Ειλικρινά, δεν έχεις βαρεθεί τις εξυπνάδες και τις ειρωνείες όταν νιώθεις ότι σου θιγουμε τη μαμά Apple και δεν έχεις κάτι σοβαρό να πεις;
Μέτρα ποσα iPhone είχες και ποσά σου χάλασαν, βάλε και ένα στα 2 δικά μου και do the math (και ασε τις εξυπνάδες και τα Ρουλης / Κούλης γι αυτούς που δεν σε ξέρουν / Και Αφροξυλανθη να με πεις, πάλι κοντά στα μισά iPhone που είχαμε οι 2 μας έβγαλαν κάτι)
Οσο για την διαφοροποίηση της έννοιας failure rate και ικανοποίησης πελατών, δυστυχώς, αν δεν την καταλαβαίνεις, δεν μπορώ να σε βοηθήσω.
Θα σου δώσω ένα hint πάντως:
Υπάρχουν πολλοί (απο φανμπους μέχρι normal άνθρωποι) που η ικανοποίηση που τους προσφέρει (για άλλους λόγους στον καθένα πιθανώς / απο καθαρά τεχνικούς ως πουλ μουρ)) ένα iPhone πχ είναι μεγαλύτερη απο την δυσαρέσκεια που προκύπτει απο μια βλάβη. Εξ ου και τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης.
Φιλια παρορμητικο μηλαρακι (κοιτά τι σου κάνει ρε γμτ το λευκό χρώμα)