[Επίσημο] iPhone 5

Απάντηση: Re: [ΕΠΙΣΗΜΟ] iPhone 5

Ναι... Όλοι οι τσογλανοι μαζευτήκανε και θα την πληρώσω εγώ... Κατάλαβες; :ernaehrung004: -bye-

Τι μου θυμιζει... τι μου θυμιζει... -bye-
 
-----apple
Οι κυριοι εδω ειναι πιο ξυπνιοι ....
ακολουθουν μισο βημα πισω και βλεπουν τι παιζει και προσθετουν
(ο εγωισμος του "ειμαι πρωτοπόρος και εφευρετης του τηλεφωνου" εχει παει βολτα αλλα όσο τα ταμεια γεμιζουν δεν μας πειραζει...)

Εχουμε κρατησει το κινητο μας σε λογικα πλαισια (μεγεθος) και οποτε και αν χρειαστει δινουμε στον κοσμο 0.1" παραπανω καθε φορα ....
μεχρι τα 4.8 εεεεχουμε ...

Το δικο της αδιεξοδο ειναι το οικονομικο , ποσο θα το πουλας ρε apple ????
εχεις την οικονομικη δυναμη να μη το αυξησεις αλλο , αλλα το προσφατο παραδειγμα του 5 , δειχνει οτι δεν εχεις διαθεση ακομα για κατι τετοιο


απλα ο κος Cook δεν εχει οραμα , εχει μονο μια αποστολη .....

να κανει τους μετοχους ευτυχισμενους

+100
 
Γενικά δεν γίνεται κουβέντα για την αξιοπιστία των iPhones, από την πρώτη γενιά ακόμα.

Η εντύπωση που έχω (από γνωστούς και φίλους) είναι ότι έχουν τραγικά failure rates. Τα περισσότερα έχουν χαλάσει τουλάχιστον μια φορά.

Και ναι, το να "πέφτουν" οι κλήσεις σαφώς και θεωρείται βλάβη.
+1

Μονο απ τα δικα μου και του Τακη να κρινεις (οσα ''θυμαται'' βεβαια.... :p), δλδ 7-8 κομματια, μιλαμε γia failure rates της ταξης του 50%.

Αλλα θα αρχισουμε τα ιδια παλι: ''τα αλλαζουν ευκολα'', ''η apple εχει το μεγαλυτερο δεικτη ικανοποιησης πελατων'' και αλλα (ασχετα)....
 
οσον αφορα το σημα, εγω ειχα και εχω μεγαλο προβλημα στο σπιτι... ειδικα τωρα με vodafone, χαλια σημα .
Αν και αλλαξα κινητο , το ιδιο ακριβως προβλημα.
Αναγκαστηκα να ζητηζω το full σημα thw vodafone για να εχω σημα της προκοπης.
Δε νομιζω οτι ειναι θεμα μονο του iphone, αν ητανε θα το ειχανε αναφερει και εξω... απλα εδω ειμαστε μπανανια!

το iphone απλα εχει την ιδιομορφια να εχει αποτομο roll off, που σημαινει οτι με μετριο και καλο σημα "πιανει" καλυτερα, ενω με χαμηλο χειροτερα.
 
Last edited:
Πέρασα σήμερα και είδα το άσπρο, αυτό μόνο υπήρχε στο μαγαζί. Ηταν "δεμένο" με τα αντικλεπτικά καλώδια και φορούσε και τις ζελατίνες κι έτσι δεν μπορώ να έχω σωστή άποψη αλλά κρατώντας το στο χέρι ψιλοξενέρωσα.
Εμένα δεν μου φάινεται καθόλου σαν πλεονεκτημα το ότι είναι τόσο ελαφρύ, μου δίνει την αίσθηση του ψεύτικου, πλησιάζει επικίνδυνα προς την πλαστικούρα του Samsung.
 
+1

Μονο απ τα δικα μου και του Τακη να κρινεις (οσα ''θυμαται'' βεβαια.... :p), δλδ 7-8 κομματια, μιλαμε γia failure rates της ταξης του 50%.

Αλλα θα αρχισουμε τα ιδια παλι: ''τα αλλαζουν ευκολα'', ''η apple εχει το μεγαλυτερο δεικτη ικανοποιησης πελατων'' και αλλα (ασχετα)....

Ρουλη όλα τα iPhone που είχα τα έχω αλλάξει 5 φορές το καθένα. Failure rate 500%
Ικανοποιηθηκες η να σου προσθέσω κι αλλά; :p

Τώρα εάν το μια εταιρία βγαίνει πρώτη σε ικανοποίηση Πελατων κάθε χρόνο είναι "άσχετο" με το θεμα, προφανώς μπαίνουμε σε twilight zone...
 
Πέρασα σήμερα και είδα το άσπρο, αυτό μόνο υπήρχε στο μαγαζί. Ηταν "δεμένο" με τα αντικλεπτικά καλώδια και φορούσε και τις ζελατίνες κι έτσι δεν μπορώ να έχω σωστή άποψη αλλά κρατώντας το στο χέρι ψιλοξενέρωσα.
Εμένα δεν μου φάινεται καθόλου σαν πλεονεκτημα το ότι είναι τόσο ελαφρύ, μου δίνει την αίσθηση του ψεύτικου, πλησιάζει επικίνδυνα προς την πλαστικούρα του Samsung.

Μπαμπη, όταν το πρωτοπιανεις όντως σε ξενίζει το πόσο ελαφρύ είναι. Ομως σε ποιότητα κατασκευής είναι εφαμιλλο του 4 και έχει πολύ ωραία "αφή" χωρίς τις ζελατινες, λόγω αλουμινένια πλάτης.
Οταν το πιάσεις γυμνό θα καταλάβεις τι εννοώ..
 
Εν τω μεταξύ, τι σου είναι η συνήθεια: Τώρα, με το που πιάνω το 4αρι, μου φαίνεται βαρύ και ασήκωτο! :p
 
Οντως καλογραμμένο & αναλυτικό.. Στην αρχη του αρθρου ειχα deja vu, διότι καπως ετσι κολλησα και εγώ με τα "μήλα", από ενα iphone 2g, οταν στο παρελθον ειχα htc win phone, p900 κλπ
 
Ρουλη όλα τα iPhone που είχα τα έχω αλλάξει 5 φορές το καθένα. Failure rate 500%
Ικανοποιηθηκες η να σου προσθέσω κι αλλά; :p

Τώρα εάν το μια εταιρία βγαίνει πρώτη σε ικανοποίηση Πελατων κάθε χρόνο είναι "άσχετο" με το θεμα, προφανώς μπαίνουμε σε twilight zone...
Ειλικρινά, δεν έχεις βαρεθεί τις εξυπνάδες και τις ειρωνείες όταν νιώθεις ότι σου θιγουμε τη μαμά Apple και δεν έχεις κάτι σοβαρό να πεις;

Μέτρα ποσα iPhone είχες και ποσά σου χάλασαν, βάλε και ένα στα 2 δικά μου και do the math (και ασε τις εξυπνάδες και τα Ρουλης / Κούλης γι αυτούς που δεν σε ξέρουν / Και Αφροξυλανθη να με πεις, πάλι κοντά στα μισά iPhone που είχαμε οι 2 μας έβγαλαν κάτι)

Οσο για την διαφοροποίηση της έννοιας failure rate και ικανοποίησης πελατών, δυστυχώς, αν δεν την καταλαβαίνεις, δεν μπορώ να σε βοηθήσω.

Θα σου δώσω ένα hint πάντως:

Υπάρχουν πολλοί (απο φανμπους μέχρι normal άνθρωποι) που η ικανοποίηση που τους προσφέρει (για άλλους λόγους στον καθένα πιθανώς / απο καθαρά τεχνικούς ως πουλ μουρ)) ένα iPhone πχ είναι μεγαλύτερη απο την δυσαρέσκεια που προκύπτει απο μια βλάβη. Εξ ου και τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης.

Φιλια παρορμητικο μηλαρακι (κοιτά τι σου κάνει ρε γμτ το λευκό χρώμα) :p
 
Ειλικρινά, δεν έχεις βαρεθεί τις εξυπνάδες και τις ειρωνείες όταν νιώθεις ότι σου θιγουμε τη μαμά Apple και δεν έχεις κάτι σοβαρό να πεις;

Μέτρα ποσα iPhone είχες και ποσά σου χάλασαν, βάλε και ένα στα 2 δικά μου και do the math (και ασε τις εξυπνάδες και τα Ρουλης / Κούλης γι αυτούς που δεν σε ξέρουν / Και Αφροξυλανθη να με πεις, πάλι κοντά στα μισά iPhone που είχαμε οι 2 μας έβγαλαν κάτι)

Οσο για την διαφοροποίηση της έννοιας failure rate και ικανοποίησης πελατών, δυστυχώς, αν δεν την καταλαβαίνεις, δεν μπορώ να σε βοηθήσω.

Θα σου δώσω ένα hint πάντως:

Υπάρχουν πολλοί (απο φανμπους μέχρι normal άνθρωποι) που η ικανοποίηση που τους προσφέρει (για άλλους λόγους στον καθένα πιθανώς / απο καθαρά τεχνικούς ως πουλ μουρ)) ένα iPhone πχ είναι μεγαλύτερη απο την δυσαρέσκεια που προκύπτει απο μια βλάβη. Εξ ου και τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης.

Φιλια παρορμητικο μηλαρακι (κοιτά τι σου κάνει ρε γμτ το λευκό χρώμα) :p

Ρε Συριε, όπως έχεις παρατηρήσει μόνο σε εσένα γράφω σε αυτό το στυλ διότι νόμιζα πως σου αρέσει ( για Σαζο/Μαζο λόγους)μιας που και εσύ έτσι μου γράφεις :p
My bad, not gonna happen again..
Τώρα επι του θέματος: σε μια βιομηχανική παραγωγή πολλών εκατομμυρίων κομματιών, είναι απόλυτα φυσιολογικό να υπάρχουν αστοχίες υλικού σε ένα ποσοστό το οποίο μεταφράζεται σε χιλιάδες συσκευές.
Αυτό για κάθε εταιρία ηλεκτρονικών όχι μόνο στην apple, διότι το quality control γίνεται δειγματοληπτικα και όχι σε κάθε μια συσκευή.
Τώρα τι σχέση έχει αυτό με το customer satisfaction? Διπλή: αφενός εάν ήταν τόσο ψηλό το failure rate (50%) δεν θα έπαιρνε η εταιρία την πρώτη θέση όσο φανατικοί και αν ήταν οι χρήστες (ψάξε να δεις πως γίνεται μια τέτοια έρευνα και τι ερωτήσεις υποβάλλουν στους χρήστες).
Δεύτερον, ποια είναι η αντιμετώπιση της εταιρίας όταν σκάσει το πρόβλημα: από την δική μου εμπειρία, όταν μου άλλαξαν το τηλέφωνο χωρίς δεύτερη κουβέντα, με κέρδισαν. Εάν με ταλαιπωρούσαν, θα με έχαναν από πελάτη. Και από την δική σου εμπειρία, το ίδιο ισχύει νομίζω..
Ετσι λοιπόν, καθόλου "άσχετα" δεν είναι τα παραπάνω με το failure rate IMO..
 
Δεν ξερω αν η μπαταρια θα παρει τα πανω της αλλα απο χθες το πρωι που το ανοιξα (μετα απο νυχτερινη φορτιση) και μεχρι τωρα εχει φτασει 20%. Δηλαδη 2 μερες δεν θα την βγαλει και μαλιστα με ελαχιστη χρηση.
Οταν ειχα παρει το 4αρι η μπαταρια κρατουσε σχεδον 3 μερες τωρα τι εγινε???