Α3 Quattro 2.0Τ. Έκανα μόλις το πρώτο σέρβις (10Κ miles ή 1 year), και μου είπαν ότι δεν προβλέπεται rotation ελαστικών γιατί το αμάξι είναι quattro άρα καταπονούνται το ίδιο οι τροχοί.

Όπως είχαμε συζητήσει και εδώ όμως, το διαφορικό είναι haldex, που σημαίνει ότι το αμάξι είναι "δυνάμει" quattro, όταν αποφασίσει ότι χρειάζεται, και γενικότερα οι πίσω τροχοί by default έχουν απλά μια ελάχιστη κίνηση της τάξεως του 10%.

Πιστεύετε ότι είναι η σωστή κίνηση να μη γίνει rotation?


(Το αμάξι πάντως το έχω λατρέψει. Με ελάχιστες ενστάσεις κυρίως στο φινίρισμα του πλαστικού.)


Κοιτάς με το μάτι.
Είναι θέμα οδήγησης και ροπής. Αν έχεις βαρύ πόδι τα μπροστινά θα φαγωθούν περισσότερο.
Σε κάθε περίπτωση κοιτάς.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Το diesel δεν θα αποσυρθεί τουλάχιστον σε ότι αφορά τα euro 6 ( στην χώρα μας ούτε τα μεταχειρισμένα euro5).
Ποιο diesel μοντέλο είναι φθηνότερο από την αντίστοιχη του εκδοση σε βενζίνη; ( όσο αντίστοιχη μπορεί να είναι)
Αν δεν έχω κάνει χοντραδα το QQ acenta 1.3 βενζίνη 1,5 πετρέλαιο.Το πετρέλαιο είναι λίγο φθηνότερο.

Same Sh1t...Different Day
 
1. ξεκινώντας = άστο καλύτερα
2. 1.3 με 1.5 όχι. Δεν ισχύει. Συγκρίνεις και στα δυο ροπές και ιπποδύναμη
 
Λίγο κινέζικα μου ακούγονται αυτά.Δεν το χω..Εγώ είδα ότι η έκδοση ασεντα ξεκινάει με αυτά.Και τα δύο έχουν την ίδια τιμή με λίγο πιο κάτω το πετρέλαιο.Ροπή και ιπποδύναμη δεν είδα και δεν ξέρω αν χρειάζεται σε αυτή την κατηγορία.Ένα μεγάλο ταξίδι τον χρόνο και τα υπόλοιπα χιλιόμετρα στην Αθήνα.Σύνολο γύρω στα 10.000.Με οικογένεια και τσιμπραγκαλα...Θα με βοηθούσε μια ανάλυση(χοντρικά) για τις διαφορές που έχουν τα δύο τους.

Same Sh1t...Different Day
 
Λίγο κινέζικα μου ακούγονται αυτά.Δεν το χω..Εγώ είδα ότι η έκδοση ασεντα ξεκινάει με αυτά.Και τα δύο έχουν την ίδια τιμή με λίγο πιο κάτω το πετρέλαιο.Ροπή και ιπποδύναμη δεν είδα και δεν ξέρω αν χρειάζεται σε αυτή την κατηγορία.Ένα μεγάλο ταξίδι τον χρόνο και τα υπόλοιπα χιλιόμετρα στην Αθήνα.Σύνολο γύρω στα 10.000.Με οικογένεια και τσιμπραγκαλα...Θα με βοηθούσε μια ανάλυση(χοντρικά) για τις διαφορές που έχουν τα δύο τους.

Same Sh1t...Different Day

Μάλλον επιπόλαια κοιτάς το θέμα αγορά αυτοκινήτου.
Σαν να μου λες εγώ θέλω να έχει 4 ρόδες.
Ροπή και ιπποδύναμη είναι αυτό που ξεκινάνε όλοι.

σου έβαλα πιό πάνω τα βήματα που πρέπει να κάνεις αριθμημένα. (σχολαστικά όμως).

από αυτά που χρειάζεσαι

Ένα μεγάλο ταξίδι τον χρόνο και τα υπόλοιπα χιλιόμετρα στην Αθήνα.Σύνολο γύρω στα 10.000.Με οικογένεια και τσιμπραγκαλα..


πας καρφωτός για βενζίνη όποιο αμάξι και να κοιτάξεις.
 
Δλδ δεν θα κάνω "οικονομία" με το πετρέλαιο εφόσον θα καίει λιγότερο? Σόρρυ παιδιά κάτι δεν καταλαβαίνω Ίσως γιατί δεν ασχολούμαι με το θέμα καθόλου.Δεν μου αρέσει το αυτοκίνητο αλλά είναι ανάγκη.
Πχ στο 4 Που έβαλες δεν χρειάζεται καν η απόσβεση γιατί είναι φθηνότερο.Πώς γίνεται να μην συμφέρει? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την υπομονή σας..

Same Sh1t...Different Day
 
σου είπα
ένα μεγάλο ταξίδι το χρόνο και τα υπόλοιπα 10.000 στην Αθήνα = βενζίνη.
Τέλος.
 
Δλδ δεν θα κάνω "οικονομία" με το πετρέλαιο εφόσον θα καίει λιγότερο? Σόρρυ παιδιά κάτι δεν καταλαβαίνω Ίσως γιατί δεν ασχολούμαι με το θέμα καθόλου.Δεν μου αρέσει το αυτοκίνητο αλλά είναι ανάγκη.
Πχ στο 4 Που έβαλες δεν χρειάζεται καν η απόσβεση γιατί είναι φθηνότερο.Πώς γίνεται να μην συμφέρει? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την υπομονή σας..

Same Sh1t...Different Day



πρώτον 200 ευρώ δεν είναι διαφορά τιμής για να κάνουμε συζήτηση
δεύτερον ναι θα είναι πιό οκονομικό αλλά θα πρέπει να κάνεις μεγάλες διαδρομές (που δεν θα κάνεις), να μην σβήνεις όταν βγαίνεις για τσιγάρα, να μην το παίρνεις για να πηγαίνεις στο σουπερ μάρκετ στο διπλανό χιλιόμετρο ή για τσιγάρα, να προσέχεις το dpf, θα έχεις μεγαλύτερο κόστος στο σέρβις κλπ
τρίτον σου είπα δεν συγκρίνεις 1.3 με 1.5 Γι αυτό βγαίνει και αρνητική η διαφορά. Διότι αν βάλεις ίδιο εξοπλισμό (και όχι ξεκινώντας) θα δεις ότι η διαφορά θα αλλάξει.
 
Μια και χρειάζεσαι βοήθεια. Πολλές πληροφορίες για καταναλώσεις και συμπεριφορά αυτοκινήτων μπορείς να βρεις στο θέμα μικρό πετρελαιοκίνητο. Εκεί θα βρεις μηνύματα από αυτούς που κάνουν χρήση πετρελαιοκίνητου και αυτών που διαβάζουν προδιαγραφές. Εν τάχει πάνω στο ίδιο αμάξωμα λόγω της μικρότερης κατανάλωσης του πετρελαιοκινητήρα και της διαφοράς στην αξία του καυσίμου, σήμερα στα μεσαία και μεγάλα αυτοκίνητα η οικονομία είναι τουλάχιστον 25% σε αξία καυσίμου. Στα μικρά η διαφορά είναι πιο μικρή, εκτός αν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, οπότε η ροπή του πετρελαιοκινητήρα σώζει την κατάσταση με πολύ μικρότερη αύξηση στην κατανάλωση με σχέση με το βενζινοκίνητο. Δες κυρίως τα μηνύματα του Ntinos με Opel Corsa και Renault Clio Και 2-3 ακόμη (ένς με Picasso). Μην δεις τα δικά μου, καθώς οι βενζινοκίνητοι (songless bird) δεν τα πιστεύουν, και απλώς αγνοούν τις ενδείξεις του Board computer που παραθέτω από πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα. δες όμως και τη συμπεριφορά και τις απαιτήσεις του dpf.

Καλούς πετρελαιοκινητήρες έχουν στα μεσαία κυβικά η Renault και η Peugeot. To Qashqai φορά κινητήρες πετρελαίου Renault. Τόσο ο 1,3 βενζίνης όσο και ο 1,5 πετρελαίου είναι καινούριας σχεδίασης μοτέρ με αποτέλεσμα να είναι πιο αποδοτικοί από τους παλαιότερους.

Με βάση τα στοιχεία ένας πετρελαιοκινητήρας απαιτεί λιγότερης αξίας service μετά από κάποια χλμ. διότι δεν υπάρχουν ιμάντες χρονισμού, και οι δίσκοι πλατώ συμπλέκτη φθείρονται λιγότερο. Εσύ όμως με 10.000 χλμ. δεν θα καταλάβεις διαφορά αφού θα πηγαίνεις για service έτσι κι αλλιώς μια φορά το χρόνο.
 
Ο εξοπλισμός από ότι βλέπω είναι ίδιος και στις δυο περιπτώσεις.
Μόνο οι κινητήρες αλλάζουν με την βενζίνη να έχει 24 άλογα παραπάνω από το πετρέλαιο.
Η διαφορά δεν είναι 200 ευρώ αλλά χίλια ευρώ φθηνότερο το diesel για λόγους προσφοράς από την Nissan και η τιμή αφορά μονο το απόθεμα της.
Η τιμή είναι συμφέρουσα και ας μην κάνεις πολλά χιλιόμετρα συγκρίνοντας το με το ίδιο αυτοκίνητο σε βενζίνη.
Εντάξει, δεν είναι ακριβώς ίδιο λόγο μεγαλύτερης υποδυναμης αλλά αυτό μάλλον δεν σε απασχολεί τόσο όσο η οικονομία του.
Εφόσον δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα και τα περισσότερα είναι μέσα στην πόλη το μόνο που θα με ανυσηχουσε θα ήταν ο καθαρισμός του dpf.
Το αυτοκίνητο κάνει αυτόματα αυτόν το καθαρισμό αλλά χρειάζεται πορεία σε ανοικτό δρόμο με ταχύτητα χωρίς το σταματα ξεκινά της πόλης.
Αν θυμάσαι κάθε 15-20 μέρες να κάνεις μια βόλτα σε ανοικτό δρόμο δεν θα έχεις θέμα.


Άκυρο.
Τώρα πρόσεξα ότι η προσφορά αφορούσε τον Απρίλιο
Μάλλον δεν ισχύει πλέον
 
Αυτό με την αναγέννηση του dpf ετοιμαζομουν να γράψω αλλά με πρόλαβε ο Αντρέας. Για κάποιους δεν είναι πρόβλημα, εμένα πάλι μου φαινόταν φοβερά αγχωτικό, οπότε επέλεξα τελικά βενζίνη. Υπόψιν πάντως ότι οι νέοι βενζινοκινητήρες είναι πολύ οικονομικοί οπότε αν τα χιλιόμετρα δεν είναι παρά πολλά τότε δεν υπάρχει τόση διαφορά από το πετρέλαιο.
Αν το ζητούμενο είναι χιλιόμετρα εντός πόλης, τότε τα υβριδικά είναι εξαιρετική λύση.
 
Και με a-ivi βλέπω. Άντε επιτέλους αποφάσισε να έρθει στον κόσμο του android auto/carplay και η Nissan :)
 
είναι εξαιρετικά αγχωτικό, καθώς συνήθως γίνεται μόλις φτάσεις στο σπίτι σου.
Απο το διάβασμα που έχω κάνει στους κινητήρες ρενώ και Psa η διαχείριση του dpf είναι καλύτερη από ότι στην opel όπου υπάρχει σαφής οδήγία να μην σταματήσεις, αλλά να συνεχίσεις μέχρι να τελειώσει.

Επίσης είναι γεγονός ότι οι εταιρείες (αρκετές) ξεφορτώνονται diesel με ό,τι σημαίνει αυτό.

Επίσης Βλάση το θέμα ιμάντα χρονισμού δεν σχετίζεται με το καύσιμο. Ετσι ξέρω τουλάχιστον.

Τελος σήμερα πολλοί εναλλακτικοί των μεσαίων diesel κινητήρες βενζίνης είναι 3κύλιδροι κάτι που για μένα είναι αρνητικό στοιχείο.