[Επίσημο] iPhone 11 Pro | 11 Pro Max

@spcav, κάνεις πολύ καλά που το παίρνεις στην πλάκα, γιατί αλλιώς σοβαρά θα τρελαθείς, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα που ζεις. Έχεις νεώτερα από την Apple; Κανονικά θα'πρεπε να σου δώσουν ένα Pro 11 δώρο μετά απ'ολα αυτά.
 
Θεωρητικά πληρώνεις υπεραξία το quality control και παρόλα αυτά συμβαίνουν τέτοια προβλήματα. Αν σου ξανακατσει καλή συσκευή πάρε ένα xiaomi να ηρεμήσεις.
 
Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone 11 Pro | 11 Pro Max

spcav επίτρεψε μου μερικές ερωτήσεις:
1. Τα ανοίγεις στο κατάστημα και τους τα επιστρέφεις αμέσως ή τα γυρίζεις μετά από άνοιγμα στο σπίτι;
2. Παίρνεις πίσω χρήματα ή πίστωση;
3. Σε ταλαιπωρούν για να το δεχτούν πίσω ή πείθονται εύκολα;
4. Όλες οι περιπτώσεις ελαττωματικών συσκευών είναι από το κατάστημα που ανέφερες;

1. Τα έχω αναφέρει νομίζω.

Τα πρώτα 2 τα ανακάλυψα όταν πήγα σπίτι, το τρίτο στο κατάστημα και το 4ο σπίτι.

Όλα όμως επιστράφηκαν λίγες ώρες μετά.

2. Επιστροφή χρημάτων (αρχικά είπαν για πίστωση αλλά αρνήθηκα, φυσικά).

Αυτά φυσικά δεδομένου ότι δεν έχουν νέα συσκευή για άμεση αντικατάσταση.

3. Αν είσαι σοβαρός, η διαδικασία γίνεται αναίμακτα και σε φιλικό επίπεδο.

4. Από 2 διαφορετικά καταστήματα
 
@spcav, κάνεις πολύ καλά που το παίρνεις στην πλάκα, γιατί αλλιώς σοβαρά θα τρελαθείς, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα που ζεις. Έχεις νεώτερα από την Apple; Κανονικά θα'πρεπε να σου δώσουν ένα Pro 11 δώρο μετά απ'ολα αυτά.

Η Apple, όπως είχα πει, εφόσον δεν έχεις πλέον την συσκευή στα χέρια σου δεν επικοινωνεί μαζί σου για πιθανή εξέλιξη στο ticket.

Όποτε, απλά, δεν μαθαίνεις ποτέ αν έχουν πάρει χαμπάρι τα προβλήματα και αν έκαναν κάτι γι αυτά.

Τώρα, ειλικρινά, αν και θέλω να βοηθήσω να πάρει χαμπάρι ο κόσμος τι συμβαίνει (και γιατί όχι, να «αποζημιωθώ» όχι μόνο για την ταλαιπωρία αλλά και για το χρόνο μου να τους κάνω πρακτικά support), δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.

Να ανοίξω και άλλο τικετ; Πάλι στο βρόντο θα πάει (αφού, σύμφωνα με την πολιτική τους, αφού έχω επιστρέψει τις συσκευές, δεν θα μου απαντήσουν ποτέ).

Να απευθυνθείς που άλλου; Στην εδώ αντιπροσωπεία; Αυτό μάλλον είναι ανέκδοτο δεδομένης της «Ελληνικά πρόσαρμοσμενης» πολιτικής τους (που πχ ψάχνει νομικά παραθυράκια για να αποφύγει να καλύπτει εγγύηση στο 2ο έτος, ως οφείλει, σύμφωνα με την ΕΕ).

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δλδ.
 
Η Apple, όπως είχα πει, εφόσον δεν έχεις πλέον την συσκευή στα χέρια σου δεν επικοινωνεί μαζί σου για πιθανή εξέλιξη στο ticket.

Όποτε, απλά, δεν μαθαίνεις ποτέ αν έχουν πάρει χαμπάρι τα προβλήματα και αν έκαναν κάτι γι αυτά.

Τώρα, ειλικρινά, αν και θέλω να βοηθήσω να πάρει χαμπάρι ο κόσμος τι συμβαίνει (και γιατί όχι, να «αποζημιωθώ» όχι μόνο για την ταλαιπωρία αλλά και για το χρόνο μου να τους κάνω πρακτικά support), δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.

Να ανοίξω και άλλο τικετ; Πάλι στο βρόντο θα πάει (αφού, σύμφωνα με την πολιτική τους, αφού έχω επιστρέψει τις συσκευές, δεν θα μου απαντήσουν ποτέ).

Να απευθυνθείς που άλλου; Στην εδώ αντιπροσωπεία; Αυτό μάλλον είναι ανέκδοτο δεδομένης της «Ελληνικά πρόσαρμοσμενης» πολιτικής τους (που πχ ψάχνει νομικά παραθυράκια για να αποφύγει να καλύπτει εγγύηση στο 2ο έτος, ως οφείλει, σύμφωνα με την ΕΕ).

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δλδ.

Αν τα ticket είναι για συγκεκριμένη συσκευή λογικό είναι να κλείνουν, εσύ όμως έχεις αντιμετωπίσει ένα θέμα που είναι εξωφρενικό. Ίσως να έχει νόημα να γράψεις στα fora της Apple, στο https://discussions.apple.com/welcome

Αντιλαμβάνομαι ότι ούτε χρόνο θα'χεις να το κάνεις, ούτε όρεξη, αλλά συνήθως σ'αυτά το ποστ σου γίνεται upvote από όποιον έχει αντιμετωπίσει παρόμοια εμπειρία, οπότε είναι ένας τρόπος να το κάνεις "θέμα", και να τραβήξεις την προσοχή τους.

Φαντάζομαι ότι αυτό που ρωτάω είναι φουλ τραβηγμένο, αλλά, μήπως κράτησες κάνα S/N ?
 
Αν τα ticket είναι για συγκεκριμένη συσκευή λογικό είναι να κλείνουν, εσύ όμως έχεις αντιμετωπίσει ένα θέμα που είναι εξωφρενικό. Ίσως να έχει νόημα να γράψεις στα fora της Apple, στο https://discussions.apple.com/welcome

Αντιλαμβάνομαι ότι ούτε χρόνο θα'χεις να το κάνεις, ούτε όρεξη, αλλά συνήθως σ'αυτά το ποστ σου γίνεται upvote από όποιον έχει αντιμετωπίσει παρόμοια εμπειρία, οπότε είναι ένας τρόπος να το κάνεις "θέμα", και να τραβήξεις την προσοχή τους.

Φαντάζομαι ότι αυτό που ρωτάω είναι φουλ τραβηγμένο, αλλά, μήπως κράτησες κάνα S/N ?

Μπορώ να ανοίξω θέμα αλλά, πέραν όσων λες, η κοινή λογική επιβάλλει την απευθείας επικοινωνία.

Αλλά κάτι τέτοιο φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο.

Τα περισσότερα σειριακα νομίζω μπορώ να τα βρω εύκολα από τα παραστατικά.
 
Μπορώ να ανοίξω θέμα αλλά, πέραν όσων λες, η κοινή λογική επιβάλλει την απευθείας επικοινωνία.

Αλλά κάτι τέτοιο φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο.

Τα περισσότερα σειριακα νομίζω μπορώ να τα βρω εύκολα από τα παραστατικά.

Εγώ θα άνοιγα θέμα εκεί, και θα εξηγούσα και τον λόγο στην αρχή (ότι λόγω Ελλαδάρας δε μπορείς να μιλήσεις απευθείας στην Apple, και ότι το σύστημα με τα tickets δε βοηθάει). Αν μάλιστα γράψεις και ότι μπορείς να τους δώσεις serial numbers, πιστεύω ότι κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Φυσικά όταν βρεις χρόνο και όρεξη όλα αυτά.
 
Εγώ θα άνοιγα θέμα εκεί, και θα εξηγούσα και τον λόγο στην αρχή (ότι λόγω Ελλαδάρας δε μπορείς να μιλήσεις απευθείας στην Apple, και ότι το σύστημα με τα tickets δε βοηθάει). Αν μάλιστα γράψεις και ότι μπορείς να τους δώσεις serial numbers, πιστεύω ότι κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Φυσικά όταν βρεις χρόνο και όρεξη όλα αυτά.

Μπορεί και να το κάνω.

Αν και τυπικά (και ουσιαστικά, μάλλον) το φόρουμ δεν παρακολουθείται από την Apple και ο μόνος τρόπος να ληφθούν υπόψιν σχόλια είναι η σελίδα feedback https://www.apple.com/feedback/iphone.html η οποία όμως, όπως και τα τικετ, δεν σου δίνει δυνατότητα feedback.

Το παραπάνω μου το είχαν επιβεβαιώσει και από το chat (όταν είχα ανοίξει το τικετ).

Εντωμεταξύ διαβάζω στο νήμα που λέγαμε πριν ότι το θέμα με τις γρατζουνιές που εμφανίζονται από το πουθενά συνεχίζει να υφίσταται κανονικά
 
Σοβαρά τώρα, είναι δυνατόν στον ίδιο άνθρωπο να έχει τύχει τρεις - τέσσερις φορές πρόβλημα στην ποιότητα κατασκευής του iPhone, με αγορά από δυο διαφορετικά καταστήματα και στους υπόλοιπους που γράφουν εδώ να είναι όλα καλά με τα τηλέφωνα τους;

Αυτό στατιστικά είναι αδύνατον παιδιά.

Μην παρεξηγηθώ, δεν υπονοώ τίποτα για την αξιοπιστία των λεγόμενων κανενός.

Απλά μου κάνει εντύπωση. Αν δούμε άλλες συζητήσεις στο avclub για προβληματικές συσκευές, θα συναντήσουμε παρόμοιες εμπειρίες από πολλούς αγοραστές που ο καθένας έχει αγοράσει μια συσκευή, όχι τρεις.
 
Το στατιστικό δείγμα ενός forum είναι εξαιρετικά μικρό για να βγει αξιόπιστο συμπέρασμα. Όταν μιλάμε για ταυτόχρονη παραγωγή εκατοντάδων εκατομυρίων κομματιών ενός προϊόντος, όποιο defect θα φανεί σε παγκόσμιο πλέον επίπεδο από εκατοντάδες χρήστες. Προφανώς αστοχίες υλικού υπάρχουν και θα υπάρχουν, ειδικά σε μαζική παραγωγή εκατομυρίων κομματιών, όσο καλό QC και αν έχει μια εταιρία.
 
Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone 11 Pro | 11 Pro Max

Σοβαρά τώρα, είναι δυνατόν στον ίδιο άνθρωπο να έχει τύχει τρεις - τέσσερις φορές πρόβλημα στην ποιότητα κατασκευής του iPhone, με αγορά από δυο διαφορετικά καταστήματα και στους υπόλοιπους που γράφουν εδώ να είναι όλα καλά με τα τηλέφωνα τους;

Αυτό στατιστικά είναι αδύνατον παιδιά.

Μην παρεξηγηθώ, δεν υπονοώ τίποτα για την αξιοπιστία των λεγόμενων κανενός.

Απλά μου κάνει εντύπωση. Αν δούμε άλλες συζητήσεις στο avclub για προβληματικές συσκευές, θα συναντήσουμε παρόμοιες εμπειρίες από πολλούς αγοραστές που ο καθένας έχει αγοράσει μια συσκευή, όχι τρεις.

Φυσικά είναι περίεργο αλλά πιθανες εξηγήσεις έχουν αναφερθεί ήδη (βλ. και παρακάτω)

Το στατιστικό δείγμα ενός forum είναι εξαιρετικά μικρό για να βγει αξιόπιστο συμπέρασμα. Όταν μιλάμε για ταυτόχρονη παραγωγή εκατοντάδων εκατομυρίων κομματιών ενός προϊόντος, όποιο defect θα φανεί σε παγκόσμιο πλέον επίπεδο από εκατοντάδες χρήστες. Προφανώς αστοχίες υλικού υπάρχουν και θα υπάρχουν, ειδικά σε μαζική παραγωγή εκατομυρίων κομματιών, όσο καλό QC και αν έχει μια εταιρία.

Το δείγμα είναι προφανώς ικανότατο για να βγει μια χαρά αξιόπιστο (και καταφανες) συμπέρασμα για το QC.

Όσοι βλέπουν τα πράγματα απλά και αντικειμενικά το βγάζουν.

Αν μιλάγαμε μόνο για τα 2 πρώτα ίσως να λέγαμε για προβληματική παρτίδα (όχι ότι αυτό αλλάζει κάτι για το QC).

Τώρα μιλάμε για κομμάτια ένα μήνα μετά, άλλο τύπο προβλήματος και για άλλο πρόβλημα και σε άλλο μοντέλο (το οποίο το έχω δει και άλλες φορές στο παρελθόν).

Και φυσικά όλα τα υπόλοιπα που έχουμε πει (τη φύση του προβλήματος (πόσοι θα το δουν, πόσοι θα ασχοληθού και αν ασχοληθούν αν θα το αναφέρουν δημόσια κλπ), το ότι στο επίσημο νήμα της Apple συνεχίζουν να αναφέρονται τα ίδια προβλήματα ακόμη και τώρα από δεκάδες χρήστες κλπ).
 
Προφανώς δεν είναι στατιστικά ικανό το δείγμα από ένα forum που έχουν αγοράσει το κινητό 5-6 άτομα.
Κατα πάσα πιθανότητα είσαι ιδιαίτερα άτυχος φέτος (η οι υπόλοιποι είμαστε εξαιρετικά τυχεροί).
Πάντως συμπέρασμα ασφαλές για το QC, δεν βγαίνει ανεκδοτολογικά.
 
Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone 11 Pro | 11 Pro Max

Προφανώς δεν είναι στατιστικά ικανό το δείγμα από ένα forum που έχουν αγοράσει το κινητό 5-6 άτομα.
Κατα πάσα πιθανότητα είσαι ιδιαίτερα άτυχος φέτος (η οι υπόλοιποι είμαστε εξαιρετικά τυχεροί).
Πάντως συμπέρασμα ασφαλές για το QC, δεν βγαίνει ανεκδοτολογικά.

Εντάξει Τάκη, το καταλάβαμε, είναι θέμα τύχης / ατυχίας και (κατά τα γνωστά) σε καμία περίπτωση πρόβλημα της Apple.
 
Εντάξει Τάκη, το καταλάβαμε, είναι θέμα τύχης / ατυχίας και (κατά τα γνωστά) σε καμία περίπτωση πρόβλημα της Apple.

Ειπα εγώ τέτοιο πράγμα;
Το μόνο που είπα πως στατιστικά είναι αδύνατο να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για το QC από την φετινή σου ταλαιπωρία.
 
Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone 11 Pro | 11 Pro Max

Το στατιστικό δείγμα ενός forum είναι εξαιρετικά μικρό για να βγει αξιόπιστο συμπέρασμα. Όταν μιλάμε για ταυτόχρονη παραγωγή εκατοντάδων εκατομυρίων κομματιών ενός προϊόντος, όποιο defect θα φανεί σε παγκόσμιο πλέον επίπεδο από εκατοντάδες χρήστες. Προφανώς αστοχίες υλικού υπάρχουν και θα υπάρχουν, ειδικά σε μαζική παραγωγή εκατομυρίων κομματιών, όσο καλό QC και αν έχει μια εταιρία.

https://www.youtube.com/watch?v=Cjdmc3JKgq4

Βάλε και τον Linus (στο 9.11 του video). Βέβαια εκτιμάει πως η φθορά έγινε την μία φορά που το έβαλε στην τσέπη του, αλλά σιγά μην το τσέκαρε σε spcav mode μόλις το άνοιξε. Anyway, ή μιλάμε για qc issue ή για την χειρότερη - ευαίσθητη οθόνη ever made.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone 11 Pro | 11 Pro Max

https://www.youtube.com/watch?v=Cjdmc3JKgq4

Βάλε και τον Linus (στο 9.11 του video). Βέβαια εκτιμάει πως η φθορά έγινε την μία φορά που το έβαλε στην τσέπη του, αλλά σιγά μην το τσέκαρε σε spcav mode μόλις το άνοιξε. Anyway, ή μιλάμε για qc issue ή για την χειρότερη - ευαίσθητη οθόνη ever made.

Για τις εύκολες γρατζουνιές το είπαν και άλλοι. Εγώ αναφέρομαι στα προβλήματα που ανέφερε ο Συριος (γρατζουνιές σφραγισμένο, γρεζια κλπ)
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone 11 Pro | 11 Pro Max

Για τις εύκολες γρατζουνιές το είπαν και άλλοι. Εγώ αναφέρομαι στα προβλήματα που ανέφερε ο Συριος (γρατζουνιές σφραγισμένο, γρεζια κλπ)

100 φορες εχω αναφερθει στο προβλημα των ανεξηγητων γρατζουνιων (εξαλλου και μια απο τις δικες μου εικαζω οτι ηταν τετοια περιπτωση - δε νομιζω να μου ειχε ξεφύγει στον πρωτο ελεγχο).

Σε καθε περιπτωση, ειναι προφανες οτι μιλαμε για ενα συνολο προβλημάτων.
 
Είναι πραγματικά ανεξήγητο αλλά φυσικά μπορεί να συμβεί.
3 Pro και 7 Max πήραμε στην εταιρεία. Τα δυο τελευταία[silver] ήρθαν την Παρασκευή, όλα από Cosmote.
Mετά από αυτά που έγραψε ο spcav μπήκα στο τριπάκι και τα έλεγξα όλα ένα προς ένα.
Κανένα δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.
 
Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone 11 Pro | 11 Pro Max

Είναι πραγματικά ανεξήγητο αλλά φυσικά μπορεί να συμβεί.
3 Pro και 7 Max πήραμε στην εταιρεία. Τα δυο τελευταία[silver] ήρθαν την Παρασκευή, όλα από Cosmote.
Mετά από αυτά που έγραψε ο spcav μπήκα στο τριπάκι και τα έλεγξα όλα ένα προς ένα.
Κανένα δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.

Ανεξηγητο δεν ειναι (τα εχουμε πει).

Αν εχεις την δυνατοτητα (και την ορεξη φυσικα) τσεκαρε τα παλι μετα απο μερικες μερες για να δουμε πως θα ειναι οι οθονες τους τοτε (αν δεν μπηκαν screen protectors απο την πρωτη στιγμη, φυσικα).
 
spcav μήπως οί παρτίδες τού συγκεκριμένου μοντέλου άπό τό media markt είναι έλαττωματικές;πιστεύω ό διανομέας είναι ή info guest άλλά καλό είνσι νά τό έλέγξης, μού έτυχε μέ λάπτοπ asus καί μού κάνανε 3 άλλαγές βέβαια ήταν συνεπείς άφού στό τέλος μού έγινε έπιστροφή χρημάτων.Τελικά έμαθα ότι τό συγκεκριμένο μοντέλο τό είχε τό public καί ό Κωτσόβολος καί δούλευαν άψογα.Θά έλεγα νά τό άγοράσεις άπό άλλο κατάστημα ή άπό έκεί πού τό άγόρασε ό Τάκης πού είναι άπροβλημάτιστο.