Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Status
Not open for further replies.
Yπαρχει ορος για αυτo Σακη, το planned obsolescence...
Ωραίο θέμα άνοιξες και πολύ διδακτικό για πολλούς. Και δεν υπάρχει συνωμοσία εδώ.
Πολλές εταιρίες που παράγουν διαρκή αγαθά θα έκλειναν αν παρήγαγαν εξαντλώντας τις τεχνικές τους δυνατότητες, αφού ο κύκλος ζωής των προϊόντων τους θα παρατεινόταν επικίνδυνα για την μακροημέρευσή τους.


"Η αγορά είναι ένας γάιδαρος: Προχωρά όσο του κουνάς το καρότο. Αν του αφήσεις μια σκάφη καρότα κάτω και χορτάσει, δεν πάει πουθενά".
~Θρασύβουλος~

:laugh:
 
Service Luxman L5

Μπορω να ακουσω δεκαδες σχολια για τον Behringer EP4000 σε οτι αφορα τον ηχο . Ομως απο ζημιες ,και προστασιες γενικα τα failure ειναι παρα πολυ χαμηλα , και σε οτι αφορα την λειτουργια του ειναι επισης σωστος .Ο κυριοτερος λογος ειναι οτι σχεδιαστικα εχουν ενσωματωθει ολες οι πιθανες προστασιες για το μηχανημα αλλα και για το φορτιο με πολυ πετυχημενα αποτελεσματα . Σαν να λεμε οτι ο σχεδιαστης μελετησε τι υπηρχε απο πλευρας προστασιας στην σχεδιαστικη αγορα και απλα τις εφαρμοσε ολες και σωστα . Αν χαλασει θα εχει να κανει με την ποιοτητα κατασκευης και οχι με την σχεδιαση . Αν το μηχανημα αυτο ηταν made in Japan δεν θα χαλαγε ποτε ( Φυσικα θα κοστιζε και αναλογα )

Αντιστοιχα ( και εκει που θελω να καταληξω ) συμβαινει και με τον Luxman L5 . Ενσωματωνει μια μιξη τεχνολογιων η οποια υπηρχε σε διαφορα μοντελα της τοτε περιπου αγορας αλλα απο συνηθως απο μαλλον πολυ μεγαλυτερα η πολυ ακριβοτερα μοντελα .

---Θωρακισμενα καλωδια τροφοδοσιας ..
Η λογικη ειναι οτι εφοσον οι πλακετες ειναι σχετικα μακρυα απο το τροφοδοτικο 15-20 ποντοι θωρακιζουμε τα καλωδια τροφοδοσιας για να μην μολυνουν η μολυνονται απο τα υπολοιπα πραγματα που υπαρχουν στον ενισχυτη .Υπαρχει σε παρα πολλα YAMAHA και αρκετα DENON

---Εισοδος -βυσματα και επιλογεας
Παντα ηταν προβλημα τα βυσματα εισοδων και τα σηματα που βρισκονται συνηθως στην πισω μερια , τα καλωδια που ταξιδευουν απο πισω προς τον επιλογεα οπου καποιοι εβαλαν ντιζες ενω η LUXMAN εβαλε τα βυσματα κατω απο το μηχανημα στο κεντρο στην καρδια του μηχανηματος , καθολου πρακτικο για γρηγορες αλλαγες αλλα οτι καλυτερο για τον ηχο PIONEER και πολλα LUXMAN ηταν και ετσι .

---Δομηση στην πλακετα με ακριβως την ιδια λογικη με τον LUXMAN M03 θεωρω τον L5 ως προδορομο του Μ03

---Τοπικο τροφοδοτικο με υψηλοτερη ταση για τα πρωτα σταδια του ενισχυτη αλλα πολυ κοντα στα σταδια εξοδου ειναι αρκετοι οι Ιαπωνικοι που ειναι φτιεγμενοι ετσι και ο πρωτος που ερχεται στο μυαλο ειναι ο SANUO PLUS 55

---BUFFER BUFFER BUFFER !!!! τοποθετημενο ακριβως πισω απο το ρυθμιστικο εντασης οπου και τοπολογικα και κυκλωματικα δεν ειναι ενσωματωμενο με το κυκλωμα τονων οποτε μπορει να υπαρχει πραgματικο tone defeat αλλα και πραγματικη προενισχυση και οδηγηση με απιστευτο kick Πρακτικη και τοπολογια απολυτα σωστη αλλα προφανως λογο κοστους δεν εχει εφαρμοστει ποτε εκτος απο μερικα MARANTZ

---Τελος κατα τα αλλα να μην ξεχαμε οτι το υπολοιπο μηχανημα εχει το γνωστο πληρες πακετο που υπαρχει στα καλα Ιαπωνικα μηχανηματα που σημαινει fet διαφορικος , πηγη ρευματος με τρανσιστορ σε ενα κελυφος , θερμοκρασιακες αντισταθμισεις , καθρεπτες και πηγες ρευματος παντου , τοπικη σταθεροποιηση , εκτεταμενο bypass +decoupling σε καθε σταδιο τοπικα και ξεχωριστα . Φυσικα δεν συζηταμε οτι η δομηση προβλέπει εξαιρετικα ταχυ λυσιμο για επισκευες η συντηρηση οπου το καθε τι βγαινει στο ""χερι "" για να επισκευστει .Τελευταιο καλο ειναι οτι οι πλακετες του ειναι σχεδιασμενες στο χερι και κολλημενες στο χερι και ετσι δεν υποφερουν απο τα μεταγενεστερα προβληματα απο τις πλακετες σχεδιασμενες απο υπολογιστη και κολλημτα σε μπανια που προβληματισαν ολα τα μεγαλυτερα και νεοτερα αδελαφακια τους . (Μ03 LV 105, LV105 U , LV113 ΚΛΠ )

Σε μερικες απο τις φωτογραφιες φαινονται οι λεπτομεριες που αναφερω παραπανω αλλα στην πραξη δεν μπορεις να καταλαβεις την ποση τεχνολογια εχει πεσει μεσα σε αυτο το μηχανημα αν δε το δεις απο κοντα.

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

Attachments

  • DSC01185.JPG
    DSC01185.JPG
    109.4 KB · Views: 493
  • DSC01186.JPG
    DSC01186.JPG
    132.8 KB · Views: 494
  • DSC01187.JPG
    DSC01187.JPG
    83.2 KB · Views: 491
  • DSC01188.JPG
    DSC01188.JPG
    93.1 KB · Views: 492
Last edited:
Service Sansui AU 717

Ενα ακομα 717 ... η χαρα του τεχνικου ...

Ενα μηχανημα το οποιο στο παρελθον μαλλον καποιος το ειχε σκαλισει στις πολωσεις του με αποτελεσμα οι υψηλες θερμοκρασιες να οδηγησουν σε αρκετα μεγαλες φθορες τους πυκνωτες του ...

Σαφως ..και περα απο το παραπανω + ενα ρελε + ενα απλο καθαρισμα και το τελικο ρυθμισμα απολυτως τιποτα αλλο .

Το κορυφαιο ( για μενα ) μηχανημα του Ιαπωνα κατασκευαστη παιζει παντου και τα παντα ισια και σωστα χωρις εξαρσεις και εμφασεις και ειναι ενα μηχανημα που τονικα ειναι τοσο ισιο που ισως ομοιο του δεν εχω ακουσει ποτε σε ολοκληρωμενο .

Ανεση σε ρευματα μπολικη ισχυς αλλα απο πλευρας προ ο απολυτος ελεγχος. τελειως φλατ εχει τα απολυτα σφιχτα χαμηλα , απο τα λιγα μηχανηματα vintage οπου το loudness δεν ""μπουμπουνιζει "" το συμπαν , τα παραμετρικα του κυκλωματος τονω λειτουργουν του αψογου και γενικοτερα το κυκλωμα τονων δεν επιβατυνει την συνολικα παρα πολυ καλη εικονα του μηχανηματος


Επειδη για το μηχανημα αυτο εχω μιλησει και αλλες φορες δινω την πασσα στις φωτογραφιες απο τα διαφορα σταδια της επισκευης !!


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

Attachments

  • DSC01193.JPG
    DSC01193.JPG
    152.4 KB · Views: 442
  • DSC01194.JPG
    DSC01194.JPG
    122 KB · Views: 437
  • DSC01195.JPG
    DSC01195.JPG
    108.3 KB · Views: 437
  • DSC01196.JPG
    DSC01196.JPG
    131.4 KB · Views: 439
  • DSC01197.JPG
    DSC01197.JPG
    151 KB · Views: 438
  • DSC01198.JPG
    DSC01198.JPG
    115.8 KB · Views: 441
  • DSC01199.JPG
    DSC01199.JPG
    113.7 KB · Views: 441
service YAMAHA M4

o YAMAHA M4 ειναι ενα μαλλον τυχερο μηχανημα ...Ο σχεδιαστης η καλυτερα η σχεδιαστικη ομαδα ανακαλυψε η αποφασισε να εκμεταλευτει τα προνομοια τα οποια προσφερει σε εναν ενισχυτη η σταθεροποιημενη τροφοδοσια στα πρωτα σταδια ενος ενισχυτη.

Το "τυχερο" εχει να κανει με το οτι ευτιχως σταματησαν εκει και δεν φορτωσαν το μηχανημα με πολυ τεχνολογια και πολυ μαλλον περιττες διαταξεις οπως συμβαινει σε αλλα μοντελα του ιδιου κατασκευαστη . Γενικα η ΥΑΜΑΗΑ εκεινης της εποχης ( αν και εγω πιστευω οτι το ιδιο γινεται και σημερα ) φορτωνε τα μηχανηματα με αρκετα πραγματα τα οποια ηταν μαλλον λαθος στοχευμενα ...Πολυ τεχνολογια για το τιποτα ...Αν αντιστοιχα εριχναν το βαρος σε καλυτερη ποιοτητα ηχου και πιο απλες σχεδιασεις ειναι πιθανον οτι και τα μηχανηματα τους θα ηταν καλυτερα αλλα ισως και πιο διαχρονικα

Τα κυριως προβληματα οι ορθιες πλακετες με το γνωστο θεμα κολλησεων , ψυξης που καταληγουν μετα απο χρονια σε πανω απο τον μισο ενισχυτη ξεκολλημενο 2 χουφτες πυκνωτες ,2 ρελε, δυο λαμπακια και το μηχανημα ηρθε στα ισια του .

Ο ηχος του πραγματικα μοναδικος στιβαρος με μπολικα ρευματα, πολυ καλη δομηση , χωρις απαραιτητα να ειναι μηχανημα μεγαλης ισχυος ,εξαιρετικα γραμμικο με ισως μια απειροελαχιστη εμφαση στα υψηλα ,με πολυ καθαρα και στακατα μεσαια τα οποια εχουν πετυχει χωρις να τηγανιζεις αυγα με μπεικον στα καπακια απο τις υψηλες πολωσεις .

Σωστες πορτες με δυνατοτητα DC / AC coupling και ενα μηχανημα το οποιο παρολο οτι εχει επιλογεα ηχειων ΑΒ ειναι σωστα δομημενος με ρελε στις εξοδους τοπολογια και πρακτικη σαφως πολυ πιο σωστη και audiophile σε σχεση με τα καλωδια και τον μεταγωγο που ειδαμε πιο πανω με τον AU 717 .

Σκεφτομαι να εισαγω μια παραμετρο στα αρθρα μου οπου να αναφερω την προσωπικη μου αξιολογηση στο αν συστηνω την αγορα ενος τετοιου μηχανηματος μεταχειρισμενο η οχι . Η αξιολογηση θα πρεπει να εχει να κανει με την ποιοτητα του μηχανηματος σε οτι αφορα τον ηχο του , μετα κατα το ποσο το μηχανημα αυτο ειναι επισκευασιμο τωρα η και στο μελλον και το ποσα προβληματα θα πρεπει να περιμενει καποιος σε αγορα μεταχειρισμενου . Η γνωμη σας εδω θα ηταν χρησιμη

Ο συγκεκριμενος παιρνει 3 ναι ηχτικα καλος , επισκευασιμος , και με λιγα προβληματα


Τα ενδοτερα ...
 

Attachments

  • DSC01189.JPG
    DSC01189.JPG
    120.5 KB · Views: 421
  • DSC01190.JPG
    DSC01190.JPG
    110.8 KB · Views: 420
  • DSC01191.JPG
    DSC01191.JPG
    97 KB · Views: 419
  • DSC01192.JPG
    DSC01192.JPG
    90.8 KB · Views: 418
service YAMAHA C2

o YAMAHA c2 ακουλουθει την φιλοσοφια του Μ4 και ενα ειναι αναμενομενο ο Μ4 να ειναι ταιρι με τον C4 τελικα δειχνει οτι η απλοτητα που ακολουθει τον Μ 4 ισχυει αντιστοιχα για τον C2 ...

Τα μυστικα "οπλα" του C 2 ειναι απλα , βατα , και ελαχιστα .... Υψηλης ποιοτητας υλικα διαλεγμενα ενα ενα στο χερι , απλη φιλοσοφια , καλη δομηση , καλη θωρακιση αλλα το κορυφαιο οπολο ειναι το πολυ καλο hardware ....οτι βλεπεις σε διακοπτες ποτενσιομετρα πλακετες διασυνδεσεις κλπ ειναι τα μισα καστουμιες και τ αλλα μισα οτι καλυτερο υπηρχε σε εκεινη την εποχη .


Αντιστοιχη εικονα παρουσιαζει και ο ηχος του τον οποια θα χαρακτηριζα ευκολα κορυφαιο με τα δεδομενα εκεινης της εποχης και παρα πολυ καλο για τα σημερινα δεδομενα Παρα μενει αρκετα μεγαλο προβλημα το μαλλον πολυ gain σε σχεση με σημερινες συχρονες συσκευες και ισως για αυτους που θελουν ρυθμιστικα τονων να θεωρηθει οτι το κυκλωμα τονων εχει τις εμφασεις του στην μεσαια περιοχη που καθιστα το μηχανημα εξιαρετο για μουσικες rock εως εντεχνα ελληνικα πλην ομως σε τζαζακια και ποπακια το κυκλωμα τονων θα τα βρει μαλλον δυσκολα .

Αντιστοιχη εικονα παρουσιαζει και η τεχνικη του πλευρα με εξαιρετικα καλα θωρακισμενη πλακετα παρα πολυ καλη ταξη σειρα και εσωτερικη δομηση Το μονο μειονεκτημα ειναι το προτυπο σασσι το οποιο εχει την πλακετα αναποδα ωστε να προφυαλασει τους διακοπτες απο σκονη και βρωμα ( το οποιο και εχει πετυχει στο επακρο ) αλλα και τα υγρα των πυκνωτων σε ειρηνη και ηρεμια αλλα παρολα αυτα τους ξεφυγε η ψυξη ....Για τον C2 δεν ειναι κα το τελος του κοσμου οπου αναπτυσει θερμοκρασιες μεν αλλα σε λογικα επιπεδα δε. Η ιδια πρακτικη για τον C4 ηταν μαλλον καταστροφικη και οι C4 τραβανε τρελλα ζορια με τις θερμοκρασιες και τους πυκνωτες που κυριολεκτικα τηγανιζουν μεσα σε ενα κλειστο σασσι .


Ναι απο πλευρας ηχου , ναι τον θεωρω απολυτα επισκευασιμο , και μαλλον αν αγοαραστει απειραχτος μεταχειρισμενος θα εχει θεματακια αλλα ευκολα αντιμετωπισιμα .


Τα εσοψυχα
 

Attachments

  • DSC01182.JPG
    DSC01182.JPG
    134.5 KB · Views: 411
  • DSC01183.JPG
    DSC01183.JPG
    143.2 KB · Views: 416
  • DSC01184.JPG
    DSC01184.JPG
    119.5 KB · Views: 413
service YAMAHA C4

Διαβαστε το αρθρο του C2 και για τον C 4 προσθεστε τα παρακατω .

Ακολουθει την ιδια λογικη με τον C 2 πλην ομως του εχουν προσθεσει αρκετες δυνατοατητες καλυτερο phono stage εξελιγμενο τροφοδοτικο , τοπικες σταθεροποιησεις, ημιαυτονομα τοπικα σταδια τροφοδοσιας , ενισχυτη ακουστικων με κορυφαιες επιδοσεις ενω παραληλα ενα σταδιο εξοδου απολυτης ακριβειας καλυτερης γραμμικοτητας σε σχεση με τα μικρα του αδελφακια, αυξημενο bandwidth , και εξαιρετικα μεγαλη ανεκτικοτητα ακομα και σε δυσκολα φορτια .


Ενω τεχνικα παραμενει ενα μικρο θαυμα μηχανικης και σωστης υλοποιησης τελικα το προτυπο σασσι ειναι μαλλον μικρο και τοση τεχνολογια και υποφερει σε μεγαλο βαθμο απο την θερμοκρασια που παραγουν τα κυκλωματα κατα την λειτουργια τους .

Μεχρι σημερα εχουμε επισκευασει 4 κομματια απο αυτους και ολοι ηταν στην κατασταση που θα δουμε στις παρακατω φωτογραφιες


Ναι στην αγορα του σαν μεταχειρισμενο απο πλευρας ηχου
Ναι οτι και να εχει ειναι επισευασιμο
Οχι απο πλευρας προβληματων ειναι μαλλον δεδομενο οτι θα εχει πολλα και ενα αγοραστει μεταχειρισμενος και απιεραχτος ειναι δεδομενο οτι χρειαζεται ολικη αλλαγη πυκνωτων , ψυχρες κολλησεις κλπ για να μπορεσει να ξαναμπει σε λειτουργια ...


Πυκνωτες ψητοι με σως καταλυτη για το ΣΚ enjoy !
 

Attachments

  • DSC01135.JPG
    DSC01135.JPG
    165.7 KB · Views: 405
  • DSC01136.JPG
    DSC01136.JPG
    135.8 KB · Views: 406
  • DSC01137.JPG
    DSC01137.JPG
    90.8 KB · Views: 404
  • DSC01138.JPG
    DSC01138.JPG
    141.6 KB · Views: 400
  • DSC01140.JPG
    DSC01140.JPG
    78.8 KB · Views: 400
  • DSC01141.JPG
    DSC01141.JPG
    133.7 KB · Views: 400
Re: service YAMAHA M4

.........................................................

Σκεφτομαι να εισαγω μια παραμετρο στα αρθρα μου οπου να αναφερω την προσωπικη μου αξιολογηση στο αν συστηνω την αγορα ενος τετοιου μηχανηματος μεταχειρισμενο η οχι . Η αξιολογηση θα πρεπει να εχει να κανει με την ποιοτητα του μηχανηματος σε οτι αφορα τον ηχο του , μετα κατα το ποσο το μηχανημα αυτο ειναι επισκευασιμο τωρα η και στο μελλον και το ποσα προβληματα θα πρεπει να περιμενει καποιος σε αγορα μεταχειρισμενου . Η γνωμη σας εδω θα ηταν χρησιμη


..........................................................


πάρα πολύ καλή ιδέα, και κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο,
ιδίως αν επεκτεινότανε και σε πιο πρόσφατα, λιγότερο vintage μηχανήματα
 
Re: service YAMAHA M4

πάρα πολύ καλή ιδέα, και κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο,
ιδίως αν επεκτεινότανε και σε πιο πρόσφατα, λιγότερο vintage μηχανήματα

Πολύ καλή ιδέα η ύσταση για τον ήχο και την κατάσταση του μτχ.
 
Re: service YAMAHA M4

Σκεφτομαι να εισαγω μια παραμετρο στα αρθρα μου οπου να αναφερω την προσωπικη μου αξιολογηση στο αν συστηνω την αγορα ενος τετοιου μηχανηματος μεταχειρισμενο η οχι . Η αξιολογηση θα πρεπει να εχει να κανει με την ποιοτητα του μηχανηματος σε οτι αφορα τον ηχο του , μετα κατα το ποσο το μηχανημα αυτο ειναι επισκευασιμο τωρα η και στο μελλον και το ποσα προβληματα θα πρεπει να περιμενει καποιος σε αγορα μεταχειρισμενου . Η γνωμη σας εδω θα ηταν χρησιμη

Αυτό θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρων για μελλοντικούς αγοραστές,και μη!
Γενικά πιστεύω θα υπάρχει ενδιαφέρων απο αρκετούς.
 
Service YAMAHA A-S500

Το οτι συνηθως σε αυτο το νημα ανεβαζουμε μηχανηματα vintage δεν σημαινει οτι δε κανουμε και αλλα πιο καινουργια μηχανηματα αλλα και πολυκαναλα καμμια φορα κυριοως ως εξυπηρετηση σε δικαναλους πελατες .

Ο A-S 500 ειναι καινουργιο μηχανημα και φυσικα ειναι μαλλον αδυνατον να εχει φθορες σαν ενας vintage και η οποια βλαβη θα εχει να κανει με αστοχια υλικου η ευθυνη του ακροατη .

Για αλλαγη ομως ας σταθουμε οχι τοσο στην βλαβη και το τι την προκαλεσε αλλα στο ιδιο το μηχανημα .

Κλασσικος δικαναλος ενισχυτης με καλη δομηση και τοπολογια με μολις δυο απλα τρανσιστορ στην εξοδο ενω κατα τα αλλα δηλωνει 85+85 βαττ , εξελιγμενο Ipod interface δεκαδες αλλες ψηφιακες ευκολιες και μαλιστα θα ελεγα οτι οι περισσοτερες ειναι υλοποιημενες με υλικα καλης ποιοτητας αλλα και σχετικα τελευταιας τεχνολογιας αρα οι αναμενομες επιδοσεις θα επρεπε να ηταν ... κορυφαιες .

Οταν το προηγουμενο μηχανημα που εχει βγει απο τον παγκο ηταν ο sansui AU717 συγγνωμη για την φραση μου αλλα ο YAMAHA μπροστα του ειναι απλα ενα τρανσιστορακι .... Να εξηγησω για να μην παρεξηγηθω

Ενας ενισχυτης εκτος απο σχεδιαση και το καθαρα τεχνικο του μερος σαν υλοποιηση για να εχει κορυφαιες επιδοσεις του λειπουν ακομα μερικα πραγματα ...ενα ειναι η απλοητα ( γενικα τα πολυπλοκα μηχανηματα βλεπε πολυκαναλα ενω κυκλωματικα ειναι σχεδον τα ιδια κυκλωματα τελικα δεν παιζουν τοσο καλα επειδη οι εισοδοι τους ειναι επιβαρυμενες με χιλια interface .

Το επομενο που θελουν ειναι η δομηση και το τελευταιο η σωστη διαχειριση των σηματων.

Παραπερα εισαγω την παρακατω επεξηγηση που σημαινει ""σωστη διαχειριση σηματων "' μπορει να γινει με πολλα αστερακια που σημαινει το ενα ειναι το audiophile , το αλλο ειναι η συνδεσιμοτητα και το αλλο ειναι οι δυνατοτητες .

Αρα ο ΥΑΜΑΗΑ θα παρει αριστα 10 στην συνδεσιμοτητα, αριστα 10 στην διαχειριση ,αριστα 10 στις δυνατοτητες και οριακα 6 στο audiophile ....

o sansui θα παρει μια απο τα ιδια αλλα ακριβως τα αντιθετα .

Σημαινει με απλα λογια οτι τα σημερινα μηχανηματα εχουν χασει παρα πολυ απο την ποιοτητα του ηχου τους προκειμενου να προσφερουν δυνατοτητες και συνδεσιμοτητα ( βαλε και τον τηλεχειρισμο για να ολοκληρωθει η εικονα )

Η ελειψη σωματος ηταν καραμπινατη η διαυγεια του μηχανηματος σε υψηλες συχνοτητες ηταν ανεπαρκης , τα μεσαια θα ελεγα μαλλον προς υποβαθμισμενα Γενικα και διπλα στον 717 ο ηχος του ηταν με μια λεξη φτωχος σε ολα .

Την κατασταση μαζευει καπως το ενεργο loudness το οποιο ειναι τοσο ενεργο που καθε κλικ του στην κυριολεξια σου ""φιαχνει ""εναν τελειως αλλο ενισχυτη με τελειως διαφορετικη εικονα ... Σε γενικες γραμμες εχω δει πολλα ενεργα loudness αλλα κανενα που να κανει τοσο ""χοντρες "" επεμβασεις ...δεν μπορω να φανταστω εαν αυτο ειναι πελονεκτημα η μειονεκτημα ..Γενικα παντως θα ελεγα οτι ενα καλο μηχανημα θα επρεπε να παιζει καλα χωρις καμμια προσθετη επεξεργασια .

Απο τις φωτογραφιες καποιος μπορει να δει οτι ο πραγματικος ενισχυτης ειναι μολις το 20 % του μηχανηματος ενω ολα τα υπολοιπα ειναι τροφοδοσια και τα ψηφιακα ...

Γενικα περιμενα κατι πιο audiophile ..ηθελα να πιστευω οτι με την ανοδο της τεχνολογιας στα ψηφιακα θα προχωραγε και καπως η τεχνολογια στα αναλογικα αλλα επι ματαιου ...
 

Attachments

  • DSC01202.JPG
    DSC01202.JPG
    151.8 KB · Views: 522
  • DSC01203.JPG
    DSC01203.JPG
    128.7 KB · Views: 522
  • DSC01204.JPG
    DSC01204.JPG
    83.8 KB · Views: 520
  • DSC01205.JPG
    DSC01205.JPG
    79.3 KB · Views: 521
Νομίζω,αγαπητέ Σάκη, ότι συγκρίνεις πολύ ανόμοια ως προς την τιμή τους προ'ι'όντα.Ο as1000 ή ο 2000 βρίσκονται σήμερα στην κατηγορία τιμής του au 717 ,οπότε η σύγκριση θα οδηγούσε σε αδιαμφισβήτητα (από αυτή τη σκοπιά) συμπεράσματα.
 
Έχω 1 ερώτηση σε σχέση με τον επιλογέα εισόδων που έχει.....πώς σας φάνηκε στην χρήση του,σε αυτήν την κατηγορία τιμής;
Έχω το μεγαλύτερο μοντέλο,(S700) και η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαν καλύτερα στον συγκεκριμένο διακόπτη.(Αλλά έχω ακούσει τα ίδια και για τον 1000).
Kαι κάτι τελευταίο....(στον δικό μου) στους πυκνωτές τροφοδοσίας (Nippon 15000mf - 71volt) υπάρχει στην κορυφή 1 μαύρο κομάτι το οποίο ακουμπάει μαζί τους,μαζί με την πάστα.Αυτό φαντάζομαι τους βοηθάει περισότερο εύκολα να αποβάλουν την θερμοκρασία που δημιουργείται;.
 
Συγχαρητήρια για την ιδέα αξιολόγησης και πιο καινούριων μηχανημάτων.Η τεχνική ανάλυση ενισχυτών που είναι υποψήφιοι προς αγορά είναι πολύ χρήσιμη.
 
Νομίζω,αγαπητέ Σάκη, ότι συγκρίνεις πολύ ανόμοια ως προς την τιμή τους προ'ι'όντα.Ο as1000 ή ο 2000 βρίσκονται σήμερα στην κατηγορία τιμής του au 717 ,οπότε η σύγκριση θα οδηγούσε σε αδιαμφισβήτητα (από αυτή τη σκοπιά) συμπεράσματα.


Θεωρω την παρατηρηση ευστοχη αλλα εχουμε δει και αντιστοιχα πολυ μικροτερα μηχανακια σε ισχυ και τιμη που επαιζαν μακραν οχι καλυτερα θα ελεγα αλλα ισως πιο audiophile ερχεται στο μυαλο πχ Luxman L200 η τα μικρα Rotel .

Δεκτο !!!
 
Έχω 1 ερώτηση σε σχέση με τον επιλογέα εισόδων που έχει.....πώς σας φάνηκε στην χρήση του,σε αυτήν την κατηγορία τιμής;
Έχω το μεγαλύτερο μοντέλο,(S700) και η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαν καλύτερα στον συγκεκριμένο διακόπτη.(Αλλά έχω ακούσει τα ίδια και για τον 1000).
Kαι κάτι τελευταίο....(στον δικό μου) στους πυκνωτές τροφοδοσίας (Nippon 15000mf - 71volt) υπάρχει στην κορυφή 1 μαύρο κομάτι το οποίο ακουμπάει μαζί τους,μαζί με την πάστα.Αυτό φαντάζομαι τους βοηθάει περισότερο εύκολα να αποβάλουν την θερμοκρασία που δημιουργείται;.


Η αισθηση του διακοπτη εχει να κανει με τα μαλλον φτηνα υλικα κατασκευης Ο διακοπτης απο μεσα δεν ειναι πραγματικος διακοπτης μεταγωγης πηγων αλλα ενα μπουτον στην ουσια με ατεμονη λειτουργεια και καποιες θεσεις ωστε να δινει εντολη σε εναν ολκληρωμενο να οδηγαει το αλλο ολοκληρωμενο που ειναι στην ουσια η ""πορτα "" εισοδων του ενισχυτη .

Κατ την αποψη πολυ απο την ποιοτητα του ηχου εχει καταναλωθει σε αυτο το ολοκληρωμενο παρολο οτι ειναι σχετικα πολυ συχρονο και με καλες περγαμηνες .

Για τους πυκνωτες μπορεις να το πεις και ετσι αλλα στην ουσια δεν ειναι ...αν φτασουν να "βραζουν οι πυκνωτες σου δεν εισαι σε καλο δρομο .

Σε συζητηση που ειχα χθες με εναν φοιτητη του Πολυτεχνειου πανω στο συγκεκριμενο θεμα ( την εσωτερικη κατασκευη των ολοκληρωμενων εισοδου) το ....αλεποπουλο πεταξε μια πολυ ωραια ιδεα λεγοντας οτι για να καλυψει και τις αναγκες audiophile το ιδιο μηχανημα θα μπορουσε να εχει μια επιπλεον εισοδο pure direct εξω απο τον τηλεχειρισμο και τα ολοκληρωμενων εισοδου με audio grade relay η οποια θα προσφερε την ζητουμενη καθαροτητα ...

Επιβεβαιωσε την παροιμια ...το αλεποπουλο !!!
 
Απάντηση: Re: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Θεωρω την παρατηρηση ευστοχη αλλα εχουμε δει και αντιστοιχα πολυ μικροτερα μηχανακια σε ισχυ και τιμη που επαιζαν μακραν οχι καλυτερα θα ελεγα αλλα ισως πιο audiophile ερχεται στο μυαλο πχ Luxman L200 η τα μικρα Rotel .

Δεκτο !!!

O L200 (τον έχω) πέρα από κούκλος είναι μια εκπληκτική έκπληξη!
 
Ωστόσο στον συγκεκριμένο Yamaha το pure direct παρακάμπτει μόνο τα ρυθμιστικά τόνων,και όχι το ποτενσιόμετρο της έντασης του ήχου......Δεν θα έπρεπε να το παρακάμπτει και αυτό;
 
Μπα το ‛pure direct’ συνήθως αυτά παρέκαμπτε, πρίμα/μπάσα και loudness
 
Status
Not open for further replies.